![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je het boek reeds gelezen, of ga je voort op de google wijsheden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Esp, ufo's en telekinese interesseren me niet echt, dus voor Talbot pas ik, vrees ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Banneling
|
![]() Toch de moeite waard, alsook de vrij recente artikelenreeks errond in Time ( of Scientific American ,weet het niet meer juist ).
De man probeert met gekende wetenschappelijke fenomenen de vele anomalieën die onze 'realiteit' te verklaren, en dit gebeurt vrij eenvoudig ... akelig eenvoudig ... en u weet wat Einstein ooit zei over eenvoudige theorieën, die zitten dikwijls dichter bij de waarheid dan de complexe theorieën. Vooral clairvoyance ( een verschijnsel dat wetenschappelijk zwart op wit werd aangetoond in de VS in '70 , en waarvan de resultaten door een befaamde statistica recent op een skepp wedstrijdje significant werden verklaard - dat moet pijn gedaan hebben ![]() Prana, een concept uit India uit de yoga leer ( en ver daarbuiten ) dat al bestond toen wij hier in Europa in de duistere bossen, gekleed in een sabeltandtijger velletje te lijf gingen met geïmproviseerde bijlen en diets meer ) en zijn synoniem Tao ( china ) vertonen akelig veel overeenkomsten met hetgeen Tabot aanhaalt. Hmmm. Een nieuw paradigma... Veel weerstand, maar die is stilaan aan het verminderen ( anders hadden ze het nooit in time/sciam gezet ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Banneling
|
![]() Op de site van sciam levert zoeken naar Talbot niks op.
Is Time een wetenschappelijk tijdschrift ?? Paradigma ?? Is eerder een metafoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Noot: ik lees quasi alles buiten het net om, dus veel links kan ik hier niet in geven, misschien als jullie zelf koning google hanteren, kan er iets opduiken. Boeken geven een standvastiger beeld. Maar ik ben wsh ouderwets, in dit tijdperk van nietszeggendheid gekristalliseerd in blogs, verdwijnen boeken steeds meer naar ik weet niet wat. Citaat:
Hij doet geen voorspellingen, het probeert - zonder pretentieus te willen zijn - vele verschijnselen waar menig wetenschapper niet durft aan te beginnen met een onderzoek, uitgezonderd enkele faculteiten parapsychologie zoals de universiteit van Edinburgh ( toch niet de minste ), te verklaren vanuit gekende maar 'rare bevindingen' over het allerkleinste, het essentieelste waaruit alles omheen jou is opgebouwd. Citaat:
![]() Citaat:
Morihei Ueshiba, japans grootmeester in verschillende vechtkunsten ( ju jitsu, kendo, karate) en oprichter van de aikido stijl (ook zen met wieltjes eronder ![]() En hoe kwam hij ertoe ? Zijn ego te laten verdwijnen door het bewandelen van zijn tao, zijn weg , zodoende zijn besef ten volle laten zijn dat alles 1 is, zo kan je ook de realiteit beïnvloeden omdat die zoals alles doordrongen is met prana, ki, tao, of hoe je het ook wil noemen. Dit zijn uiteraard maar gedachtensprokkels, daar zinspeelt de auteur niet op. Maar de oosterse gedachtengang kan volgens mij perfect in deze ingeschakeld worden. just a few thougths Laatst gewijzigd door /\|cazar : 23 april 2005 om 19:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wij maar zoeken naar explosieven in die torens ! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Banneling
|
![]() niet spotten met zaken die je niet begrijpt, dat komt dwaas over
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welke middelen gebruikt u om spiritueel klaar te komen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar de associatie van een tot bovennatuurlijke inspiratie aansporende tantra met zo'n bollywoodmadam, dat kan ik inderdaad niet zo goed vatten. 'T zal wel aan mij liggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 24 april 2005 om 21:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Twin Torens hadden gewoon een orgasme ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 |
|
![]() Een prof uit Amerika heeft een nieuw vak opgestart getiteld 9/11 road to tyranny, waarbij als lesmateriaal veel van Alex Jones' films gebruikt worden, zijn sites moeten bezocht worden en een hele hoop ander materiaal (niet exclusief Jones). Zij wordt nu al aangevallen vanuit verschillende hoeken maar blijft ermee doorgaan.
Hier staat zo'n aanval. http://www.prisonplanet.com/Pages/Ap...5_Sanders.html En hier het weer-antwoord van Jones op de aantijgingen en opzettelijke mystifiering die de schrijver van het artikel doet tegenover Jones' sites. http://www.prisonplanet.com/Pages/Ap..._response.html Jaja, wat de disbelievers als crackpot films aanhalen wordt nu al gebruikt in een universiteir college! Waarom? Omdat de feiten 100% gedocumenteerd zijn , de feiten zijn er dat 9/11 een inside job was , en de nieuwe wereld orde is ook een feit (handelt haar cursus ook over).
Laatst gewijzigd door exodus : 25 april 2005 om 11:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
|
![]() We kunnen ons waarschijnlijk aan een nieuwe golf van nieuws aangaande 9-11 verwachten ...
Citaat:
![]() |
![]() |
#1158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die prof moet een puppet zijn of ze gaan iemand framen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Banneling
|
![]() knipp op zijn best:
[size=4]Aha ! De Twin Torens hadden gewoon een orgasme ![/size] [size=4][/size] [size=4][/size] kindje toch ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat een prof die filmpjes gebruikt zegt niets over de zogenaamde feiten. Best mogelijk dat die prof Alex Jones even hard afschiet als ik. De moeite om een keer uit te zoeken ... |
|
![]() |
![]() |