Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 15 mei 2006, 21:36   #101
Kim
Secretaris-Generaal VN
 
Kim's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 januari 2003
Locatie: België
Berichten: 21.892
Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
De joden zeggen ook dat Christus niet de messias was. Op de brandstapel ermee?

Nee, want ik beleef mijn geloof op m'n eigen manier. 8)
Kim is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:36   #102
colargo
Banneling
 
 
colargo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 oktober 2005
Berichten: 1.623
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Blablabla..... Vlaams Belang is een racistische partij en is volgens mij verantwoordelijk van de moord in Antwerpen.
De reden dat VB blijft groeien is omdat de andere partijen er niets aan doen. Ze durven zelfs niet over "het probleem" praten.

Willen jullie het VB weg!!!! Wel doe dan iets aan al die illegalen die hier blijven plakken en ons pakken geld kosten. Maak van brussel weer een "europese" stad en geen marocco.

Sarcouzi heeft ook de wetgeving aangepast, omdat het niet langer meer houdbaar is. Of zijn de problemen in zweden, frankrijk, engeland, nederland, .....ook de schuld van het VB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat kan het mij schelen hoe die partij noemt die er iets zal aan doen, als dien islam maar uit belgie-europa verdwijnt. We zijn realistisch...onder ons eigen volk zijn er ook soms profiteurs, dus moeten we er zeker geen importeren. Oprecht&correct moet men zijn.

Laatst gewijzigd door colargo : 15 mei 2006 om 21:41.
colargo is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:36   #103
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Blablabla..... Vlaams Belang is een racistische partij en is volgens mij verantwoordelijk van de moord in Antwerpen.
wie heeft er geschoten ? Filip ?

wie verkocht het wapen ? Frank ?

wie keurde de vorige wapenwet goed ? Gerolf ?
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:37   #104
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.040
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
De joden zeggen ook dat Christus niet de messias was. Op de brandstapel ermee?

Uiteindelijk is in een ware democratische rechtstaat de vrije mening onbeperkt (met de latere toetsing voor laster en eerroof). Bijgevolg horen muilkorfwetten niet thuis in een dergelijke staat.
Jan van den Berghe is nu online  
Oud 15 mei 2006, 21:40   #105
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Beste Jan, als er niets verkeerd is met het 70-puntenplan, waarom is het dan nergens meer terug te vinden op het internet?

U als VB'er zal waarschijnlijk wel een kopie in huis hebben, dus waarom zet u het hier niet online in bijlage of zo?
probeer eens bij blokwatch of zo of vraag het aan piano...

ik vond het daar een jaar of twee geleden terug
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:42   #106
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Ik diaboliseer niet, ik zeg gewoon wat ik denk. Wat in Vlaanderen nu gebeurt, zal natuurlijk gevolgen hebben. Franstaligen zullen misschien liever naar de Franse kust dan naar de Vlaamse kust tijdens de zomer gaan.............
kom hé zeg, niet zeveren

misschien wordt er dan meer Vlaams aan de Vlaamse Kust gesproken

mogen de Vlamingen dan niet meer naar de Ardennen
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:43   #107
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Allemaal ramptoeristen!
of rampen van toeristen
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:43   #108
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Nee, want ik beleef mijn geloof op m'n eigen manier. 8)
Uiteindelijk, wat kan ons zo'n zieligaard schelen die te dom is om een boek open te slaan? Ofwel is het een betweter, ofwel heeft-ie niet genoeg geld voor een retourtje Oswiecim.

Ik bedoel: moeten we nu belastingsgeld verspillen aan het berechten van die kerels, of bouwen we er een museum mee om de holocaust te herdenken. Breendonk kan alle fondsen gebruiken.

De aanwezigheid van zulk een vent kan dan ook uw imago niet beroeren, behalve het feit dat je je in miserabele kringen bevindt.
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)

Laatst gewijzigd door lombas : 15 mei 2006 om 21:44.
lombas is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:46   #109
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Ik heb geeen goesting om het te gaan zoeken. Maar toch volgend citaat van Morel :

En het 70 punten-programma hoort evenmin bij de nieuwe partij. Alles wat kan worden geïnterpreteerd als 'racistisch' moet worden geschrapt of aangepast. ...
Ik heb FDW nog nooit openlijk dit programma horen afzweren, en ik heb het al meerdere malen horen vragen

Zeg waarom vraag jij steeds aan iedereen om de voor u bekende waarheid opnieuw op te zoeken ?

