Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Bekijk resultaten enquête: Gaat u akkord met dit voorstel ?
Ronduit ja 5 8,47%
Ronduit neen 44 74,58%
Sommige zaken zijn goed, andere onaanvaardbaar 10 16,95%
Geen mening 0 0%
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête

 
 
Discussietools
Oud 17 november 2007, 19:55   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
De uitbreiding van Brussel betekent de facto de uitbreiding van de tweetaligheid.

Als voorstander van een tweetalig Vlaanderen-Wallonië vind ik een uitbreiding van Brussel dus te beperkt.
Brussel is dus tweetalig volgens jou?
Enne....
De Franstaligen in de rand willen ook tweetalig worden zodat er geen faciliteiten meer nodig zijn?
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 17 november 2007, 20:03   #102
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.120
Standaard

In principe zou Brussel tweetalig moeten zijn. Misschien moet dit ook maar eens in een groot communautair akkoord gegoten worden.

Uitbreiding van Brussel in ruil voor een pariteit van zetels zowel in het Brussels gewest als in alle gemeenten van Brussel

Dit zou eigenlijk nog wel een goed voorstel zijn, we moeten Brussel opnieuw proberen te vervlaamsen. Want iedereen bekijkt Brussel nu als iets vies, terwijl velen dat wel zagen, althans vroeger toch, als de hoofstad van de toekomstige Vlaamse republiek.

Eigenlijk nog wel zo'n interessant ballonnetje...

Trouwens Brussels gewest is Wallonië toch niet, waarom zou een uitbreiding van onze toekomstige hoofdstad zo slecht zijn.
__________________
AVV - VVK

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 17 november 2007 om 20:05.
Max van Dietschland is offline  
Oud 17 november 2007, 20:23   #103
Eddy B
Europees Commissaris
 
Eddy B's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 maart 2007
Locatie: Hoboken
Berichten: 6.274
Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
In principe zou Brussel tweetalig moeten zijn. Misschien moet dit ook maar eens in een groot communautair akkoord gegoten worden.

Uitbreiding van Brussel in ruil voor een pariteit van zetels zowel in het Brussels gewest als in alle gemeenten van Brussel

Dit zou eigenlijk nog wel een goed voorstel zijn, we moeten Brussel opnieuw proberen te vervlaamsen. Want iedereen bekijkt Brussel nu als iets vies, terwijl velen dat wel zagen, althans vroeger toch, als de hoofstad van de toekomstige Vlaamse republiek.

Eigenlijk nog wel zo'n interessant ballonnetje...

Trouwens Brussels gewest is Wallonië toch niet, waarom zou een uitbreiding van onze toekomstige hoofdstad zo slecht zijn.
Max, is jouw account gekraakt?

Ik kan echt niet meer volgen wat jij hier vandaag allemaal neerploft. Slag van de molen? Vlaag van verstandsverbijstering? Als jij echt niks abnormaals mankeert, moet ik dan niet eigenlijk beginnen vrezen voor de publieke mening als zelfs ultra rechtsen zoals jij Vlaanderen zo goedkoop verkopen?

Brussel is nu net HET wapen dat de Vlamingen hebben om hun zin te krijgen! Als ze VANDAAG EISEN dat aan de taalwetten moet voldaan worden vooraleer er ook maar één minuut kan gesproken worden over een regering voor België, dan hebben ze de franstaligen bij de ballen. Als de Vlamingen NIET STEEDS opzij kijken en zelfs toestemmen als die taalwetten in Brussel verkracht worden, dan IS brussel niet franstalig, maar zeker en vast VLAAMS, want men kan nu eenmaal géén franstalig tweetalig personeel vinden.

Zoiets Max, zijn WAPENS in de oorlog tegen onze "vijand" en we hebben er veelm meer dan je denkt. Ik dacht trouwens dat jij daar van op de hoogte was, maar blijkbaar vergis ik me en is mijn rechtse vriend slechter geschoeid in die aangelegenheden dan ik aannam.

Max, ik ben Vlaming, en IK ben daar fier op. Omdat ik weet welke sterkte we hebben, welke wapens we in de strijd zouden kunnen gooien. Ben ik dan de enige die daaraan denkt? We hebben al zoveel oogluikend toegestaan, dat de franstaligen eigenlijk in onze handen liggen en we alleen maar moeten knijpen. Die oogluikende toestanden zijn namelijk géén wet!

