Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2005, 08:43   #1141
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Hoeveel euro's belastinggeld geeft het VB aan de Ijzerwake?

Voor al dat geld van de BELGISCHE belastingbetaler mogen er best wat Belgische vlaggen te zien zijn, niet?
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 08:52   #1142
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Nee, dan zou de bub moeten schenken, en bij mijn weten hebben die geen geld.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 08:57   #1143
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Goeie vraag...wij zijn het tot diep in de nacht aan het natellen geweest en daar het zo'n gezellige boel is bij het VB hebben we wegens het late uur nog rappekes een paar bakken Rodenbach, Orval, en tripel Westmalle aangesleept en al onze berekeningen nog eens dunnetjes overgedaan....

Toen we dan uiteindelijk toch onze berekeningen hebben kunnen afronden zijn we, alle kredits en debets in acht genomen, tot het volgende totaalsaldo gekomen:

Ijzerwake:
Kosten aan de gemeenschap O,OO€
Opbrengsten aan de gemeenschap: taxen op benzine, BTW op de gehuurde tenten en goederen, beschrijfkosten op de aankoop van de weide, verzekeringen enz +/- 10.000€

Het onschadelijk maken en in bewaring nemen van hooligans, ordeverstoorders, terroristen door de federale politie:

Kosten aan de gemeenschap:
+/- 5.000€ per stuk
brengt totaal op +/- 10.000€

Zo zie je maar: die bubbels hebben aan de gemeenschap alle opbrengsten van de Ijzerwake teniet gedaan en dan spreek ik nog geeneens over de supplementaire ziekenhuis- en werkverletkosten aan de gemeenschap omdat ze, zo zat en gedrogeerd als ze waren, zomaar van het podium zijn gevallen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Fieseler on 27-08-2005 at 10:02
Reason:
--------------------------------

[quote]
Citaat:
Goeie vraag...wij zijn het tot diep in de nacht aan het natellen geweest en daar het zo'n gezellige boel is bij het VB hebben we wegens het late uur nog rappekes een paar bakken Rodenbach, Orval, en tripel Westmalle aangesleept en al onze berekeningen nog eens dunnetjes overgedaan....

Toen we dan uiteindelijk toch onze berekeningen hebben kunnen afronden zijn we, alle kredits en debets in acht genomen, tot het volgende totaalsaldo gekomen:

Ijzerwake:
Opbrengsten aan de gemeenschap: taxen op benzine, BTW op de gehuurde tenten en goederen, beschrijfkosten op de aankoop van de weide, verzekeringen enz +/- 10.000€

Het onschadelijk maken en in bewaring nemen van hooligans, ordeverstoorders, terroristen door de federale politie:

+/- 5.000€ per stuk

Zo zie je maar: die bubbels hebben aan de gemeenschap alle opbrengsten van de Ijzerwake teniet gedaan en dan spreek ik nog geeneens over de supplementaire ziekenhuis- en werkverletkosten aan de gemeenschap omdat ze, zo zat en gedrogeerd als ze waren, zomaar van het podium zijn gevallen...[/size]

[size=1]After edit by Fieseler on 27-08-2005 at 09:58
Reason:

[quote]
Citaat:

Ijzerwake:

+/- 5.000€ per stuk
brengt totaal op +/- 10.000€[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[quote]
Citaat:

Ijzerwake:
Opbrengsten aan de gemeenschap: taxen op benzine, BTW op de gehuurde tenten en goederen enz +/- 10.000€