Men zou er hier een erepunt moeten van maken om u steeds op uw wensen te bedienen. Deze maniert van discussieren is absoluut laag te noemen. Het grenst aan intimidatie om zo steeds mensen de mond te proberen snoeren.
de bekende Professor Vermeersch, de grootste vijand van Filip Dewinter, stuurt nu bijna wekelijks uitgeprocedeerden terug naar het land van herkomst... sommigen "hand in hand". Is deze man nu ook een racist ?
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:47   #110
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik stuur u een kopie toe indien u dat wenst, dan kan u dat met uw eigen ogen zien.

1e voorbeeld: Dewinter verklaart in de media dat hij het niet hoog op heeft met mensen die tot op heden nazi's vereren maar is zelf wel aanwezig op een plechtigheid, net zoals Annemans.
welke ?

je bedoeld op een boekenstand ? zijn die boeken bij wet verboden ?
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:50   #111
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Tja, dit is een reportage... Ik zie enkel mandatarissen van het VB die hun ding doen. De reportage is niet nagespeeld door acteurs, het zijn de echte VB'ers!

Ik geloof dus eender die reportage dan dat ik Dewinter moet geloven.
die reportage van RTBF die Dewinter volgde tijdens de campagne 2004 ?

Die dan maar zeer laat werd uitgezonden op TELE 2 na veel gepalaver ?
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:51   #112
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fille van de Foor Bekijk bericht
Onze vriend The Piano zou hier nu voor de zoveelste maal foto's van één of ander Ijzerwake kunnen posten.
De Ijzerwake is een echte Vlaamse herdenking in plaats van deze aan de Ijzertoren in Diksmuide.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:53   #113
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
O.a. de herdenking van Staf de Clercq en co, waar de VB'ers graag aanwezig zijn.

Of wat te denken van dit voorbeeld?

"Zo is er een opvallend fragment in de reportage waarin voormalig VB ondervoorzitter Roeland Raes aan bod komt. De journalisten boden zich aan op het hoofdkwartier van het VB in Brussel. Ze doen dit onaangekondigd. Wie blijkt er onder meer aanwezig te zijn? Inderdaad, Roeland Raes die volgens de VB-leiding op een zijspoor werd gezet na zijn uitschuiver op de Nederlandse televisie (waar hij beweerde te twijfelen aan de echtheid van de holocaust). Toen Raes de camera opmerkte, verdween hij snel uit het gebouw... "
zeveraar ! daar komen geen kopstukken van het Vlaams Belang. Daar komen enkel Vlaams Nationalisten, meer mensen die nog meer rechts gezind zijn dan wij. De laatste keer was dat ergens in Kester op een weide...
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:53   #114
rik47
Gouverneur
 
Geregistreerd: 20 maart 2004
Berichten: 1.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Blablabla..... Vlaams Belang is een racistische partij en is volgens mij verantwoordelijk van de moord in Antwerpen.
De VRT is racistisch naar de Amerikanen toe, elke week kun je een paar uitzendingen zien die de Americanen stigmatiseert, als uitschot en criminelen behandelt. In de linkse logica maakt dan ook de VRT zich schuldig aan haatzaaierij, mensen opzetten tegen de VS. Stel dat bepaalde inwoners van de VS dit niet langer meer pikken, is dan onze staatszender ook schuldig aan het gebeuren?
rik47 is offline  
Oud 15 mei 2006, 21:54   #115
Pietje
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 22 mei 2004
Berichten: 30.550
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
De Ijzerwake is een echte Vlaamse herdenking in plaats van deze aan de Ijzertoren in Diksmuide.
De Ijzerwake is vooral een herdenking van vlaemsche SS-ers en andere nazi-collaborateurs.

Laatst gewijzigd door Pietje : 15 mei 2006 om 21:55.
Pietje is offline  
Oud 15 mei 2006, 22:02   #116
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Klopt, dat was Vlaamse choc.

