Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Nieuwe wending rond dreigbrieven Remmery Hier kunnen alle topics terecht die te maken hebben met de de zaak Remmery.

 
 
Discussietools
Oud 8 mei 2005, 20:58   #101
Stef Leeuwenhart
Staatssecretaris
 
Stef Leeuwenhart's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 mei 2004
Locatie: het land tussen de torens van Gent en Brugge.
Berichten: 2.580
Standaard

Eerst was den Rik zo mediageil en nu het schoentje begint te spannen kondigt hij een persstop af. Een beetje hypocriet toch.
Stef Leeuwenhart is offline  
Oud 8 mei 2005, 21:04   #102
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
Eerst was den Rik zo mediageil en nu het schoentje begint te spannen kondigt hij een persstop af. Een beetje hypocriet toch.
Jep zijne vuile was komt buiten
Gertj3 is offline  
Oud 8 mei 2005, 21:27   #103
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart
Eerst was den Rik zo mediageil en nu het schoentje begint te spannen kondigt hij een persstop af. Een beetje hypocriet toch.
Voor ze wisten (wel nog niet zeker) wie de dader was kon hij niet genoeg op tv komen en nu een persstop afkondigen is inderdaad hypocriet.
Ook bij Naima heb ik bedenkingen, ze kon de druk niet aan en gaf daardoor haar ontslag maar om nadien alle dagen de pers te trotseren voelde ze zich niet te beroerd.

Laatst gewijzigd door daiwa : 8 mei 2005 om 21:30.
daiwa is offline  
Oud 8 mei 2005, 21:34   #104
ilfalco
Minister-President
 
Geregistreerd: 19 mei 2004
Berichten: 5.796
Standaard

DAt is alvast waar . Eerst zelf de mediageile kikker uithangen tot een concert toe en dan niet meer willen spreken met de pers. Een beetje verdacht en hypocriet.
ilfalco is offline  
Oud 8 mei 2005, 21:40   #105
Gertj3
Minister
 
Gertj3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2003
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 3.474
Stuur een bericht via MSN naar Gertj3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilfalco
DAt is alvast waar . Eerst zelf de mediageile kikker uithangen tot een concert toe en dan niet meer willen spreken met de pers. Een beetje verdacht en hypocriet.
is het ook niet de media die er soms wat overdreven aandacht aan heeft?
Gertj3 is offline  
Oud 9 mei 2005, 00:22   #106
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Apropos, wie heeft die hele zaak van de dreigbrieven eigenlijk aan de grote klok gehangen?

Was dat Remmery alias Van Nieuwenhuyse zelf of een van zijn medewerkers die wilde dat hier ruchtbaarheid aan gegeven werd? Of was het nog iemand anders?

Dat lijkt me mogelijk al even belangrijk om weten als wie die dreigbrieven schreef. Wie dacht er belang bij te hebben om die brievenaffaire publiek te maken?
Wreker is offline  
Oud 9 mei 2005, 06:55   #107
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Apropos, wie heeft die hele zaak van de dreigbrieven eigenlijk aan de grote klok gehangen?
De schrijver stuurde van de meeste brieven een copie naar enkele gazetten.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 9 mei 2005, 07:23   #108
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Bijlange niet, is altijd zo geweest. Een naamsverandering kan daar hoegenaamd niks aan veranderen.
wij hadden enkel een "niet-politiek-correcte" mening of politieke visie... alhoewel onze standpunten in Denemarken gewoon al wet zijn ! In Nederland worden het wetten... België loopt zoals gewoonlijk achter...

wij hebben geen "zwart geld verbrand",
wij hebben geen partijvoorzitters laten vermoorden,
wij hebben geen smeergelden ontvangen voor helicopters,
wij hebben geen staatsgelden verduisterd,
en de lijst van echte criminele feiten is nog veel langer !!
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 9 mei 2005, 07:29   #109
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Misschien komt er op VTM een nieuwe soap ?

"The Remmery Dinasty" ? met multicul, een beetje racisme, relaties op de werkvloer, werkloosheid, vakbonden, floerse sensatiepers, allerlei delicten, allerlei infiltraties, afpersing, overval... goed voor vijf jaar programatie !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline  
Oud 9 mei 2005, 08:04   #110
Mosasaurus
Banneling
 
 
Mosasaurus's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2004
Locatie: Limburg allein
Berichten: 1.568
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
De zaak Remmery krijgt een plezante wending. Zaakvoerder Rik Van Nieuwenhuyse bleek een buitenechtelijke relatie te hebben (gehad) met zijn werkneemster Marijke Vandoorne, wiens echtgenoot is opgepakt voor de hoofddoek-dreigbrieven.

Met andere woorden, racisme had er niets mee te maken. Maar onze bevooroordeelde en waardeloze (groen)linkse pers, onze politiek correcte politici alsook alle betweters-organisaties, maar vooral de koning en zijn gevolg, konden niet wachten om op de kar van de anti-racistische verontwaardigingen te springen.

En u zien ze er weer allemaal een beetje belachelijker uit. Laat staan dat het echte debat over racisme een nieuwe deuk in haar geloofwaardigheid krijgt.

Is dit het plan om het Vlaams Belang te stoppen? Jongens toch....

Hier het verhaal:



Net goed!!

