Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 september 2015, 02:18   #101
fbpolitics
Gouverneur
 
fbpolitics's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2012
Berichten: 1.265
Standaard

Het gaat niet over het bang zijn om schapen te eten, maar ieder zijn smaak.
Het gaat hem er om dat islam in verband wordt gebracht met halal, en vooral omdat het ons wordt opgedrongen (zie scholen)!!

En over de religie zelve, spreek ik me zo beleefd en weinig mogelijk uit...

.
__________________
- Om onze vrijheid die onder luid applaus blijvend wordt ontnomen terug te krijgen, zal een enorm grote meerderheid vallen.
Het enige doel is de coronapas, de schande, die te allen prijze blijvend zal en moet worden ingevoerd.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2015, 08:31   #102
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fbpolitics Bekijk bericht
Het gaat niet over het bang zijn om schapen te eten, maar ieder zijn smaak.
Het gaat hem er om dat islam in verband wordt gebracht met halal, en vooral omdat het ons wordt opgedrongen (zie scholen)!!

En over de religie zelve, spreek ik me zo beleefd en weinig mogelijk uit...

.
Natuurlijk wordt islam in verband gebracht met halal, het zijn gewoon hun 7de eeuwse voedselwetten, ondertussen uitgebreid dankzij de halal maffia, die zelfs halal lippenstift of mascara laten certificeren. Weinig waarschijnlijk dat ze in de 7de eeuw lippenstift, dagcrème of mascare gebruikten.

Ik vraag me af of Knack ook zo'n artikel zouden plaatsen waarin wordt gesuggereerd dat vlamingen (bange blanke racisten) zo'n schrik hebben van de joden omdat ze geen kosher voedsel eten.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2015, 08:53   #103
Libro
Secretaris-Generaal VN
 
Libro's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 mei 2007
Berichten: 45.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de vuile muilekoek Bekijk bericht
Ja Gods wil.... dat er in de meeste moslim landen oorlog is ... rare God als het mij vraagt... ik zou eens willen discussiëren met God ...
Volgens Jezus is alle voedsel rein, dus ik denk dat een discussie met God niet veel zou uithalen.
__________________
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides)
Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus
I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2015, 11:27   #104
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Ik vraag me af of Knack ook zo'n artikel zouden plaatsen waarin wordt gesuggereerd dat vlamingen (bange blanke racisten) zo'n schrik hebben van de joden omdat ze geen kosher voedsel eten.
We hebben kennelijk wel redenen om beducht te zijn voor het eten van hallal-gecertificeerd voedsel. Wat nog iets anders is dan "zo bang zijn van moslims dat we hun voedsel niet willen eten". De titel van het artikel is al oneerlijk.

En nu vraag ik me toch af hoe dat allemaal maar kan blijven duren. Iedereen weet dat die journaliste liegt, niemand wil die zever lezen, maar al dertig jaar worden we met dit soort artikelen bestookt. Dat doen ze niet om meer abonnementen te verkopen; kun je wel denken! Waarom zijn ze bereid in eigen vlees te snijden, wie heeft onze media omgekocht en opgekocht?

Ik denk dat we deze vraag centraal moeten stellen als we dit soort artikelen zien. Niet voor niets hebben de machthebbers de laatste jaren kwistig de beschuldiging "complottheorie" in het rond gestrooid: het is hun voorlaatste argument om niet transparant te hoeven zijn.

Hun laatste argument zal ultima ratio regis heten.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 17 september 2015 om 11:29.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 september 2015, 12:19   #105
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.935
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Mevrouw Peuteman zou het verschil tussen "willen" en "durven" eens moeten opzoeken. Ik weiger voedsel te eten dat om religieuze redenen niet volgens de voorschriften van onze wetgeving is geslacht (ik zal dus ook niet bij een koosjer slager kopen). En ik zal zeker voedsel boycotten als ik daarmee medeplichtig word aan de verdere islamisering van Europa. Zijn er BTW websites waar je de herkomst van de brandstof van verschillende leveranciers kan vergelijken? Kwestie dat ik liever brandstof van Russische of Amerikaanse oliebronnen koop dan van Saoudische voor de tijd dat ik nog op fossiele brandstof rijdt.
Je hebt daar wel een punt vind ik, als er gevangenisstraf op staat als wij halal slachten, waarom zouden we er dan van eten?

Dat is wel het toppunt eigenlijk, wij gaan naar de gevangenis als we halal slachten maar als we er niet van eten zijn we bang en racistisch...


Veel gekker moet het niet meer worden.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be