+/- 5.000€ per stuk
brengt totaal op +/- 10.000€[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 augustus 2005 om 09:02.
Fieseler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 09:02   #1144
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Tja, hans moet blijkbaar weer het onderspit delven.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 09:12   #1145
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Zat jij misschien tussen die bende collaborateurs van onder WO2?
Je beschrijft het zo levendig dat een mens zou zweren dat jij erbij was!
Ik heb video-verslagen gezien ... video, da's geluid en beeld hé ... technologie hé, je moet er niet bij zijn en je bent toch getuige
Ja, sorry da'k ze collaborateurs noem, maar hoe noem je ze anders, die opa's die daar zaten, dat zijn die die onder de oorlog bij de Waffen SS zaten of bij de zwarte brigade ofzo, in ieder geval, degenen die met de fascist hebben meegevochten.
Oud 27 augustus 2005, 09:18   #1146
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Ja, sorry da'k ze collaborateurs noem, maar hoe noem je ze anders, die opa's die daar zaten, dat zijn die die onder de oorlog bij de Waffen SS zaten of bij de zwarte brigade ofzo, in ieder geval, degenen die met de fascist hebben meegevochten.
Dat de meeste weerstanders na de oorlog zijn geboren weet onderhand zowat iedereen die die dingen volgt maar dat nu ook al de collaborateurs zo tussen 1935 en 1950 zijn geboren is nieuws voor mij...waarvoor uiteraard mijn dank...
Oud 27 augustus 2005, 09:20   #1147
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
die collaborateurs zijn intussen al allemaal oudjes van 80 jaar en meer !!

legalise cannabis... en blow je te pletter and drop death... oudjes een hartaanval wensen
Ja, idd, der zat daar vooraan een groep van oudjes van rond de 80 ... en neen ik wens ze geen hartaanval, ik vond het grappig hoe ze opgewonden met moeite van hun stoel kwamen en rechtstaand allerlei dingen gingen schelden, alsof de protesterende mensen met hun geschilderde vlag iemand aan't lynchen waren, terwijl ze gewoon langs liepen ... die mannen wilden precies, moesten ze nog kunnen, die protesteerder zelf lynchen, je zag hoe opgefokt ze waren, daarmee zei ik, dat het nog grappiger geweest was dat als er eentje een hart-aanval zou krijgen ... mjah angezien ze met den duits hebben meegedaan onder WO2 betwijfel ik of ze wel een hart hebben.
Oud 27 augustus 2005, 09:24   #1148
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Dat de meeste weerstanders na de oorlog zijn geboren weet onderhand zowat iedereen die die dingen volgt maar dat nu ook al de collaborateurs zo tussen 1935 en 1950 zijn geboren is nieuws voor mij...waarvoor uiteraard mijn dank...
Dank? Ik begrijp u niet? Wat heb ik gedaan? Dat weet toch iedereen, als je 20 was in '44 dan ben je nu 81, zo simpel is dat ... is dat nu echt nieuws voor u ...
Oud 27 augustus 2005, 09:28   #1149
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, idd, der zat daar vooraan een groep van oudjes van rond de 80 ... en neen ik wens ze geen hartaanval, ik vond het grappig hoe ze opgewonden met moeite van hun stoel kwamen en rechtstaand allerlei dingen gingen schelden, alsof de protesterende mensen met hun geschilderde vlag iemand aan't lynchen waren, terwijl ze gewoon langs liepen ... die mannen wilden precies, moesten ze nog kunnen, die protesteerder zelf lynchen, je zag hoe opgefokt ze waren, daarmee zei ik, dat het nog grappiger geweest was dat als er eentje een hart-aanval zou krijgen ... mjah angezien ze met den duits hebben meegedaan onder WO2 betwijfel ik of ze wel een hart hebben.
Merkwaardig... Oudjes van tachtig die maar met moeite van hun stoel recht kunnen komen maar volgens de belgicisten wel in staat zijn iemand bont en blauw te klokken. Dit klopt duidelijk ergens niet!

't Doet me denken aan die Vermaut die beweerde dat ze hem een gebroken neus hebben geslagen, maar die tijdens z'n interview voor de regionale tv WTV (afgenomen na de IJzerwake) daar kerngezond zat, met geen spoortje van wonde en zelfs geen verband voor zijn zogezegd gebroken neus. Dagen later zit z'n neus in een nogal amateuristisch verband.