En nu nog hopen dat woensdag de regering valt!!!!
Mosasaurus is offline  
Oud 9 mei 2005, 08:16   #111
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Het gaat meer en meer op een soap lijken. Indien men met zo een verhaal in "thuis" of "familie" zou afkomen, zou niemand het geloofwaardig vinden. Alweer is de waarheid straffer dan de fictie.
Geertje is offline  
Oud 9 mei 2005, 08:20   #112
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Egidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 maart 2005
Berichten: 10.380
Standaard Vannieuwenhuyse ontkent verhouding niet

http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=GQVEM0F5

Vannieuwenhuyse reageerde zaterdag vanuit zijn vakantiehuis in Frankrijk emotioneel en verongelijkt op de berichten over zijn ,,mogelijke relatie''. Hij wil de volgende dagen niet meer praten met de media. ,,Mijn gezin en ik hebben nooit om al die heisa gevraagd. We hebben ons altijd open gesteld voor iedereen en dan krijg je dit als dank. Wat er al dan niet geweest is tussen Marijke en mij is iets tussen mijn vrouw en mijzelf. Daar heeft de pers geen zaken mee. Maar ik kan niet geloven dat er een verband zou zijn met de dreigbrieven.''
Egidius is offline  
Oud 9 mei 2005, 08:28   #113
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa
Misschien komt er op VTM een nieuwe soap ?

"The Remmery Dinasty" ? met multicul, een beetje racisme, relaties op de werkvloer, werkloosheid, vakbonden, floerse sensatiepers, allerlei delicten, allerlei infiltraties, afpersing, overval... goed voor vijf jaar programatie !
Je vergeet het beste nog!
De 'sympathie' van de Belgische oppergaai voor deze 'slachtoffers' van extreem rechts niet vergeten, hé?!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 mei 2005, 08:30   #114
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=GQVEM0F5

Vannieuwenhuyse reageerde zaterdag vanuit zijn vakantiehuis in Frankrijk emotioneel en verongelijkt op de berichten over zijn ,,mogelijke relatie''. Hij wil de volgende dagen niet meer praten met de media. ,,Mijn gezin en ik hebben nooit om al die heisa gevraagd. We hebben ons altijd open gesteld voor iedereen en dan krijg je dit als dank. Wat er al dan niet geweest is tussen Marijke en mij is iets tussen mijn vrouw en mijzelf. Daar heeft de pers geen zaken mee. Maar ik kan niet geloven dat er een verband zou zijn met de dreigbrieven.''
Uiteraard niet.
Een mens kan toch maar moeilijk de schuld bij zichzelf gaan leggen na al die heisa over de extreem rechtse schuldigen?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 mei 2005, 08:33   #115
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
De schrijver stuurde van de meeste brieven een copie naar enkele gazetten.

Egidius

De ontvanger van de brieven deed anders niet gek veel moeite om uit de media te blijven.
Hij liet zich zelfs door de koning uitnodigen.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 9 mei 2005, 11:05   #116
Wreker
Staatssecretaris
 
Wreker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 november 2004
Berichten: 2.752
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
http://www.standaard.be/nieuws/binne...cleID=GQVEM0F5

Vannieuwenhuyse reageerde zaterdag vanuit zijn vakantiehuis in Frankrijk emotioneel en verongelijkt op de berichten over zijn ,,mogelijke relatie''. Hij wil de volgende dagen niet meer praten met de media. ,,Mijn gezin en ik hebben nooit om al die heisa gevraagd. We hebben ons altijd open gesteld voor iedereen en dan krijg je dit als dank. Wat er al dan niet geweest is tussen Marijke en mij is iets tussen mijn vrouw en mijzelf. Daar heeft de pers geen zaken mee. Maar ik kan niet geloven dat er een verband zou zijn met de dreigbrieven.''
Dat is een zuivere bekentenis.

En zijn vrouw zit er ook al mee tussen...
Wreker is offline  
Oud 9 mei 2005, 11:12   #117
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Dat is een zuivere bekentenis.

En zijn vrouw zit er ook al mee tussen...
Ieder ander mens zou als er niets was geweest dat verontwaardigd ontkennen maar hij fietst een beetje rond de zaak heen vind ik, verdacht.
daiwa is offline  
Oud 9 mei 2005, 11:18   #118
Geertje
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geertje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 september 2004
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
Berichten: 13.284
Standaard

Nu er ook nog affaires in de zaak voorkomen wordt het plezant. Tenminste een echte soap. Spijtig genoeg staan er nog geen camera's in het bedrijf, zoals in Big Brother. Benieuwd welke verrassende onthullingen ons nog allemaal te wachten staan.

ps : nu weten we waarom de koning ze uitgenodigd heeft, het had ervaring in zo een zaken
Geertje is offline  
Oud 9 mei 2005, 11:30   #119
Luddo
Minister
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: In de stille Kempen
Berichten: 3.898
Standaard

[size=2]Toch wel raar dat er op de webstek van "De Morgen" met geen woord gerept wordt over de nieuwe ontwikkelingen in de zaak Remmery... Zouden ze daar toch niet zo goed geïnformeerd zijn als ze zelf beweren? [/size]
__________________
Ik ben het kleine jongetje dat vanop de schouders van zijne papa naar de stoet kijkt en uitroept: "Papa, de koning heeft weer geen kleren aan!

Laatst gewijzigd door Luddo : 9 mei 2005 om 11:51.
Luddo is offline  
Oud 9 mei 2005, 11:33   #120
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Luddo
[font=verdana, arial][size=2]Toch wel raar dat er op de webstek van "De Morgen" met geen woord gerept wordt over de nieuwe ontwikkelingen in de zaak Remmery... Zouden ze daar toch niet zo goed geïnformeerd zijn als ze zelf beweren? [/size][/font]
De recente ontwikkelingen passen niet in hun kraam dat er uit bestaat het Vlaams Belang zo veel mogelijk te beschadigen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 9 mei 2005 om 11:34.
daiwa is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:20.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be