Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2021, 10:20   #101
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dat is dan ook zo niet. Zij die ambras veroorzaken zijn idiote professoren, TV dokters en politici, hysterische mensen. Zij die oplossingen aanbieden zijn mensen die technisch goed werk leveren in farma bedrijven.
NWO is een georganiseerd netwerk dat politiek, media en wetenschappen in haar zak heeft.
Zemmen de massa al zo gevormd dat ze maar paar narratieven moeten verspreiden en via den tamtam dicteren we aan elkaar de regeltjes van het spel.

Zelfs als ene even buiten ritme getikt wordt komt die wel terug op de juiste maat.

__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 10:23   #102
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
In dat geval gaat gij daar geen antilichamen tegen ontwikkelen.
Ah jawel. Het wordt aangevallen onderweg naar de cel. Dus er is reeds bescherming. Die inactieve vaccins werken quasi identiek he.
En dat ze minder effectief zijn is niet gezegd mijn inziens. Ze zijn wel veiliger en dat is een grote motivatie.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 10:24   #103
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Niet omdat ik vrees voor genetische wijzigingen als je dat bedoelt. Wel omdat ik ondertussen verscheidene high profile immunologen heb gehoord die zelf erg bevreesd zijn voor lange termijn effecten van mRNA vaccins. Meer specifiek auto immuunziekten. En met dat in het vooruitzicht wil ik geen gezin starten
Dat is geen rationele houding.

We zijn ondertussen 6 maand na het grootschalige begin van publieke vaccinaties en meer dan 1 jaar na de tests van deze specifieke mRNA vaccins, de techniek wordt al tientallen jaren onderzocht.

De data tot op heden zijn zeer goed, beter dan iedereen kon hopen. eigenlijk.
Er is dus geen reden om hier zo extreem bang op te reageren.
Zou het kunnen dat je in je filterbubbel enkel maar 1 soort immunologen hoort en de honderden immunologen die hen tegenspreken niet?

Laatst gewijzigd door parcifal : 20 juni 2021 om 10:25.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 10:27   #104
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat is geen rationele houding.

We zijn ondertussen 6 maand na het grootschalige begin van publieke vaccinaties en meer dan 1 jaar na de tests van deze specifieke mRNA vaccins, de techniek wordt al tientallen jaren onderzocht.

De data tot op heden zijn zeer goed, beter dan iedereen kon hopen. eigenlijk.
Er is dus geen reden om hier zo extreem bang op te reageren.
Zou het kunnen dat je in je filterbubbel enkel maar 1 soort immunologen hoort en de honderden immunologen die hen tegenspreken niet?
Er is ook nog een middenweg.

Ik ben erg gelukkig met het feit dat er vaccins bestaan. Maar waarom zou ik mij laten vaccineren, als ik ervan uit ga dat COVID bij mij slechts zorgt voor een verkoudheid tot misschien een flinke griep.

Het argument: om andere te beschermen gaat niet op. Want de risicogroepen zijn al gevaccineerd of gaan worden gevaccineerd.

Laatst gewijzigd door Nietzsche : 20 juni 2021 om 10:28.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 10:30   #105
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
NWO is een georganiseerd netwerk dat politiek, media en wetenschappen in haar zak heeft.
Ik wacht hier al jaren op 1 bewijs dat de NWO bestaat, maar het is zoals in het Ufo-verhaal he : veel vage dingen en ook veel "Hic sunt dracones".

Bibberverhaaltjes voor naievelingen dus.


Laatst gewijzigd door parcifal : 20 juni 2021 om 10:31.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 10:34   #106
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik wacht hier al jaren op 1 bewijs dat de NWO bestaat, maar het is zoals in het Ufo-verhaal he : veel vage dingen en ook veel "Hic sunt dracones".

Bibberverhaaltjes voor naievelingen dus.