Deze reportage is echter iets geheel anders. Ik wil ze u gerust kosteloos toesturen opdat u zelf kan oordelen.
daar is niets van te zien in Vlaamse Choc, de fameuse reportage op de RTBF, na 6 maanden filmen hebben ze niets, rien, nada, niente, nichts gevonden !!

Wat de RTBF wel vond was een uitzending van de rode ridder journalisteke van de rtbf die niets anders vond dan oude beelden van de jaren '70 met VMO, Taal Aktie Komitee, die trokken naar de Voerstreek waar die boer met zijn jachtgeweer schoot van uit zijn venster ! of Linkebeek of Schaarbeek en Kraainem samen met vader Anciaux of Jef Valkeniers van de VU

Waar u misschien naar verwijst was een soldatenkerkhof van Oostfronters in Lommel.
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 15 mei 2006, 22:06   #117
Shadowman
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 180
Standaard

Volgens mij heeft dat van Deurne te maken met een van de grootste problemen in onze samenleving: het idee dat het niet uitmaakt dat we voor het VB stemmen, want in het echte, dagdagelijkse leven zijn we geen racisten. Wat we er echter bij vergeten is dat er in het VB wel figuren zijn die er heel anders over denken, en dat we hen steeds meer macht geven. Ik ken ook mensen die voor het VB stemmen, en die toch met vreemdelingen kunnen omgaan. Soms hebben ze verstandige ideeën en moet ik hen haast gelijk geven.

We lopen inderdaad het risico onze economie en ons systeem van sociale zekerheid kapot te maken als we te veel immigranten binnen laten. Maar tegelijk stel ik me de vraag: waarom ik en zij niet? Omdat hun mama en papa afrikanen waren en de mijne Belgen? Wat heb ik daar veel voor moeten doen, gewoon van zaadje over foetus in een Belgische baby veranderen. Als afkomst de basis wordt voor geluk, waarom dan de adel afschaffen, waarom zou de zoon van een arbeider dan ook geen arbeider moeten worden? Wij zijn ook ooit verhuisd naar de welvaartsstaat, zij het dat het om een historische en geen geografische verhuizing ging.
Shadowman is offline  
Oud 15 mei 2006, 22:10   #118
Acid
Schepen
 
Acid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2004
Berichten: 458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shadowman Bekijk bericht
Maar tegelijk stel ik me de vraag: waarom ik en zij niet? Omdat hun mama en papa afrikanen waren en de mijne Belgen? Wat heb ik daar veel voor moeten doen, gewoon van zaadje over foetus in een Belgische baby veranderen. Als afkomst de basis wordt voor geluk, waarom dan de adel afschaffen, waarom zou de zoon van een arbeider dan ook geen arbeider moeten worden? Wij zijn ook ooit verhuisd naar de welvaartsstaat, zij het dat het om een historische en geen geografische verhuizing ging.
Een edel doel. Maar je pakt beter de armoede structureel in die landen zelf aan ipv. dat je jezelf beperkt tot enkel die categorie mensen die blijkbaar over de duizenden dollars beschikten om een mensensmokkelaar te betalen.
__________________
Voor een vrij en onafhankelijk Vlaanderen.
Acid is offline  
Oud 15 mei 2006, 23:02   #119
Shadowman
Burger
 
Geregistreerd: 11 juni 2004
Berichten: 180
Standaard

Bijvb. de dotatie van het VB gebruiken voor ontwikkelingshulp.
Shadowman is offline  
Oud 15 mei 2006, 23:58   #120
Acid
Schepen
 
Acid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2004
Berichten: 458
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ze staat (nog) niet online, maar ik wil u gerust een kopie toesturen.

We zullen uw naam en adres niet gebruiken voor andere doeleinden. Indien u liever anoniem blijft, kan u de dvd ook altijd ophalen op ons secretariaat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cedric Vloemans van BUB
Het aframmelen van separatisten is geen misdaad, maar een heldendaad. (...) Diegene die zich kenbaar maakt door met Vlaamse leeuwen of Waalse hanen te lopen, vraagt als het ware om afgeslagen te worden. Diegenen die de heldendaad verrichten, zullen eeuwig herdacht worden.
Bij nader inzicht zal ik die dvd maar laten voor wat ze is.
__________________
Voor een vrij en onafhankelijk Vlaanderen.
Acid is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be