![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11621 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad die quote was van Bilderberg, ik heb de moeite niet gedaan om het op te zoeken zoals ik in mijn post ook al toegaf, en daar spring je natuurlijk gretig op, maar dat is je recht want ik had het moeten opzoeken. Het is toch wel zo dat je bij zo'n quotes direct insinueert dat ze vals zijn, terwijl je bij andere quotes bijlange zo streng niet bent. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11622 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Waar is ze verschenen? Krant? Tijdschrift? Boek? Radio? Televisie? Andere? Tot wie richtte hij zich? Een groep? Een individu? Wie bracht ze naar buiten, rekeninghoudend met de wetenschap dat de Bilderbergbijeenkomsten geheim zijn? Ik gebruik trouwens geen verschillende maten en gewichten in de beoordeling van quotes, Exodus. Een quote heeft slechts dragende waarde als ze op een geloofwaardige wijze kan worden geplaatst. De quote die aan David Rockefeller wordt toegeschreven, duikt steeds weer op, maar heeft geen enkele dragende waarde, zo eenvoudig is dat. Anders komen we in scenario's terecht zoals in het voorbeeld dat ik hierboven geef met de door mij uitgevonden quote die ik in de mond van JFK leg. Citaat:
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 10 december 2006 om 17:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11623 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Meen je dit? Dit is toch wel het toppunt van subjectiviteit!? Geloofwaardigheid is een enorm subjectief gegeven. Sommigen geloven dat 9/11 inside job of de NWO niet mogelijk is - zonder onderzoek - dus voor hun is de quote al niet geloofwaardig. Wat jij impliciet zegt is dat alle quotes die tegen het geloofwaardige ingaan nutteloos zijn. Zo gaan we ver geraken.
![]() |
![]() |
![]() |
#11624 |
|
![]() Er zijn wel concrete zaken ivm de data van het vliegtuig dat aantoont dat het niet kan gegaan zijn zoals de Soviets zeggen. Wat er precies met McDonald gebeurt is, is minder concreeet, maar gezien de concrete feiten zeker niet ongeloofwaardig.
![]() |
![]() |
#11625 | |
|
![]() Wees maar allemaal bang, want de terroristen are going to get you this christmas:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11626 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zie je, Exodus, ik weet wel dat het slechts een afleidingsbeweging is om toch maar te vermijden dat je een bron zou moeten geven voor je Rockefeller-quote, maar ik vind het een weinig geslaagde beweging. Wat is de essentie? -Je legt woorden in de mond van David Rockefeller. -Je beweert dat die woorden feitelijk zijn uitgesproken en je NWO-theorie mee ondersteunen. Bewijs de feitelijkheid door een bron te geven! Daar is niks subjectiefs aan en kan toch zo moeilijk niet zijn? En als je er geen hebt, is dat dan zo moeilijk om dat toe te geven? Zeg dan gewoon dat je de quote impulsief van één of andere website grabbelde waar evenmin een bron stond vermeld. Dan is de kous af. Maar neen, op alle mogelijke manieren pogen om toch maar onder een vraag uit te komen, wanneer blijkt dat eerdere beweringen niet kunnen worden hard gemaakt. Dat is flauw en ondermijnt je geloofwaardigheid. Zie je, Exodus, als je niet wil antwoorden op die vraag zeg het dan ook, mij laat dat koud, hé. Maar laat dan in de toekomst misschien na om zulke suggestieve verzinsels de wereld in te sturen. Want, weet je, Exodus, dat is pas subjectief én intellectueel oneerlijk.
![]() |
![]() |
#11627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Soms is exodus tegen contextloze citaten:
Citaat:
![]() On-topic: ik heb ook al eens gevraagd naar een bron voor het Rockefeller-"citaat". En vragen naar een bron is niet zeggen dat het citaat vals is, het is vragen naar een bron. Eens de bron gekend kunnen we de context bekijken. Want citeren zonder de uitleg die voorafgaat is een beetje vals ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 10 december 2006 om 20:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11628 | ||
|
![]() Citaat:
Het is dus niet zomaar duidelijk dat ik een leugen zeg. Ik geef de bron tot zover ik kan maar spijtig genoeg kan ik die editie van insider report niet vinden voor verdere info. Het is niet zo verwonderlijk dat er uitspraken vanop Bilderberg uitlekken. Dit gebeurt wel eens meer. Bilderberg is op uitnodiging en vele grote bedrijflieders of managers worden soms uitgenodigd voor de eerste maal, en die zijn soms bereid te spreken gebaseerd op de indruk die ze krijgen ( sommige zijn gedegouteerd van de elitaire sfeer die er hangt). Er is ooit eens een Zwitser geweest die uitgenodigd was die volgende uitspraak van Kissinger op een bandje heeft opgenomen: Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11629 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11630 |
|
![]() Ook nog een coole video: Lucifers Childeren van Milan Martin. Het begin is zeer interessant omdat hij zijn verhaal verteld over zijn tijd als soldaat in Vietnam en over hoe jij over de NWO te weten kwam. http://video.google.nl/videoplay?doc...ifers+children
![]() |
![]() |
#11631 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ga niet ten gronde reageren nu, maar morgenmiddag trek ik even de bron die de quote levert na en kom ik daar op terug. Mbt de uitspraak van Kissinger is er klaarblijkerlijk geen probleem omdat die op geluidsband is vastgelegd. Commentaar over de inhoud van die reactie ga ik ook houden voor morgen.
![]() |
![]() |
#11632 | ||
|
![]() Citaat:
Het is gewoon bekend dat de VS wachtten op de eerste aanval van Japan, getuige: Citaat:
De VS hebben hun bases op de Filippijnen versterkt en Midway. Er zijn voor de aanval verschillende waarschuwingen uitgegaan van de regering en de legerleiding dat een aanval op komst was en verwacht kon worden. Onderschatting? Ja. Inside Job? Echt niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11633 | |
|
![]() Samenzwering bestaan niet?
Alle mensen die meegeholpen hebben met de officële versie te promoten ivm de dood van Dr Kelly hebben postjes gekregen met royale vergoedingen (lees zijn beloond). Velen ervan zijn gepromoveerd. Mensen die tegen de officiële versie ingingen zijn er minder goed vanaf gekomen. En dan zeggen ze hier soms dat zo'n samenzweringen niet kunnen, hier zie je het principe aan het werk. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11634 | |
Banneling
|
![]() wakey wakey! GAAN we nu eens luisteren??!
Citaat:
http://www.lewrockwell.com/orig7/martin-p1.html Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11635 | |
Banneling
|
![]() Maar gelukkig wordt alles in de gaten gehouden! pffffffffffffff
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11636 | |
Banneling
|
![]() Tsja zoals we de hele tijd hier al roepen!!!
we willen helemaal niemand bang maken hoor, vergelijk het met een vrachtauto die met een rotvaart op je af komt. Dan zou ik ook roepen wegwezen of weet ik veel wat! De 'non-believers' hebben geen idee wat voor 'service' we ze eigenlijk geven! Citaat:
Hopelijk pleurt dat hele NWO ding in mekaar! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11637 | |
Banneling
|
![]() Geen conspiracies? LOL
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11638 | |
Banneling
|
![]() gewoon doorslapen tot wij aan de beurt zijn!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11639 |
Banneling
|
![]() Pindar,
You are the weakest link. ![]() |
![]() |