![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ziekenhuisgroep AZ Nikolaas & AZ Lokeren melden dat ze samen 6 covid opnames hadden waarvan er woensdag en donderdag één op intensieve zorgen. Gisteren was er een stijging met 100% naar 2 op IC waarvan er wel 1 stierf.
https://www.waaskrant.be/nieuws/2704...ren-21-08-2021 SINT-NIKLAAS/LOKEREN. De Wase ziekenhuisgroep AZ Nikolaas-AZ Lokeren heeft de covid-cijfers van deze week bekend gemaakt. Deze week waren er dagelijks 6 covid-patiënten opgenomen, waarvan er woensdag en donderdag één op intensieve zorgen werd verzorgd. Gisteren werden twee covid-patiënten verzorgd op intensieve zorgen. Twee patiënten wachten nog op het resultaat van hun covid-test. Woensdag overleed een patiënt aan de gevolgen van covid-19, een andere mocht het ziekenhuis verlaten om thuis verder te herstellen. (mb) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11942 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ttz, er waren MINDER studies die aangaven dat remdesivir iets nuttigs deed, maar het werd WEL door diezelfde instellingen aangeraden ; ondertussen weten we dat het niet werkt). Wat is er mis met het 60-tal studies die wel een effect suggereren ? https://ivmmeta.com/ Laatst gewijzigd door patrickve : 21 augustus 2021 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11943 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waarschijnlijk zelfs niet eens fout. Aangezien we nu al van verschillende antisceptische middelen in de keel weten dat het helpt tegen covid, zal stevige vodka misschien ook wel zoiets doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11944 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 21 augustus 2021 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11945 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() He's back
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11947 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11950 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen die beweert dat de medische wereld "overheden" hier rationeel bezig waren, moet mij het verschil in behandeling door die enteiten eens uitleggen tussen ivermectine en remdesivir. Hij die me daar kan aangeven hoe rationeel men bezig was, kan nadien misschien beginnen te beweren dat er enige reden zit in het bestraffen en bestrijden van geneesheren die ivermectine willen gebruiken. Maar eerst uitleggen waarom men in oktober WEL remdesivir niet alleen is gaan goedkeuren, en aanraden, maar ook nog eens is gaan kopen, terwijl men tezelfdertijd nog altijd aan het beweren was dat men "te weinig bewijs" had om ivermectine kunnen aan te raden. Herinnering: remdesivir werkt niet, maar is wel goedgekeurd, tijdelijk aangeraden, en voor meer dan 1 miljard door de EU aangekocht (evenals door de VS). Remdesivir had op dat ogenblik veel minder wetenschappelijke publicaties die suggereerden dat het iets deed, dan ivermectine. Dus: wie legt dat eerst eens uit ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11951 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb in mijn bos mij ledig gehouden met een werkje te lezen waarvan ik het bestaan allang kende, maar nooit helemaal gelezen had.
Het is een totale aanrader: het is in 1944 geschreven, maar kon vorig jaar gepend zijn (op wat historische elementen na). https://www.falseflag.info/wp-conten...F.A.-Hayek.pdf Toegegeven, de Franse vertaling, omdat ik die aan mijn oudste zoon wilde cadeau doen (die mij vroeg hoe hij zijn linkse vrienden eens op hun plaats kon zetten). Samen met dit: http://bastiat.org/fr/la_loi.html Laatst gewijzigd door patrickve : 21 augustus 2021 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11952 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11953 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En waarom de 60 studies niet betrouwbaar zijn? Geen idee, maar de organisatie van een dergelijk studie is niet eenvoudig en de regels zijn erg strikt, dit alles om te beletten dat er gesjoemeld wordt. En laat dit nu net het doel zijn van een organisatie zoals EMA of FDA, namelijk het controleren van die studies en het interpreteren van de data. Moet ik naast het werk van de wetenschappers het werk van die organisaties ook nog overnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11954 |
Europees Commissaris
|
![]() Hmm. Mss moeten we eens proberen met bleekwater? Zou dit geen goed idee zijn? Of ben ik niet de eerste die daaraan denkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11955 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMoa2023184 Citaat:
Citaat:
Waar het om gaat is dat de beperkte kennis die voor handen is, suggereert dat ivermectine werkt, en dat de hardere kennis die voorhanden is, aantoont dat remdesivir niet werkt. Niettemin is het besluit van die overheden dat remdesivir aangeraden wordt, en zelfs vet betaald werd, en dat men met alle mogelijke middelen het toepassen van ivermectine tegenwerkt, afraadt, en zelfs bestraft. Het is goed mogelijk dat men ooit eens een deftige studie zal doen over ivermectine, en dat er zal uit voortvloeien wat we ondertussen al weten van remdesivir: dat het uiteindelijk niet werkt. Maar de huidige stand van kennis laat eerder uitschijnen dat het wel werkt, zonder zekerheden. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 22 augustus 2021 om 09:35. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11956 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier een overzicht van de resultaten met iso betadine: https://c19pvpi.com/ Nog een geluk dat we Trump konden belachelijk maken, en zo weer een gans deel behandelingen die zin hadden, mee de vuilbak in kieperden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11957 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kan stellen dat dergelijke data waardeloos is voor de EMA en FDA. Als men studies organiseert moeten die volledig transparant zijn. Alle patienten en betrokkenen (dokters) dienen gekend te zijn. Patienten dienen een akkoord te tekenen en betrokkenen moeten alle belangrijke documenten tekenen. Deze document zijn uiteraard bindend en men kan aangeklaagd worden voor valsheid in geschrift indien deze niet de waarheid reflecteren. Op eender welk moment kan de EMA of FDA een inspectie uitvoeren. Als er iets niet in orde is komt gans de studie in gevaar. Tegen een dergelijk strikte reglementering zet jij een site tegenover waar er niet eens een verantwoordelijke uitgever voor bestaat, men kan zelfs niet eens de naam van degene vinden die de site geregistreerd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11958 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een beetje alsof je zegt "jamaar, die bibliotheek waar die wetenschappelijke tijdschriften staan, iemand heeft die bibliotheek opgericht he. Wie zit daar achter ? Wie heeft die tijdschriften aangekocht en op schelven gezet ? Hoe kan ik nu betrouwen op wat er in die bibliotheek beschikbaar zou zijn ? " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nu kan je de rapporten opzoeken van de WHO ter zake, en die doen een kleine selectie uit die studies ter zake. Kijk, ik zal U een andere meta analyse tonen, als je wil weten hoe het werkt. https://www.medrxiv.org/content/10.1....19.21262304v1 Die hebben min of meer dezelfde studies genomen, en hebben zich beperkt tot 29 RTC (randomized controlled trials). Op ivmmeta.com vind je er 31, zij hebben er 29 van genomen. Je kan zelf gaan zoeken dewelke in het paper. Maar dan gaan ze die 29 onderzoeken "volgens hun eigen opinie" opdelen in die die "betrouwbaar" en die die "onbetrouwbaar" zijn. En wat vinden ze ? Dat de studies die zij onbetrouwbaar vinden, de overlijdens door 3 delen. En dat de studies die zij betrouwbaar vinden, geen effect aangeven. En dat het gecombineerde resultaat de helft doden vermijdt. En wat vonden ze meestal "onbetrouwbaar" ? De willekeurigheid. Het is uiteraard zo dat het heel eigenaardig is dat we die auteurs dus moeten geloven op hun selectie in "betrouwbaar" en "onbetrouwbaar". Nu kan je die zelf lezen natuurlijk. Ik heb dat destijds gedaan. Dat is de enige methode om iets zinnigs te zeggen. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 augustus 2021 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |