Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Israëlisch-Palestijns conflict
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 6 februari 2024, 01:05   #101
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Je moet eens een paar zaken naast elkaar leggen.

Door gewoon NIET te liggen maffen, doen waarvoor ze betaald werden, notabene net 50% soldijverhoging geincasseerd, ging de Hamas raid op 7 october MISLUKT zijn.
En op elke andere dag, maand en jaar.
Daarvoor is het Israelische leger GROOT genoeg, en overklast hun wapentuig STERK dat van Hamas.

IN DE PLAATS, post mortem, gaan ze op wraakexpeditie, we gaan Hamas uitroeien. In Hitleriaanse stijl, tot de laatste Jood. In tuinonderhoud stijl: de laatste spriet uittrekken, zo maken dat er geen zaad meer is, en het volgend jaar vala een klare oprit.

WAT TOONT DE REALITEIT: een oprit met sprieten, en een herhaling van het verhaal van het jaar ervoor, toen de kosten van dat extreem gaan tuinonderhoud niks overlieten om het dak ook nog hier en daar te repareren.
Je begrijpt dan toch, dat dat extremisme verder zetten, gaat eindigen?
Tenzij je zegt van oh maar okee, we gaan in een tent naast de oprit wonen en ons verder concentreren op de Bestrijding van Onkruid. Of je tvrouwke en de kindjes daarin mee gaat krijgen is een andere vraag. Wat denk je?

ja elke Religieuze Rassenoorlog heeft een Finale denk ik, een partij zal op een gegeven moment keihard terug meppen en de boel echt uitmoorden en massa verkrachten, zo is Islam ook GROOT geworden ok. Slag om Badr van Islam, eerste JIHAD oorlog gewonnen en daarna heeft dit eerste islamitische JIhad leger echt alle joodse mannen afgeslacht en de Joodse meiden op de graven massa verkracht, staat in de Kaliefen van Islam.

OOk in zwart India waren de zwarte Hindoe aapjes het zat en vielen die moskee aan in ayodhya, heden ten dage alle hindoes apetrots ok wereldwijd, wij hebben die moslims een LADDOO van eigen deeg gegeven, maar de volgende LADDOO voor moslims zal zeker een cyanide flavour hebben, zo denken alle Radicale Hindoe aapjes nu.

religieuze oorlogen???? ja joh, ik denk dat wij VERDOEMD zijn op deze te kleine exoplaneet, wij gaan hier alles echt opblazen voor het jaar 2200 met het hele nucleaire arsenaal alles verknallen, MEGAKNAL zal het worden, van minstens 3000 Nucleaire Raketten nu wereldwijd in de arsenalen he, alle landen samen??

AI bots kunnen opeens Skynet realiseren ok en alle nucleaire raketten echt afvuren denk ik Terminator...........
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com

Laatst gewijzigd door dewanand : 6 februari 2024 om 01:06. Reden: aanvullen
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 februari 2024, 01:10   #102
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Talking

Ja daarom heel GAZA noord en zuid helemaal HAMASFREI maken,
die palestijnen kunnen overal in die immense woestijn gaan wonen, en de Internationale gemeenschap moet een fonds oprichten hiervoor, denk ik nu.

ik zal proberen dit te organiseren ok, kijken of ik als Katachtige, en Hindoe halfaapachtige Technocraat iets kan bijdragen.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2024, 14:35   #103
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Ja daarom heel GAZA noord en zuid helemaal HAMASFREI maken,
die palestijnen kunnen overal in die immense woestijn gaan wonen, en de Internationale gemeenschap moet een fonds oprichten hiervoor, denk ik nu.

ik zal proberen dit te organiseren ok, kijken of ik als Katachtige, en Hindoe halfaapachtige Technocraat iets kan bijdragen.
zie onder

1) Men maakt er nu een grote Media HUILshow van ok, stom. Wat zielig he hahah haha er is geen voer meer in de Gaza hahha 2,3 miljoen pas gebaarde Hamas soldaatjes die HONGer lijden, hahha zielig...........

2) Ik maakte dit ook zelf mee, mijn Hindoe extremistische Satan vader wilde mij ook misbruiken voor zijn heilige hindoe apen oorlogjes ok. Afgelopen week weer ruzie en bekvechten, KUTvader, ik ga kontakt met hem nu voor onbepaalde tijd verbreken, hij zoekt het uit.

3) IK zeg: deze zielige kinderen zijn onschuldig geboren en zijn misbruikt nu door die laffe Hamas Religioten, dus het is de schuld van Hamas dat zij nu honger lijden en aangevallen worden door het israelische leger en ze zijn een menselijk schild, dus een nog ergere misbruik van minderjarige kindjes kan je je niet voorstellen.

4) Daarom 100 % HamasFREI maken kan alleen door nu meteen heel Gaza nu meteen ook 100 % PalestijnenFREI te maken, en het kan simpelweg 100 % met Ahimsa (geen peperduur wapengeweld ) via totale transport van allemaal naar een mooi, vruchtbaar stukje woestijn gebied, heel ver tot aan de westelijke kust van Marokko kan dit, want daar is veel vis en immense leegte. Ik moet dit nog uitwerken in engelse essay en rondmailen internationaal.

5) Kosten vanaf slordige 25 miljard euro, om een mooie HI Tech stad te bouwen incl alles he, en Isrealische Tech bedrijven kunnen zeker ook lekker investeren ok, WIN/WIN situatie dus positieve symbiose theorie in biotoop. Vanuit Technocratisch oogpunt en na ruim 600 seconden AI KOelie Bot Bioprocessing van mijn Surikoelie aapachtige biochip circuits is dit logischerwijs de allerintelligentste en allergoedkoopste WIN/WIN oplossing op de korte en lange termijn voor de Joden en alle Palestijnen.


=============================
https://www.nu.nl/midden-oostenconfl...rt-en-mei.html

Waakhond waarschuwt voor hongersnood in Gaza tussen maart en mei
Door onze nieuwsredactie
18 mrt 2024 om 13:56
0 reacties
Tussen half maart en mei kan er hongersnood uitbreken in Gaza, waarschuwt de internationale waakhond voor voedselzekerheid. Na eerdere waarschuwingen over het gebrek aan (schoon) voedsel en drinken is er onvoldoende actie ondernomen, staat in een rapport.

De 2,3 miljoen inwoners van de geïsoleerde Gazastrook hebben nu al te maken met ernstige voedselonzekerheid, schrijft waakhond IPC. Als het geweld verder escaleert, kan ongeveer de helft van de Gazanen de komende maanden te maken krijgen met "catastrofale" omstandigheden. Dat is de ernstigste aanduiding die de waakhond kan afgeven.

Het IPC, dat onder meer wordt aangestuurd door VN-organisaties, adviseert de vijandigheden te staken en meer humanitaire hulp toe te laten. Er kan over hongersnood worden gesproken als een deel van de bevolking te maken heeft met extreme voedseltekorten, zoals eerder gebeurde in Somalië (2011) en delen van Zuid-Soedan (2017).

UNICEF meldde afgelopen week dat het aandeel kinderen in Noord-Gaza onder de twee jaar dat lijdt aan acute ondervoeding in een maand tijd is verdubbeld. Het gaat nu om een op de drie baby's en dreumesen. In januari was dat nog 15,6 procent.

Naar verluidt zijn de afgelopen weken zeker 23 kinderen in het noorden van Gaza gestorven door ondervoeding en uitdroging, meldt de VN-organisatie voor kinderen.

In het zuiden van Gaza, waar mensen iets meer toegang hebben tot noodhulp, stegen de ondervoedingscijfers ook. Van de onderzochte kinderen onder de twee jaar in de grensstad Rafah was in februari 10 procent acuut ondervoed. In januari was dat nog 5 procent. Het aantal onderzochte kinderen met ernstige acute ondervoeding, de gevaarlijkste vorm, steeg van 1 naar ruim 4 procent.

Volgens Oxfam Novib houden de Israëlische autoriteiten bewust levensreddende humanitaire noodhulp tegen bij de grensovergangen richting Gaza. Ook bij de grens tussen de Gazastrook en Egypte heeft Israël controle over welke goederen de Gazastrook in- en uitgaan.
Volg de ontwikkelingen van het conflict
Ontvang meldingen bij nieuwe berichten
Heb jij een vraag over dit nieuws?
Laat het ons weten. Dat helpt ons bij het beden





https://www.nu.nl/midden-oostenconfl...rt-en-mei.html
=============================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2024, 16:10   #104
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

't Zou me niet eens verbazen als Gaza nu meer palestijn bevat dan voor 7 oktober 2023. En dan maar leuteren en zagen over een "genocide".
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 maart 2024, 19:50   #105
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.369
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
't Zou me niet eens verbazen als Gaza nu meer palestijn bevat dan voor 7 oktober 2023. En dan maar leuteren en zagen over een "genocide".
Sinds de terreuraanval zijn er al 40.000 geboortes in Gaza, ze zitten dus nog in positief.

