![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11901 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11902 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nytimes.com/2006/12/31/us...nt&oref=slogin Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11903 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Amai Pindar, jij kan ook een stukje rommel (spam ?) hier plaatsen. Een aantal artikels zonder enig commentaar of achtergrond of zelfs je mening te plaatsen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11904 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja hoor, blijkbaar heb je mijn eerdere postings hierover niet gelezen. Mischien zou je dat eerst moeten doen voor je zulke opmerkingen maakt. En mijn mening, hmm ik denk dat de meeste die hier deze thread lezen dat nu wel weten en als ze dat niet weten dan lezen ze deze thread niet. ![]() Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11905 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11906 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Leviathan : 2 januari 2007 om 14:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11907 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11908 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens, dat is echter nog lang geen bewijs dat de maan hol zou zijn. Ten eerste is er weer het probleem van de massa. Als hij werkelijk hol zou zijn zou hij veel lichter moeten zijn. Bovendien, zo'n enorm object zou dankzij zijn eigen zwaartekracht niet eens hol kunnen zij; het zou gewoon instorten! Het effect kan massa's andere verklaringen hebben. Het kan te maken hebben met de samenstelling van het maangesteente, er kunnen grotten onder het maanoppervlak liggen die voor echo's zorgden(restanten van vulkanische activiteit), enz. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11909 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11910 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() er zijn ook van die gekken die geloven in een oppermachtig wezen dat alles regelt vanuit zijn hemels paradijs. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11911 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, er zijn gegronde redenen dat mensen beginnen te twijfelen, of ontken je nu dat Kubrick de foto's van de eerste maanlanding heeft nagemaakt in een studio. Tussen haakjes, ik geloof dus wel dat we er geweest zijn he, maar ik weet ook dat de eerste foto's nagemaakt zijn. Mooie anecdote hierrond, dankzij het werk dat Kubrick voor NASA heeft gedaan, was hij een beetje 'kind aan huis' daar en heeft hij een setje objectieven meegekregen, die zo lichtgevoelig waren, dat hij voor zijn film Barry Lyndon een scene heeft kunnen opnemen met echt kaarslicht. Geniaal! Laatst gewijzigd door KrisKras : 2 januari 2007 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11912 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11913 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom heb ik mij uit dit soort discussies teruggetrokken.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11914 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11915 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bij geschiedenis boekjes ga ik er toch vanuit dat je deftige geschiedenisboeken bedoelt en geen school of winkelpockets over al-quaida van journalisten. Geschiedenisboeken zijn voor mij boeken die de feiten weergeven met achtergrondinformatie met daarachter waarschijnlijkheden. Enigste probleem hiermee is dat veel vanuit de Westelijke kijkwijze wordt verteld. Over media ben ik het met je eens, die zijn er ook voor entertainment en vertellen altijd een simpele begrijpbare gekleurde versie. De helft van onze reportages komt dan ook van de BBC of van een ander land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11916 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tja, wat is correct? weet je? Internet is een groot begrip he. Dit gaat veel verder dan enkel sites, maar je hebt gelijk voor een groot stuk. Er zijn echter ook veel universitaire publicaties, rechtstreeks on-line of downloadbaar beschikbaar. Je kan je (nog steeds ![]() Uiteraard draag je een deel eigen bagage mee die je moet gebruiken in het afwegen van de informatie die je krijgt. Sommigen van ons hebben van een hoger of universitaire opleiding genoten (of genieten er nog steeds van). Ik vind het gewoon belangrijk om overal met een open instelling op in te gaan. Om nu de 'holle maan' als voorbeeld te nemen. Ik geloof er niet in. Er zijn voor mij te veel bewijzen die het tegenspreken, maar ik ben nu eenmaal geen fysicus, en veel argumenten die deze theorie bevestigen lijken logisch. Ik ben dan ook bereid om deze eens te bekijken en een kans te geven. Alhoewel nog steeds niet overtuigend genoeg voor mij, zou het best wel eens kunnen dat ik in de toekomst andere dingen te weten kom, die misschien gelinkt kunnen worden met dit en dan ben ik wel eerder overtuigd. Ik weet gewoon dat er voor de meeste dingen geen zekerheden bestaan en kan ook begrijpen dat dit vaak beangstigend kan werken voor veel mensen. Ik combineer graag mijn kennis en we zullen wel zien, kennis is een organisch iets dat groeit met jou en de wereld. Veel te veel mensen beschouwen dit eerder als een vast gegeven naar mijn mening. Ik hou daar niet van, maar, ieder zijn ding. Maak er gewoon geen wedstrijdje van (dit is niet tegen u he, Asshen) om proberen uw gelijk te halen. Sommige mensen in deze draad doen precies niets liever, maar zo geraken we niet verder. nog een fijn nieuw jaar iedereen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11917 | ||
Banneling
|
![]() Beangstigend hoe de jeugd steeds meer en meer bereid is zich te laten chippen:
Citaat:
Blijkbaar willen ze ook luchthavens met rfid beveiligen, wat op zich geen slecht idee lijkt: Citaat:
Als je de mogenlijkheden van het 2de systeem combineert met de altijd aanwezige chip in het eerste systeem, shit mensen, waar gaan we naar toe? Neem nu Engeland met heel die CCTV toestanden, waar binnenkort trouwens nog gerichte mics op komen (heb ik hier ergens in deze draad gepost). Denk dan eens dat je pas en betaalkaart en de hele zever een chipke wordt. Er moet maar ene in een controle kamer, ergens, eenderwaar ter wereld (internet) uw naam of id nr of zo intypen, en presto, live footage met klank. Dit is echt niet meer mooi. Echt niet! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11918 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je kan met heel goede geloofwaardige semi wetenschappelijke bewijzen afkomen dat de maan hol is, die door echte wetenschap direct weerlegd worden. Het probleem blijft hierbij dat de wetenschap elk onzin argument gaat moeten weerleggen terwijl er een een gigantische hoop onzin altijd over gaat blijven. Over forums, er zijn idd een grote aantal forums waar onzin gekraamd wordt, frontpage.fok bv, hier ook gedeeltelijk, eigenlijk hangt het voor een groot deel af van hoe de moderators zich gedragen en hoe hoogstaand de discussie moet zijn. Op dit forum probeer ik ook zoveel mogelijk staande feiten en nuttige commentaar te posten, en niet op nietszegende discussies in te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11919 | ||
|
![]() Citaat:
Hieronder ook nog een voorbeeld van enkele dagen geleden. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 3 januari 2007 om 08:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11920 | |
|
![]() Verschillende stemmen in de UK zeiden dat een aanslag in de kerstperiode onvermijdelijk was, dat alleen een mirakel het kon verhinderen. Nu, er is geen aanslag gebeurt... Zou er echt een mirakel gebeurt zijn of zouden ze ons willen ... bang maken?
Citaat:
![]() |
![]() |