![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om maar een ding te noemen: de "zandbakkiestanees" moest er namelijk ook voor zorgen dat Norad net die dag niet zou ingrijpen. Hoe past u dit in uw scenario? Even Norad bellen vanuit een grot in Afghanistan, en vragen of ze die dag even de ogen toeknijpen. Wet je wat ik zo raar vind? Volgens de disbelievers moeten er honderden (ja, zelfs duizenden) mensen betrokken zijn om de operatie succesvol te maken, maar als het al qaida is kan dit perfect met 19 man. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek het verschil eens. (Denk ook aan de periode n�* de aanslagen, hé.) De Al-Qaeda mensen waren met meer dan 19. De kapers waren met 19. Er waren zeker nog medeplichtigen, maar inderdaad niet erg veel.
![]() |
![]() |
#1143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat jullie geloven in sinterklaas, maar ik niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ***zucht***
Oefening voor het eerste leerjaar Logica voor Beginners: vind de logica-fouten in Exodus 'redenering'. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 mei 2005 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
|
![]() Jaja Firestone , zucht maar omdat we zo verkeerd zijn. Het is ook het enige dat je kan zeggen. Leef maar verder in je naieve wereldje waar de personen zoals Bush het beste voor ons hebben. Als jij wil geloven in die leugen, doe gerust verder.
Het zijn wolven in schaapsvacht, en ze willen ons zogezegd beschermen, bullshit. En dan heb je schapen zoals Firestone die het verhaaltje volledig slikken. Osama is het blaffende hondje en de schapen gaan de gewenste richting uit. Alleen zien de schapen niet wie het hondje dirigeert. En schapen die zomaar autoriteit accepteren.
![]() |
![]() |
#1146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exodus, je raaskaalt
Bush en entourage vliegt met een militair toestel, geen enkele reden die aan de grond te houden. Er zijn dagelijks militaire oefeningen, waarom niet op 9/11? Norad is ook geen kleine instantie.Groot genoeg om alle dagen wel een afdeling te pesten met oefeningen voor waanzinnige situaties. En wat rechearch ,desnoods vanuit de keuken van de betreffende instanties kan veel vertellen. Nooit gezegd dat er geen jarenlange planning aan vooraf ging, door zandbakkistanezen of de Iluminati/vrijmetselaars/vaticaan/PS/reptilians/Nazis/Atlantieden of wie dan ook. Inside trading, twijfelachtig.Gewiekste gewetenloze zakenlui, geen uitzondering. De enige aanwijzing voor het gebruik van explosieven is al dan niet een verkeerdelijk geplaatste uitspraak.Fysiek is er geen enkele aanwijzing, zelfs het tegendeel. De rare contractswijzigingen, mag ik daar effe een kopietje van, kwestie, het is te nipt genomen. Er mocht niks misgaan, maar dan ook niks ,of het hele spel donderd in elkaar. De believers struikelen hier over, alles gaat perfect volgens planning, alleen zijn er een paar duizend mensen die alles perfect weten te distileren uit wat versprekingen
![]() |
#1147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In plaats van het standpunt van anderen steeds verkeerd weer te geven had je beter eens op de vragen geantwoord! Bijvoorbeeld laatst nog over Marvin Bush en de verzekeringsmaatschappij. Maar dat doe je nooit! Want je kunt het niet. Als het niet op een conspiracy-site staat dan wet je het ook niet, hé! Ik zal de leugens niet nogmaals weerleggen, het is wel geweest.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 mei 2005 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | ||
|
![]() Citaat:
In een rechtszaak is dat dynamiet, maar jij vind het ok.. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 | |
|
![]() Citaat:
[size=2]The security company, formerly named Securacom and now named Stratesec, is in Sterling, Va.. Its CEO, Barry McDaniel, said the company had a ``completion contract" to handle some of the security at the World Trade Center ``up to the day the buildings fell down." [/size] [size=2]It also had a three-year contract to maintain electronic security systems at Dulles Airport, according to a Dulles contracting official. Securacom/Stratesec also handled some security for United Airlines in the 1990s, according to McDaniel, but it had been completed before his arriving on the board in 1998. [/size] [size=2]http://www.commondreams.org/views03/0204-06.htm [/size] [size=2]Voila! [/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 6 mei 2005 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voila!
