Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

 
 
Discussietools
Oud 22 juli 2011, 04:10   #101
cookie monster
Secretaris-Generaal VN
 
cookie monster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 juni 2009
Berichten: 34.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elsina Bekijk bericht
Ach , 1 feit , politiek = rot !!!!
PoliZiekers , zijnzo al kukelekuu genoeg

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showpost.php?p=5577979&postcount=96
Goe punt

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Ik had niet anders van je verwacht. Misschien ontmoeten we elkaar ooit nog een keer.

Paulus.
k herinnner me nog perfect
zwart gekleeed , bijna kojakkaspel
Leuven , tankstation (snelweg)
__________________
C kie M nster
C U L'8'R WEIRDOGAToRS

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)


Laatst gewijzigd door cookie monster : 22 juli 2011 om 04:11.
cookie monster is offline  
Oud 22 juli 2011, 06:48   #102
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Als ongeveer de helft van de Vlamingen geschoffeerd worden/werden... zie ik de toekomst toch ook niet erg zonnig in...
U moedigd niet alleen tweedracht aan binnen een land....
U moedigd zelfs tweedracht aan binnen uw eigen bevolkingsgroep....

U kunt misschien ook ijveren voor een scheiding binnen vlaanderen ?
Echte vlamingen en gewone vlamingen ?

Us dat de volgende stap misschien ?
Henri1 is offline  
Oud 22 juli 2011, 06:50   #103
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Natuurlijk.
Het is ook boekhoudkundig te bewijzen dat er geld stroomt van Belgie naar Landen zoals Spanje, Italie en Griekenland.
En ook op kleinere schaal, dat er geld stroomt van Antwerpen naar Limburg, en op nog kleinere schaal dat er geld stroomt van Antwerpen naar Borgerhout.
Dat noemt men een samenleving.
Als ge dat niet kunt verdragen moet ge op een eiland alleen gaan wonen en volledig onafhankelijk zelf verantwoordelijk worden voor al uw voorzieningen.
Vette 2.

Boenk erop zou HAMC gezegd hebben.
Henri1 is offline  
Oud 22 juli 2011, 06:55   #104
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Natuurlijk.
Het is ook boekhoudkundig te bewijzen dat er geld stroomt van Belgie naar Landen zoals Spanje, Italie en Griekenland.
En ook op kleinere schaal, dat er geld stroomt van Antwerpen naar Limburg, en op nog kleinere schaal dat er geld stroomt van Antwerpen naar Borgerhout.
Dat noemt men een samenleving.
Als ge dat niet kunt verdragen moet ge op een eiland alleen gaan wonen en volledig onafhankelijk zelf verantwoordelijk worden voor al uw voorzieningen.
En van al die geografische regio's is het enkel la wallonie die ons daarvoor bedankt met "non" en "wij willen land van u komen pikken". Jij vindt dat blijkbaar normaal?
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 22 juli 2011, 06:56   #105
Distel
Secretaris-Generaal VN
 
Distel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Locatie: Meuhië
Berichten: 29.738
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Dat is inderdaad zo. Dat heet solidariteit.
Neen, dat heet belastingen.
Solidariteit gebeurt op vrijwillige basis.
__________________
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst
* Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig
* Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 22 juli 2011, 08:09   #106
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Belgie.
° Een van de welvarendste landen ter wereld.
Aan vlaamse kant...

Citaat:
° Een land met degelijk onderwijs.
aan vlaamse kant

Citaat:
° Een land waar de lonen wat worden aangepast aan de levensduurte (met de NVA wordt de indexaanpassing op termijn afgeschaft).
Een onbetaalbare grap die in alle andere EU landen is afgeschaft eens de inflatie zal toeslaan.

Citaat:
° Een land met een zeer goede keuken waar men overal en vrij goedkoop kan gaan eten.
Heeft niks met "het land" te maken, he. Dat zal nog altijd kunnen als de deelregeringen meer macht hebben en het federale niveau is afgeschaft.

Citaat:
° Een land van leven en laten leven en vedraagzaamheid (die Vlaams-nationalisten en sommige islamieten tevergeefs proberen te verstoren).
Hahaha. Zolang ge toegeeft en betaalt zijt ge verdraagzaam, he. En je hebt het al over een flink deel van de bevolking als je islamieten en vlaams-nationalisten en sympathisanten samentelt. "Meester, hij is niet verdraagzaam, hij wil mij zijn geld en zijn grond niet afstaan".

Citaat:
° Een land waar het gemiddelde spaartegoed op de boekjes quasi het hoogste ligt van heel Europa.
Maar weldra niet meer wegens de transferten en de onverantwoordelijkheid van de verspillers in het zuiden...

Citaat:
° Een land waar de diepvriezers en de frigo's bij heel wat mensen boordevol zijn, dus een rijk land.
De ganse discussie is om dat trachten zo te houden, en met de verspilzucht en de geldhonger van het zuiden is daar een groot vraagteken bij als we dat moeten blijven betalen.
° Een land waar heel veel mensen per jaar minstens één keer op verlof gaan.
° Een gevarieerd land qua natuur, met zowel de wijdse zee als de rustgevende bossen.
[/quote]

Die natuur gaat niet veranderen als de deelregeringen meer macht en het federale, minder heeft, he.

Citaat:
° Een land waar iedere gemeente praktisch een zwembad heeft.
Dat gaat ook niet veranderen als de deelregeringen meer, en het federale niveau minder macht heeft, he.

Citaat:
° Een land waar mensen nog altijd vrij ruim kunnen bouwen.
° Een land waar het aantal uitstekende streekbieren niet op te sommen zijn.
° Een land waar mensen staan op hun vrijheid en zeggen wat ze denken over eender wie.
° Een land....enz, enz
Dat gaat ook niet veranderen als de deelregeringen meer, en het federale niveau minder macht heeft he.

En dat goed leven, ik ben uit belgie gaan lopen, onder andere omdat mij mij de helft van mijn pree afpakte, omdat het bijna geen verschil maakte of ik nu heel competent was en veel studies gedaan had, of niet, vanwege de fiscale druk, en het gebrek aan ambitieuze jobs, en omdat de zware, negatieve communautaire atmosfeer ongeveer alles wat werkelijk belangrijk was overschaduwde. Ik leef veel beter nu.
patrickve is offline  
Oud 22 juli 2011, 14:13   #107
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Dat is correct. Maar dat is in andere landen ook zo. Bovendien zijn de spaartegoeden van de Belg tamelijk hoog. En we leven zeer goed in België.
Ik weet niet hoe ze die spaartegoeden berekenen, maar als in dat bedrag uitsluitend de sommen zitten die op spaarrekeningen staan, dan is het slechts voor een kleine fractie gedekt, en voor de rest niets dan een loze belofte.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be