Minstens dreigen om te knijpen zou vandaag moeten volstaan. Het zal weer een golf van gespeeld ongeloof teweegbrengen, de messen zullen weeral verbaal geslepen worden, maar eens te meer zullen ze in het zuiden beseffen dat ze eigenlijk geen been hebben om op te staan en dat ze aan ONZE goodwil zijn overgeleverd.

Daarom, beste Max, maakt het me verdrietig wanneer ik vanuit zulk een sterke positie Vlamingen, van wie ik dacht dat ze sterk stonden, zie kronkelen om een Pirreus-overwinning te halen, terwijl de overwinning gewoon in onze handen ligt.

Ik wens je van harte beterschap!
__________________
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be



.

Laatst gewijzigd door Eddy B : 17 november 2007 om 20:24.
Eddy B is offline  
Oud 17 november 2007, 20:29   #104
discuz
Minister
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 3.296
Standaard

De hele crisis rond de regeringsvorming komt me bijzonder surreeel over. We leven in een land met misschien de beste sociale zekerheid en gezondheidszorg ter wereld, dankzij de euro hinkt economie niet echt achterop en de welvaart is over het algemeen genomen goed.

Maar door de toenemende globalisering hebben we nationale belangen zien afnemen, gaan bedrijven in het buitenland op zoek naar goedkopere werkkrachten en duiken er meer en meer immigranten op.

Bij de jongste verkiezingen heeft een partij bewust de nationalistische kaart gekozen. Een deel van het Vlaamse volk is daarin getrapt, alsof CD&V/NVA een magische formule zou hebben om die trends op wereldvlak hier ongedaan te maken.

Als Vlaanderen zelf maar over meer kan beslissen, dan zal CD&V/NVA het land redden. Maar wat concrete voorstellen betreft als die bevoedheden er eenmaal zijn hoor ik niet veel meer dan het uithollen van die sociale zekerheid en gezondheidszorg.

Die partij regeert Vlaanderen nu al mee sinds 2004. Hoewel Leterme bij het begin van de regering beloofde dat hij en de andere CD&V ministers "de hele rit zouden uitdoen" en hetzelfde verwachtte van de ministers voorgedragen uit andere partijen, stapte hij uit de Vlaamse Regering om mee te onderhandelen over de vorming van een nieuwe federale regering.

Maar kom, als we nu toch al beland zijn bij het gezicht redden van Leterme & Co:

Waarom gewoon geen grote federale kieskring? Ik weet dat dat voorstel niet nieuw is, maar wat zou dat in concreto aan de zetelverdeling veranderen?

En ik ben er zeker van dat Wallonië akkoord zal gaan met een uitbreiding van een aantal bevoegdheden, als we de geldkraan maar niet meteen dichtdraaien. Wij zijn nu economisch sterker, wij willen iets veranderen, tja dan moeten we er ook maar iets voor over hebben.
discuz is offline  
Oud 17 november 2007, 20:34   #105
Ambiorix1
Partijlid
 
Geregistreerd: 9 november 2007
Berichten: 280
Standaard

in deze logica kunnen we ook overwegen Knokke af te staan, israel mag dan een nederzetting starten in centrum van antwerpen, de turken krijgen bepaalde wijken van limburg, de chinezen de antwerpse chinese wijk, borgerhout naar marokko enz....

goe bezig

Laatst gewijzigd door Ambiorix1 : 17 november 2007 om 20:34.
Ambiorix1 is offline  
Oud 17 november 2007, 20:35   #106
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 juli 2005
Berichten: 34.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
In principe zou Brussel tweetalig moeten zijn. Misschien moet dit ook maar eens in een groot communautair akkoord gegoten worden.

Uitbreiding van Brussel in ruil voor een pariteit van zetels zowel in het Brussels gewest als in alle gemeenten van Brussel

Dit zou eigenlijk nog wel een goed voorstel zijn, we moeten Brussel opnieuw proberen te vervlaamsen. Want iedereen bekijkt Brussel nu als iets vies, terwijl velen dat wel zagen, althans vroeger toch, als de hoofstad van de toekomstige Vlaamse republiek.

Eigenlijk nog wel zo'n interessant ballonnetje...

Trouwens Brussels gewest is Wallonië toch niet, waarom zou een uitbreiding van onze toekomstige hoofdstad zo slecht zijn.
http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=11
Zwartengeel is offline  
Oud 17 november 2007, 20:39   #107
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter
 
Herr Oberst's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 januari 2007
Locatie: De Vlaamse Natie
Berichten: 8.023
Standaard

Dit voorstel is volstrékt onaanvaardbaar. Brussel zal noo�*t uitgebreid worden met Vlaamse grond. Op dat vlak is elk compromis, hoe positief het ook mag zijn op andere vlakken, totaal onacceptabel en absoluut verwerpelijk.
Herr Oberst is offline  
Oud 18 november 2007, 00:46   #108
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Er moeten keuzes durven gemaakt worden en liever meer Vlaanderen dan het behoud van de huidige toestand, die zowel slecht is voor Vlaanderen als Wallonië.

Als dat 6 gemeenten kost, wel dan is dat maar zo. Ofwel moeten we ervoor vechten. Maar kiezen moeten we. Het heeft lang genoeg geduurd.
ik ben er nog niet zo zeker van of deze 6 gemeenten dit allemaal wel willen.
__________________
versus
van exaerde herman is offline  
Oud 18 november 2007, 00:49   #109
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.782
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
ik ben er nog niet zo zeker van of deze 6 gemeenten dit allemaal wel willen.
Rode, met zijn Vlaamse meerderheid al zeker niet.
__________________
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk.
De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen.
Knuppel is offline  
Oud 18 november 2007, 00:49   #110
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
We moeten ons afvragen dat we Vlaanderen eigenlijk nog is met die 6 gemeenten, welke meerwaarde leveren ze nog op en staan ze niet onze vrijheid in de weg. Het is voer om eens diep over na te denken.
we laten dan ook de vlamingen in die 6 gemeenten in de steek.daar ben ik in ieder geval falicant tegen.
__________________
versus
van exaerde herman is offline  
Oud 18 november 2007, 00:54   #111
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
En de 12 miljard Euro per jaar die ze nu al krijgen? Noem je dat dan geen serieuze vis soms?
zeer juist.waarom dat niet meepakken naar de onderhandelingen.
__________________
versus
van exaerde herman is offline  
Oud 18 november 2007, 00:58   #112
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Max@

Jij hebt Leterme altijd loyaal verdedigd, maar uiteindelijk slaat de twijfel toe. Ik heb nooit anders dan getwijfeld, daarom bewaarde ik ook een hoop verklaringen van Leterme. Misschien kan jij, en alle andere gegadigden, hem eens mailen om hem aan deze uitspraken te herinneren?
dat ben ik in ieder geval van plan,want ik begin nattigheid te voelen.
__________________
versus
van exaerde herman is offline  
Oud 18 november 2007, 01:06   #113
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Ik heb neen gestemd omdat ik vind dat vlaanderen al genoeg toegegeven heeft.
Nog een stuk van vlaanderen afgeven is de agressor belonen.
Zo leert ie het nooit af.

Ik ben er bijlange zo zeker niet van dat de vlaming niet naar een onafhankelijk vlaanderen wil.
Ik denk dat de meesten gerust onder een federaal bestuur willen blijven op voorwaarde dat de franstaligen zich wat inschikkelijker gaan opstellen.
Indien de franstaligen dit echter blijven weigeren denk ik dat er in vlaanderen een meerderheid zal ontstaan (als ze er al niet is) die tot aan de onafhankelijkheid wil doorgaan.

Vooraleer dat men welke stappen dan ook onderneemt in de zin van gebiedsafstand en dergelijke denk ik dat het goed zou zijn om de vlaming in deze naar zijn mening te vragen via een volksraadpleging.

Pas als blijkt dat de vlaming effectief zo'n hoge prijs wil betalen zou het voor mijn part kunnen, niet eerder!!!
een volksraadpleging lijkt me een goede zaak,alleen denk ik niet dat alle politieke partijen daarmee zullen akkoord gaan.
__________________
versus
van exaerde herman is offline  
Oud 18 november 2007, 01:11   #114
Ambiorix1
Partijlid
 
Geregistreerd: 9 november 2007
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
dat ben ik in ieder geval van plan,want ik begin nattigheid te voelen.
Ja, ik begin het ook al te voelen.

Als je volgend artikel leest van ndata.be zal je er niet vrolijker op worden.
Naast de cijfervloed moet je zeker puntje 12, en de besluitvorming aandachtig lezen.

http://www.npdata.be/BuG/54/BuG-54.htm

Laatst gewijzigd door Ambiorix1 : 18 november 2007 om 01:12.
Ambiorix1 is offline  
Oud 18 november 2007, 01:12   #115
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Het gaat niet om Leterme, eigenlijk vergeleken bij de modale Vlaming is Leterme zelfs een echte Flandrien. Iemand die koppig standhoud tegen alle machten en krachten in van dit onding van een staat.

Het gaat om de meerderheid van de Vlaamse kiezer. Ik vrees dat vooral de onwetende Vlaamse kiezer vooral bezig is met zijn eigen portemonnee en niet met de Vlaamse identiteit.
maar als we die kiezer er op attent kunnen maken dat ook zijn portemonnee er beter van word krijg je waarschijnlijk al een ander beeld.
__________________
versus
van exaerde herman is offline  
Oud 18 november 2007, 01:13   #116
Ambiorix1
Partijlid
 
Geregistreerd: 9 november 2007
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van exaerde herman Bekijk bericht
dat ben ik in ieder geval van plan,want ik begin nattigheid te voelen.
Ja, ik begin het ook al te voelen.

Als je volgend artikel leest van ndata.be zal je er niet vrolijker op worden.
Naast de cijfervloed vind je bij puntje 12, en de besluitvorming opvallende uitspraken.

http://www.npdata.be/BuG/54/BuG-54.htm

Laatst gewijzigd door Ambiorix1 : 18 november 2007 om 01:28.
Ambiorix1 is offline  
Oud 18 november 2007, 01:23   #117
van exaerde herman
Burgemeester
 
Geregistreerd: 24 december 2006
Berichten: 535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix1 Bekijk bericht
Ja, ik begin het ook al te voelen.

Als je volgend artikel leest van ndata.be zal je er niet vrolijker op worden.
Naast de cijfervloed moet je zeker puntje 12, en de besluitvorming aandachtig lezen.

http://www.npdata.be/BuG/54/BuG-54.htm
ik ga het nu niet lezen,anders geraak ik waarschijnlijk niet in slaap.k'ga wachten tot morgen.
__________________
versus
van exaerde herman is offline  
Oud 18 november 2007, 01:34   #118
Ambiorix1
Partijlid
 
Geregistreerd: 9 november 2007
Berichten: 280
Standaard

laatste wat je moet doen is je slaap ervoor laten, welterusten.
Ambiorix1 is offline  
Oud 18 november 2007, 08:57   #119
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Max van Dietschland's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 juni 2005
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 13.120
Standaard

Ik lees hier heel wat hysterische reacties omtrent deze draad: toch maar eens een aantal zinnetjes uit de openingspost herhalen om duidelijkheid te scheppen. Vooral dan van onze Eddy, die wat moeite heeft om een rationeel debat te kunnen voeren omtrent een mogelijk scenario.

Citaat:
Na een grondige analyse van de politieke toestand vrees ik dat de geesten nog niet rijp zijn om door te duwen tot de Vlaamse onafhankelijkheid. Meer zelfs mijn grote vrees is dat als de Vlaamse onderhandelaars echt tot het uiterste gaan, dat er een dusdanige Belgische tegenreactie zal komen, dat alles zal uitdraaien op een STATUS QUO van de huidige zeer slechte en onwerkbare staatsstructuur. En daar zitten de Franstaligen juist op te wachten. Als volksnationalist zie ik de Vlamingen ook liever doorduwen tot het bittere eind, alleen de reacties op de straat, zijn niet gelijk aan deze op dit forum. Kijk maar eens op het forum van HLN, daar geniet rasechte volksverrader Verhofstadt, diegene die de huidige problemen liet verrotten juist tamelijk veel steun.

In plaats van alles of niets te spelen is er een andere mogelijkheid om met de Franstaligen een weliswaar kleinere maar zekerder stap te zetten richting beter bestuur en meer Vlaamse automomie.

Onderstaand voorstel is ondanks de ontegensprekelijke voordelen tov nu, verre van mijn eerste keus, maar het is misschien de voorzichtigste en zekerste stap.

