Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 januari 2007, 11:18   #11901
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Two more flies caught in EU spider's web

Romania and Bulgaria celebrate losing their sovereignty to European superstate

'Up jumped the cunning Spider, and fiercely held her fast.
He dragged her up his winding stair, into his dismal den,
Within his little parlour -- but she ne'er came out again.'

The Spider and the Fly by Mary Howitt

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2007, 11:21   #11902
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
The Face of Fascism

'Under a law passed by Congress and signed by President Bush in October, this double-wide trailer may be as close to a courtroom as most Guantánamo prisoners ever get. The law prohibits them from challenging their detention or treatment by writs of habeas corpus in the federal courts. Instead, they may only petition a single federal appeals court to examine whether the review boards followed the military’s own procedures in reviewing their status as “enemy combatants.”

But an examination of the Guantánamo review boards by The New York Times suggests that they have often fallen short, not only as a source of due process for the hundreds of men held here, but also as a forum to resolve questions about what the detainees have done and the threats they may pose.'

http://www.nytimes.com/2006/12/31/us...nt&oref=slogin

Pin d'Ar
Oud 2 januari 2007, 11:24   #11903
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Amai Pindar, jij kan ook een stukje rommel (spam ?) hier plaatsen. Een aantal artikels zonder enig commentaar of achtergrond of zelfs je mening te plaatsen.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2007, 11:26   #11904
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geertje Bekijk bericht
Amai Pindar, jij kan ook een stukje rommel (spam ?) hier plaatsen. Een aantal artikels zonder enig commentaar of achtergrond of zelfs je mening te plaatsen.

Ja hoor, blijkbaar heb je mijn eerdere postings hierover niet gelezen.

Mischien zou je dat eerst moeten doen voor je zulke opmerkingen maakt.

En mijn mening, hmm ik denk dat de meeste die hier deze thread lezen dat nu wel weten en als ze dat niet weten dan lezen ze deze thread niet.

Nuff Said

Pin d'Ar
Oud 2 januari 2007, 11:28   #11905
Geertje

Geertje's schermafbeelding

Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ja hoor, blijkbaar heb je mijn eerdere postings hierover niet gelezen.

Mischien zou je dat eerst moeten doen voor je zulke opmerkingen maakt.

En mijn mening, hmm ik denk dat de meeste die hier deze thread lezen dat nu wel weten en als ze dat niet weten dan lezen ze deze thread niet.

Nuff Said

Pin d'Ar
Ik heb deze draad nooit echt gevolgd ... en om er nu aan te beginnen lijkt me eerder zelfkastijding dan een leuk tijdverdrijf.
Geertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2007, 14:09   #11906
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Dat klopt idd. Maar je lijkt hier heel gemakkelijk te ridiculiseren.

(Ik kan me vergissen). En stap je met grote lemen voeten heen over

wat we je hier aanbieden (De holle maan theorie)

Echter, geen enkel argument uwerzijds

Mag hoor, geen enkel probleem, maar val er dan ook niet over als een ander het ook niet doet.

Pin d'Ar
Dan mag je mij het volgende eens uitleggen: hoe komt het dan dat de talrijke inslagkraters op de maan dan toch nooit een gat in die metalen constructie geslagen hebben? Waarop is de bewering dat de maan een kunstmatige constructie zou zijn om te beginnen gebaseerd?

Laatst gewijzigd door Leviathan : 2 januari 2007 om 14:11.
Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2007, 14:58   #11907
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Dan mag je mij het volgende eens uitleggen: hoe komt het dan dat de talrijke inslagkraters op de maan dan toch nooit een gat in die metalen constructie geslagen hebben? Waarop is de bewering dat de maan een kunstmatige constructie zou zijn om te beginnen gebaseerd?
Het is gebaseerd op het feit dat de maan trilt als een gong als er iets op inslaat. Ze hebben seismografen op de maan gezet en bij inlsagen trilde de maan als een gong. Het trilleningseffect komt precies overeen als zou de maan hol zijn met 60 km onder het oppervlak een soort metaal. Sommige wetenschappers zeggen zelfs dat de maan waarszchijnlijk hol is door deze data.
Oud 2 januari 2007, 15:29   #11908
Leviathan
Provinciaal Statenlid