https://reliefweb.int/report/occupie...-gaza-end-2023
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2024, 21:50   #106
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Exclamation Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Sinds de terreuraanval zijn er al 40.000 geboortes in Gaza, ze zitten dus nog in positief.

https://reliefweb.int/report/occupie...-gaza-end-2023

Ja JOH in oorlogstijd hoef je niet meer te werken dus mensen gaan neuken en dan krijg je een Babyboom van nieuwe Hamas strijders in hele GAZA hahha haha

Elke Palestijn wordt als Hamas strijder geboren dus logischerwijs is de enige optie nu voor Israel om heel GAZA noord en zuid gewoon PalestijnenFREI te maken en ik geloof dat het zonder enig bloedvergieten kan. Moet nog mijn analyse tekst schrijven in Engels en het rondsturen naar vele media.

zielig nu, WOIII dreigt nu LOS te barsten
zie hier



=========================
https://www.nu.nl/midden-oostenconfl...ran.html#nujij


Vliegtuigen in de lucht en scholen dicht: Israël in 'paraatheid' om aanval Iran
Door onze nieuwsredactie
13 apr 2024 om 21:07 Update: 17 min. geleden
44 reacties
Vanwege de mogelijke aanval van Iran op Israël zijn de Israëlische strijdkrachten "in volledige staat van paraatheid." Dat zegt defensiewoordvoerder Daniel Hagari zaterdag.

Het Israëlische leger heeft volgens Hagari "tientallen vliegtuigen" in de lucht vanwege de mogelijke aanval van Iran. De komende dagen blijven de scholen in Israël dicht om veiligheidsredenen. Normaal begint de nieuwe schoolweek in het land op zondag.

Eerder op zaterdagavond liet de Israëlische defensieminister Yoav Gallant weten dat Israël de "geplande aanval" van Iran nauwlettend in de gaten houdt. Het Witte Huis maakte bekend dat de Amerikaanse president Joe Biden een lang weekend in Delaware onderbreekt en terugkeert naar Washington voor overleg.

Israël gaat uit van een Iraanse aanval als vergelding voor een aanval op een Iraans consulaat in Syrië begin april, waarbij twee generaals om het leven kwamen. Volgens inlichtingendiensten zou zo'n aanval zaterdag of zondag kunnen plaatsvinden, meldden meerdere media de afgelopen dagen.

De Nederlandse ambassade in de Iraanse hoofdstad Teheran blijft zondag gesloten vanwege de mogelijke aanval. Ook het consulaat in de Iraakse stad Erbil blijft dan dicht.

Het is niet duidelijk hoe de Iraanse vergeldingsaanval eruit zal zien. Het kan een aanval op Israëlisch grondgebied zijn, maar ook Israëlische en westerse diplomatieke posten in het Midden-Oosten kunnen het doelwit zijn. Ook is onduidelijk of Iran de aanval zelf wil uitvoeren, of dat lokale milities dat namens Iran moeten doen.
Volg dit onderwerp
Krijg meldingen bij nieuws over de spanningen in het Midden-Oosten

https://www.nu.nl/midden-oostenconfl...ran.html#nujij
========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2024, 21:57   #107
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Exclamation Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Kan USA of Israel nu niet gewoon met een paar Forse EMP bommen de hele wapenindustrie van IRan eventjes totaal doorbranden, dus verlammen voor langere tijd??

De EMP bom is nooit ergens gebruikt geloof ik, ook Rusland vuurde geen enkele EMP bom af op Oekraine.

Een EMP bom kan toch alle elektronica van een raket of wapeninstallatie totaal lam leggen??

ja joh, WOIII Is al hard begonnen, hele gascrisis, energiecrisis nu overleeft in heel Europa, aanval van Poetin en nu kan Iran tactische aanvallen uitvoeren op Israel zodat het hele vrije westen diep in de put zal raken door een oliecrisis en een goederen transport crisis.

wij als NULKommanul burger aapjes zijn totaal machteloos nu

======================
https://www.businessinsider.nl/oekra...ruik-veteraan/

Home Politiek
Gevreesde bom kan Oekraïne decennia terug de tijd in brengen
Met een elektromagnetische pulsbom kan Rusland Oekraïne decennia terug de tijd in brengen, waarschuwt een Amerikaanse militaire expert
Business Insider Nederland




Rusland zou weleens een elektromagnetische pulsbom (EMP) op Oekraïne kunnen gooien, waarschuwt een prominente Amerikaanse militaire expert tegenover zakenkrant The Financial Times.
De bom maakt gebruik van een nucleaire explosie. Toch doodt een EMP geen mensen. Wel kan de bom de energievoorziening van een heel land uitschakelen.
Het inzetten van een EMP zou de kansen voor Rusland op een succesvol lenteoffensief in Oekraïne vergroten. De bom is niet eerder in een oorlog ingezet.
LEES OOK: Hoe moet Rusland eruit zien na Poetin? Dit is de visie van oligarch en criticus Michail Chodorkovski

