Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 29 oktober 2020, 17:48   #101
Elio di Supo
Banneling
 
 
Geregistreerd: 13 november 2007
Locatie: The Swamp
Berichten: 28.231
Standaard

Dit topic doet me terug denken aan cartoonist Gregorius Nekschot. Inmiddels heeft die ook zichzelf het zwijgen opgelegd. Een overwinning voor de politiek correcte islamofilie.



In feite zouden we zijn nalatenschap moeten eren door zijn cartoons te posten. Als stille getuigen van de voortschrijdende censuurdrang en lange teentjessyndroom.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 18:48   #102
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Mij valt in deze wel op dat er meer verontwaardiging lijkt te bestaan om een uitspraak gevoed door frustratie, dan om het onthoofden van een leraar.

Verder geloof ik dat de uitspraak 'nekschot' veeleer past in hetzelfde rijtje als "We gooien hem in een put, slotje op en sleutel weggooien."
Iedereen weet wat iemand die dat zegt wil zegen. Evenzeer weet iedereen dat zoiets beeldspraak is. Want uiteraard, dat kan gewoon niet. En dat weet diegene die dat zegt ook.

Zo is dat ook met 'nekschot'.

Maar het is zo fijn om verontwaardigd te zijn; en bewust die uiting te misvatten. Alleen omdat deze wordt geuit door iemand van Vlaams-Belang.
Ze moeten toch op iets reageren als de werkelijkheid hen niet aanstaat en hun zogenaamde politieke correcte kultuur hen niet toestaat hun fouten te erkennen...
Dus uitspraken van een ander opschroeven en/of hem andere woorden in de mond leggen en dan zogezegd omvallen van verontwaardiging over zoveel schaamteloosheid, haat, extremisme en hun eigen verdraagzaamheid, die al lang geen verdraagzaamheid meer is, in de etalage zetten...

Zo kennen we hen toch; in feiten zouden we ze beter doodzwijgen zodat ze misschien gaan inzien welke wartaal ze wel vertellen...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 18:59   #103
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.198
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Jij en je vrienden zitten er hier voortdurend over te zagen/klagen, is dat niet genoeg?
Rechtlijnigheid is je totaal vreemd zie ik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik kan mis zijn maar ik heb je geen enkel woord van kritiek zien geven op panda die mensen wil vergassen omwille van hun politieke overtuiging.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 19:37   #104
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
We zijn blijkbaar snel de beelden vergeten wat die "mensen" daarginds uitgespookt hebben.

Met de beste wil vd wereld kunnen dat geen "mensen" genoemd worden.

Dat onthoofdend uitschot had nooit meer terug binnengelaten mogen worden, maar uitgeleverd aan Assad & berecht volgens de wetten van 't land waar ze hun misdaden gepleegd hebben.

Of gaan we er vanuit dat ze daar "ambulancier" zijn gaan spelen?

't Resultaat van decennialang marxistische hersenspoeling in onze onderwijsinstellingen ---> Monsters als "mensen" voorstellen, dat bekt ook lekker, maar aan 'n groot deel vd bevolking krijg je dat niet (meer) verkocht.

Vandaar dat 't ondertussen al meer dan 25% is, en stijgend, die 'n nekschot waarschijnlijk nog te barmhartig vinden.
Het is niet omdat veel mensen een mening delen, dat het een goede of correcte mening is.

En nu vraag je, wat is de maatstaf ? Wel, al die zaken die in die cartoon staan die Van Grieken vandaag heeft gepost.

Blijkbaar heeft hij problemen met het internationaal recht en dergelijke. Ik blijf bij mijn standpunt: die partij hoort verboden te worden.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 19:40   #105
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

knip gore fotos

Walgelijk volk!
Neem hen bij je in huis, die "mensen".
Uiteraard niet, maar zeg nu, moeten wij ook zo worden ?

Want nekschoten geven is soortgelijk als dat hé.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 19:41   #106
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Uiteraard niet, maar zeg nu, moeten wij ook zo worden ?

Want nekschoten geven is soortgelijk als dat hé.
Ik denk dat ze dat niet begrijpen.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 19:41   #107
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen Bekijk bericht
Pleiten voor het invoeren van de doodstraf is perfect mogelijk binnen een democratie. De invoering van de doodstraf is niet ondemocratisch.

Ik ben er geen voorstander van, maar ik zie geen democratisch probleem met het ijveren voor het invoeren van de doodstraf.
Dat is summiere executie, zonder rechtbank. Denk je echt dat die VB'er daar assisen op los wilt laten ?

Ik heb u een brug te verkopen....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 19:43   #108
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht


zet die fles weg
Waarom die fles opmerking ? Het is niet de eerste keer dat ik die opmerking maak hé. Ik meen dat.

Als anderen hier nekschoten/executies mogen verdedigen, mag ik ook een andere vorm van democratie verdedigen.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 19:46   #109
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle Bekijk bericht
Mij valt in deze wel op dat er meer verontwaardiging lijkt te bestaan om een uitspraak gevoed door frustratie, dan om het onthoofden van een leraar.

Verder geloof ik dat de uitspraak 'nekschot' veeleer past in hetzelfde rijtje als "We gooien hem in een put, slotje op en sleutel weggooien."
Iedereen weet wat iemand die dat zegt wil zegen. Evenzeer weet iedereen dat zoiets beeldspraak is. Want uiteraard, dat kan gewoon niet. En dat weet diegene die dat zegt ook.