Als de globalisering gevolgd door een nieuwe normaal -waar digital ID’s onder het mom van vaccinatiepaspoorten worden ingevoerd- u niets zeggen; dan kunt ge evengoed uw vingers in beide oren steken en lalalalala beginnen roepen he.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 10:35   #107
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Er is ook nog een middenweg.

Ik ben erg gelukkig met het feit dat er vaccins bestaan. Maar waarom zou ik mij laten vaccineren, als ik ervan uit ga dat COVID bij mij slechts zorgt voor een verkoudheid tot misschien een flinke griep.

Het argument: om andere te beschermen gaat niet op. Want de risicogroepen zijn al gevaccineerd of gaan worden gevaccineerd.
Niemand dwingt u om u te laten vaccineren, er zijn wel praktische gevolgen aan gebonden natuurlijk omdat we nu eenmaal zo georganiseerd zijn dat er "zekerheden" nodig zijn voor bepaalde activiteiten.

Het gaat erom dat Eurosceptic zijn vriendin blijkbaar wel wil dwingen om geen vaccinatie te nemen en zelfs geen kinderen wenst als zij zich laat vaccineren.

Dat is het afsluiten van de middenweg he.
Dan ben je radicaal en duidelijk op niet-rationele grond, waarschijnlijk door teveel exposure aan de desinfo in de antivaxx bubbel.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 11:23   #108
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Niet omdat ik vrees voor genetische wijzigingen als je dat bedoelt. Wel omdat ik ondertussen verscheidene high profile immunologen heb gehoord die zelf erg bevreesd zijn voor lange termijn effecten van mRNA vaccins. Meer specifiek auto immuunziekten. En met dat in het vooruitzicht wil ik geen gezin starten
Je vriendin is bang gemaakt door de overheid, jij bent even bang gemaakt door de tegenstanders van de overheid. Je moet rationeel blijven, ze gebruiken die techniek al jaren bij kanker en er is nog niets om je echt zorgen over te maken. het gaat over kleine risico's zoals met elke medicatie.

Je mag jezelf niet te zot laten maken. Ja, het vaccin is gevaarlijker dan corona op jou leeftijd maar het is nog steeds erg laag.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 11:29   #109
Reverberation
Minister
 
Reverberation's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 maart 2013
Berichten: 3.927
Standaard

Als er een ding duidelijk is, is dat deze vaccinchantage door de overheid binnendringt bij gezinnen, vrienden en koppels en veel gaat kapotmaken.
__________________
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 11:58   #110
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Je vriendin is bang gemaakt door de overheid, jij bent even bang gemaakt door de tegenstanders van de overheid
Ik zie immunologen en virologen niet als tegenstanders van de overheid.

Zelfs de uitvinder van mRNA technologie, Robert Malone, vindt dit gevaarlijk

Spike protein is very dangerous, it's cytotoxic (Robert Malone, Steve Kirsch, Bret Weinstein)

Citaat:
Je moet rationeel blijven, ze gebruiken die techniek al jaren bij kanker en er is nog niets om je echt zorgen over te maken.
Als er nu 1 aandoening is waarbij "ze" al decennia falen, dan is het wel kanker. Mensen worden nog een pak zieker door de behandeling en sterven uiteindelijk quasi allemaal.

Citaat:
Het gaat over kleine risico's zoals met elke medicatie
Hier ben ik helemaal niet van overtuigd

Citaat:
Je mag jezelf niet te zot laten maken. Ja, het vaccin is gevaarlijker dan corona op jou leeftijd maar het is nog steeds erg laag.
Bron?
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 12:00   #111
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Bekijk dit.

https://www.facebook.com/10000423162...24252/?app=fbl
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 12:06   #112
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.942
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
En met dat in het vooruitzicht wil ik geen gezin starten
Ik zou dat vooruitzicht alleen maar blijven koesteren. Ge weet echtgenoten is de verleden tijd van echt genieten

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 juni 2021 om 12:06.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 12:09   #113
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos Bekijk bericht
mambo en co zeker
De deurwachter, de buitenwipper is terug in de media en de maatschappij. Een veiligheidsmedewerker die eerst bekijkt of je wel het juiste denkt, alvorens je tot het forum van het maatschappelijke debat toe te laten. Enkel wie zich openlijk conformeert krijgt een plaats in het licht. Anderen kunnen nog even floreren op de sociale media alvorens daar om dezelfde reden ook hun licht wordt gedoofd.