Of die Leclercq die beweert dat ze hem een hersenschudding hebben geslagen en daarnaast nog eens een gescheurde lip hebben meegegeven. Op de foto nadien gepubliceerd is er geen sprake van een gescheurde lip en zit de man netjes op een stoel rechtop (met een hersenschudding rechtop zitten???).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 09:52   #1150
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:

Ijzerwake:

+/- 5.000€ per stuk

Zo zie je maar: die bubbels hebben aan de gemeenschap alle opbrengsten van de Ijzerwake teniet gedaan en dan spreek ik nog geeneens over de supplementaire ziekenhuis- en werkverletkosten aan de gemeenschap omdat ze, zo zat en gedrogeerd als ze waren, zomaar van het podium zijn gevallen...
Wat ik opmerkelijk vind is dat jullie ORVAL drinken. Is dat geen Waals biertje?
Oud 27 augustus 2005, 09:55   #1151
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Wij hebben al genoeg betaald voor uw nazi-manifestatie via het partijgeld dat we aan het VB moeten geven !
Hans1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 10:00   #1152
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
Ik heb video-verslagen gezien ... video, da's geluid en beeld hé ... technologie hé, je moet er niet bij zijn en je bent toch getuige
Waarschijnlijk wel, zoals de volgelingen van Leon Degrelle die tijdens de Tweede Wereldoorlog bij de Waffen SS zaten of bij de zwarte brigade ofzo, in ieder geval, die met de fascist hebben meegevochten, en dan nog onder de Belgische vlag die ter verduidelijking door twee jonge Belgische volgelingen onder luid applaus werd opgevoerd!
Oud 27 augustus 2005, 10:03   #1153
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Waarschijnlijk wel, zoals de volgelingen van Leon Degrelle die tijdens de Tweede Wereldoorlog bij de Waffen SS zaten of bij de zwarte brigade ofzo, in ieder geval, die met de fascist hebben meegevochten, en dan nog onder de Belgische vlag die ter verduidelijking door twee jonge Belgische volgelingen onder luid applaus werd opgevoerd!
HUH? Sorry, ik dnek dat jij verward bent ... die 2 met hun geschilderde Belgische vlag hebben neit bepaald ene paplaus gekregen hoor en zijn evenmin fan van extreem rechts ....
Oud 27 augustus 2005, 10:06   #1154
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
Wat ik opmerkelijk vind is dat jullie ORVAL drinken. Is dat geen Waals biertje?
Wat is dat nu voor een racistische opmerking?
Orval is het beste bier ter wereld -- tot nu toe, ik sluit niet uit dat er nog iets nieuws te ontdekken valt. Zie http://www.orval.be/nl/FS_nl.html. Daarnaast zitten ook unieke Henegouwse biertjes als Saison Dupont, Binchoise en Grisette in mijn persoonlijke top-5.
Of verkies jij het Vlaamse collaboratiebier Duvel?

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 10:08   #1155
Luddo
Minister

Standaard

Citaat:
HUH? Sorry, ik dnek dat jij verward bent ... die 2 met hun geschilderde Belgische vlag hebben neit bepaald ene paplaus gekregen hoor en zijn evenmin fan van extreem rechts ....
Toch niet hoor! Zij waren volgelingen van Leon Degrelle en wilden hun solidariteit betuigen met de Vlaamse Oostfronters. De meeste bedevaarders hadden het begrepen en vonden het leuk (vandaar dat paplaus) maar hier en daar waren er die niet bij waren. Trouwens, velen dachten dat het door de regie zo voorzien was... Dat zou zelfs een originele vondst geweest zijn!
Oud 27 augustus 2005, 10:27   #1156
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Staaf, jij verstaat de kunst om op de meest onverwachte momenten het ontspannend sfeertje van de forum-speelvogel te doorbreken en een - godbetert - intellectuele inspanning te eisen. Vooruit dan maar, maar ik zou dit niet voor eender wie doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Ik ben ernstig (jaja!) aan het nadenken of een mens eigenlijk het recht op luiheid niet zou behoren te bezitten.
Ivan Illichs "Recht op luiheid" gelezen?
Het boek ligt hier al drie decennia in mijn kast en ik ben er - zoals het past - nog nooit toe gekomen om het te lezen. Te lui.