Wereldleiders maken zich al maanden zorgen dat Rusland een nucleaire bom op Oekraïne zal gooien. Het zou om een tactische, kleine bom, maar wel een ‘klassieke’ atoombom kunnen gaan. Maar volgens een prominente Amerikaanse militaire expert kunnen we onze aandacht beter richten op een heel ander type bom dat Rusland zou willen gebruiken: een zogeheten elektromagnetische pulsbom (EMP). Zo’n bom kan een land in potentie decennia terug de tijd in brengen.

Een EMP is “ontworpen om een krachtige energiepuls te creëren. Deze zorgt voor een kortsluiting bij elektrische apparatuur zoals computers, generatoren, satellieten, radio’s, radarontvangers en zelfs verkeerslichten”, schrijft Roger Pardo-Maurer, veteraan bij de speciale eenheden van het Amerikaanse leger, woensdag in een opiniestuk in zakenkrant The Financial Times.
Geen doden bij een elektromagnetische bom

Deze bom zal niet zo snel mensen doden of gebouwen aantasten, maar kan volgens Pardo-Maurer wel “de militaire en civiele infrastructuur van Oekraïne in één klap uitschakelen waardoor het land zonder licht, warmte, communicatie of transport komt te zitten.”

Ook nucleaire installaties zouden hierdoor onbruikbaar worden. Het gebruik van een EMP zou hiermee naadloos aansluiten bij de huidige strategie van de Russen, die al weken raketaanvallen op Oekraïense elektriciteitscentrales uitvoeren.

Om de energiepuls te creëren die vrijkomt bij een EMP, is een nucleaire explosie nodig. Toch moeten we hierbij niet denken aan een paddenstoelvormige wolk, zoals we die bij kernbommen kennen, schrijft Pardo-Mauer.

De Amerikaanse oorlogsveteraan wijst eerder op het ontstaan van een "elektrische blauwe kwal[vorm] die direct boven je hoofd pulseert, gevolgd door stilte." Hierbij komt gammastraling vrij die geen dodelijk effect heeft, maar wel zorgt voor een magnetisch veld waardoor een elektromagnetische schokgolf ontstaat.

Hoewel er dus geen directe doden vallen bij een EMP, zullen de gevolgen voor Oekraïne niet te overzien zijn. De elektromagnetische puls zal de elektriciteitsvoorziening over "duizenden vierkante kilometers" in Oekraïne voor langere tijd kunnen uitschakelen. De bedrading van elektrische apparaten zal oververhit raken, waardoor apparatuur onbruikbaar wordt.

Oekraïne zou bij het gebruik van een EMP geen gebruik meer kunnen maken van diverse soorten defensiemateriaal dat zij van NAVO-landen heeft gekregen, beargumenteert Pardo-Maurer. Radio's, gps-navigatie en luchtdrones zijn namelijk afhankelijk van elektronica.

Oekraïne zou in dit scenario zijn strijd moeten staken, om het "verwoeste arsenaal" aan te vullen, aldus de veteraan. Pardo-Maurer wijst erop dat dit Rusland tijd zou kunnen geven om zijn troepen te versterken. De kans dat Rusland in de lente een succesvol offensief uitvoert, zal in dit scenario dus aanzienlijk toenemen. Pardo-Mauer wijst erop dat het gebruik van een EMP al wordt bepleit in Russische talkshows.

Overigens moet wel gesteld worden dat aan het gebruik van een EMP ook nadelen voor Rusland kleven. Bij een eventueel inlijven van Oekraïne krijgen ze een land in handen waarvan de gehele elektriciteitsvoorziening niet meer werkt. Daarnaast is er het risico dat Rusland onbedoeld grensgebied in eigen land of in geannexeerde regio's treft bij het gebruik van een sterke EMP.
Westen in het nadeel bij een EMP

De Amerikaanse veteraan is niet de eerste persoon die wijst op de gevaren van zo'n elektromagnetische pulsbom. In 2020 deed politicoloog en beleidsonderzoeker Willem Schneider een vergelijkbare waarschuwing in het Reformatorisch Dagblad. Een EMP mag dan nog nooit in een vijandige situatie zijn ingezet, het westen bevindt zich wel degelijk in een nadelige positie bij dit type bom, beargumenteert Schneider.

