Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Verbod/legalisering op alle genotsmiddelen?
Ja ik ben consequent en drank moet verboden worden. 4 18,18%
Ja ik ben consequent en vind dat cannabis bij het aanbod van recreatieve drugs kan komen. 14 63,64%
Neen ik ben niet consequent en drank moet de enige recreatieve drug blijven. 4 18,18%
Geen mening 0 0%
Aantal stemmers: 22. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 april 2014, 08:58   #101
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Had ik al lang begrepen hoor. Als ik mn zin niet krijg, dan niemand. Jaloers kleutergedrag. Dus zero tolerance heeft niets met volksgezondheid te maken.
Je hele protest is er gewoon uit jalouzie. Ikke genen BMW ,niemand nen BMW ,verbied BMW.
Deze reactie krijg je dan als je de NVA mentaliteit kopiëert en terugreflecteert.
Zalig.
Ik dank U om mijn dag te kleuren Realist
Ik ben helemaal niet jaloers irl hoor, zuip u plat of niet; Ik ga een wetgeving mijn levenswijze niet laten bepalen. Wetten worden al verlegd sinds Jezus' tijd, en later zal men inzien dat drugs het probleem niet was maar het repressief beleid.
Het is de mentaliteit van de mensen die drugs en alcohol in het slechte daglicht stellen, niet het product zelf.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:05   #102
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Deze reactie krijg je dan als je de NVA mentaliteit kopiëert en terugreflecteert.
Zalig.
Ik dank U om mijn dag te kleuren Realist
Ik ben helemaal niet jaloers irl hoor, zuip u plat of niet; Ik ga een wetgeving mijn levenswijze niet laten bepalen. Wetten worden al verlegd sinds Jezus' tijd, en later zal men inzien dat drugs het probleem niet was maar het repressief beleid.
Het is de mentaliteit van de mensen die drugs en alcohol in het slechte daglicht stellen, niet het product zelf.
Dus "drugs" en niet alleen "cannabis". Je verdedigd ook heroine en cocaine?
En je houd je toch niet aan de wet die gebruik gedoogd en handel verbied.
Waarom zaag je dan?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:07   #103
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Ha, kbegrijp het, je wil reclamepanelen kunnen plaatsen voor je OCMW woning.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:14   #104
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Dus "drugs" en niet alleen "cannabis". Je verdedigd ook heroine en cocaine?
En je houd je toch niet aan de wet die gebruik gedoogd en handel verbied.
Waarom zaag je dan?
Ik zaag omdat ik de bal terugspeel.
NVA doet aan propaganda vlak voor de verkiezingen, ik voeg daar alcohol aan toe.
Ik zou het graag bij cannabis en alcohol houden.
Alcohol is ook drugs, ... Drugs ... we gaan er beter consequent mee om dan dogmatisch. Repressie werkt niet, leugens verspreiden nog minder, ...
Het achterliggend verhaal van hun propaganda is dat men eerst het gedoogbeleid ingetrokken heeft, heksenjachten gedaan heeft, doorverwezen naar de zorg, en enkel het laatste in de media duwen.
Mag ik dan niet zagen dat alcohol jaarlijks meer dan duizend minderjarigen het ziekenhuis in bonjoured, en uit die cannabisgebruikers niemand ooit aan de bakster moest?
Dan ben ik aan het zagen en jaloers?

Het feit dat we over de slachtoffers heen gaan en selectief beginnen quoten, maakt U er niet sterker op!
U begint al ineens heroïne en cocaïne erbij te halen, terwijl er op politiek vlak enkel sprake is van cannabis.
Is het troostbarend voor U te lezen dat alcohol en heroïne eigenlijk niet veel schelen? En dat een dikke gram cocaïne per maand mij medisch gezien minder schaadt dan wekelijks te drinken en uit te gaan?
Mag dat gezegd worden ? Of gaan we dan weer persoonlijk worden en de problematiek verbonden aan alcohol straal negeren?
4 doden per week in het verkeer. Jaarlijks meer dan duizend minderjarigen vanaf 12 jaar naar spoed met alcoholintoxicatie, ...

