![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LIVE. 153 nieuwe coronabesmettingen in ons land, Vlaamse regering vergoedt zaken die moeten sluiten, Pairi Daiza stelt opening uit.
Citaat:
p.s. (volgende in K&K gezet, te snel gepost sorry) Walter Grootaers besmet met coronavirus
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is typische linkse zever opdat de mensen het als iets positiefs zouden zien dat de regering hun geld door deuren en vensters uitsmijt... en in den beginne denkt de kleine man inderdaad dat hij het nu beter heeft... Tot de dag dat de bank eist dat de regering terugbetaalt en dat het land zo goed als failliet zal zijn... Dan zal de kleine man weten wie hem bedrogen heeft; en wie populistische praat vertelde;... maar dan zal het te laat zijn... Laatst gewijzigd door marie daenen : 13 maart 2020 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb deze morgen om 8 uur aan het personeel al voorgesteld aan wie die problemen heeft om de kinderen op te vangen deze in de vergaderzaal van het bedrijf onder te brengen.
Stel u gerust, het was geen vlaag van menslievendheid maar een berekende oplossing. Zo kunnen die mensen doorwerken. Je suis un philanthrope malgré moi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel ik daag u uit mij op dit forum te vinden tijdens de werkuren. Terloops tijdens de lunchpauze kom ik eens tussen maar na 13 u gaat ge hier niet vinden. Als ik op het bedrijf ben werk ik normaal vanaf 8u tot 16u30' met een korte lunchpauze daarna kunt ge me wel eventueel vinden.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 13 maart 2020 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan je ze kleine artikelen in elkaar laten steken. Tel uit Uw winst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat helpt er:
Hoestsiroop Neusspray Maskers Isobetadine Handzeep Quarantaine Geen openbaar vervoer Geen school Apart slapen Geen knuffels handtastelijkheden en grensoverschrijdend gedrag ![]() ![]() Geen café, restaurant, evenementen Maar ook niet collectief gaan winkelen... hè Elke snotneus in quarantaine stoppen Ziekenhuizen staan klaar voor de oorlog Artsen en apothekers ook Stoppen met reizen Wat gaan we doen met al.dat geld dat we over hebben We kunnen nog internetten , thuiswerken , huisje isoleren , Iemand nog suggesties
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 13 maart 2020 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Suggesties? Yup: geen Europa.
![]() |
#1172 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groepsreizen naar Mars mogen nu ook niet meer.
![]() |
#1174 |
Europees Commissaris
|
![]() Prachtig hoe Thierry Baudet de totale incompetentie van de politieke verantwoordelijken in NL bloot legt.
Met een paar gerichte vragen naar zijn mening over de aanpak in Singapore wordt pijnlijk duidelijk: minister Bruno Bruins heeft GEEN IDEE hoe men in Oost-Azië de uitbraak heeft bedwongen: https://www.youtube.com/watch?v=QRh4LE_YLk4 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonnebank bij gebrek aan zon.
![]() |
![]() |
#1177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 |
Europees Commissaris
|
![]() God, verlos ons a.u.b. van minister Maggie De block zij heeft gezondigd.
Wij moeten nu hamsteren als voorzorg voor het geval dat het de volgende dagen alleen maar erger worden. En het gezond verstand ons dan zal opdragen om thuis te blijven. Aankopen doen is op dat ogenblik misschien levensgevaarlijk. Wij mogen niet denken zoals minister Maggie De Block dat alles onder controle zou zijn en dat het maar… Welke waanzin die vrouw de laatste weken allemaal heeft gebracht is niet op te sommen. En welk is nu feitelijk haar moedertaal? Of was paniek, strees? Natuurlijk moeten wij in de steek gelaten burgers hamsteren . Maggie De Block als minister van volksgezondheid heeft met haar open grenzen en door het niet in voldoende voorraad en ook niet in een tijdige preventieve bestelling hebben. Ons in deze toestand gebracht. Burgers kunnen morgen een vogel voor de kat zijn/worden. Het is duidelijk dat zij daardoor de medische wereld bij ons niet in staat heeft gezet om te optreden zoals het hoorde. Vanwaar de besmette burgers nu tussen ons lopen. De maatregelen die daardoor verlicht gisteren zijn genomen alweer op kosten van onze welvaart komen te laat. Wij kunnen er inderdaad van uitgaan dat zelf dat wij met zijn allen wensen dat het lukt er veel kans zal zijn dat het niet gaat werken. Vanwaar dat wij vandaag voorzichtig naar de supermarkten moeten gaan om alles in te kopen voor het geval dat het niet lukt en er als enige oplossing zal zijn van ons eigen op te sluiten. Die op dat ogenblik opsluiting-quarantaine zal minimum 14 dagen duren maar ook meer. Daar moeten wij ons burgers zelf op voorbereiden met talrijke regeringen die ons niet hebben kunnen beschermen. Ook de scholen moesten dicht, kinderen gaan namelijk naar huis. Wat heb je dan gewonnen? Terwijl dat zij best in quarantaine gingen. Met hun ouder (s) of grootouders met de strikte voorschrift niemand naar buiten en geen contacten die het doel van dit “quarantaine” nietig kan maken En Van Ranst die als paling die na de Mexicaanse griep (hij die weet) zegt dat het allemaal op tijd is. Dat die maar op kot gaat met Maggie.. ![]() ![]() Zijn er dan niet meer mensen die kwaad zijn en de waarheid willen horen? Of kunnen politici herhaaldelijk telkens opnieuw in de fout gaan en doen alsof dat er niets gebeurd is. ![]() In welke wereld kan dit? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |