Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 december 2004, 11:58   #101
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik heb daarom ook grandioos veel respect voor onze Koninklijke familie, en steun hen volledig in hun taken.
En wat zijn die taken? 11 maand op vakantie gaan en dan 4 weken thuis uitrusten?
Pieter de Coninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:08   #102
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
U bent een racist want u beoordeelt mensen op basis van hun afkomst. Ikzelf zou nooit in dat bedje geboren willen worden, u wel?
Het koningshuis is racistisch want zij be(v)oordelen mensen op basis van hun afkomst.

Citaat:
Ik heb daarom ook grandioos veel respect voor onze Koninklijke familie, en steun hen volledig in hun taken. Feitelijk hoef ik geen moeite te doen, want dat kan men aan een Vlaams-nationalist niet uitgelegd krijgen. Vlaams-nationalisten zijn van nature egoïstisch ingesteld.
Heel fijn voor jou dat je "grandioos veel" respect hebt voor racisten.

Citaat:
Ikzelf ben naar de kleuter- de basis- de middelbare en de hogeschool geweest. Ik heb dan ook de nodige diploma's, die mij geld gekost hebben. Maar dat is voor mij geen reden om het Koningshuis af te schaffen, simpelweg omdat het er niets mee te maken heeft.
Het racistische en ondemocratische aspect van het koningshuis compenseert dat ruimschoots.

Citaat:
Hij krijgt blijkbaar niet alles. Hij wordt in zijn vrijheid beperkt, zoals bv het recht op vrije meningsuiting.
Jammer genoeg wel. Gelukkig kan hij zich troosten met een royale (letterlijk en figuurlijk) dotatie.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:14   #103
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het koningshuis is racistisch want zij be(v)oordelen mensen op basis van hun afkomst.
Het Koningshuis wordt gedekt door de regering, en de dotaties worden door de verkozenen van het volk bepaald. Als u daar een probleem mee heeft, dan bent u een anti-democraat.


Citaat:
Heel fijn voor jou dat je "grandioos veel" respect hebt voor racisten.
Je moet de rollen niet omdraaien.


Citaat:
Het racistische en ondemocratische aspect van het koningshuis compenseert dat ruimschoots.
Zoals eerder gezegd is er niets ondemocratisch aan het Koningshuis.


Citaat:
Jammer genoeg wel. Gelukkig kan hij zich troosten met een royale (letterlijk en figuurlijk) dotatie.
Er is geen enkele wet die zegt dat de voorwaarde om een dotatie te verkrijgen een inperking op de vrije meningsuiting is. Dat is wat jullie ervan maken, en dus een falikante leugen!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:21   #104
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Allé Dorian, ik ga slapen, want morgen weer een werkdag. Gij waal werkt niet, dus doe maar wat voort met de Vlamingen te beschimpen. 't is tenslotte het enige dat je kent.
Dit is racisme van de ergste graad!
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:25   #105
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
U bent een racist want u beoordeelt mensen op basis van hun afkomst. Ikzelf zou nooit in dat bedje geboren willen worden, u wel?
Een racist!? Nu nog mooier! Er is een duidelijk verschil tussen een etnische en/of religieuze afkomst en één die gebaseerd is op een of ander erfelijk principe - er is, dacht ik toch, een evident onderscheid tussen iemand die als Marokkaan geboren wordt (ik zeg maar wat) en iemand die gewoon een vetbetaald postje in de schoot krijgt geworpen gewoon omdat hij de zoon van zijn vader is.

Ik wil trouwens ook niet in dat bedje geboren worden en ik 'doe een ander niet aan wat ik zelf niet wil ondergaan'.

Citaat:
Ik heb daarom ook grandioos veel respect voor onze Koninklijke familie, en steun hen volledig in hun taken. Feitelijk hoef ik geen moeite te doen, want dat kan men aan een Vlaams-nationalist niet uitgelegd krijgen. Vlaams-nationalisten zijn van nature egoïstisch ingesteld.
'Grandioos veel respect'!? Gewoon omdat ze de zoon van hun vader zijn? Nou, dat is me een verdienste! Ik ben ook de zoon van mijn vader, verdien ik dan evenveel respect?

Wat heeft egoïsme er trouwens mee te maken? Ik gun iedereen alles, als ze het maar verdienen...

Citaat:
Ikzelf ben naar de kleuter- de basis- de middelbare en de hogeschool geweest. Ik heb dan ook de nodige diploma's, die mij geld gekost hebben. Maar dat is voor mij geen reden om het Koningshuis af te schaffen, simpelweg omdat het er niets mee te maken heeft.
Nee? Waarom hebben je ouders jarenlang betaald, waarom heb jij hard je best gedaan, waarom riskeer jij werkloosheid, waarom ga jij werken voor een loon dat altijd te laag is, terwijl Filip en de rest van de bende miljoenen vangen zonder dat ze er ook maar iets voor hoefden te doen? Zelfs al was hij een volslagen idioot, die niets beter kon dan godganse dagen te zuipen en achter de vrouwen aan te gaan, dan nog zou hij zijn geld krijgen, want, o wonder, hij is in de juiste familie geboren? Verklaar me dat eens....

Citaat:
Hij krijgt blijkbaar niet alles. Hij wordt in zijn vrijheid beperkt, zoals bv het recht op vrije meningsuiting.
Je kan niet alles hebben, niet? Als je zo in de watten wordt gelegd, zonder dat je daar ook maar de minste verdienste aan hebt, dan is dat een kleine prijs... Wij betalen hem veel geld om representatief te zijn, niets meer, niets minder, dan moet hij ook niet in onze hand komen spuwen!
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.

Laatst gewijzigd door ossaert : 3 december 2004 om 12:25.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:35   #106
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Het Koningshuis wordt gedekt door de regering, en de dotaties worden door de verkozenen van het volk bepaald. Als u daar een probleem mee heeft, dan bent u een anti-democraat.
Het koningshuis is gestoeld op erfenisrecht en discrimineert dus op basis van afkomst. Veel van die "verkozenen van het volk" zijn trouwens niet eens verkozenen van het volk. Als jij aan die praktijken je goedkeuring geeft, dan ben jij een anti-democraat.

Citaat:
Je moet de rollen niet omdraaien.
Doe ik niet. Al zal het wellicht ook waar zijn wanneer we de rollen omdraaien: die racisten van het koningshuis hebben wellicht grandioos veel respect voor meeloper Yann.

Citaat:
Zoals eerder gezegd is er niets ondemocratisch aan het Koningshuis.
Zoals eerder gezegd is dat wel het geval.

Citaat:
Er is geen enkele wet die zegt dat de voorwaarde om een dotatie te verkrijgen een inperking op de vrije meningsuiting is. Dat is wat jullie ervan maken, en dus een falikante leugen!
Dat is niet wat ik er van maak, dus je verkoopt zelf een falikante leugen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:43   #107
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Een racist!? Nu nog mooier! Er is een duidelijk verschil tussen een etnische en/of religieuze afkomst en één die gebaseerd is op een of ander erfelijk principe - er is, dacht ik toch, een evident onderscheid tussen iemand die als Marokkaan geboren wordt (ik zeg maar wat) en iemand die gewoon een vetbetaald postje in de schoot krijgt geworpen gewoon omdat hij de zoon van zijn vader is.
U bent ongelooflijk naïef. Zoiets is dagelijkse kost, en dat geldt niet alleen voor het Koningshuis. Prins Filip heeft er nooit voor kunnen kiezen om Kroonprins te worden, net zoals een Marokkaan er niet voor gekozen heeft om Marokkaan te zijn. Bijgevolg is uw uitspraak racistisch.

Citaat:
Ik wil trouwens ook niet in dat bedje geboren worden en ik 'doe een ander niet aan wat ik zelf niet wil ondergaan'.
U heeft het over een ander bedje.

Citaat:
'Grandioos veel respect'!? Gewoon omdat ze de zoon van hun vader zijn? Nou, dat is me een verdienste! Ik ben ook de zoon van mijn vader, verdien ik dan evenveel respect?
Ik heb respect voor iedereen.

Citaat:
Wat heeft egoïsme er trouwens mee te maken? Ik gun iedereen alles, als ze het maar verdienen...
Ze verdienen het ook.

Citaat:
Nee? Waarom hebben je ouders jarenlang betaald, waarom heb jij hard je best gedaan, waarom riskeer jij werkloosheid, waarom ga jij werken voor een loon dat altijd te laag is, terwijl Filip en de rest van de bende miljoenen vangen zonder dat ze er ook maar iets voor hoefden te doen? Zelfs al was hij een volslagen idioot, die niets beter kon dan godganse dagen te zuipen en achter de vrouwen aan te gaan, dan nog zou hij zijn geld krijgen, want, o wonder, hij is in de juiste familie geboren? Verklaar me dat eens....
Ik ben tevreden met mijn opleiding, job én loon. U moet misschien eens van werk veranderen?

Citaat:
Je kan niet alles hebben, niet? Als je zo in de watten wordt gelegd, zonder dat je daar ook maar de minste verdienste aan hebt, dan is dat een kleine prijs... Wij betalen hem veel geld om representatief te zijn, niets meer, niets minder, dan moet hij ook niet in onze hand komen spuwen!
Onze hand? Wie is ons? De Vlamingen?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:45   #108
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Het koningshuis is gestoeld op erfenisrecht en discrimineert dus op basis van afkomst. Veel van die "verkozenen van het volk" zijn trouwens niet eens verkozenen van het volk. Als jij aan die praktijken je goedkeuring geeft, dan ben jij een anti-democraat.
Belachelijk! Zo kan je aan alles een draai geven!


Citaat:
Doe ik niet. Al zal het wellicht ook waar zijn wanneer we de rollen omdraaien: die racisten van het koningshuis hebben wellicht grandioos veel respect voor meeloper Yann.
Dat is dan wederzijds.

Citaat:
Dat is niet wat ik er van maak, dus je verkoopt zelf een falikante leugen.
Waarom is Prins Filip dan zijn boekje te buiten gegaan volgens u?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:53   #109
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 3 oktober 2003
Locatie: Zou ik ook graag weten
Berichten: 14.746
Standaard

Yann, als het de prins niet aanstaat dat hij daar geboren is kan hij nu al afstand doen van alle rechten op de troon en gewoon zoals U en ik gaan werken voor zijne kost he.
__________________
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:58   #110
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Belachelijk! Zo kan je aan alles een draai geven!
Dat is inderdaad wat jij doet.

Citaat:
Dat is dan wederzijds.
Je mag er trots op zijn.

Citaat:
Waarom is Prins Filip dan zijn boekje te buiten gegaan volgens u?
Hij is zijn boekje niet te buiten gegaan. Ik moedig hem zelfs aan om nog zulke uitspraken te doen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 12:59   #111
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik heb respect voor iedereen.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 14:29   #112
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Yann, als het de prins niet aanstaat dat hij daar geboren is kan hij nu al afstand doen van alle rechten op de troon en gewoon zoals U en ik gaan werken voor zijne kost he.
Over je onderschrift:
TEGENDRADIGAARD, UW FORUMVERVUILER
EN TOEKOMSTIG VUILBAKSNUFFELAAR,

AT YOUR SERVICE
véél juister zou zijn:
PEOPLE WHO WANT FREE HATE SPEECH, JUST LIKE HATE SPEECH.
ipv

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 14:30   #113
ossaert
Minister-President
 
ossaert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2003
Locatie: Mechelen
Berichten: 4.827
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
U bent ongelooflijk naïef. Zoiets is dagelijkse kost, en dat geldt niet alleen voor het Koningshuis. Prins Filip heeft er nooit voor kunnen kiezen om Kroonprins te worden, net zoals een Marokkaan er niet voor gekozen heeft om Marokkaan te zijn. Bijgevolg is uw uitspraak racistisch.
Als hij het niet graag doet, als het echt zo'n last is, moet hij maar zijn rechten verzaken. Hij heeft dat recht of die mogelijkheid, de spreekwoordelijke Marokkaan niet. Heeft u hem al horen klagen? Tuurlijk niet, waarom zou hij? Er wordt voor hem gekropen en hij heeft een volle portemonnee, waarom zou hij? Racisme geldt overigens enkel wanneer het om een etnische afkomst of een religieuze overtuiging gaat, niet om een familiale afkomst, en al helemaal niet wanneer het om een erfelijk recht. Het is overigens ook wel heel erg moeilijk om Filip daarvoor te discrimineren of anders te behandelen (in negatieve zin dan), want welke macht heb ik tegen hem? Ik kan hem niet (laten) afzetten en als ik mijn bek wat te ver opentrek, krijg ik met hem en de ordediensten te maken. Hoera!
Citaat:
Ze verdienen het ook.
Op welke grond? Zijn naam? Zijn verdiensten? Welke? Hij wist godverdorie al dat hij op een vetbetaalde post ging terechtkomen vanaf het moment dat Alberts kikkervisje bij de eicel van Paola kwam aankloppen! Hoe kan je dan iets verdienen? Wat heeft hij dan gedaan? Zijn zaadcelletje is als eerste aangekomen?