Het gaat hier om alcohol en cannabis, waarom alcohol wel en cannabis niet?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:27   #105
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik zaag omdat ik de bal terugspeel.
NVA doet aan propaganda vlak voor de verkiezingen, ik voeg daar alcohol aan toe.
Ik zou het graag bij cannabis en alcohol houden.
Alcohol is ook drugs, ... Drugs ... we gaan er beter consequent mee om dan dogmatisch. Repressie werkt niet, leugens verspreiden nog minder, ...
Het achterliggend verhaal van hun propaganda is dat men eerst het gedoogbeleid ingetrokken heeft, heksenjachten gedaan heeft, doorverwezen naar de zorg, en enkel het laatste in de media duwen.
Mag ik dan niet zagen dat alcohol jaarlijks meer dan duizend minderjarigen het ziekenhuis in bonjoured, en uit die cannabisgebruikers niemand ooit aan de bakster moest?
Dan ben ik aan het zagen en jaloers?

Het feit dat we over de slachtoffers heen gaan en selectief beginnen quoten, maakt U er niet sterker op!
U begint al ineens heroïne en cocaïne erbij te halen, terwijl er op politiek vlak enkel sprake is van cannabis.
Is het troostbarend voor U te lezen dat alcohol en heroïne eigenlijk niet veel schelen? En dat een dikke gram cocaïne per maand mij medisch gezien minder schaadt dan wekelijks te drinken en uit te gaan?
Mag dat gezegd worden ? Of gaan we dan weer persoonlijk worden en de problematiek verbonden aan alcohol straal negeren?
4 doden per week in het verkeer. Jaarlijks meer dan duizend minderjarigen vanaf 12 jaar naar spoed met alcoholintoxicatie, ...

Het gaat hier om alcohol en cannabis, waarom alcohol wel en cannabis niet?
Niet alle cannabis gebruikers worden junky, maar alle junkys begonnen met cannabis. De meeste jongeren met ocmw bijstand zijn inderdaad cannabisgebruikers. Dus uw onschadelijk verhaal gaat niet op. Er wordt bij verkeersongevallen niet getest op cannabis. Dat gaat ook niet op.
Ik heb trouwens voor regulering gestemd. Maar dan ook gecontroleerde handel, net zoals alcohol en tabak.
En je studies kloppen niet, anders was de levensverwachting hoger in alcoholvrije landen.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:31   #106
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Niet alle cannabis gebruikers worden junky, maar alle junkys begonnen met cannabis. De meeste jongeren met ocmw bijstand zijn inderdaad cannabisgebruikers. Dus uw onschadelijk verhaal gaat niet op. Er wordt bij verkeersongevallen niet getest op cannabis. Dat gaat ook niet op.
Ik heb trouwens voor regulering gestemd. Maar dan ook gecontroleerde handel, net zoals alcohol en tabak.
En je studies kloppen niet, anders was de levensverwachting hoger in alcoholvrije landen.
Ah sorry, wist niet dat je expert was Niet alle cannabisgebruikers worden junkie, amai tof! Dat wil dus zeggen dat niet alle alcoholgebruikers alcoholisten worden? Shit zeg
Ik trek geen OCMW, ff ter verduidelijking he.... Ik ben arbeider.

Maar kom terug on topic=
Wat gaan we doen met die duizend minderjarigen, geweldplegingen door alcohol, verkeersdoden?
Bent U dan ook niet van mening dat er minstens een strengere regularisatie van alcohol moet komen? Dat mensen die nog een auto gaan besturen niet meer over de limiet heen kunnen drinken, dat die duizend minderjarigen flink in aantal zakt?

Je kan toch niet iets minder schadelijk naar voor duwen in je programmapunt, maar je zege vieren met iets dat dagelijks meer ellende veroorzaakt? En in feite hetzelfde product is als cannabis. Je gebruikt er om in een roes te komen, soms voor smaak, soms voor sociale bedoelingen, ....

De cijfers komen nochtans van de overheid zelve, de link staat erbij!

Laatst gewijzigd door Peche : 21 april 2014 om 09:34.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:40   #107
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ah sorry, wist niet dat je expert was Niet alle cannabisgebruikers worden junkie, amai tof! Dat wil dus zeggen dat niet alle alcoholgebruikers alcoholisten worden? Shit zeg
Ik trek geen OCMW, ff ter verduidelijking he.... Ik ben arbeider.

