Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

 
 
Discussietools
Oud 8 juni 2004, 10:36   #101
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle

Links ? Jongetje, stop eens met in hokjes te denken.
Allez, gewoon dom dan. 8) :wink:

Gelieve enkel op de inhoudelijke argumenten te reageren, dan is het voor mij ook plezanter.
Pot , ketel, zwart ?
Calle is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:41   #102
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
De Wever heeft voor mij afgedaan. Ik had sympathie voor hem, maar dat is nu gedaan. Dat laag natrappen zegt meer over De Wever dan over Morel. Iemand die zoiets doet is ook in staat Vlaanderen nog maar eens te verkopen voor eigen postjes, mensen te broodroven, etc. Kortom De Wever is iemand die over lijken stapt en geen respect heeft voor mensen. Iemand om ver weg van te blijven.

Anderzijds is Morel duidelijk een reeks te hoog aan het spelen. Ze zou zich beter de tijd geven te groeien in de politiek. Vroeg rijp, rap rot.
Vraag eens Morel haar artikeltjes op toen ze zat na te trappen op de N-VA met leugens
en omdat Morel zogezegd nagetrapt heeft, geeft dat Dewever het recht om dat dan ook maar te doen?? Morel heeft mijn inziens nog niet op de man gespeeld, ze is wel al zelf persoonlijk aangevallen, door oa Demeester en Dewever... wie komt er dan als verliezer uit deze onderlinge twistjes?? en wie komt er over als verzuurd?

en je hebt vandaag blokmilitanten gesproken die tegen de uitspraken van Morel waren? hoe grappig, waarschijnlijk gaan ze nu plots stemmen voor de nva en in het biezonder voor Dewever... is heel makkelijk om zoiets te zeggen... ik heb vandaag familie, buren, en goede vrienden van Dewever gesproken, en ze zeggen allemaal dat ze op Morel gaan stemmen nu, na deze laag-bij-de-grondse aanvallen ( zou het waar zijn of niet?)
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:43   #103
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Een vraagje.

Het VB doet niets anders dan laag-bij-de-grondse aanvallen op paars lanceren.

Waarom is er dan nu zoveel kritiek wanneer er eentje van hun op dezelfde manier wordt aangepakt ?
Calle is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:46   #104
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Calle
Een vraagje.

Het VB doet niets anders dan laag-bij-de-grondse aanvallen op paars lanceren.

Waarom is er dan nu zoveel kritiek wanneer er eentje van hun op dezelfde manier wordt aangepakt ?
geef eens een voorbeeld van zo een laag-bij-de-grondse aanval. er zijn aanvallen tegen paars, maar dat is maar goed ook, het vlaams blok zit toch in de oppositie, kheb de tsjeven en de niveanen anders ook nog maar weinig goeds horen vertellen over het paars beleid, en dat is ook maar normaal
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 10:57   #105
Max
Gouverneur
 
Max's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2003
Locatie: London, UK
Berichten: 1.102
Standaard

Alloo is een joke. Over een slecht politiek en vooringenomen interviewer gesproken zeg. Neutraliteit was nergens te vinden. Soit , weer een flutprogramma van de rode vrt.
En wanneer hij zijn punt kracht wil bijzetten begint hij altijd met : "Allez , er zijn toch studies die bevestigen dat....<VUL IN> ". Da's gemakkelijk natuurlijk. Misschien tenminste zeggen over welke studies het gaat. Wat een amateur. Dat hem al snel terug naar zijn leest gaat en Bévés gaat interviewen. Dat ze zo'n komische noot van een mens, een serieus politiek programma geven , bevestigt enkel de kwaliteit van de VRT.

