![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu is onze politiek saai maar dát hadden ze toch wel doorgehad in de tweede kamer.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 |
Banneling
|
![]() Met alleen bedoel ik: 1 verstandige mens. Meelopers vinden, is niet moeilijk, vooral als die het geld gewoon mogen opstrijken. Het bewijs kwam erna: de hele partij stuikte in elkaar na het overlijden van Fortuyn.
Laatst gewijzigd door Hans1 : 3 juli 2006 om 16:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
|
![]() Dus volgens u zijn Patriot, BUB en de anderen meelopers?
Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 3 juli 2006 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De meeloper die altijd niet weet wat hij vertelt? Mister personality, die hopelijk zo vaak zijn onderbroek wisselt als van partij? Énkel Kim was capabel in Uw Partij, en die heeft U weggejaagd. Wat is het goede programma? Het totaal onberreikbare unionisme dat jullie nastreven? Het onbestaande unie-federalisme? Frietkotten tot nationaal erfgoed verklaren? De Ijzertoren opblazen? De individiuele tweetalighied? Al begrijp ik niet wat dan juist individuele tweetaligheid is als in punt 3 van Uw programma staat dat U de taalwetten wil behouden. Media-aandacht zou ik U wel geven, het moet niet altijd serieus zijn als het om politiek gaat.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 3 juli 2006 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 | |
Gouverneur
|
![]() Hoe BUB aan zijn informatie geraakt blijft nog hetzelfde, feit is dat BUB deze persoon verwijderd heeft uit alle lijsten
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu ja, een goe gedacht en ne kurkeren ziel en ge blijft ook drijven, hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is dit zo? Gelooft u nu zelf dat ook maar iemand u au sérieux neemt? U, die zichzelf Ruben noemt kwam van de VLD. U bood zichzelf toen aan bij de CD&V maar werd geweigerd. Op gemeentelijke vlak ziet niemand samenwerking met een blazé-personage als u zitten. De plaatselijke pers besteedt aandacht aan u uitsluitend omwille van uw komische buitenbenerigheid. U slaagde erin om uw eigen beweging in de grond te boren precies omdat u ze zag als ùw beweging. Veel meer dan een prietpraterige nietsnut zie ik niet in u, een persoon die zo vol is van zichzelf en die gelooft dat hij één of andere politiek-messiaanse eigenschappen zou hebben, maar uiteindelijk snapt u in al uw ijdeltuiterige blindheid zo goed als niets van politiek omdat politiek niet meer is voor u dan een middel om aandacht te trekken. Ik wens u delsalnietemin veel succes in uw fantasieën en ben ervan overtuigd dat u het soort persoon bent dat tot aan zijn eigen dood zal blijven geloven dat u een belangrijke maatschappelijke missie had te vervullen maar niet de nodige erkenning kreeg die te vervullen en daarom wil ik u bij deze die erkenning betonen... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 3 juli 2006 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haha. Grappig. Echt.
![]() |
![]() |
#1154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben gewoon mezelf. De enige bedoeling van deze vergelijking was aan te tonen dat je niet talrijk moet zijn om het te maken in de politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Dit valt toch niet te geloven. De blunders blijven zich opstapelen. Wordt het niet stilaan tijd voor BUB: The Movie, dat wordt gegarandeerd een billenkletser. Van begin tot einde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 |
Banneling
|
![]() [quote=Hertog van Gelre;1799328]Het enige verschil tussen Hans en Pim is: Pim had media-toegang.
Dat is een verschil, er zijn er andere. Maar waarom had hij media-toegang? Ongetwijfeld omdat hij professor was, maar vooral omdat er in Nederland een betere politieke cultuur heerst dan in België. Er is meer openheid t.o.v. nieuwe politieke initiatieven. Laatst gewijzigd door Hans1 : 3 juli 2006 om 17:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Individuele tweetaligheid staat tegenover territoriale tweetaligheid. Het eerste (promotie van de tweede taal in onderwijs en media) is dus perfect combineerbaar met het behoud van de taalwetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1160 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien eens langsgaan bij de producers van Scary Movie8)