Citaat:
In feite heeft geen van ons gevraagd om op de wereld geploft te worden.
En wat dan nog?
Het is een kwestie van attitude of van wil (iets wat elke mens bezit). Je bent er, en je hebt persoonlijk de keuze: of je gedraagt je als een slachtoffer ("ik heb er niet om gevraagd, dus..."), of je gedraagt je als de meester van het leven dat je gekregen hebt.

Citaat:
De UVRM stipuleert dat eenieder recht op leven heeft:
UVRM :

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door UVRM
Artikel 3
Een ieder heeft recht op leven, vrijheid en onschendbaarheid van zijn persoon

Daaruit volgt dat de samenlevingen die deze verklaring onderschreven, in feite gehouden zijn om te voorzien in de noodzakelijkheden om je in leven te houden: eten, drinken, en waar het klimaat zulks vereist ook kleren en onderdak.

Hoe jij daaruit de conclusie kan trekken dat de gemeenschap de plicht zou hebben eenieder te onderhouden, is mij een raadsel. Puur communistisch denken, lijkt me. De soevereine mens vertrekt van het feit van het leven, en legt de verantwoordelijkheid voor het verloop daarvan bij elk individu en de keuzes die het zelf maakt.
Overigens is de gemeenschap er niet verantwoordelijk voor dat jij het leven gekregen hebt, en is ze dus ook niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw leven. De UVRM komt hier niets bij doen: het is een zaak tussen jou en degene die jou je leven gegeven heeft. Jij probeert het Opperwezen te ontlopen door de gemeenschap ertussen te schuiven. Communisme.

Citaat:
Ik zie geen enkele logische reden waarom je zou gehouden zijn om een tegenprestatie te leveren. Je bent immers niet uit vrije wil op deze aardkloot.
Dat is een attitude, voortkomend uit een persoonlijke keuze. Draag daar dan ook maar zelf de gevolgen voor, en probeer niet de gemeenschap daarvoor verantwoordelijk te maken.

Citaat:
Zoalng je dus geen vrijwillige verantwoordelijkheden voor anderen opnam (goudvissen//vrouw//kinderen.....) lijkt het me dus perfect acceptabel om moreel onbezwaard geen bal uit te richten.
Als je theorie van de niet-verantwoordelijkheid zou opgaan, dan komen die vrouw en kinderen hier niets doen, dan zou de theorie blijven opgaan ook als je vrouw en kinderen hebt. Hooguit breidt de "plicht" van de gemeenschap zich dan uit tot je vrouw en kinderen. Nog communistischer dus.

Het recht op luiheid is IMHO een heel andere vraag, die hier volgens mij totaal los van staat. Vanzelfsprekend heeft elke mens moreel gezien recht op luiheid, alleen heeft hij dan ook het bijhorende recht op op zijn kinne kloppen, op niets te betekenen in de maatschappij, op het gebrek aan Orval en op wegzinken in oeverloze depressie. De gemeenschap moet daar niet voor opdraaien.

Voila, daarmee heb ik op een zaterdagmorgen mijn zondagplicht al vervuld.

Egidius[edit]
[size=1]After edit by Egidius on 27-08-2005 at 11:30
Reason:

Staaf, jij verstaat de kunst om op de meest onverwachte momenten het ontspannend sfeertje van de forum-speelvogel te doorbreken en een - godbetert - intellectuele inspanning te eisen. Vooruit dan maar, maar ik zou dit niet voor eender wie doen.

Citaat:
Ik ben ernstig (jaja!) aan het nadenken of een mens eigenlijk het recht op luiheid niet zou behoren te bezitten.
Het boek ligt hier al drie decennia in mijn kast en ik ben er - zoals het past - nog nooit toe gekomen om het te lezen. Te lui.

Citaat:
En wat dan nog?
Het is een kwestie van attitude of van wil (iets wat elke mens bezit). Je bent er, en je hebt persoonlijk de keuze: of je gedraagt je als een slachtoffer ("ik heb er niet om gevraagd, dus..."), of je gedraagt je als de meester van het leven dat je gekregen hebt.

Citaat:
UVRM :

Citaat:
Artikel 3

Daaruit volgt dat de samenlevingen die deze verklaring onderschreven, in feite gehouden zijn om te voorzien in de noodzakelijkheden om je in leven te houden: eten, drinken, en waar het klimaat zulks vereist ook kleren en onderdak.

Hoe jij daaruit de conclusie kan trekken dat de gemeenschap de plicht zou hebben eenieder te onderhouden, is mij een raadsel. Puur communistisch denken, lijkt me. De soevereine mens vertrekt van het feit van het leven, en legt de verantwoordelijkheid voor het verloop daarvan bij elk individu en de keuzes die het zelf maakt.
Overigens is de gemeenschap er niet verantwoordelijk voor dat jij het leven gekregen hebt, en is ze dus ook niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw leven. De UVRM komt hier niets bij doen: het is een zaak tussen jou en degene die jou je leven gegeven heeft. Jij probeert het Opperwezen te ontlopen door de gemeenschap ertussen te schuiven. Communisme.

Citaat:
Ik zie geen enkele logische reden waarom je zou gehouden zijn om een tegenprestatie te leveren. Je bent immers niet uit vrije wil op deze aardkloot.
Dat is een attitude, voortkomend uit een persoonlijke keuze. Draag daar dan ook maar zelf de gevolgen voor, en probeer niet de gemeenschap daarvoor verantwoordelijk te maken.

Citaat:
Zoalng je dus geen vrijwillige verantwoordelijkheden voor anderen opnam (goudvissen//vrouw//kinderen.....) lijkt het me dus perfect acceptabel om moreel onbezwaard geen bal uit te richten.
Als je theorie van de niet-verantwoordelijkheid zou opgaan, dan komen die vrouw en kinderen hier niets doen, dan zou de theorie blijven opgaan ook als je vrouw en kinderen hebt. Hooguit breidt de "plicht" van de gemeenschap zich dan uit tot je vrouw en kinderen. Nog communistischer dus.

Het recht op luiheid is IMHO een heel andere vraag, die hier volgens mij totaal los van staat. Vanzelfsprekend heeft elke mens moreel gezien recht op luiheid, alleen heeft hij dan ook het bijhorende recht op op zijn kinne kloppen, op niets te betekenen in de maatschappij, op het gebrek aan Orval en op wegzinken in oeverloze depressie. De gemeenschap moet daar niet voor opdraaien.

Egidius[/size]

Staaf, jij verstaat de kunst om op de meest onverwachte momenten het ontspannend sfeertje van de forum-speelvogel te doorbreken en een - godbetert - intellectuele inspanning te eisen. Vooruit dan maar, maar ik zou dit niet voor om eender wie doen.

Citaat:

Citaat:
En wat dan nog?
Het is een kwestie van attitude. Je bent er, en je hebt persoonlijk de keuze: of je gedraagt je als een slachtoffer ("ik heb er niet om gevraagd, dus..."), of je gedraagt je als de meester van het leven dat je gekregen hebt.