![]() Het herhalen van dezelfde beweringen met een conspiracy-site als bron is waardeloos! Ik heb je vorige week (toen je de Marvin-story postte) een aantal vragen over gesteld. Antwoorden? Niets, zoals steeds. Dat is pas voila! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 6 mei 2005 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exodus, er waren oefeningen aan de gang bij Norad. Voor dezelfde moeite brandoefeningen
En er waren waarschijnlijk andere soorten van oefeningen in -tig verschillende andere militaire instalaties. En alleen de conspiracy sites maken van die "Norad"oefeningen de perfecte cover voor de aanslagen. Ook gebied de logica en de gegeven informatie uit alle bronnen gekoppeld met mijn technische kennis, samen met de geldende natuurwetten me niet te geloven in het bliksemsnel en onopgemerkt plaatsen van demolitieladingen in gebouwen. Da's Hollywoodfictie, een gebouw opblazen met 1 binnengeworpen staaf dynamiet. Weerom zijn het alleen sites waar onder andere ook de Reptillians of soortgelijke idioterien verkondigd worden die de ge-explodeerde WTC 1-2 en7 theorie ondersteunen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 6 mei 2005 om 19:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1153 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1154 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 7 mei 2005 om 16:16. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2004gun
Citaat:
Citaat:
Ergo, van een oefening word een verlammende ingreep vanuit de samenzweerders gebrouwen. En om het af te werken, zulke precisie word door een paar 1000 mensen onmiddelijk ingezien en alles word tot op de laatste komma uitgeplozen om de volledige waarheid op het net te zetten. Oftewel, de samenzweerders moeten over een duivelse perfecte timing beschikken. De vluchten mogen geen uur te laat opstijgen, of alles loopt in het honderd etc.... Och ja, die zijn nooit opgestegen, die mensen dat erin zaten hebben nooit bestaan en zijn vermoord in de 4de neergehaalde holografische vlucht. En dan weet een kleine, vastberaden groep "believers" toch nog de waarheid te achterhalen, van kernbommen in de kelders, tot bewapende stratosfeertankers,Global Hawks met precisiegeleide napalm en nog vele andere top secret zaken. Citaat:
Ergo, 2 767's volgeladen met brandstof, en de val van een paar megaton puin lijkt me een afdoende verklaring. Alle andere verklaringen zijn vergezocht en/of niet mogelijk volgens de natuurwetten. Citaat:
Bof, ben ik blij dat ik er niet bij die bad guys hoor. 'k zou me anders goed kunnen amuseren.
![]() |
![]() |
#1156 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar, heb jij enig idee over de aard van de oefeningen van Norad die dag? Citaat:
Ik geloof namelijk wel dat het perfect mogelijk is die explosieven te plaatsen zonder dat het opvalt bij de duizenden passanten. Muren en vloeren uitbreken is niet noodzakelijk.( Waar haal je dat trouwens?? Uw technische kennis?) En wie heeft ooit gezegd dat dit allemaal zo snel zou moeten gaan? Ik ga er namelijk vanuit dat dit weken heeft gekost aan voorbereiding. Uw mening in deze is dus louter gebasseerd op het feit dat u zich niet kan voorstellen hoe ze die explosieven konden plaatsten zonder dat het opvalt. Dat heeft niets met technische kennis te maken, maar alles met een gebrek aan creativiteit en voorstellingsvermogen. (en misschien ook wel met het feit dat u niet weet hoe het WTC er juist uitzag vanbinnen, en dat is niet uw schuld)
![]() |
![]() |
#1157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geen creativiteit. Vergis je niet Demoweedsteve. Als Roleplayer, Live Roleplayer en roboteer en Sci Fi/fantasy fan zou ik zeggen dat mijn hobbies mijn creativiteit net wel stimuleren.
Maar ik houd mij op de hoogte van alles wat met techniek te maken heeft. En ik heb genoeg foto's en zelfs blauwdrukken van de 2 grote torens gezien, niet van WTC7 . Maar kom, dat maakt geen drol uit. ik weet wat explosieven kunnen en wat niet.Ik heb een tijd er zelf gemaakt. De enige manier om met een explosie, op korte tijd de gebouwen te verpulveren, zoals de believers het beweren, is door het aanbrengen van zeer gerichte ladingen, en dat kost weken. Geen weg rond, of ga je beginnen met nanobotjes die beton omzetten in springstof. Zoals ik al eerder zei, het gewoon naar binnen gooien van een staaf dynamiet of zelfs een ton C4, gaat die torens niet zo in elkaar laten storten. Ergo, mijn rookwolk promotende believer ik weet niet wat jouw manier van werken is, maar ik volg logica, redelijkheid, en kennis. Geen theorien waar nadien de technologie voor uitgevonden moet worden. Wat betreft de oefeningen op Norad, weet jij wat Flaterhaut morgen uit zijn duim zuigt om zijn zakken wat meer te vullen? Neen, awel, dan weet je evenveel als ik van wat de militaire oefeningen in de VS betekenen. Maar 1 ding is wel zeker, de uitleg die de believers aan 9/11 geven zou willen zeggen dat de USSR met 1 druk op de knop ongeretallieerd de VS konden nuken. Alsof ze dat niet zouden zien of weten met hun nog steeds bestaande spionnennetwerk.
![]() |
#1158 |
Burgemeester
|
![]() het kan perfect zijn dat er explosieven aanwezig waren. Na 5 uur savonds loopt daar niemand meer rond behalve, onderhoudspersoneel en een security-crew, een of ander "maintenance team" had dit perfect kunnen doen tijdens de nacht
het is dus mogelijk ![]()
In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act. (George Orwell) "Others are engaging even in an eco type of terrorism, whereby they can alter the climate, set off earthquakes or volcanos remotely, through the use of electromagnetic waves." American Secretary of Defense William S. Cohen, April 1997. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spaz322, ik weet niet hoe lang jij er over doet om een stuk muur uit te breken, explosieven in de beton te verwerken, en de muur naadloos te herstellen. Maar ik heb soortgelijke jobs gedaan, en ik garandeer je, niet op de 14 uur die daar van toepassing zijn.
Maar ja, het is mogelijk, indien men per nacht 2 tot 10 echte onderhoudswerkers liet verdwijnen. Laat ons stellen 3 weken. dat wil zeggen tussen de 42 en 210 mensen spoorloos laten verdwijnen, de WTC torens zouden een reputatie krijgen op voorhand.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 mei 2005 om 00:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: