Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 april 2022, 22:25   #101
Het Verzet
Europees Commissaris
 
Het Verzet's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 maart 2010
Berichten: 7.688
Standaard

Het is net gelijk wapens.
Onder diegenen die ze in huis halen is er een gros mongolen die het net doen omdat ze door velen als gevaarlijk gezien worden en te dom zijn om ermee om te gaan.
__________________
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans.
Het Verzet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2022, 00:44   #102
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet Bekijk bericht
Het is net gelijk wapens.
Onder diegenen die ze in huis halen is er een gros mongolen die het net doen omdat ze door velen als gevaarlijk gezien worden en te dom zijn om ermee om te gaan.
Wapens? Het zijn levende wezens, die eigenlijk allemaal snakken naar een fijn gezin, het zijn immers groepsdieren. Het probleem ontstaat bij opvoeding, consequent, lief en streng als het moet.
Slecht gedrag niet stimuleren, honden die wel die taak hebben, tegenwoordig meestal bij de politie, soms het leger, zijn daar voor opgeleid.
Een paar tokkies verpesten het voor de meerderheid, al die honden kunnen gewoon goede gezinshonden zijn, ook die zogenaamde gevaarlijke honden, mits ze gewoon zoals alle andere honden goed zijn opgevoed.

Overigens zijn veel kleine honden ook gewoon belabberd opgevoed hoor.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2023, 09:57   #103
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.195
Standaard

Dit jaar al 32 uitbraken van hondsdolheid in Europa: "Dodelijkste virus ter wereld"

Het komt dichterbij. Kan ook moeilijk anders met al wat ik hier in de omgeving zie en meemaak.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2023, 10:01   #104
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Dit jaar al 32 uitbraken van hondsdolheid in Europa: "Dodelijkste virus ter wereld"

Het komt dichterbij. Kan ook moeilijk anders met al wat ik hier in de omgeving zie en meemaak.
er op los kweken, en maar verkopen ? en geen geld voor de vetrinair en de nodige shots.

er zijn natuurlijk ook meer interacties met vossen ook traditioneel drager van , en die beestjes komen ook dichter en dichter, dus de kans dat poekie de kat een beet krijgt van nen dolle vos neemt toe.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2023, 10:03   #105
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
er op los kweken, en maar verkopen ? en geen geld voor de vetrinair en de nodige shots.

er zijn natuurlijk ook meer interacties met vossen ook traditioneel drager van , en die beestjes komen ook dichter en dichter, dus de kans dat poekie de kat een beet krijgt van nen dolle vos neemt toe.
zulke toestanden inderdaad
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2023, 10:38   #106
Henri1
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 15 juli 2008
Locatie: GROOT LUIK (Liège)
Berichten: 64.878
Standaard

Ik heb geen probleem met gevaarlijke honden. Ik bijt eerst.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2023, 10:43   #107
Sneaky
Minister-President
 
Sneaky's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 april 2015
Berichten: 4.849
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
idd, ze willen nu al een examen voor het baasje. Of is het al zo?

Uiteindelijk één pot rotzooi aan het worden.
Als ge ziet hoeveel drollen er blijven liggen, dan is dat wel op zijn plaats.

Als ik het zie gebeuren, dan duw ik het baasje er met zijn neus in, gelijk den hond dat em is!
__________________
Elon Musk - “Wokeness gives people a shield to be mean and cruel, armored in false virtue.”
Sneaky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2023, 13:57   #108
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Ja het vel over been kattebeest van de marginale buurman komt hier ook soms wel eens op de hesp of andere vleesrestjes...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2023, 13:58   #109
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.060
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky Bekijk bericht
Als ge ziet hoeveel drollen er blijven liggen, dan is dat wel op zijn plaats.

Als ik het zie gebeuren, dan duw ik het baasje er met zijn neus in, gelijk den hond dat em is!
Dat is hier ook het plan als ik het ene zien doen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 september 2023, 15:48   #110
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.927
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja het vel over been kattebeest van de marginale buurman komt hier ook soms wel eens op de hesp of andere vleesrestjes...
Hier wat verder gaan een van de Marokkaanse families elk jaar op verlof naar Marokko. Naar vaste gewoonte zetten ze dan de kat op straat, die gaat dan op survival tot die mensen na zes weken terugkomen.

Elk jaar in de zomer verandert die kat in een levend skelet.

Die van ons die zegt dan, moeten we niet dit, moeten we niet dat. Ik geef dan, we moeten juist niets, als antwoord.
We staan erbij als ze hun kinderen van kleins af aan naar de kloten doen met hun belachelijke godenpraatjes, ik trek me daar geen zak van aan, laat staan de een of andere kat.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2023, 09:23   #111
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.195
Standaard

In Spanje wordt het verboden om je hond buiten vast te binden voor winkels: "Kan veel stress veroorzaken voor een hond"

Over mensen die er stress van krijgen gaan we het niet hebben, die doen er niet toe.

De hele aanpak in Spanje vind ik wel goed. Er zijn veel te veel mensen die beter geen huisdieren zouden houden en het enkel maar doen omdat de buren het ook doen. Hopelijk worden die (en de overlast die ze veroorzaken) er zo door uitgewied.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 29 september 2023 om 09:29.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2023, 09:31   #112
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hier wat verder gaan een van de Marokkaanse families elk jaar op verlof naar Marokko. Naar vaste gewoonte zetten ze dan de kat op straat, die gaat dan op survival tot die mensen na zes weken terugkomen.

Elk jaar in de zomer verandert die kat in een levend skelet.

Die van ons die zegt dan, moeten we niet dit, moeten we niet dat. Ik geef dan, we moeten juist niets, als antwoord.
We staan erbij als ze hun kinderen van kleins af aan naar de kloten doen met hun belachelijke godenpraatjes, ik trek me daar geen zak van aan, laat staan de een of andere kat.
Laat die kat ophalen door een of andere zwerfkattevereniging om ze te herplaatsen?
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2023, 09:33   #113
Skobelev
Secretaris-Generaal VN
 
Skobelev's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2013
Locatie: Kinshasa aan de Dender
Berichten: 36.952
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
In Spanje wordt het verboden om je hond buiten vast te binden voor winkels: "Kan veel stress veroorzaken voor een hond"

Over mensen die er stress van krijgen gaan we het niet hebben, die doen er niet toe.

De hele aanpak in Spanje vind ik wel goed. Er zijn veel te veel mensen die beter geen huisdieren zouden houden en het enkel maar doen omdat de buren het ook doen. Hopelijk worden die (en de overlast die ze veroorzaken) er zo door uitgewied.
Zal ik het nog eens schrijven?
Zoek eens op wat die Spanjolen met hun galgo’s doen
__________________
Hope is nothing more than a postponed disappointment
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2023, 08:36   #114
Vlad
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Vlad's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Locatie: hondenkennel
Berichten: 19.195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Zal ik het nog eens schrijven?
Zoek eens op wat die Spanjolen met hun galgo’s doen
Ik hoef dat niet op te zoeken want de manke resultaten worden hier (soms met behulp van zelfgemaakte karretjes) kajietend en/of rillend door de straten getrokken door wannabe moeder Theresa's.

De wet moet vermoedelijk vooral de 'Benidorm Basterds' wil treffen.
__________________
Vlaanderen: een grote grijsbruine industriezone met windmolens, bovengrondse hoogspanningskabels, zonnepanelen- en batterij'parken' alom. Nooit meer Groen!

Woke: virtuele deken vol bacillen ter verdelging van de oorspronkelijke westerse bevolking

De islamieten zijn de kolonisatoren.

Laatst gewijzigd door Vlad : 30 september 2023 om 08:37.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 september 2023, 09:55   #115
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.785
Standaard

Ondertussen is er weer een ander gevaarlijk ras in de mode. De Bully XL. Alsof de asielen al niet vol zitten met dat soort honden. Verbieden, sofort.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230919_97295263
__________________
Op de vraag hoe Rousseau bij zijn café terechtkwam, reageert Misja ontwijkend. … Maar laat ons zeggen dat we een bruin café zijn en geen zwart.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240606_96305829
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2023, 02:32   #116
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ondertussen is er weer een ander gevaarlijk ras in de mode. De Bully XL. Alsof de asielen al niet vol zitten met dat soort honden. Verbieden, sofort.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230919_97295263
Ik ben het niet met u eens, kunnen met goede baasjes, prima honden zijn. Helaas nemen bij dit soort rassen, naast de meerderheid met goede intenties, ook een paar minder geschikten dit soort honden, hoewel ze andere hondenrassen ook zouden verneuken gezien hun ongeschiktheid.
Zelf kom ik uit een gezin met Boxers en heb ik er nu zelf een, springen uit enthousiasme is het lastigst.

Deze honden met goede baasjes zijn ook echt geen probleem, slechte baasjes, die zijn het probleem.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 09:05   #117
Blue Sky
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 7.452
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Ik ben het niet met u eens, kunnen met goede baasjes, prima honden zijn. Helaas nemen bij dit soort rassen, naast de meerderheid met goede intenties, ook een paar minder geschikten dit soort honden, hoewel ze andere hondenrassen ook zouden verneuken gezien hun ongeschiktheid.
Zelf kom ik uit een gezin met Boxers en heb ik er nu zelf een, springen uit enthousiasme is het lastigst.

Deze honden met goede baasjes zijn ook echt geen probleem, slechte baasjes, die zijn het probleem.
Dat riedeltje kennen we ondertussen al.

Het zijn net vooral marginalen en onderontwikkelden die dergelijke honden in huis halen om hun street cred te upgraden en zo meer aanzien te krijgen. Laat staan dat ze een goed opvoeding zouden krijgen.

Het verschil met andere honden is dat wanneer je wordt aangevallen door zo'n hond, je het wellicht niet kan navertellen of je in ieder geval bijzonder zware verwondingen oploopt. Dit omwille van het bijtsysteem van die honden die niet lossen.

Onmiddellijk verbieden is dus de boodschap.
__________________
Ignorance is bliss
Blue Sky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 09:19   #118
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.785
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky Bekijk bericht
Dat riedeltje kennen we ondertussen al.

Het zijn net vooral marginalen en onderontwikkelden die dergelijke honden in huis halen om hun street cred te upgraden en zo meer aanzien te krijgen. Laat staan dat ze een goed opvoeding zouden krijgen.

Het verschil met andere honden is dat wanneer je wordt aangevallen door zo'n hond, je het wellicht niet kan navertellen of je in ieder geval bijzonder zware verwondingen oploopt. Dit omwille van het bijtsysteem van die honden die niet lossen.

Onmiddellijk verbieden is dus de boodschap.
Dat is het zowat. Dat type hond gaat niet stoppen eens ze aanvallen. Ik ben niet bang van de meeste honden, zelfs van grote (tenzij die als aanvalshond opgeleid zijn) maar die types zijn levensgevaarlijk, eigenlijk enkel te stoppen door ze af te maken.
__________________
Op de vraag hoe Rousseau bij zijn café terechtkwam, reageert Misja ontwijkend. … Maar laat ons zeggen dat we een bruin café zijn en geen zwart.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240606_96305829
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 oktober 2023, 23:52   #119
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.933
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat is het zowat. Dat type hond gaat niet stoppen eens ze aanvallen. Ik ben niet bang van de meeste honden, zelfs van grote (tenzij die als aanvalshond opgeleid zijn) maar die types zijn levensgevaarlijk, eigenlijk enkel te stoppen door ze af te maken.
Helaas treffen dit soort honden juist vaak de verkeerde types qua baasjes. Diegenen met goede baasjes zijn gewoon honden zoals alle anderen.
Verbieden zit hem dus enkel in enkele verkeerde baasjes, helaas stappen dat soort types dan weer over op een ander ras

@ Blue Sky: uw riedeltje ook
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2023, 22:30   #120
Storm
Partijlid
 
Geregistreerd: 13 mei 2004
Berichten: 251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
Deze honden met goede baasjes zijn ook echt geen probleem, slechte baasjes, die zijn het probleem.
Ja en "guns don't kill people, people kill people".

Weg ermee, gezien het risico voor de omgeving te groot is en het land vol loopt met achterlijke marginalen.

Maar Ben Weyts is zo'n complete hondengek.
Storm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be