China, Rusland en Noord-Korea zouden al in het bezit zijn van supersterke EMP's, terwijl de Verenigde Staten nog niet zo ver zijn. Zo testte Noord-Korea al in 2009 een zogenoemde 'super-EMP' die zoveel gammastraling produceert dat je er in één keer het hele Amerikaanse stroomnet mee kunt uitschakelen.


https://www.businessinsider.nl/oekra...ruik-veteraan/
=========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2024, 12:57   #108
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ik kopieer mijn reactie naar deze topic van mij omdat het verbazingwekkend is wat zaterdag dus in de harde praktijk gebeurde toen IRan dus met ruim 300 Ballistische Raketten en HOnderden drones heel doelgericht het hele Israelisch grondgebied aanviel.

Toch MYSTERIEUS ok

======================================= copy CC van mijn topic
https://forum.politics.be/showthread.php?t=271912
========================================


KIjk hier he, lijkt erop dat de Joden inderdaad het uitverkoren mensapen PV Ras moeten zijn op onze exo planeet??


Een insider en wetenschapper vertelt, hij legt uit dat de systemen ontworpen waren voor een effectieve kans van maximaal 90 procent maar zaterdag schoot dit door tot rond de 98 procent, dus JOden zijn gezegend door de Joodse Goden en Godinnen uit hun heilige Torah??

ik begrijp niet goed in welke ( Duits Arische ) goden en godinnen de Blanke JOden nu echt geloven. Hindoes geloven heilig in lange, grootgeschapen Duits Arische Goden en Godinnen, google het maar, lang, big shaped, Aryan Hindu Gods.


========================================
https://www.facebook.com/photo/?fbid...00744589045949


Ilana Israela Melendez
nodsSrtpeou045c140905u3li6746hu84ufa49tg0519a1911f 75a5105f8g ·
An Israeli scientist who works for the security system and is a doctor of physics wrote the following words to his Rabbi yesterday:

"I wanted to share with the rabbi something that is much more than a feeling. That on Shabbat night something happened here on the scale of the splitting of the Red Sea.

“I am a doctor of physics and I worked for several years in the defense industry in Israel, in projects that are still the cutting edge of the State of Israel. When I look at what happened on Saturday night on a scientific level, it simply cannot happen. Everyone, and I mean everyone, acted as one man in overall unity.

He continued: "The likelihood that everything works out just as it should does not exist in complex systems like the defense systems that were operating. They have never, I mean never, even beyond the State of Israel, been tried in real time. I took a pencil and dove into the calculations to check the likelihood that such a result would materialize.

“The large number of events that had to be handled at precisely the right time doubles the chance of making a mistake.

“With all the high technologies, the expectation was for a breach in the defense of the skies of the State of Israel. Even if we got 90% protection it would be a miracle. What happened though is that everyone, I mean everyone - the pilots, the system operators and the technology operators - acted as one man at one moment in total unity. If this is not an act of God, then I no longer know what a miracle is."

And the doctor marvels and adds, "This is sharper than the victory of the Six Day War or the War of Independence. There it can be explained according to nature. The rescue that took place for the people of Israel on Shabbat night is simply impossible naturally. I believe that this miracle saved the lives of many people from Israel. If the defense system had failed to intercept a number of cruise missiles, the result would have dragged us into a very complex campaign.

“I wouldn't bet that next time it will work like this without divine supervision. The simple proof of what I said is that the managers of the security industries who develop and manufacture these systems guarantee no more than 90% success!

"’Since the day you came out of the land of Egypt we have shown you wonderful things!’ Happy Holidays!"

That's how he ended his words. Minder weergeven


----------------------
Reacties op facebook:

------------------------

Laurie Glass
Israel has G-ds protection and people who live to protect their home

12 u

Beantwoorden

John Alexander Bretner
2 examples of God’s protection happened and so happened to be a criss-crossed.
First Israel was Miraculously saved from Iran ?? but fulfilled Christian scriptures…
(Ephesians 6:16)
“Besides all of this, take up the large shield of faith, with which you will be able to extinguish all the wicked one’s burning arrows.”
(Hebrews 11:33-34)
“Through faith they defeated kingdoms, brought about righteousness, obtained promises, stopped the mouths of lions,
34 quenched the force of fire, escaped the edge of the sword, from a weak state were made powerful, became mighty in war, routed invading armies.”
The you got Christians ?? like Bishop Mar Mari Emmanuel who fulfilled, Jewish Scripture in detail also… not just the fact the stabbing failed but also God’s Righteousness in forgiving and praying for his attacker.
(Isaiah 54:17)
“No weapon formed against you will have any success, And you will condemn any tongue that rises up against you in the judgment. This is the heritage of the servants of Yehovah, And their righteousness is from me,” declares Yehovah.”
Christians…. Jews…! I think ???? is trying to tell us something… ????
Kan een afbeelding zijn van vuurwerk