Citaat:
UVRM :

Citaat:
Artikel 3

Overigens is de gemeenschap er niet verantwoordelijk voor dat jij het leven gekregen hebt, en is ze dus ook niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw leven. De UVRM komt hier niets doen: het is een zaak tussen jou en degene die jou je leven gegeven heeft. Jij probeert het Opperwezen te ontlopen door de gemeenschap ertussen te schuiven. Communisme.

Citaat:
Dat is een attitude, voortkomend uit een persoonlijke keuze. Draag daar dan ook maar zelf de gevolgen af, en probeer niet de gemeenschap daarvoor verantwoordelijk te maken.

Citaat:
Als je theorie van de niet-verantwoordelijkheid zou opgaan, dan komen die vrouw en kinderen hier niets doen, dan zou de theorie blijven opgaan ook als je vrouw en kinderen hebt. Hooguit breidt de plicht van d egemeenschap zich dan uit tot je vrouw en kinderen. Nog communistischer dus.

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 27 augustus 2005 om 10:30.
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 11:26   #1157
krizis
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
Toch niet hoor! Zij waren volgelingen van Leon Degrelle en wilden hun solidariteit betuigen met de Vlaamse Oostfronters. De meeste bedevaarders hadden het begrepen en vonden het leuk (vandaar dat paplaus) maar hier en daar waren er die niet bij waren. Trouwens, velen dachten dat het door de regie zo voorzien was... Dat zou zelfs een originele vondst geweest zijn!
Waarom zouden die mensen dat nu leuk vinden? Ze zitten daar samen te komen voor Vlaamse Onafhankelijkheid ... ik denk niet dat die gann applaudiseren voor mensen met een Belgische vlag LOL ... ge zag toch ook hoe hardhandig die werden aangepakt en hoe fel die mensen daar protesteerden ...
Oud 27 augustus 2005, 11:39   #1158
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ik binnen duizenden jaren na ineenstorting van het Belgische Koninkrijk nog leef, dan verhuis ik immers toch als die straatvechter de macht grijpt (op democratische wijze komt die toch niet aan de bak)
Nee, zoals de democratie in jouw olijke België functioneert met een Belgisch gerecht dat compleet leenplichtig is aan het Belgisch establishment, komt die wsl eerder IN de bak.[edit]
[size=1]After edit by stab on 27-08-2005 at 12:39
Reason:

Citaat:
Als ik binnen duizenden jaren na ineenstorting van het Belgische Koninkrijk nog leef, dan verhuis ik immers toch als die straatvechter de macht grijpt (op democratische wijze komt die toch niet aan de bak)
Nee, zoals de democratie in jouw olijke België functioneert met een Belgisch gerecht dat compleet leenplichtig is aan het Belgisch establishment, komt die wsl eerder IN de bak.[/size]

Citaat:
Nee, zoals de democratie in jouw olijke België functioneert met een Belgisch gerecht dat compleet leenplichtig is aan het Belgisch establishment, komt die wsl eerder IN de bak.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door stab : 27 augustus 2005 om 11:39.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 15:50   #1159
voicelesscharlie
Eur. Commissievoorzitter

voicelesscharlie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar voicelesscharlie
Standaard

Citaat:

Voor al dat geld van de BELGISCHE belastingbetaler mogen er best wat Belgische vlaggen te zien zijn, niet?
Tja, op het Te Deum in Brussel mogen er dan een goei 20% van de vlaggen een Vlaamse leeuw zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=lgh6w...eature=related
voicelesscharlie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2005, 15:59   #1160
voicelesscharlie
Eur. Commissievoorzitter

voicelesscharlie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar voicelesscharlie
Standaard

Citaat:
Wij hebben al genoeg betaald voor uw nazi-manifestatie via het partijgeld dat we aan het VB moeten geven !
Betalen de 1000.000 VB kiezers geen belasting ?
Die zouden eens moeten ophouden met belastingen betalen.
Den belziek gaat FAILLIET!
http://www.youtube.com/watch?v=lgh6w...eature=related
voicelesscharlie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be