![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 |
Minister-President
|
![]() Ook CD&V heeft nu laten weten voorstander te zijn van de homo-adoptie.
"Kinderen komen voor de CD&V altijd op de eerste plaats, maar studies hebben aangetoond dat holebikoppels evengoed kinderen kunnen opvoeden als heterokoppels; aldus CD&V". De partij zal het wetsvoorstel goedkeuren in de Kamer, maar ze zijn vrij van stemmen en sluit niet uit dan enkele partijleden "neen" zullen stemmen. "Dat kan als het in tegenspraak is met hun geweten", zei Vandeurzen. Cd&V verbaast me in de positieve zin nadat ze ook al het homohuwelijk goedgekeurd hebben!
![]() |
#1142 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik heb niets tegen homo's maar adoptie voor homo's is gewoonweg belachelijk.
De natuur heeft de voortplanting voorzien tussen man en vrouw. Homofiele seks is onnatuurlijk. Voor mijn part doet iedereen in zijn slaapkamer wat hij wil maar zet homoseks niet op hetzelfde niveau als normale seks. Homokoppels zijn niet te vergelijken met een traditioneel gezin. Elk kind heeft recht op een echte vader en een echte moeder.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door johan : 7 juni 2005 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bewijs dat het onnatuurlijk is? Bewijs dat '"homoseks" niet op hetzelfde niveau is als "normale" seks Waarom zijn homokopels niet te vergelijken met een "traditioneel" gezin Een echte vader en echte moeder???? Tja, wat wil je dan, liever een kind in een instelling ofzo????
![]() |
![]() |
#1144 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
|
![]() Het is wel natuurlijk: bonobo's doen het andere dieren ook.
Punt uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1147 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Copyright Bracke 2005) Trouwens, zijn het niet diezelfde conservatieven die nu tegen het homohuwelijk zijn, die anders ook voor sexe-scheiding zijn in scholen... Daar is er pas een eenzijdige aanwezigheid van een bepaalde sexe. Volgens mij veel ingrijpender dan gewoon het ouderlijk koppel. vooral als je incalculeert dat pubers die op zoek zijn naar hun sexualiteit, veel meer tijd op school doorbrengen dan bij hun ouders.
![]() |
![]() |
#1149 | |||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De natuur bewijst dat homoseks onvruchtbaar is. Voortplanting kan niet op die manier. Hoe hard je het ook blijft proberen, bartje... De schepper was/is een onverdraagzame fascist?!!!? Liever een kind in een normaal, traditioneel gezin.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door johan : 7 juni 2005 om 19:10. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1151 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een beetje rationeel denken a.u.b....[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 7 juni 2005 om 19:15. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
|
![]() Citaat:
Al ooit een neushoorn kippefiletjes zien braden in een Tefal-pannetje? Neen? Of een andere dier? Oeioei, dan is dat dus 'onnatuurlijk' en dus even verfoeilijk als homoseksualiteit?!
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onvruchtbare koppels is dat dan ook onnatuurlijk? Koppels die geenkinderen wensen te krijgen, ook onnatuurlijk? Ik blijf wachten; bewijs dat homoseksualiteit onnatuurlijk is. Wat die rollen omdraaien, da's maar al te gemakkelijk, jullie doen dat gewoon omdat er daarvoor totaal geen bewijzen zijn. Dat het natuurlijk is, liefde tussen 2 mensen die van elkaar houden en die geen vlieg kwaad doen, da's in mijn ogen natuurlijk! MAar ja liefde en respect en genegenheid dat kennen de homofoben niet hé !
![]() |
![]() |
#1155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1156 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Partijlid
|
![]() Zolang niet bekend is wat homosexualiteit veroorzaakt, en wat voor nut het heeft (de natuur doet nooit iets "zomaar" geloof ik) lijkt het me inderdaad niet eerlijk om allerlei waardeoordelen als "normaal" of "abnormaal" uit te spreken.
In Nederland is inmiddels de nodige langjarige ervaring met homokoppels met kinderen: ze doen het bovengemiddeld goed, bleek. |
![]() |
![]() |