4 u

Beantwoorden

Claudia Valencia
Psalm 121:3-4. Glory and praise be to the almighty and wonderful, great God of Israel, who can compare to you? The maker of heavens and earth? You are the only one who deserve all the honor and the glory and the praise Mighty Lord of Host. Thank you … Meer weergeven

7 u

Beantwoorden

Candi Lee Williams
God is always on His throne … He never fails or breaks a promise. God always shows up …praise be to the Lord God Almighty ????

7 u

Beantwoorden

Yeshua Tiferet Yisrael
HALLELU YAH
Nissim in the month of Nisan!

6 u

Beantwoorden

Leon Len Huisamen
Amen! God Almighty at work. Who can resist Him successful? NO-ONE



-----------------------------


https://www.facebook.com/photo/?fbid...00744589045949









=========================================== copy CC van mijn topic:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=271912

==========================================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 14:33   #109
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

ik moet tijd mkaen ok om mijn boek over een natuurlijke oplossing van het Palestijnse vraagstuk te produceren. Gewoon zielig ok en zo dom he al sedert 1947. De hele mensheid is nu medeplichtig en de internationale politiek heeft gefaald al sedert 1947. Ik moet echt harder werken aan deze boekproduktie.
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 15:14   #110
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.369
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Kan USA of Israel nu niet gewoon met een paar Forse EMP bommen de hele wapenindustrie van IRan eventjes totaal doorbranden, dus verlammen voor langere tijd??

De EMP bom is nooit ergens gebruikt geloof ik, ook Rusland vuurde geen enkele EMP bom af op Oekraine.
Een EMP bom is in feite een atoombom die op grote hoogte ontploft, het doodt niet direct mensen maar zorgt wel voor radioactieve problemen en psychologisch is het nog steeds een atoombom. Dus nee, die zal niet vlug gebruikt worden.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 15:56   #111
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Een EMP bom is in feite een atoombom die op grote hoogte ontploft, het doodt niet direct mensen maar zorgt wel voor radioactieve problemen en psychologisch is het nog steeds een atoombom. Dus nee, die zal niet vlug gebruikt worden.
ok ok thanks hoofdstraat, ik wist dit niet HEMP:

Kan het ook zonder nucleaire explosie opgewekt worden in de ruimte met zonne energie?? Electromagnetic Fallout he na Nuclear Explosion, in theorie kan dit toch ook NON NUCLEAR ??? Hele grote spoel, aan condensator hoog voltage,, in theorie kan de energie van een bliksemflits omgezet worden in een krachtige EMP puls, geen idee hoe dit technisch kan worden geconstrueerd.


=========================

https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclea...magnetic_pulse

Nuclear electromagnetic pulse

Article
Talk

Read
Edit
View history

Tools

From Wikipedia, the free encyclopedia
This article is about nuclear-generated EMP. For other types, see Electromagnetic pulse.

A nuclear electromagnetic pulse (nuclear EMP or NEMP) is a burst of electromagnetic radiation created by a nuclear explosion. The resulting rapidly varying electric and magnetic fields may couple with electrical and electronic systems to produce damaging current and voltage surges. The specific characteristics of a particular nuclear EMP event vary according to a number of factors, the most important of which is the altitude of the detonation.

The term "electromagnetic pulse" generally excludes optical (infrared, visible, ultraviolet) and ionizing (such as X-ray and gamma radiation) ranges. In military terminology, a nuclear warhead detonated tens to hundreds of miles above the Earth's surface is known as a high-altitude electromagnetic pulse (HEMP) device. Effects of a HEMP device depend on factors including the altitude of the detonation, energy yield, gamma ray output, interactions with the Earth's magnetic field and electromagnetic shielding of targets.
History

The fact that an electromagnetic pulse is produced by a nuclear explosion was known in the earliest days of nuclear weapons testing. The magnitude of the EMP and the significance of its effects were not immediately realized.[1]



https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclea...magnetic_pulse
=========================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 15:59   #112
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.197
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ok ok thanks hoofdstraat, ik wist dit niet HEMP:

Kan het ook zonder nucleaire explosie opgewekt worden in de ruimte met zonne energie?? Electromagnetic Fallout he na Nuclear Explosion, in theorie kan dit toch ook NON NUCLEAR ??? Hele grote spoel, aan condensator hoog voltage,, in theorie kan de energie van een bliksemflits omgezet worden in een krachtige EMP puls, geen idee hoe dit technisch kan worden geconstrueerd.


