Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
|
Discussietools |
15 maart 2006, 21:33 | #101 |
Minister
|
|
15 maart 2006, 22:19 | #102 | |
Banneling
|
Citaat:
|
|
16 maart 2006, 13:26 | #103 |
Staatssecretaris
|
asslaam alaikum,
lieve basy lys, eigenlijk laat het me een beetje koud of ik in je achting stijg of niet. niet omdat ik je niet waardeer, in tegendeel. gelijk hoe hoog ik in jouw achting sta, jij staat (net als die zes miljard andere) superhoog in die van mij. ik heb geleerd dat het op zich goed aanvoelt om een hoge achting voor alle levende wezens te hebben, dus bn ik wel een beetje blij dat er weer iemand in jouw achting gestegen is. ik weet dat ook jij daar gelukkiger van wordt. assalaam alaikum, redwasp |
16 maart 2006, 16:15 | #104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Boeee ik ben nu ineens bang van jou......
16 maart 2006, 16:21 | #105 |
Parlementsvoorzitter
|
de mensen die in de enige God, de Schepper geloven zijn moslims
de mensen die in de bijbel en in Jezus geloven zijn moslims de mensen die in toraat geloven in in Mozes zijn moslims de mensen die geloven dat Messias , Jezus vrede zijn met hem zal terugkeren zijn moslims..; de mensen die logisch geloven en logisch nadenken zijn moslims ..! 1 + 1 + 1 = 3 en niet aan 1, !!!! het universum heeft een begin, is ontstaan na een big bang, wetenschappelijk gezien. ik geloof erin, en al 1400 jaar geleden, omdat da litterlijk in de koran staat, wat de wetenschap nu zegt. het universum heeft een begin, dus is gemaak, in tegenstelling tot de atheisme, een geloof die gelooft in het niet bestaan van de Schepper, dus van God. ze beweerden dat het universum geen begin heeft, oneindig en eeuwig, maar Goddank,, ze hebben een onvergetelijke en zware klap gekregen door wetenschap. !! groetjes |
16 maart 2006, 17:09 | #106 |
Minister
|
|
16 maart 2006, 17:14 | #107 |
|
Je bent zeker mannelijk, Je hebt rode ogen met een snik baardje, je hebt ook een staartje met een pijl achtige puntje, en je hebt een drietandige staafje......zoals den deze
16 maart 2006, 20:53 | #108 |
Minister
|
|
16 maart 2006, 22:43 | #109 |
|
16 maart 2006, 23:43 | #110 |
Staatssecretaris
|
assalaam alaikum,
twee jonge japanners waren aan het opscheppen over hun leraar. de ene zei: "mijn leraar is de grootste tovenaar van het land. hij kan over water en door de lucht wandelen, tovert goud wanneer hij maar wil en kan zelfs mensen uit de dood opwekken." "dat is nog niets vergeleken met mijn leraar!" zei de ander "die van mij is pas een echte meester-tovenaar. hij eet wanneer hij honger heeft, slaapt wanneer hij moe is en wanneer zijn tijd gekomen is zal hij sterven." dat doet er mij aan denken. toen iemand ooit aan de buddha shakyamuni vroeg wat zijn leerlingen dan zo speciaal maakte zei hij:'"wij eten, we wandelen, we zitten en we slapen." "maar dat doet iedereen toch!" "als wij eten, dan weten we dat we eten, als we wandelen dan weten we dat we wandelen. als we zitten dan weten we dat we zitten en als we slapen, dan weten we dat we slapen." slm, redwasp |
1 april 2006, 14:55 | #111 | |
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
En als deze "god" het universum "gemaakt" heeft, waar verblijft die "god" dan? Weet jij het? Het geloven in een "God" wat dat ook mag zijn, is gewoon een menselijke invulling, geschapen naar menselijke verbeelding om een antwoord te vinden, en om "orde" in de chaos te scheppen, wat de menselijke natuur is.
1 april 2006, 15:31 | #112 | |
|
Citaat:
|
|