Leviathan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is gebaseerd op het feit dat de maan trilt als een gong als er iets op inslaat. Ze hebben seismografen op de maan gezet en bij inlsagen trilde de maan als een gong. Het trilleningseffect komt precies overeen als zou de maan hol zijn met 60 km onder het oppervlak een soort metaal. Sommige wetenschappers zeggen zelfs dat de maan waarszchijnlijk hol is door deze data.
Ah ja, dat verhaal had ik ook al eens gehoord. De Apollo-astronauten lieten bij vertrek hun maanlander neerstorten op de maan en de trillingen werden geregistreerd. Dat het "precies" zou overeenkomen met een holte op een diepte van zestig kilometer klopt echter niet. Unexplained Mysteries, bijvoorbeeld, beweert dat het om slechts veertig meter zou gaan. In dat geval zou de maan al lang door inslagen van meteorieten aan stukken geslagen zijn!
Trouwens, dat is echter nog lang geen bewijs dat de maan hol zou zijn. Ten eerste is er weer het probleem van de massa. Als hij werkelijk hol zou zijn zou hij veel lichter moeten zijn. Bovendien, zo'n enorm object zou dankzij zijn eigen zwaartekracht niet eens hol kunnen zij; het zou gewoon instorten! Het effect kan massa's andere verklaringen hebben. Het kan te maken hebben met de samenstelling van het maangesteente, er kunnen grotten onder het maanoppervlak liggen die voor echo's zorgden(restanten van vulkanische activiteit), enz.

Leviathan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2007, 16:01   #11909
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leviathan Bekijk bericht
Ah ja, dat verhaal had ik ook al eens gehoord. De Apollo-astronauten lieten bij vertrek hun maanlander neerstorten op de maan en de trillingen werden geregistreerd. Dat het "precies" zou overeenkomen met een holte op een diepte van zestig kilometer klopt echter niet. Unexplained Mysteries, bijvoorbeeld, beweert dat het om slechts veertig meter zou gaan. In dat geval zou de maan al lang door inslagen van meteorieten aan stukken geslagen zijn!
Trouwens, dat is echter nog lang geen bewijs dat de maan hol zou zijn. Ten eerste is er weer het probleem van de massa. Als hij werkelijk hol zou zijn zou hij veel lichter moeten zijn. Bovendien, zo'n enorm object zou dankzij zijn eigen zwaartekracht niet eens hol kunnen zij; het zou gewoon instorten! Het effect kan massa's andere verklaringen hebben. Het kan te maken hebben met de samenstelling van het maangesteente, er kunnen grotten onder het maanoppervlak liggen die voor echo's zorgden(restanten van vulkanische activiteit), enz.
Aan de andere kant zijn er nogal wat NWO-believers die beweren - alweer bij wijze van onbewezen hypothese op basis van warrige verdachtmakingen - dat er nooit mensen op de maan zijn geweest en dat de beelden van de 6 maanlandingen tussen juli 1969 en december 1972 gemaakt zijn in Amerikaanse filmstudio's.
Oud 2 januari 2007, 16:17   #11910
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Aan de andere kant zijn er nogal wat NWO-believers die beweren - alweer bij wijze van onbewezen hypothese op basis van warrige verdachtmakingen - dat er nooit mensen op de maan zijn geweest en dat de beelden van de 6 maanlandingen tussen juli 1969 en december 1972 gemaakt zijn in Amerikaanse filmstudio's.
er zijn ook mensen die de holocaust ontkennen de wereld loopt vol met gekken en believers van alles en nog wat.
er zijn ook van die gekken die geloven in een oppermachtig wezen dat alles regelt vanuit zijn hemels paradijs. dus laat die NWO believers maar geloven in hun illussie als dat hun bevredigd
slegie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2007, 16:34   #11911
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Er zijn ook niet-NWO aanhangers die hierin geloven. Er zijn ook mensen die in de NWO geloven, die wel zeggen dat we op de maan zijn geweest. Niet te fel veralgemenen he.

Trouwens, er zijn gegronde redenen dat mensen beginnen te twijfelen, of ontken je nu dat Kubrick de foto's van de eerste maanlanding heeft nagemaakt in een studio.

Tussen haakjes, ik geloof dus wel dat we er geweest zijn he, maar ik weet ook dat de eerste foto's nagemaakt zijn.

Mooie anecdote hierrond, dankzij het werk dat Kubrick voor NASA heeft gedaan, was hij een beetje 'kind aan huis' daar en heeft hij een setje objectieven meegekregen, die zo lichtgevoelig waren, dat hij voor zijn film Barry Lyndon een scene heeft kunnen opnemen met echt kaarslicht. Geniaal!