Dit voorstel gaat uit van wat eigenlijk de sleutel is van deze formatie. De uitbreiding van het Brusselse gewest. De 6 faciliteitengemeenten waar Vlaanderen eigenlijk niets meer aan heeft gooien we buiten en laten we de opnemen in het Brusselse gewest. Dit zou een serieuze tegemoedkoming zijn aan de Franstaligen. Bijkomend voordeel is dat de Vlaamse regering dan niet meer die lastige burgemeesters moet benoemen, waardoor een tweede probleem is weggevallen. Echter dit zijn zeer serieuse toegevingen, dus daar moet er tegenover ook serieuse vis in de pan liggen.

In ruil voor de uitbreiding van Brussel:

- wordt BHV onverwijld gesplitst in het parlement met steun van alle Franstaligen
- moet er een verregaande staatshervorming komen in de richting van confederalisme met het oog op beter bestuur zowel in socio-economische dossiers, maar vooral de instellingen die moeten verbeterd worden
Dit betekend dat tal van zaken gewestelijke bevoegdheden worden, ook zaken ivm sociale zekerheid. Zodanig dat Vlaanderen en Wallonië voor een groot stuk zelf hun economie in handen kunnen nemen. Het federale niveau moet fors worden afgeslankt en beperkt zich tot een aantal kerntaken.
- Moeten er drastische maatregelen genomen worden om de verfransing in de rand rond het nieuwe Brusselse gewest tegen te gaan. We offeren 6 hopeloze gemeenten op, om de rest van de Brusselse rand te redden. Dit is het scenario. Er mogen geen Franstaligen lijsten opkomen, geen UF meer en de taalwetten moet zeer strikt worden nageleefd. Bovendien komen er extra belastingen voor niet Vlaamse personen in die rand. Bijvoorbeeld een belasting op aankoop van onroerend goed, waardoor de onroerende goederen goedkoper worden voor het eigen volk. De Franstaligen in de Rand die moeten zo gepushed worden om het nieuwe Brusselse gewest te wonen.
- Door de staatshervorming krijgt Brussel meer geld, net als Vlaanderen en Wallonië.


Voordelen voor de Vlaamse onderhandelaars:

- onverwijlde splitsing Brussel Halle Vilvoorde
- een grondige staatshervorming met meer bevoegdheden voor de gewesten, meer autonomie voor Vlaanderen
- beter bestuur op maat van de regio's
- Verfransing in de Rand wordt met drastische maatregelen tegengegaan, daar hebben we ook steun nodig van de Franstalige verantwoordelijken, die hun radicale anti-Vlaamse racisten in toom moeten houden

Voordelen voor de Franstalige onderhandelaars:

- uitbreiding van het Brusselse gewest
- benoeming van de radicale burgemeesters door het Brusselse gewest
- meer geld voor Brussel
- duidelijke omschrijving van de kerntaken van de nieuwe federale staat

Je merkt heel wat toegevingen. Maar als dit nieuwe systeem leidt tot beter bestuur, meer Vlaamse autonomie en dat de Vlamingen zich opnieuw thuisvoelen in de nieuwe Brusselse Rand, lijkt dit voorstel misschien wel de moeite waard.
__________________
AVV - VVK

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 november 2007 om 08:58.
Max van Dietschland is offline  
Oud 18 november 2007, 09:04   #120
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
U dacht wellicht dat ik wereldvreemd was en niet buitenkwam zekers .
U bent idd wereldvreemd.
Het opgeven vd Zes , incl. SGR (!) in ruil voor splitsing bhv en een 'verdere' staatshervorming is een abominabele toegeving.
De taalgrens, ondertussen gewestgrens, werd vastgelegd in 62.
Op dat moment had geen enkele vd Zes een Franstalige meerderheid.
Dat nu anno 2007 in sommige gemeentes er 80% Frtaligen leven, maakt niets uit . Ook niet bij 100%.
De faciliteiten gemeenten kunnen evtl wel een rol spelen bij de boedelscheiding als overredingselement om Brussel aan Vlaamse kant te krijgen.
Kiest Brussel niet voor VL, dan finito de faciliteiten.
Dat kunnen we trouwens internationaal hard maken en in ons voordeel doen spelen.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump
stab is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be