In de schijnwerpers
De drempels voor die plaats in het medialicht zijn de jongste tijd steeds hoger geworden. De polarisatie neemt toe, vooral door wie die polarisatie aanklaagt. Zelfs de keuze om niet voor de Red Devils te supporteren is al verdacht. Laat staan dat enige kritiek op het knielritueel nog wordt geduld.

Zo maken de media hun eigen bubbel

Via de media krijgen we de indruk dat iedereen die uitgesproken politieke kniebuiging toejuicht. Logisch, de criticasters worden geweerd. Zo maken de media hun eigen bubbel.

Ook de diensten van twitter, youtube, facebook en anderen zijn buitenwippers geworden. Niet zomaar toevallig trouwens.

De veiligheidsdiensten gaan hun daarvoor zwaar aanpakken nu want het is een misdaad tegen de mens u te onthouden van correcte informatie.

Zephyrkaos watch your back. They coming.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 20 juni 2021 om 12:13.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 12:37   #114
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Niemand dwingt u om u te laten vaccineren, er zijn wel praktische gevolgen aan gebonden natuurlijk omdat we nu eenmaal zo georganiseerd zijn dat er "zekerheden" nodig zijn voor bepaalde activiteiten.
Niemand dwingt je maar als je weigert gaan we je klooien.
Dat is nu eenmaal zo.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 12:39   #115
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik wacht hier al jaren op 1 bewijs dat de NWO bestaat, maar het is zoals in het Ufo-verhaal he : veel vage dingen en ook veel "Hic sunt dracones".

Bibberverhaaltjes voor naievelingen dus.
Niet dat ik het nuttig vind om op jouw posts te reageren, maar er bestaat inderdaad geen organisatie die zichzelf "the new world order" noemt als je dat bedoelt. Het concept new world order is eerder een denkwijze, een machtsstructuur die onder andere de media - gezondheidszorg - economie etc coördineert op een manier die de machtshebbers graag wensen.

Ik weet niet of je bekend bent met het World Economic Forum. Dit is wel een tastbaar iets, een organisatie met bijeenkomsten in Davos waar wereldleiders samenzitten over grote topics. Oprichter van het WEF Klaus Schwab, noemde covid een "uitgelezen kans om de maatschappij te resetten". Hij schreef dit ook in zijn boek "Covid 19: the great reset"

Hij stelde ook dat we tegen 2030 niets meer zullen bezitten maar dat we wel gelukkig zullen zijn. Dus mocht je werkelijk op zoek zijn naar info over NWO, dan is het World Economic Forum het antwoord.
Maar bon dat is weer een ander topic en we weten waar het toe leidt om dat met jou te bespreken. Meer stigmatisering en verwijten over complotten en gebrek aan kritisch denken. Je zou zelf het zonlicht nog ontkennen

Covid-19 pandemic has only accelerated trends like lack of inclusion, WEF founder says
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 20 juni 2021 om 12:48.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 13:00   #116
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Als corona U niet kan schelen, dan kan het U niet schelen. Voor mensen onder de 30 zou ik denken dat dat zo is (tenzij speciale condities zoals diabetes of zo). Als het U niet kan schelen, gaat ge het waarschijnlijk vroeg of laat eens opdoen, maar dat kan U niet schelen, en dan zult ge wel natuurlijke immuniteit hebben maar dat kan U OOK niet schelen.

