Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2005, 19:37   #101
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
ze staan er niet expliciet onder dwang maar wel impliciet onder dwang. Dat wil concreet zeggen dat niemand ze zoals je zegt bvb met een geweer dwingt maar dat ze door de omstandigheden impliciet gedwongen zijn te werken in de industrie.
Zijn er geen reservaten meer ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 20:02   #102
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
TomB's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: US
Berichten: 14.572
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Ja mij best als ge er maar voor zorgt dat ge met uwen empire state building mijn zon nie weg pakt.
Ik toon maar aan dat ge met de verdeling van de natuurlijke bronnen geen reet zijt. Het is veel beter ze per opbod te verkopen, ge genereert dan niet alleen meer welvaart, maar ge zorgt er ook voor dat ze het efficientst benut worden (wegens hun hoge prijs).
__________________
In het begin was er niets, wat ontplofte.
TomB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 20:20   #103
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.242
Standaard

In gans deze discussie,waarbij wel eens op de man,en niet op de bal gespeeld wordt is er een ding die in de stofwolk van discussies verdwijnt.Een zeer erg ding trouwens....

In vergelijking met de ingezette middelen zijn zowel FORD als GENERAL MOTORS amper nog winstgevend........

(en overigens,zelfs de goedkope Chinezen mogen nu al hun autokes op reuzen-parkings zetten "chambreren" )

Je zou de auto-industrie bijna(nog net niet,maar bijna),non-profit-organisaties kunnen noemen.......

Mijn bakker-patissier om de hoek is aanzienlijk performanter(verhouding ingezette middelen/winstgevendheid).
Hoe meer die kerel werkt,hoe meer hij verdient.......


kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 21:17   #104
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Zijn er geen reservaten meer ?
[size=6]NEEN[/size] Bobke die zijn er niet !!!!!!
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 21:18   #105
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Ik toon maar aan dat ge met de verdeling van de natuurlijke bronnen geen reet zijt. Het is veel beter ze per opbod te verkopen, ge genereert dan niet alleen meer welvaart, maar ge zorgt er ook voor dat ze het efficientst benut worden (wegens hun hoge prijs).
Ok maar het mag ook door de staat per opbod verhuurt - verpacht worden maar ! dan moet er ter compensatie een onvoorwaardelijk basisinkomen tegenover staan.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 21:24   #106
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Wat zoek ik zelf ?
Ik vraag u gewoon uw stelling te onderbouwen dat door kapitaal te belasten wij niet meer moeten gaan werken. Simpele vraag als ge het mij vraagt..
Op uw antwoord op die andere vraag wacht ik vol ongeduld.
We betalen nu de sociale zekerheid toch door arbeid te belasten - waarom zou dat dan niet des te beter gaan door kapitaal te belasten en via een basisinkomen al die categorieen en discriminatie af te schaffen ? Het zou werken in alle geval interessanter maken en anderszijds sparen niet ( en dus wel weer uw centen uitgeven interessanter maken).
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 21:29   #107
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
[size=4][size=7]We[/size] betalen nu de sociale zekerheid toch door arbeid te belasten [/size]- waarom zou dat dan niet des te beter gaan door kapitaal te belasten en via een basisinkomen al die categorieen en discriminatie af te schaffen ? Het zou werken in alle geval interessanter maken en anderszijds sparen niet ( en dus wel weer uw centen uitgeven interessanter maken).
Wie is die [size=7]we?[/size]
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 21:37   #108
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Wie is die [size=7]we?[/size]
de werk[size=7]ezels[/size].

Die daartoe gedoemd zullen blijven totdat ze inzien dat ze naar de andere kant moeten bashen. Doen ze dit niet dan verdienen ze niet beter dan uitgemolken te worden - ze doen het dan immers zichzelf aan.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 15-06-2005 at 22:40
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Wie is die [size=7]we?[/size]
de werk[size=7]ezels[/size].

Die daartoe gedoemd zullen blijven totdat ze inzien dat ze naar de andere kant moeten bashen. Doen ze dit niet dan verdienen ze niet beter dan uitgemolken te worden - ze doen het dan immers zichzelf aan.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 15-06-2005 at 22:37
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Wie is die [size=7]we?[/size]
de werk[size=7]ezels[/size].

Die daartoe gedoemd zullen blijven totdat ze inzien dat ze naar de andere kant moeten bashen. Doen ze dit niet dan verdienen ze niet beter dan uitgemolken te worden - ze doen het dan zichzelf aan.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Wie is die [size=7]we?[/size]
de werk[size=5]ezels[/size]. Die daartoe gedoemd zullen blijven totdat ze inzien dat ze naar de andere kant moeten bashen. Doen ze dit niet dan verdienen ze niet beter dan uitgemolken te worden - ze doen het dan zichzelf aan.[/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 juni 2005 om 21:40.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 21:40   #109
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
de werk[size=7]ezels[/size].

Die daartoe gedoemd zullen blijven totdat ze inzien dat ze naar de andere kant moeten bashen. Doen ze dit niet dan verdienen ze niet beter dan uitgemolken te worden - ze doen het dan zichzelf aan.
U bent alleszins geen [size=7]werk[/size]ezel..
Dus kunt U niet spreken over [size=7]we[/size]...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 21:42   #110
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
U bent alleszins geen [size=7]werk[/size]ezel..
Dus kunt U niet spreken over [size=7]we[/size]...
Inderdaad en ge kunt hier nog zoveel blijven bashen en frustraties afgeven als ge wilt maar blijven afdokken zult ge toch.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 15-06-2005 at 22:52
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
U bent alleszins geen [size=7]werk[/size]ezel..
Dus kunt U niet spreken over [size=7]we[/size]...
Inderdaad en ge kunt hier nog zoveel blijven bashen en frustraties afgeven als ge wilt maar blijven afdokken zult ge toch.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 15-06-2005 at 22:46
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
U bent alleszins geen [size=7]werk[/size]ezel..
Dus kunt U niet spreken over [size=7]we[/size]...
Inderdaad en ge kunt hier nog zoveel blijven bashen en frustraties afgeven als ge wilt maar blijven afdokken zult ge toch - zwijgen dus en werken en afdokken ! - en ziet maar dat ge morgen op tijd op uw werk zijt he. ezeltje ! anders gaat het baaske kijven ze.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 15-06-2005 at 22:44
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
U bent alleszins geen [size=7]werk[/size]ezel..
Dus kunt U niet spreken over [size=7]we[/size]...
En ge kunt hier nog zoveel blijven bashen als ge wilt maar blijven afdokken zult ge toch - zwijgen dus en werken en afdokken ! - en ziet maar dat ge morgen op tijd op uw werk zijt he. ezeltje ! anders gaat het baaske kijven ze.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 15-06-2005 at 22:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
U bent alleszins geen [size=7]werk[/size]ezel..
Dus kunt U niet spreken over [size=7]we[/size]...
En ge kunt hier nog zoveel blijven bashen als ge wilt maar blijven afdokken zult ge - zwijgen dus en werken en afdokken ! - en ziet maar dat ge morgen op tijd op uw werk zijt he. ezeltje ! anders gaat het baaske kijven ze.[/size]

[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by King of beggars and fleas on 15-06-2005 at 22:43
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
U bent alleszins geen [size=7]werk[/size]ezel..
Dus kunt U niet spreken over [size=7]we[/size]...
En ge kunt hier nog zoveel blijven bashen als ge wilt maar blijven afdokken zult ge zwijgen dus en werken en afdokken ! - en ziet maar dat ge morgen op tijd op uw werk zijt he. ezeltje ! anders gaat het baaske kijven ze.[/size]


[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
U bent alleszins geen [size=7]werk[/size]ezel..
Dus kunt U niet spreken over [size=7]we[/size]...
En ge kunt hier nog zoveel blijven bashen als ge wilt maar blijven afdokken zult ge - en ziet maar dat ge morgen op tijd op uw werk zijt he. ezeltje ! anders gaat het baaske kijven ze.[/size]
[/edit]
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 15 juni 2005 om 21:52.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 21:47   #111
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt
In gans deze discussie,waarbij wel eens op de man,en niet op de bal gespeeld wordt is er een ding die in de stofwolk van discussies verdwijnt.Een zeer erg ding trouwens....