Maar kom terug on topic=
Wat gaan we doen met die duizend minderjarigen, geweldplegingen door alcohol, verkeersdoden?
Bent U dan ook niet van mening dat er minstens een strengere regularisatie van alcohol moet komen? Dat mensen die nog een auto gaan besturen niet meer over de limiet heen kunnen drinken, dat die duizend minderjarigen flink in aantal zakt?

Je kan toch niet iets minder schadelijk naar voor duwen in je programmapunt, maar je zege vieren met iets dat dagelijks meer ellende veroorzaakt? En in feite hetzelfde product is als cannabis. Je gebruikt er om in een roes te komen, soms voor smaak, soms voor sociale bedoelingen, ....

De cijfers komen nochtans van de overheid zelve, de link staat erbij!
Hopelijk komt die politiestaat er niet.Zou een probleem kunnen worden als je uit de coffeeshop terug in je wagen stapt.
Misschien een grenscontrole met speekseltest invoeren.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:46   #108
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Vlaamse realist, let's get real?

Citaat:
Sterke drank mag alleen worden geschonken of verkocht aan personen ouder dan achttien jaar.
Andere alcoholhoudende dranken (bier en wijn) mogen niet worden geschonken aan personen jonger dan zestien. In de winkel zijn deze dranken echter vrij te koop.
Je kan dus alcohol zo kopen, maar sinds afgelopen jaren is er strenger toezicht op sterke in nachtwinkels en warenhuizen. Schiet niet veel meer van over, maar bon!
Bron overheid:
http://www.belgium.be/nl/gezondheid/...aving/alcohol/

Vlaams agentschap met de cijfers waarvan Alexander Witpas ze transparant deelt in de media:
http://www.zorg-en-gezondheid.be/Bel...ohol-en-drugs/

Mijn cijfers van 2008 kloppen.
Alexander Witpas -> over sterfte (gezondheid dus).
Citaat:
Neem nu de sterfte. Alexander Witpas (Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid): “In Vlaanderen stierven in 2008 58.000 mensen, van wie 9.000 ten gevolge van tabak, alcohol en drugs. In deze groep overleed 89% door tabak, 9% door alcohol en 2% door illegale drugs. Ter vergelijking: er zijn 1.000 doden door zelfmoord en 350 sneuvelen in het verkeer”.

Wat zegt Van Der Leanen daar over de overlast?
Citaat:
Vander Laenen: “Op basis van buitenlandse studies in vergelijkbare landen als België zoals bv. Australië schatten we dat 27,2% van de totale sociale kosten voor rekening komt van alcohol, 56,2% voor rekening van tabak en 14,6% voor rekening van illegale drugs”.
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...6-miljard.aspx

Wat lezen wij? Dat alle drugs in illegaliteit tezamen minder gezondsheidsproblemen en overlastproblemen veroorzaken dan 2 legale drugs zoals tabak en alcohol. Al de rest, waaronder heroïne en cocaïne, vormen OPGETELD TEZAMEN nog niet de helft van de overlast!
Dus???? Let's get real he...

Laatst gewijzigd door Peche : 21 april 2014 om 09:48.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:50   #109
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.445
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Tabak alleen al is "erger" dan al de rest samen, en dan zeurt U over alcohol.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:50   #110
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Hopelijk komt die politiestaat er niet.Zou een probleem kunnen worden als je uit de coffeeshop terug in je wagen stapt.
Misschien een grenscontrole met speekseltest invoeren.
Het probleem is dan niet voor de blower. Die is al millennia rijk voorzien, die trekken hun plan al.
De zure rechtse met hun zero tolerantie zal echter weten waarvoor ze gewenst hebben.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:52   #111
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Tabak alleen al is "erger" dan al de rest samen, en dan zeurt U over alcohol.
Verbieden he maddox, die tabak.
Verboten!!!!! Arbeid macht frei!!!
Ge moet niet sterven aan tabak, ge moet werken tot ge erbij neervalt!