Zo is dat ook met 'nekschot'.

Maar het is zo fijn om verontwaardigd te zijn; en bewust die uiting te misvatten. Alleen omdat deze wordt geuit door iemand van Vlaams-Belang.
Het is niet de eerste keer dat er dat soort praat uit een VB'er zijn mond komt hé. Ondertussen is het VB gedachtengoed vrij bekend. Goor racisme en autoritair.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:36   #110
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Pas op schoof, je dreigt besmet te worden door de VB retoriek.

Het begint met:
- er is toch niks mis mee om te zeggen dat je iemand een nekschot wil geven
- dan gaan ze 'een klein beetje dooddoen'
...
- en uiteindelijk zijn jij en ik aan de beurt.
Het is net of dat je mijn huwelijk beschrijft ....

Besef je zelf dat je de vele kiezers van het VB aan het ontmenselijken/er-virussen-van-aan-het-maken-zijt?
Jij zit op een verkeerde glijbaan, ik niet. Herlees mijn tekst maar.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:38   #111
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is net of dat je mijn huwelijk beschrijft ....

Besef je zelf dat je de vele kiezers van het VB aan het ontmenselijken/er-virussen-van-aan-het-maken-zijt?
Jij zit op een verkeerde glijbaan, ik niet. Herlees mijn tekst maar.
Het is het omgekeerde: de VB retoriek is van ontmenselijking een normale zaak aan het maken.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:38   #112
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ik denk dat ze dat niet begrijpen.
Spreek voor jezelf, want het krioelt hier van je tegenspraken afhankelijk over wie je het hebt...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:40   #113
marie daenen
Banneling
 
 
Geregistreerd: 2 december 2013
Berichten: 35.535
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is het omgekeerde: de VB retoriek is van ontmenselijking een normale zaak aan het maken.
Neen, Unia met onze linkiewinkies doen zulke dingen, het VB niet...
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:44   #114
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is net of dat je mijn huwelijk beschrijft ....

Besef je zelf dat je de vele kiezers van het VB aan het ontmenselijken/er-virussen-van-aan-het-maken-zijt?
Jij zit op een verkeerde glijbaan, ik niet. Herlees mijn tekst maar.
Daar kiezen ze zelf voor hé.

Of lezen die die tweets niet en horen ze hun parlementariers niet bezig in het parlement ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:46   #115
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Neen, Unia met onze linkiewinkies doen zulke dingen, het VB niet...
Iemand die aanspoort tot ‘nekschoten geven’ is perfect normaal voor het VB en zijn voorzitter?
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:47   #116
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies Bekijk bericht
Wegblijven uit gemeenten als Molenbeek vermindert dat risico alvast aanzienlijk. En verder zou ik Nice niet aanraden als eerstvolgende vakantieverblijf.
Je mag er zeker van zijn dat Nice de volgende ruime periode een zeer veilige stad zal zijn.
(ik ben zelf eens op vakantie geweest naar Egypte, een Nijl-cruise, kort na een zeer bloedige aanslag op toeristen ginder.
De boot zat amper voor een kwart gevuld, veel plaats dus enz., een flinke korting, en bij wijze van spreken hadden we elk een privé-flik in de buurt.
Een aanrader, zo'n Nijl-cruise. Zeer indrukwekkend. Zou iedereen eens moeten doen)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:50   #117
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.789
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het is niet omdat veel mensen een mening delen, dat het een goede of correcte mening is.

En nu vraag je, wat is de maatstaf ? Wel, al die zaken die in die cartoon staan die Van Grieken vandaag heeft gepost.

Blijkbaar heeft hij problemen met het internationaal recht en dergelijke. Ik blijf bij mijn standpunt: die partij hoort verboden te worden.
Daar is tot op heden evenwel nog geen enkel parlementair initiatief toe gekomen.
Je staat dus vrij alleen met jouw opinie.
Gelukkig maar. Voor de democratie.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:54   #118
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Je mag er zeker van zijn dat Nice de volgende ruime periode een zeer veilige stad zal zijn.
(ik ben zelf eens op vakantie geweest naar Egypte, een Nijl-cruise, kort na een zeer bloedige aanslag op toeristen ginder.
De boot zat amper voor een kwart gevuld, veel plaats dus enz., een flinke korting, en bij wijze van spreken hadden we elk een privé-flik in de buurt.
Een aanrader, zo'n Nijl-cruise. Zeer indrukwekkend. Zou iedereen eens moeten doen)
Ik ga dat ook doen, als de GEM open is.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:55   #119
Tavek
Banneling
 
 
Geregistreerd: 11 januari 2004
Berichten: 66.569
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Daar is tot op heden evenwel nog geen enkel parlementair initiatief toe gekomen.
Je staat dus vrij alleen met jouw opinie.
Gelukkig maar. Voor de democratie.
Newsflash, er is al een poging geweest. Waarom denk je dat het blok nu het belang heet ?
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2020, 20:58   #120
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Het is niet omdat veel mensen een mening delen, dat het een goede of correcte mening is.

En nu vraag je, wat is de maatstaf ? Wel, al die zaken die in die cartoon staan die Van Grieken vandaag heeft gepost.

Blijkbaar heeft hij problemen met het internationaal recht en dergelijke. Ik blijf bij mijn standpunt: die partij hoort verboden te worden.
Gij vindt enkel uw eigen mening de goede en correcte, dat is wel duidelijk.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be