=========================

https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclea...magnetic_pulse

Nuclear electromagnetic pulse

Article
Talk

Read
Edit
View history

Tools

From Wikipedia, the free encyclopedia
This article is about nuclear-generated EMP. For other types, see Electromagnetic pulse.

A nuclear electromagnetic pulse (nuclear EMP or NEMP) is a burst of electromagnetic radiation created by a nuclear explosion. The resulting rapidly varying electric and magnetic fields may couple with electrical and electronic systems to produce damaging current and voltage surges. The specific characteristics of a particular nuclear EMP event vary according to a number of factors, the most important of which is the altitude of the detonation.

The term "electromagnetic pulse" generally excludes optical (infrared, visible, ultraviolet) and ionizing (such as X-ray and gamma radiation) ranges. In military terminology, a nuclear warhead detonated tens to hundreds of miles above the Earth's surface is known as a high-altitude electromagnetic pulse (HEMP) device. Effects of a HEMP device depend on factors including the altitude of the detonation, energy yield, gamma ray output, interactions with the Earth's magnetic field and electromagnetic shielding of targets.
History

The fact that an electromagnetic pulse is produced by a nuclear explosion was known in the earliest days of nuclear weapons testing. The magnitude of the EMP and the significance of its effects were not immediately realized.[1]



https://en.wikipedia.org/wiki/Nuclea...magnetic_pulse
=========================
Er zijn niet nucleaire EMP bommen, maar die zijn in verhouding zeer kleinschalig. Goed om een onbeschermde woonwijk electronisch te frituren of een fabriek ferm te irriteren.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 16:29   #113
dewanand
Minister-President
 
dewanand's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 april 2005
Locatie: delft
Berichten: 4.707
Talking Vierde Wereldoorlog is totalitaire RASSENOORLOG op Karmische aardse hellewereld

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Er zijn niet nucleaire EMP bommen, maar die zijn in verhouding zeer kleinschalig. Goed om een onbeschermde woonwijk electronisch te frituren of een fabriek ferm te irriteren.
Leuk wapen dus NON NUclear EMP bombs, hiermee kan een totalitaire oorlog op 100 % Ahimsa wijze gewonnen worden hhaha hhaa echt Hindoeistische ideologie he,

dus in theorie kan je met pakweg 100 Niet Nucleaire EMP bommen heel Delft of Rotterdam Haven gebied dus elektronisch platleggen??

Heel gek dat men dit wapen nog nooit gebruikt heeft.

======================
Mijn Hindoe apen oplossing v h hele Palestijnse drama is toch simpel en heel realistisch, moet nog tijd maken om het boek hierover te ontwikkelen en mijn teksten op dit forum komen ook erin met nabespreking.

zielige mensheid ok, ziekelijk, DOM Intelligente Aapjes zijn ze hier op deze aardse apen planeet ok ....... M01) Gewapende VREDE................ M02) lekker flink bewapenen.. ....... M03) Lekker katten, beesten, elkaar diep geestelijk verkrachten zonder glijmiddelen en condooms, ............. M04) en boel opstoken, olie op het crematie vuur gooien van je aartsvijanden .......... M05) Kleine rotjes laten afvuren he door kwajongetjes .............. M06) meer olie op de crematie vuurtjes van je aartsvijanden gooien .......... M07) en dan de Grote, peperdure, Supersonische Oudjaars Knallers he ............. ))) Terug naar M01 ......


======================
__________________
Kritisch Podium Dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 17:19   #114
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid Bekijk bericht
't Zou me niet eens verbazen als Gaza nu meer palestijn bevat dan voor 7 oktober 2023. En dan maar leuteren en zagen over een "genocide".
Dat u een eigen definitie van genocide heeft bedacht, daar kunnen wij niks aan doen.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 april 2024, 17:45   #115
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.197
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
Leuk wapen dus NON NUclear EMP bombs, hiermee kan een totalitaire oorlog op 100 % Ahimsa wijze gewonnen worden hhaha hhaa echt Hindoeistische ideologie he,

dus in theorie kan je met pakweg 100 Niet Nucleaire EMP bommen heel Delft of Rotterdam Haven gebied dus elektronisch platleggen??

Heel gek dat men dit wapen nog nooit gebruikt heeft.
Op Hamasianen?
Het enige dat zou doen is een hele hoop smartphones en een paar drones roosteren.

Oftewel, de paar nog niet schuimbekkende Gazanen gaan dan ook uit hun dak gaan.
En de hele wereld steigert dan omdat die Gazanen het recht op Al Jazeera is afgenomen.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 09:40   #116
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Op Hamasianen?
Het enige dat zou doen is een hele hoop smartphones en een paar drones roosteren.

Oftewel, de paar nog niet schuimbekkende Gazanen gaan dan ook uit hun dak gaan.
En de hele wereld steigert dan omdat die Gazanen het recht op Al Jazeera is afgenomen.
En terecht.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 09:57   #117
IJsboer
Europees Commissaris
 
IJsboer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 7.316
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
onderwerp:

Stelling: Elke Palestijn is een Hamas Strijder ... DUS ...

analyse:

1) Als elke Palestijn toch een geboren Hamas strijder is dan heeft Israel nu geen enkele keus meer dan de hele Gaza Stad leeg te ruimen en permanent te bezetten, en het is dan ook de goedkoopste en vreedzaamste oplossing op de langere termijn denk ik. In de duizenden kilometers tunnels zitten er zeker nog tienduizenden bommen en raketten verstopt dus het is en blijft een potentieel gevaar en alleen een permanente ontruiming en bezetting door israel kan een volgende Hamas aanval totaal tot NUL procent reduceren op de lange termijn en korte termijn.

2) MIsschien hele Gaza gebied nu gelijk schoonvegen en alle 2 miljoen Palestijnen, quasi Hamas strijders maar keihard deporteren naar een leeg gebied binnen de onmetelijke onbewoonde Egyptische woestijnvlakten. Er is hiervoor meer dan genoeg geld in de hele Arabische wereld en met 5 miljard euro investering ben je snel klaar, de Palestijnen krijgen nieuwe frisse start in hun eigen Beloofde Woestijnlandje, ver van Israel en zijn dan gezegend door de Joodse goden en Allah en alle blote hoerige Hindoe godinnen uit hartje zwart India die zeker daar zullen gaan om lekker uit te naaien als de Palestijnen lekker rijk zijn geworden zoals in Quattar en Dubai.

3) Soms is de weg van de minste weerstand toch het allerslimste en dit is hoe dieren feitelijk echt denken, puur instinctief denk ik en ik ben nu toch veel dierlijker dan 10 jaar geleden. Ja, ik ga dit nog goed uitwerken ok.

4) Elke Palestijn sympathiseert in hart, nieren en ballen zeker met Hamas en dit is duidelijk zichtbaar, geen enkele zelfkritiek, met name anti Hamas geluiden binnen hele Palestijnse wereldje denk ik. Dus ja elke Palestijn is een Hamas strijder, passief en indien nodig ook aktief.


==============================
Wel straf dat jij elke Palestijn persoonlijk kent en ook weet wat die denkt en voelt.
__________________
"We moeten ook eerlijk zijn; we hadden de ambitie om de grootste partij te worden in gans Vlaanderen. Daar zijn we niet in geslaagd. De grootste partij is de N-VA en ik feliciteer ook uitdrukkelijk Bart De Wever en alle N-VA militanten, zij verdienen ook een applaus." - Tom Van Grieken, 9 juni 2024
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2024, 11:37   #118
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.197
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
En terecht.
Ocharme, hun recht op Al Jazeera is in het gevaar. Ochottekes toch.

Maar er is een goeie reden waarom Israël dat soort van wapen niet gebruikt op Gaza. En het is niet de angst voor de schuimbekkende iPhoneloze Gazaan.

Het is gewoon te duur een te beperkt resultaat.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 16:21   #119
atmosphere
Secretaris-Generaal VN
 
atmosphere's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 januari 2009
Berichten: 20.269
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Ocharme, hun recht op Al Jazeera is in het gevaar. Ochottekes toch.

Maar er is een goeie reden waarom Israël dat soort van wapen niet gebruikt op Gaza. En het is niet de angst voor de schuimbekkende iPhoneloze Gazaan.

Het is gewoon te duur een te beperkt resultaat.
Uw denigrerende genocidale kletspraat is onderhand bekend.
__________________
“It's only terrorism if they do it to us. When we do much worse to them, it's not terrorism.”
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 april 2024, 16:29   #120
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 64.197
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Uw denigrerende genocidale kletspraat is onderhand bekend.
Denigreren is zo'n groot woord.

Maar is het geen feit dat het gewoon zonde zou zijn van zo'n peperduur wapen te gebruiken op Gaza?

Naar uw mening is het door een Israëli gebruikte natte zakdoek om naar Gaza te wuiven al een misdaad tegen de mensheid.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be