Citaat:
Ik ben tevreden met mijn opleiding, job én loon. U moet misschien eens van werk veranderen?
Ik heb de job van mijn leven gevonden (en dan was ik weg, natuurlijk) en word goed betaald, maar ik heb er voor moeten werken, mijn ouders hebben voor mijn opleiding betaald en ik kreeg niks zomaar in mijn schoot geworpen - niks 'zoon van mijn vader'. Maar, denk eens aan al die werklozen, mensen die ondanks hun opleiding geen werk vinden, die ondanks hun kwaliteiten niet aan de bak geraken, mensen die moeten knokken om rond te komen.... Hoe denk je dat zij dan moeten denken over een iemand die zwaar overbetaald wordt voor een werkje waarvoor hij niks heeft moeten doen?

Citaat:
Onze hand? Wie is ons? De Vlamingen?
Wij, het volk... Filip wordt koning 'der Belgen', dat zijn, tot nader order, wij allemaal, niet? Wij betalen voor hem, dus ook de Vlamingen, de VB'ers, de republikeinen, de werklozen, de armen en anderen... wij hebben geen keuze, nog minder dan Filip, die het 'ongeluk' had zoon van zijn vader te zijn, de sukkelaar.
__________________
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.

Laatst gewijzigd door ossaert : 3 december 2004 om 14:31.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 14:37   #114
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
véél juister zou zijn:
PEOPLE WHO WANT FREE HATE SPEECH, JUST LIKE HATE SPEECH.
ipv

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH.
Misschien zou dat voor TD inderdaad juister zijn mocht hij voortdurend zitten kappen op "zwartblokkers", maar dat is nu eenmaal niet het geval.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 15:42   #115
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 31 oktober 2003
Berichten: 11.110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
De flaminganten hebben jarenlang onze monarchie en ons land bespot,
reageren ze dan zo bitsig?
Begin niet over kinderachtig met het onderschrift : ALS HET MOET, STERVEN VOOR DE KONING!

als dat niet kinderachtig is ...

We leven trouwens in ene land met vrije meningsuiting, kritiek geven mag, belachelijk maken zeker.
__________________
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 18:47   #116
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9
Begin niet over kinderachtig met het onderschrift : ALS HET MOET, STERVEN VOOR DE KONING!

als dat niet kinderachtig is ...

We leven trouwens in ene land met vrije meningsuiting, kritiek geven mag, belachelijk maken zeker.
Wie begint hier eigenlijk over onderschriften, Nazi?

"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 20:19   #117
Pieter de Coninck
Banneling
 
 
Pieter de Coninck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 augustus 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 2.014
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Wie begint hier eigenlijk over onderschriften, Nazi?

"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."



-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
Verdomd kieken, sterf dan toch voor de...in plaats van hier te leuteren. Geen woorden maar daden.
Pieter de Coninck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 20:38   #118
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Zijn functie wordt in de wet geregeld, al voor hij geboren was. Als u daar niet mee eens bent, kan u altijd verhuizen.
Wie weet vertrek ik wel naar een democratisch land... het is al langer een denkpiste voor mij.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 december 2004, 20:41   #119
lustige lezer
Parlementslid
 
lustige lezer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 maart 2003
Berichten: 1.546
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Verdomd kieken, sterf dan toch voor de...in plaats van hier te leuteren. Geen woorden maar daden.
Bekom een martelaar! Heel België zal om u rouwen

(NOT!!)

Dan zijn wij tenminste van u hersenloze zever af.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 december 2004, 14:12   #120
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter de Coninck
Verdomd kieken, sterf dan toch voor de...in plaats van hier te leuteren. Geen woorden maar daden.
De waarheid kwetst nog altijd.

__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be