Laatst gewijzigd door KrisKras : 2 januari 2007 om 16:38.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2007, 16:41   #11912
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
er zijn ook mensen die de holocaust ontkennen de wereld loopt vol met gekken en believers van alles en nog wat.
er zijn ook van die gekken die geloven in een oppermachtig wezen dat alles regelt vanuit zijn hemels paradijs. dus laat die NWO believers maar geloven in hun illussie als dat hun bevredigd
Er zijn zelfs mensen die genoegen nemen met wat er in de geschiedenis boekjes staat en wat de media hun voorschoteld. Stel je voor
Oud 2 januari 2007, 17:04   #11913
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
U hebt overschot van gelijk.
Daarom heb ik mij uit dit soort discussies teruggetrokken.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 januari 2007, 17:06   #11914
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Er zijn zelfs mensen die genoegen nemen met wat er in de geschiedenis boekjes staat en wat de media hun voorschoteld. Stel je voor
CORRECTOMUNDO!!
Oud 3 januari 2007, 02:46   #11915
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Anderzijds zijn deze boekjes dikwijls wel een stuk correcter dan wat er op internet te vinden is. Internet wordt voornamelijk voor geschiedkundige stukken voornamelijk bevolkt door amateurs, onvolledige, politieke en gekleurde sites.
Bij geschiedenis boekjes ga ik er toch vanuit dat je deftige geschiedenisboeken bedoelt en geen school of winkelpockets over al-quaida van journalisten.
Geschiedenisboeken zijn voor mij boeken die de feiten weergeven met achtergrondinformatie met daarachter waarschijnlijkheden. Enigste probleem hiermee is dat veel vanuit de Westelijke kijkwijze wordt verteld.

Over media ben ik het met je eens, die zijn er ook voor entertainment en vertellen altijd een simpele begrijpbare gekleurde versie. De helft van onze reportages komt dan ook van de BBC of van een ander land.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 03:29   #11916
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Anderzijds zijn deze boekjes dikwijls wel een stuk correcter dan wat er op internet te vinden is. Internet wordt voornamelijk voor geschiedkundige stukken voornamelijk bevolkt door amateurs, onvolledige, politieke en gekleurde sites.
Bij geschiedenis boekjes ga ik er toch vanuit dat je deftige geschiedenisboeken bedoelt en geen school of winkelpockets over al-quaida van journalisten.
Geschiedenisboeken zijn voor mij boeken die de feiten weergeven met achtergrondinformatie met daarachter waarschijnlijkheden. Enigste probleem hiermee is dat veel vanuit de Westelijke kijkwijze wordt verteld.

Over media ben ik het met je eens, die zijn er ook voor entertainment en vertellen altijd een simpele begrijpbare gekleurde versie. De helft van onze reportages komt dan ook van de BBC of van een ander land.

tja, wat is correct? weet je? Internet is een groot begrip he. Dit gaat veel verder dan enkel sites, maar je hebt gelijk voor een groot stuk. Er zijn echter ook veel universitaire publicaties, rechtstreeks on-line of downloadbaar beschikbaar. Je kan je (nog steeds -oldschool-) aboneren op nieuwsgroepen. Deze zijn vrij toegankelijk en in tegenstelling tot veel forums op het web kom je hier vaker professionele mensen tegen die vernieuwend in hun vak werken, alhoewel dat er tegenwoordig ook wel steeds meer en meer goei forums beschikbaar zijn.

Uiteraard draag je een deel eigen bagage mee die je moet gebruiken in het afwegen van de informatie die je krijgt. Sommigen van ons hebben van een hoger of universitaire opleiding genoten (of genieten er nog steeds van).

Ik vind het gewoon belangrijk om overal met een open instelling op in te gaan. Om nu de 'holle maan' als voorbeeld te nemen. Ik geloof er niet in. Er zijn voor mij te veel bewijzen die het tegenspreken, maar ik ben nu eenmaal geen fysicus, en veel argumenten die deze theorie bevestigen lijken logisch. Ik ben dan ook bereid om deze eens te bekijken en een kans te geven. Alhoewel nog steeds niet overtuigend genoeg voor mij, zou het best wel eens kunnen dat ik in de toekomst andere dingen te weten kom, die misschien gelinkt kunnen worden met dit en dan ben ik wel eerder overtuigd.

Ik weet gewoon dat er voor de meeste dingen geen zekerheden bestaan en kan ook begrijpen dat dit vaak beangstigend kan werken voor veel mensen.
Ik combineer graag mijn kennis en we zullen wel zien, kennis is een organisch iets dat groeit met jou en de wereld. Veel te veel mensen beschouwen dit eerder als een vast gegeven naar mijn mening. Ik hou daar niet van, maar, ieder zijn ding. Maak er gewoon geen wedstrijdje van (dit is niet tegen u he, Asshen) om proberen uw gelijk te halen. Sommige mensen in deze draad doen precies niets liever, maar zo geraken we niet verder.

nog een fijn nieuw jaar iedereen!
Oud 3 januari 2007, 04:18   #11917
KrisKras
Banneling

Standaard

Beangstigend hoe de jeugd steeds meer en meer bereid is zich te laten chippen:

Citaat:
Some customers are willing to have microchip implants as a means of paying in stores, a report out today says.

Teenagers are more open to the idea of having a high-tech shopping experience, the Tomorrow's Shopping World report suggests.

Around 8 per cent of 13 to 19-year-olds were open to the idea of microchip implants while 16 per cent wanted trolleys to be fitted with SatNav systems.

This compared to just 5 per cent and 12 per cent respectively for adults asked the same questions. Two thirds of teenagers and 62 per cent of adults questioned for grocery think tank IGD's report wanted self-scanning systems at shop check-outs...
De rest van het artikel: http://www.dailymail.co.uk/pages/liv...n_page_id=1770

Blijkbaar willen ze ook luchthavens met rfid beveiligen, wat op zich geen slecht idee lijkt:

Citaat:
Electronically tagging passengers at airports could help the fight against terrorism, scientists have said.

The prototype technology is to be tested at an airport in Hungary, and could, if successful, become a reality "in two years".

The work is being carried out at a new research centre, based at University College London, set up to find technological solutions to crime.

Other projects include scanners for explosives and dirty bomb radiation.

Dr Paul Brennan, an electrical engineer, is leading the tagging project, known as Optag.

He said: "The basic idea is that airports could be fitted with a network of combined panoramic cameras and RFID (radio frequency ID) tag readers, which would monitor the movements of people around the various terminal buildings."

The plan, he said, would be for each passenger to be issued with a tag at check-in.

He said: "In our system, the location can be detected to an accuracy of 1m, and video and tag data could be merged to give a powerful surveillance capability."

Civil liberties

The tags do not store any data, but emit a signal containing a unique ID which could be cross-referenced with passenger identification information. In the future, added Dr Brennan, this could incorporate biometric data...
lees ook even de rest van het artiekel: http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/6044310.stm

Als je de mogenlijkheden van het 2de systeem combineert met de altijd aanwezige chip in het eerste systeem, shit mensen, waar gaan we naar toe? Neem nu Engeland met heel die CCTV toestanden, waar binnenkort trouwens nog gerichte mics op komen (heb ik hier ergens in deze draad gepost). Denk dan eens dat je pas en betaalkaart en de hele zever een chipke wordt. Er moet maar ene in een controle kamer, ergens, eenderwaar ter wereld (internet) uw naam of id nr of zo intypen, en presto, live footage met klank.

Dit is echt niet meer mooi. Echt niet!
Oud 3 januari 2007, 04:53   #11918
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
tja, wat is correct? weet je? Internet is een groot begrip he. Dit gaat veel verder dan enkel sites, maar je hebt gelijk voor een groot stuk. Er zijn echter ook veel universitaire publicaties, rechtstreeks on-line of downloadbaar beschikbaar. Je kan je (nog steeds -oldschool-) aboneren op nieuwsgroepen. Deze zijn vrij toegankelijk en in tegenstelling tot veel forums op het web kom je hier vaker professionele mensen tegen die vernieuwend in hun vak werken, alhoewel dat er tegenwoordig ook wel steeds meer en meer goei forums beschikbaar zijn.
nog een fijn nieuw jaar iedereen!
Met die websites bedoelde ik naar degene die hier vaak ook als bron gebruikt worden, youtube videos en de roddelsites en wikipedias over personages. Je kan idd ook deftige papers en goede documentatie vinden die eerst door meerdere personen is nagelezen en verbeterd. Aleen is het verschil tussen semi-fictionwetenschap en echte wetenschap soms niet geheel duidelijk.
Je kan met heel goede geloofwaardige semi wetenschappelijke bewijzen afkomen dat de maan hol is, die door echte wetenschap direct weerlegd worden. Het probleem blijft hierbij dat de wetenschap elk onzin argument gaat moeten weerleggen terwijl er een een gigantische hoop onzin altijd over gaat blijven.
Over forums, er zijn idd een grote aantal forums waar onzin gekraamd wordt, frontpage.fok bv, hier ook gedeeltelijk, eigenlijk hangt het voor een groot deel af van hoe de moderators zich gedragen en hoe hoogstaand de discussie moet zijn. Op dit forum probeer ik ook zoveel mogelijk staande feiten en nuttige commentaar te posten, en niet op nietszegende discussies in te gaan.
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 08:57   #11919
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asshen Sukar Bekijk bericht
Over bliksems, UFOs en onmogelijke verschijningen. Deze link kan interessant zijn om een aantal mithes weg te laten vallen. http://www.kennislink.nl/web/show?id=137116 Stukje gaat over bliksem. Komt er op neer dat wat we in literatuur en op school leren nauwelijks klopt. Bliksem is geen electriciteit of stel ionen die van een wolk naar de aarde vliegen. Donder zijn ook geen wolken die op elkaar botsen maar puur het openrijten van lucht.
Verder komen bliksems niet van wolken maar onstaan ze erboven. Wolken leveren wss alleen de energie ervoor. Verder stralen bliksems ook gigantisch veel gamma en rontgenstraling uit. Met die gammastraling hebben ze al een paar satelieten onbruikbaar laten worden. Bliksems kunnen ook verticaal zich verplaatsen waardoor het mogelijk is dat ze er zijn zonder wolken.
Verder gaat het stukje is op de sprites die dikwijls door piloten op hoge hoogte worden waargenomen en net boven wolken. Dit zijn lichtflitsen met een blauwe en andee onnatuurlijke kleur die zich willekeurig voordoen en heel alien lijken. Er zijn er die ontstaan uit wolken en 80 kilometer horizontaal naar boven flitsen. Tot zover de mythe van bliksems, ufo bliksems en vliegende bollen ontkracht. En ander leest ge maar het stukje is door. Staan mooie fotos in van vliegende bolen.
Tot zover de connectie tussen weer, bliksem, het universum en ufotoestanden.
Deze weerfenomenen bestaan natuurlijk, maar ze verklaren geenszinds alle waarnemingen en reports van UFO's. Voor iedereen die het ernstig bekijkt is dit duidelijk. Als je voldoende informeert over UFO's is het duidelijk dat bovenstaande verklaringen totaal onvoldoende zijn om het brede spectrum aan waarnemingen te verklaren die gerapporteerd worden.

