![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11841 |
Banneling
|
![]() geschiedenis wordt niet geschreven door de kempi's, viezerikken en andere opgeblazen schaduwboksers in marginale achterstandswijken op de tonen van goedkope rap-beats.
geschiedenis wordt geschreven tijdens grote veldslagen en verdient daarbij niets minder dan de epische strijdgezangen van de nazaten van deze dappere europese strijders. sabaton - wolfpack sabaton bezingt de moed van de kriegsmarine. axis-perspectief deze keer. zonder complexen. het waren tenslotte soldaten die net als anderen hun plicht deden. hoor die striemende gitaarrif die begint op 1:09. kippevel. Laatst gewijzigd door Mitgard : 30 december 2009 om 11:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() LO2 "Ik bly in Mondesa, Weet jy waar dit is, bra?" http://www.youtube.com/watch?v=4wAiMRLkvIM LO2 - Wambuseun Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 december 2009 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11843 |
Banneling
|
![]() "Ik bly in Westerlo,
Weet jy waar dat is, bro?" "Ben jy ook de best van jou klas, of zoekt gy enkel plaatjes van swarte schoolmeisies met das?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#11844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() LO2 achter de stropdassen. http://www.youtube.com/watch?v=JyTQVx_5rJE |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11845 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Velvet Underground & Nico - Heroin
Eerste maal dat ik dit album hoor ![]() Machtig ![]() bizar ![]() Nummers over drugs ![]() http://www.youtube.com/watch?v=6xcwt9mSbYE |
![]() |
![]() |
![]() |
#11847 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11848 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11849 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11850 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() KISS - I was made for loving you
POINTER SISTERS - I'm so excited
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 30 december 2009 om 14:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ba al dakik non zegoek, motel? Ik bly in Zaldibi, Weet jy waar dat is, bro?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga je echt in de harde tuigwijken, dan is daar Jaseker. Een ho' met street credits, man. Legt kleine viezerik 10 keer neer voor ie maar se vinger kan opsteken. Tuig dat de streets kent omdat ze zelf heeft gelegd. "Ik heb me pistool, schop je in je eigen goal. Praatjes maken, ik ga je kraken. En denk je me te raken, ik win toch bij 't schaken." |
![]() |
![]() |
![]() |
#11853 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is tenminste muziek jounk. Het moet niet altijd over wapens gaan nietwaar.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 30 december 2009 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11855 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() de retro top 500 of course, what else !
![]() |
#11856 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11857 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11858 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al Stewart
Year of the cat |
![]() |
![]() |
![]() |
#11859 |
Minister-President
|
![]() Ik herken al hier en daar een woord, hoor. En ik kan al de nodige eenvoudige tekstjes lezen, maar Karelisch is nog wel een dialect, en ligt behoorlijk boven mijn niveau. Maar ik geef toe, ik zou nog niet veel verder komen dan het lezen van het menu, mijn bestelling doen en mezelf voorstellen in het Fins.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#11860 |
Parlementslid
|
![]()