Edit: En alcohol maakt nog altijd meer dan 4x de dodelijk slachtoffers dan alle illegale drugs tezamen

Laatst gewijzigd door Peche : 21 april 2014 om 09:57.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 09:59   #112
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 65.445
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Verbieden he maddox, die tabak.
Verboten!!!!! Arbeid macht frei!!!
Ge moet niet sterven aan tabak, ge moet werken tot ge erbij neervalt!

Edit: En alcohol maakt nog altijd meer dan 4x de dodelijk slachtoffers dan alle illegale drugs tezamen
Waarom verbieden, zolang een ander er aan doodvalt, ben ik niet tegen. Helaas duurt het nog wat lang.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 10:03   #113
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Waarom verbieden, zolang een ander er aan doodvalt, ben ik niet tegen. Helaas duurt het nog wat lang.
Doorzie uw systeem.
Het is niet verboden omdat het u niet high maakt, dus je kan het nuttigen tijdens werk, verkeer, ... Men ondervond gezondsheidschade, dus men belastten het zodat het meer opbracht dan het kost in de gezondheidssector. Waar ze tegenwoordig zelf oude mensjes maar 1 pamper per avond/nacht geven, besparingen he.
Die tabak laat U traag sterven, dus ge kunt blijven werken en als ge vroeg sterft? Goh, kost ge geen pensioen meer he.

Wat gij ervan vindt doet hun er niet toe, ze lepelen anderen toch genoeg hun visie in, en op den duur legt iedereen mekaar regels op zonder zelf te beseffen dat ze zichzelf vast hebben gezet.
Iedereen vrij, zo zou het moeten zijn, maar we ontnemen mekaar steeds meer.
Legaliseert dien boel toch gewoon, aub he zeg!

Laatst gewijzigd door Peche : 21 april 2014 om 10:04.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 13:33   #114
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

http://www.livescience.com/42738-mar...h-effects.html
Is dat echte wetenschap? Science: alcohol vs marijuana.

Een uitschieter is dat ge van alcohol al na 5 minuten een overdosis kunt hebben dat fataal kan aflopen. Dat ze in vergelijking met cannabis heel gevaarlijk zijn in combinatie met andere drugs, daar cannabis quasi met alles "veilig" te combineren valt. Anti depresiva's in combinatie met drank is ook een regelmatig feit in BE dat psychoses kan ontwikkelen en zelfmoordneigingen (we hebben een hoog aantal zelfmoorden), ...

Cannabis zou kankercellen afweren,

Citaat:
Finally, Baler said, because the drug is typically smoked, it can bring on bronchitis, coughing and chronic inflammation of the air passages.

But while early studies showed some evidence linking marijuana to lung cancer, subsequent studies have debunked that association. Baler said it's unclear why marijuana smoke does not have the same result as tobacco smoke on the lungs, but perhaps some beneficial compounds in the marijuana smoke cancel out the ill effects, or perhaps the other health habits of marijuana smokers are different from those of cigarette smokers.
Citaat:
There is no known medical use for consumed alcohol
Gaan we nu echt conservatief stemmen of onze maatschappij eindelijk eens opkuisen van de leugens die ze ons voeden?
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 13:47   #115
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Gaan we nu echt conservatief stemmen of onze maatschappij eindelijk eens opkuisen van de leugens die ze ons voeden?

Conservatief zijnde; SP, CDNV, VLD, Groen. Neen dat ga ik niet doen.
Kheb in jouw teksten al wel een links, hippie, PVDA-leugentje of 10 zien staan.
Dus die ook niet.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 14:24   #116
Robinus V
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 3 april 2010
Locatie: planeet aarde
Berichten: 7.276
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Gaan we nu echt conservatief stemmen of onze maatschappij eindelijk eens opkuisen van de leugens die ze ons voeden?

Conservatief zijnde; SP, CDNV, VLD, Groen. Neen dat ga ik niet doen.
De conservatieve partijen in de drugskwestie zijn toch wel degelijk naast de CD&V de N-VA, het Vlaams Belang en verrassend genoeg LDD.
Robinus V is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 14:51   #117
Peche
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 september 2013
Berichten: 29.811
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Gaan we nu echt conservatief stemmen of onze maatschappij eindelijk eens opkuisen van de leugens die ze ons voeden?