Hieronder ook nog een voorbeeld van enkele dagen geleden.

Citaat:
United Airlines Employees Report UFO In Chicago AP
Tuesday, January 2, 2007

CHICAGO Federal officials say it was probably just some weird weather phenomenon, but a group of United Airlines employees swear they saw a mysterious, saucer-shaped craft hovering over O'Hare Airport last fall.
The workers, some of them pilots, said the object didn't have lights and hovered over an airport terminal before shooting up through the clouds, according to a report in Monday's Chicago Tribune.
The Federal Aviation Administration acknowledged that a United supervisor had called the control tower at O'Hare, asking if anyone had spotted a spinning disc-shaped object. But the controllers didn't see anything, and a preliminary check of radar found nothing out of the ordinary, FAA spokeswoman Elizabeth Isham Cory said.
"Our theory on this is that it was a weather phenomenon," Cory said. "That night was a perfect atmospheric condition in terms of low (cloud) ceiling and a lot of airport lights. When the lights shine up into the clouds, sometimes you can see funny things
"

The FAA is not investigating, Cory said.
United spokeswoman Megan McCarthy said company officials don't recall discussing any such incident from Nov. 7.
At least one O'Hare controller, union official Craig Burzych, was amused by it all.

"To fly 7 million light years to O'Hare and then have to turn around and go home because your gate was occupied is simply unacceptable," he said.

Laatst gewijzigd door exodus : 3 januari 2007 om 08:57.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 09:00   #11920
exodus

Standaard

Verschillende stemmen in de UK zeiden dat een aanslag in de kerstperiode onvermijdelijk was, dat alleen een mirakel het kon verhinderen. Nu, er is geen aanslag gebeurt... Zou er echt een mirakel gebeurt zijn of zouden ze ons willen ... bang maken?

Citaat:
A Miracle In London Or a Lying Government?

No terror attack over holidays proves one of two things

Paul Joseph Watson
Prison Planet
Tuesday, January 2, 2007
Do miracles really happen? Jesus turned water into wine, but do the spooks that staff the hierarchies of the British and American intelligence establishment possess the same divine powers? Or were they simply lying again when it was sternly reported that only a "miracle" would prevent London from being attacked by terrorists over the holiday period?

British Home Secretary John Reid, former hardcore Stalinist, member of the Scottish Communist Party and an alcoholic bully with a penchant for thumping people in the face, reiterated the threat that it was "highly likely" that terrorists would attempt an attack before the first of the year.
"It will be a miracle if there isn't a terror attack over the holidays in London," a senior American law enforcement official told ABCNews.com on December 21st.
-
By that logic, the fact that a terror attack did not happen proves one of two things - that miracles really do happen in the modern world or governments are lying to us about terrorism in order to scare populations into accepting the deliberately engineered drift towards authoritarianism.
Which do you think it is?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be