In vergelijking met de ingezette middelen zijn zowel FORD als GENERAL MOTORS amper nog winstgevend........

(en overigens,zelfs de goedkope Chinezen mogen nu al hun autokes op reuzen-parkings zetten "chambreren" )

Je zou de auto-industrie bijna(nog net niet,maar bijna),non-profit-organisaties kunnen noemen.......

Mijn bakker-patissier om de hoek is aanzienlijk performanter(verhouding ingezette middelen/winstgevendheid).
Hoe meer die kerel werkt,hoe meer hij verdient.......


Tja, als die reuzen eens een jaartje 3% winst maken en uw bakker 3% winst maakt dan zitten we met een "bescheten" situatie, enfin de bakker toch.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 22:07   #112
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
We betalen nu de sociale zekerheid toch door arbeid te belasten - waarom zou dat dan niet des te beter gaan door kapitaal te belasten en via een basisinkomen al die categorieen en discriminatie af te schaffen ? Het zou werken in alle geval interessanter maken en anderszijds sparen niet ( en dus wel weer uw centen uitgeven interessanter maken).
Nee we betalen nu de sociale zekerheid door onze RSZ bijdragen, belastingen dienen ergens anders voor.
Maar de vraag was hoeveel bedraagt het totaal kapitaal en hoeveel belastingen zou dat opbrengen.
Beweren dat belasting op kapitaal alles kan oplossen vind ik goedkoop.
Begin maar al zelf uw stelling te onderbouwen voor ge het anderen verwijt.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 22:10   #113
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Ik vrees dat hier maar één oplossing voor dit, toch wel gigantisch en vrij shoquerend probleem is: Iemand moet klokkenluider spelen en zorgen dat dit in de media komt.
Of allemaal collectief gaan staken. Is er trouwens geen vakbond bij Ford of krijg je ook al strafpunten als je daarbij gaat?
Dit zijn echt mensonwaardige omstandigheden die niet kunnen.

Maar weet je wat de kl*terij is: ik heb vaak gehoord dat Mr. Ford (de baas van de ford in Genk, ik weet nie hoe hij heet) een Amerikaan is (ma da wisten jullie wrs al) die eigenlijk veel liever naar Oost-Europa of Rusland wou trekken omdat daar de loonlasten hoger zijn, en de verkoop van de Ford-auto's veel hoger zou liggen, Rusland zou een veel grotere afzetmarkt zijn! De staat is hiervan op de hoogte, en geeft Mr. Ford allerlei presentjes als vakanties, buitenverblijfjes hier en daar, "extralegale voordelen" en waarschijnlijk moet hij ook niet zoveel belastingen betalen op z'n winst enzovoort, zodat hij in België zou blijven... De overheid heeft namelijk een kosten-baten analyse uitgevoerd en een heel aantal jaren geleden al ontdekt dat als de ford hier weg zou gaan, zij een enorm verlies aan inkomsten heeft aan alle belanstingsgelden van de mensen die er nu werken ...
De staat houdt de baas van de Ford dus een hand boven het hoofd, en geen kleintje, wees daar maar zeker van.

Maar volgens mij, als de sfeer daar echt zo onmenselijk is (wat ik wel geloof want ... ik herinner me maar al te goed hoe verschrikkelijk het was toen ik daar langs reed, toen er werd gestaakt en er onzekerheid was wie weg moest en wie mocht blijven ... kippenvel kreeg je ervan :-s) moeten de productiechefs dat toch ook niet heel lang kunnen volhouden? Ze zien hun mensen toch ook zienderogen 'aftakelen' (als ik het zo mag noemen). Iemand zal vroeg of laat wel aan de klok luiden, omdat hij het niet meer kan aanzien/-kan.
Maar het probleem is ... de overheid.

Ik denk dat de Ford onmiddellijk weggaat als dit aan het licht komt. Maar ik heb zoiets van 'laat hem maar vertrekken' als hij zo doet... Maar wat gaan dan al die mensen doen die daar werkten? :-s

Ik heb zelf trouwens ooit vakantiewerk gedaan bij Decoma, als jobstudent, nog voor de herstructureringen. Toen was de sfeer er ook al verschrikkelijk. Als meisje kreeg ik redelijk fatsoenlijk werk, het was niet echt zwaar ofzo en ik stond vaak te niksen omdat de band stillag (dat was trouwens niet fijn ...). Maar mijn broer moest verschrikkelijk werk doen, vond ik ... iets met plastiek in een oven steken om in de vorm te brengen ofzo? Het stonk verschrikkelijk ... Het betaalde wel goed (voor jobstudenten toch nl. €10/u). Maar de sfeer was er toen al slecht en van hoe die pauzes werden 'ingericht' heb ik nooit iets begrepen...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 22:36   #114
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Inderdaad en ge kunt hier nog zoveel blijven bashen en frustraties afgeven als ge wilt maar blijven afdokken zult ge toch.

Waar vult gij eigenlijk uwen dag mee ? Ik word al zot als ik 3 maand onder de zomer thuis zit en ik heb geen vakantiewerk.....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 22:46   #115
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Ik dacht dat deze topic ging over (in mijn ogen) onaanvaardbare werkomstandigheden. En niet om een conflict uit te vechten tussen werkenden en werklozen... als jullie dat zo graag willen doen start er dan een aparte topic over. En speel niet op de man ipv op de bal, op die manier komen jullie nooit tot een overeenkomst. En misschien zo toch wel op z'n minst tot RESPECT.

Wat een teleurstelling ... :-s Trouwens, waar zijn de debatclubbers mee bezig? Dat forum is zo leeg als iets...
__________________
Bedankt!
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 23:15   #116
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Ik dacht dat deze topic ging over (in mijn ogen) onaanvaardbare werkomstandigheden. En niet om een conflict uit te vechten tussen werkenden en werklozen... als jullie dat zo graag willen doen start er dan een aparte topic over. En speel niet op de man ipv op de bal, op die manier komen jullie nooit tot een overeenkomst. En misschien zo toch wel op z'n minst tot RESPECT.

Wat een teleurstelling ... :-s Trouwens, waar zijn de debatclubbers mee bezig? Dat forum is zo leeg als iets...
Als die werkomstandigheden zo slecht zijn, waarom vechten ze dan voor het behoud van hun job? De uitstapregelingen in de automobielsector zijn heus niet slecht.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 23:19   #117
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
[size=6]NEEN[/size] Bobke die zijn er niet !!!!!!
Wat zijn dat dan ?
http://www.nswv.nl/amerika99/dag%200...reservaten.htm
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 23:25   #118
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Waar vult gij eigenlijk uwen dag mee ? Ik word al zot als ik 3 maand onder de zomer thuis zit en ik heb geen vakantiewerk.....
T is nie omdat ik nie betaald word en niet omdat ik geen loonslaaf ben dat ik niks doe he. Ik werk meer uren per dag in totaal dan de gemiddelde werkmens - soms draai ik wel twee schiften op de 24 h.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 23:30   #119
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
King of beggars and fleas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 februari 2005
Berichten: 14.324
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Gewoon belachelijk Bobke - in die reservaten mag ik nie zomaar gaan wonen hoor - bovendien zoek ik niet naar een continent te emigreren waar het gemiddelde IQ lager ligt dan 80 en bovendien het cultuurfasicme nog veel erger is. Het zit daar helemaal vol met krapuul dat niet beter weet dan alles wat zwakker is aan te vallen.
__________________
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2005, 23:40   #120
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Gewoon belachelijk Bobke - in die reservaten mag ik nie zomaar gaan wonen hoor - bovendien zoek ik niet naar een continent te emigreren waar het gemiddelde IQ lager ligt dan 80 en bovendien het cultuurfasicme nog veel erger is. Het zit daar helemaal vol met krapuul dat niet beter weet dan alles wat zwakker is aan te vallen.
Blij dat ge dat eindelijk inziet.
Begrijp nu eens eindelijk dat uw gelul over natuurlijke hulpbronnen larie is.
Zonder het werk van die werkslaven had je niet eens de kartonnen doos om in te slapen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be