En als corona U niet kan schelen, dan gaat ge ook geen vaccin halen, want het zou U beschermen tegen iets dat ge niet wilt vermijden. Als in de regen lopen U niet kan schelen, dan neemt ge geen paraplu.

Meer nog, als corona U niet kan schelen, dan neemt ge beter geen vaccin, want anders *verliest ge een deel van uw mogelijkheden om anderen aan te steken*, wat U dus een deel van uw biologische superioriteit laat verliezen om anderen zwaarder ziek te maken dan uzelf.

Maar het is totaal absurd om "natuurlijk geimmuniseerd willen te worden", tenminste zonder beschouwingen over evolutie van het virus.
Maar werk maar eens met collega's (allemaal U30) die onder druk zichzelf lieten vaccineren. Ondanks dat zij nog besmettelijk kunnen zijn voor anderen, gaan in de loop van dit jaar de mondmaskers af. Ik ben heel benieuwd of we nog te horen gaan krijgen dat gevaccineerden anderen besmetten.

Als ik als niet gevaccineerde ziek zou worden of een ander besmet, is het kot straks te klein en word ik langs alle kanten geïntimideerd en gestigmatiseerd.

Allemaal deel van de campagne om de ganse bevolking te vaccineren
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 13:32   #117
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik zie immunologen en virologen niet als tegenstanders van de overheid.

Zelfs de uitvinder van mRNA technologie, Robert Malone, vindt dit gevaarlijk

Spike protein is very dangerous, it's cytotoxic (Robert Malone, Steve Kirsch, Bret Weinstein)

Als er nu 1 aandoening is waarbij "ze" al decennia falen, dan is het wel kanker. Mensen worden nog een pak zieker door de behandeling en sterven uiteindelijk quasi allemaal.

Hier ben ik helemaal niet van overtuigd

Bron?
Echte immunologen en virologen hebben vooral iets tegen maatregelen en het inenten van kinderen, ook die Robert Malone zegt dat er geen gevaar is door de lage concentraties.

Voor mij is het er om te doen dat iedereen tot 50 beter de ziekte krijgt en het is een principe kwestie, om nu doodsbang te zijn van het vaccin en daarom geen kinderen meer willen is evengoed overdreven gek. Hou vooral je hoofd gezond en ga niet teveel los in de andere richting omdat onze overheid koekoe is geworden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 13:36   #118
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
NWO is een georganiseerd netwerk dat politiek, media en wetenschappen in haar zak heeft.
Zemmen de massa al zo gevormd dat ze maar paar narratieven moeten verspreiden en via den tamtam dicteren we aan elkaar de regeltjes van het spel.

Zelfs als ene even buiten ritme getikt wordt komt die wel terug op de juiste maat.

grappig met die blikjes en inderdaad perfect toepasbaar op onze virologen, media en politici

https://www.youtube.com/watch?v=Aaxw4zbULMs
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 13:50   #119
Eurosceptic
Minister
 
Geregistreerd: 19 mei 2014
Berichten: 3.877
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Voor mij is het er om te doen dat iedereen tot 50 beter de ziekte krijgt en het is een principe kwestie, om nu doodsbang te zijn van het vaccin en daarom geen kinderen meer willen is evengoed overdreven gek.
Ik denk dat het verstandig is om tot 3 - 4 jaar na de vaccinaties data te verzamelen en daarna te beoordelen of het verstandig is om kinderen te maken. Kinderen maken, niet weten wat het effect van het vaccin is, noem ik pas gek en onverantwoord.
__________________
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 13:54   #120
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik denk dat het verstandig is om tot 3 - 4 jaar na de vaccinaties data te verzamelen en daarna te beoordelen of het verstandig is om kinderen te maken. Kinderen maken, niet weten wat het effect van het vaccin is, noem ik pas gek en onverantwoord.
mRNA therapie wordt nu al 10 jaar gebruikt bij kanker, het is niet alsof ze helemaal niets weten.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be