Weet je wat : Ik ga deze post nog extra kracht bijzetten se : " Er zijn toch studies die bevestigen dat ik altijd gelijk heb."
Max is offline  
Oud 8 juni 2004, 11:09   #106
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Alloo is een joke. Over een slecht politiek en vooringenomen interviewer gesproken zeg. Neutraliteit was nergens te vinden. Soit , weer een flutprogramma van de rode vrt.
En wanneer hij zijn punt kracht wil bijzetten begint hij altijd met : "Allez , er zijn toch studies die bevestigen dat....<VUL IN> ". Da's gemakkelijk natuurlijk. Misschien tenminste zeggen over welke studies het gaat. Wat een amateur. Dat hem al snel terug naar zijn leest gaat en Bévés gaat interviewen. Dat ze zo'n komische noot van een mens, een serieus politiek programma geven , bevestigt enkel de kwaliteit van de VRT.

Weet je wat : Ik ga deze post nog extra kracht bijzetten se : " Er zijn toch studies die bevestigen dat ik altijd gelijk heb."
ik vond 1 bepaald stuk over de euthenasie wel grappig, Alloo gaf een stelling, Morel durfde die stelling te betwijfelen waarop Alloo repliceerde: " ik heb al veel artsen daarover gesproken in mijn omgeving" Morel : " ik betwijfel die stelling, mijn man is arts" en dan het magistrale antwoord van Alloo: "ja , mijn buurman ook"
Alloo wilde Morel weer eens pakken, hij zou beter bij zijn vroegere programma TV6 blijven, was hij meer geschikt voor, als onhandige idioot en hofnar.
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 11:22   #107
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dilbert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino
De Wever is gewoon een arrogant persoon. Dat hij Morel zo behandelt omdat zij is overgestapt naar het VB is erg marginaal. En als plakploegen van Morel al dan niet affiches van hem hadden overplakt... So what? Ik zie niets anders. Nee nee, Morel is goed bezig... ik kan me erg goed vinden in haar standpunten. Nog een paar zo'n mensen in het VB en die partij is niet meer te stoppen...
De Wever heeft voor mij afgedaan. Ik had sympathie voor hem, maar dat is nu gedaan. Dat laag natrappen zegt meer over De Wever dan over Morel. Iemand die zoiets doet is ook in staat Vlaanderen nog maar eens te verkopen voor eigen postjes, mensen te broodroven, etc. Kortom De Wever is iemand die over lijken stapt en geen respect heeft voor mensen. Iemand om ver weg van te blijven.

Anderzijds is Morel duidelijk een reeks te hoog aan het spelen. Ze zou zich beter de tijd geven te groeien in de politiek. Vroeg rijp, rap rot.
Over lijken gaan is inderdaad iets voor de politiek en Morel hoort daar niet op zijn plaats. Lachwekkend, Morel liegt, zeg maar dat DeWever het gezegd heeft. Daar ging het zelfs helemaal niet op, maar wel over het feit dat Morel zich wel op een heel andere manier gedraagt die nieuw is voor de politiek. Blijkbaar is ons Bartje dan toch niet zo een goede leermeester geweest!
Jakko is offline  
Oud 8 juni 2004, 11:28   #108
Eugene
Gouverneur
 
Geregistreerd: 26 juli 2003
Locatie: Hoboken
Berichten: 1.042
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene

Euhh ik ben een ex-Vlaams Blokker hoor, ik ben in 2002 uit het VB gestapt en ik zetel nu als compleet onafhankelijk districtsraadslid. Ik heb ook zo'n 4-tal ex-fractieleden die ik al meer dan 20 jaar ken die mij nu niet meer wensen te kennen omdat ik het 'VB-huis' heb verlaten, daarom dat ik nu zo reageer op de kleinzielige houding van Bart de Wever t.o.v M.R Morel.
Ik zou nekeer willen weten hoe u zou reageren, als u een vriendin had die plots u tegen de schandpaal probeert te hangen met de ene leugen na de andere.
Ik zou zeker niet voor een bloedrode staatszender de politiek correcte uithangen. Ik zou M.R Morel eens goed mijn mening zeggen via telefoon of beter nog, persoonlijk. Indien de vriendschap wegens politieke redenen en/of frustraties dan over is...het zij zo, ik maak hetzelfde mee hoor. Nu zijn er echter enkel een bloedrode kliek lachende politiek correcten die met blijdschap zien hoe de Vlaams(?) Nationalisten(?) zichzelf voor de zoveelste maal de duivel aandoen, misschien wordt het voor mensen als ik, die nu al 38 jaar in de Vlaamse beweging staan, eens tijd om afscheid te nemen van een beweging die enkel nog bezig is met 'ik ben nu eens de enige echte Vlaams Nationalist', ik ben die 'saluut en de kosts' stap ernstig aan het overwegen. Ik wil wel ijveren voor een Vlaamse Staat...maar niet voor een Vlaamse kindertuin waar Di Rupo het speeltuig van de kleine Vlaamse gasten afpakt, en de Vlaamse kindjes angstig elkaar maar blijven beschuldigen
__________________
Hoe fanatieker men iets bestrijdt hoe meer men gaat lijken op dat wat men bestrijdt.
Eugene is offline  
Oud 8 juni 2004, 11:28   #109
Max
Gouverneur
 
Max's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 juli 2003
Locatie: London, UK
Berichten: 1.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max
Alloo is een joke. Over een slecht politiek en vooringenomen interviewer gesproken zeg. Neutraliteit was nergens te vinden. Soit , weer een flutprogramma van de rode vrt.
En wanneer hij zijn punt kracht wil bijzetten begint hij altijd met : "Allez , er zijn toch studies die bevestigen dat....<VUL IN> ". Da's gemakkelijk natuurlijk. Misschien tenminste zeggen over welke studies het gaat. Wat een amateur. Dat hem al snel terug naar zijn leest gaat en Bévés gaat interviewen. Dat ze zo'n komische noot van een mens, een serieus politiek programma geven , bevestigt enkel de kwaliteit van de VRT.

Weet je wat : Ik ga deze post nog extra kracht bijzetten se : " Er zijn toch studies die bevestigen dat ik altijd gelijk heb."
ik vond 1 bepaald stuk over de euthenasie wel grappig, Alloo gaf een stelling, Morel durfde die stelling te betwijfelen waarop Alloo repliceerde: " ik heb al veel artsen daarover gesproken in mijn omgeving" Morel : " ik betwijfel die stelling, mijn man is arts" en dan het magistrale antwoord van Alloo: "ja , mijn buurman ook"
Alloo wilde Morel weer eens pakken, hij zou beter bij zijn vroegere programma TV6 blijven, was hij meer geschikt voor, als onhandige idioot en hofnar.
Inderdaad, was ik al vergeten
Enfin ja , met alle respect voor alloo zijn mening , maar die vent hoort daar niet. 'T is pathetisch hoe de VRT zo'n van de wereld afgescheden Rock&Roll relikwie uit vervlogen tijden als politiek interviewer inzet. Wie is de volgende , Luc De Vos van Gorky? Zou nog tenminste lachen zijn.
Max is offline  
Oud 8 juni 2004, 12:27   #110
brusselaar
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 6 april 2004
Berichten: 71
Standaard

Wat ik heel geestig vind aan deze dicussie: al die Blokkers die nu "hun sympathie" voor De Wever totaal verloren zijn. Alsof ze die ooit zouden gehad hebben. "Hij is mijn stem kwijt". Yeah right, Morel zit op haar plaats: liegen, liegen en nog eens liegen.

En dan nog wat zitten lullen over dierbare vriendschap. Om te kotsen.

De Wever sprak tenminste uit het hart over hoe hij zich verraden voelde door Morel, "menselijk en politiek". Eerlijkheid, zo heet dat.
brusselaar is offline  
Oud 8 juni 2004, 12:35   #111
Antoon
Secretaris-Generaal VN
 
Antoon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Berichten: 33.982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hij is goed, onzen Bart. Verdraaid, wat is ie toch goed...
Fantastisch goed!