Conservatief zijnde; SP, CDNV, VLD, Groen. Neen dat ga ik niet doen.
Kheb in jouw teksten al wel een links, hippie, PVDA-leugentje of 10 zien staan.
Dus die ook niet.
Ik heb je cijfers gegeven en argumenten die je ontkent. I k heb sites van de overheid geraadpleegd. Aan jou die specifieke post nu te quoten en te weerleggen wat niet klopt. Persoonlijk worden helpt niet. Die post daar van 2008 en betreffend mijn onderschrift is wat het is. Goedpraten omdat je graag drinkt getuigd van verslaving. Zoek hulp want de drooglegging kan wel eens komen.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 15:13   #118
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GeertV Bekijk bericht
Verschillende onderzoeken tonen aan dat gematigde drinkers minder hart- en vaatziekten krijgen en langer leven. Gematigde alcoholdrinkers hebben namelijk gemiddeld minder overgewicht, roken minder en bewegen meer vergeleken met geheelonthouders en stevige drinkers. Een regelmatig gebruik over een langere periode zonder piekbelasting zorgt voor een verhoging van het HDL-cholesterol en voorkomt ongewenste bloedstolling. Dit effect komt door de alcohol en is bij bier, wijn en sterkedrank hetzelfde. Het maakt dus niet uit uit welke drank de alcohol komt.
Harvard professor Walter C Willett verwijst hier ook naar in zijn boek over gezonder leven (uit de medische Harvard boekenreeks). Alcohol moet van mij dan ook niet verboden worden, het heeft zeker nog positieve voordelen langs de klassieke drugsmiddelen zoals cannabis of lsd.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 15:57   #119
vlaams realist
Banneling
 
 
Geregistreerd: 12 augustus 2012
Berichten: 4.871
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Ik heb je cijfers gegeven en argumenten die je ontkent. I k heb sites van de overheid geraadpleegd. Aan jou die specifieke post nu te quoten en te weerleggen wat niet klopt. Persoonlijk worden helpt niet. Die post daar van 2008 en betreffend mijn onderschrift is wat het is. Goedpraten omdat je graag drinkt getuigd van verslaving. Zoek hulp want de drooglegging kan wel eens komen.
Je hebt me studies gegeven van linkse onderzoekers op linkse universiteiten.
Ik heb je geantwoord dat onze levensverwachting hoger is. Ondanks het fijn stof, de tabak, de zware industrie, het moordende verkeer én de alcohol.
Mist spuien omtrent die supergezonde cannabis helpt niet. Als ik jouw studies volg wordt cannabis het hoofdbestanddeel van babyvoedsel. Komt niks van, ik denk dat, en 99 percent van de ouders denkt dat ook. Ik wil best regularisatie, mits strenge controle. Het resultaat daarvan zal zijn dat je geen wagen mag besturen, arbeid doen met cannabis in je bloed. Dus 1 jointje en je mag 10 dagen niks meer doen.
Het verbaasd me sterk dat je dat zou willen.Of bedoel je regularisatie zonder controle?
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 april 2014, 16:16   #120
manta
Secretaris-Generaal VN
 
manta's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 januari 2004
Berichten: 34.805
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Je hebt me studies gegeven van linkse onderzoekers op linkse universiteiten.
Ik heb je geantwoord dat onze levensverwachting hoger is. Ondanks het fijn stof, de tabak, de zware industrie, het moordende verkeer én de alcohol.
Mist spuien omtrent die supergezonde cannabis helpt niet. Als ik jouw studies volg wordt cannabis het hoofdbestanddeel van babyvoedsel. Komt niks van, ik denk dat, en 99 percent van de ouders denkt dat ook. Ik wil best regularisatie, mits strenge controle. Het resultaat daarvan zal zijn dat je geen wagen mag besturen, arbeid doen met cannabis in je bloed. Dus 1 jointje en je mag 10 dagen niks meer doen.
Het verbaasd me sterk dat je dat zou willen.Of bedoel je regularisatie zonder controle?
Ben je dan tien dagen zat/onder invloed van zo'n joint?
__________________
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be