De opportunisten De Wever en Bourgeois zijn net de twee redenen waarom ik toch niet op de CD&V ga stemmen.
__________________
Antoon is offline  
Oud 8 juni 2004, 12:52   #112
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Komkom, ga dat nu niet op de media steken hé? Het Vlaams Blok stuurt al jaren hun klassieke trojka Annemans-Dewinter-Van Hecke naar alle TV-programma's waar ze mogen komen.

Ergens valt dat te begrijpen, want na hen gaapt er een enorme kloof, op een paar sympathieke maar in de marge opererende figuren zoals Van Nieuwenhuysen na. Als je met mensen als Nancy Caslo naar buiten moet komen, zou ik ook niet weten waar te kruipen van schaamte als Blokker.

De N-VA is erin geslaagd een jong politiek talent zoals De Wever van een comlete nobody te laten uitgroeien tot een volwaardige sidekick van Bourgeois en Brepoels. Dat zie ik ze bij het Blok nog niet doen...
Hoe komt het dan dat ik Dewever nog maar zelden heb gezien in debatten bij deze verkiezingen? Hij komt toch op? en niet op de media steken he want dat mag ik ook niet.
Misschien moet u eens wat meer buitenkomen of op geregeldere tijdstippen TV kijken. Woensdag zit hij trouwens in Woord tegen Woord...
zorroaster is offline  
Oud 8 juni 2004, 12:52   #113
zorroaster
Europees Commissaris
 
zorroaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 november 2002
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
Berichten: 7.391
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hij is goed, onzen Bart. Verdraaid, wat is ie toch goed...
Fantastisch goed!

De opportunisten De Wever en Bourgeois zijn net de twee redenen waarom ik toch niet op de CD&V ga stemmen.
U kan niet geloven hoe erg ik dat vind hoor...
zorroaster is offline  
Oud 8 juni 2004, 13:04   #114
Verhofstadthater
Parlementslid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2003
Locatie: West-Vlaanderen
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon

Fantastisch goed!

De opportunisten De Wever en Bourgeois zijn net de twee redenen waarom ik toch niet op de CD&V ga stemmen.
U kan niet geloven hoe erg ik dat vind hoor...
Kan ik me voorstellen. De arrogantie van de macht kent geen prijs.
Verhofstadthater is offline  
Oud 8 juni 2004, 13:08   #115
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance

Hoe komt het dan dat ik Dewever nog maar zelden heb gezien in debatten bij deze verkiezingen? Hij komt toch op? en niet op de media steken he want dat mag ik ook niet.
Misschien moet u eens wat meer buitenkomen of op geregeldere tijdstippen TV kijken. Woensdag zit hij trouwens in Woord tegen Woord...
waar heeft hij dan de afgelopen weken ingezeten? dit moet dan toch een makkelijke vraag zijn? Als ik me vergis, wil ik dat gerust toegeven hoor, maar bewijs dan dat ik me vergis.
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 13:11   #116
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vengeance
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

Misschien moet u eens wat meer buitenkomen of op geregeldere tijdstippen TV kijken. Woensdag zit hij trouwens in Woord tegen Woord...
waar heeft hij dan de afgelopen weken ingezeten? dit moet dan toch een makkelijke vraag zijn? Als ik me vergis, wil ik dat gerust toegeven hoor, maar bewijs dan dat ik me vergis.
en niet beginnen over lokale congresjes he of debatjes voor een publiek van 50 man, duidelijke voorbeelden van TV- of radioprogramma's waar De Wever het woord kreeg
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 13:15   #117
Vengeance
Burger
 
Geregistreerd: 19 maart 2004
Berichten: 160
Standaard

heb overigens net nog eens opnieuw advokaat van de duivel gezien, en mijn mening over De Wever is niet veranderd, integendeel. arrogantie troef
Vengeance is offline  
Oud 8 juni 2004, 13:18   #118
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakko
Citaat:
Lesane schreef:

Dat van die Blokkers was niet op u, want had gelezen dat je ex-blokker was. Het was gewoon een verwijzing naar de scheldproza die N-VA'ers de laatste tijd over zich heen hebben gekregen.
Maar toch denk ik dat er een groot verschil is tussen hetgeen u gedaan heeft en wat MRM doet. U bent 20 jaar trouw militant geweest, en dan om bepaalde redenen opgestapt. Zij is daarentegen opgenomen in de top van het Blok, waarschijnlijk om als het vonnis in cassatie bevestigd wordt het nieuwe Blok te gaan leiden. Maar wat doet het Blok nu al de hele tijd? Onze mensen met postjes lokken -zoals MRM, in al haar bladen ons afschilderen als postjesjagers, nep-flaminganten, volksverraders... Als je dan door iemand die BDW als een vriendin beschouwde, hij is ooit haar peter geweest in een studentenvereniging las ik vandaag, iemand die je een jaar geleden in je partij had geïntroduceerd als beloftevolle politica, ...
Als dan blijkt dat die persoon je zo heeft verraden en je partij nu helpt mee kapot maken, dan vind ik het niet meer dan normaal dat je daar hard op reageert. En je zal Bart ook misschien wel kennen, hij heeft zijn stijl nu eenmaal. En dat heeft ze vanavond mogen meemaken.
Man, man toch. Bekijk ook eens even wat de NV-A zoal durft schrijven over het Blok, en je zal merken dat ze op dat vlak geen haar beter zijn, maar dat helpt de zaak zeker niet vooruit en buitenstaanders lachen zich een breuk.
Mja, dan moet ge echt eens eerst de geschriften van uw partij eens goed bekijken. Er wordt meer oppositie en stellingname tegen de N-VA gedaan dan wat anders. En dan gaan wij daar dan - uiteindelijk - eens op reageren. En niet meer dan terecht! Ge kunt bezig blijven he. Het Blok heeft het afgelopen jaar niks anders gedaan dan ons proberen kapot te maken, het werd gewoon tijd dat de N-VA eens wat assertiever uit de hoek kwam, maar het is nog niks vergeleken met de massa modder die er naar ons is gesmeten. Maar dat hoeft dan ook niet natuurlijk.
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 8 juni 2004, 13:34   #119
Lesane
Provinciaal Statenlid
 
Lesane's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 november 2002
Locatie: Lille, Leuven
Berichten: 781
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Hij is goed, onzen Bart. Verdraaid, wat is ie toch goed...
Fantastisch goed!

De opportunisten De Wever en Bourgeois zijn net de twee redenen waarom ik toch niet op de CD&V ga stemmen.
Jongen toch, denkt ge nu echt dat er iemand gelooft dat gij ooit op de CD&V zoudt stemmen? Ge zijt al even zielig als Bruno* die zogezegd al jaren Christen-democraat was maar nu door het kartel met de N-VA zou overstappen.
__________________
If there is going to be any peace on earth, it is going to come in the consequence of our people uniting to defeat US imperialism once and for all!!!

http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum

Forumnar Hans1 over de Vlaamse transfers naar Wallonië: "Bovendien komt er niet voldoende economische steun uit het noorden zoals van West- naar Oost-Duitsland."
Lesane is offline  
Oud 8 juni 2004, 13:39   #120
Seba
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 5 september 2003
Berichten: 7.241
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster

U kan niet geloven hoe erg ik dat vind hoor...
Kan ik me voorstellen. De arrogantie van de macht kent geen prijs.
of hoe de Blokkers duidelijk nog gefrustreeerd zijn dat de N-VA niet onmiddellijk die "hand" van het Blok heeft aanvaard. Je kan veel zeggen over De Wever, maar volgens mij is hij alleen al etalenteerder dan een hele fractie Blokkers...
__________________
Voor homohuwelijk, homo-adoptie en vrije meningsuiting, dus:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Storme
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be