Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Is racisme fout?
Neen, het is een gezond gedachtengoed. Wit bij wit. Zwart bij Zwart. Simpel. 35 56,45%
Ja, want negers zijn sexy. 12 19,35%
Ja, want ik eet graag kebab en de islam is verijkend. 15 24,19%
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord
 
Discussietools
Oud 3 november 2004, 16:12   #101
jOOSt
Minister-President
 
jOOSt's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 mei 2004
Berichten: 5.047
Standaard

Wat een idiote peiling! Is racisme fout? Ja natuurlijk! Is het omdat negers sexy zijn of omdat ik graag kebab eet en de islam verijkend is. Neen!

Laatst gewijzigd door Willem de Spreker : 3 november 2004 om 16:17.
jOOSt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 17:26   #102
Scarabaeida
Europees Commissaris
 
Geregistreerd: 10 oktober 2004
Locatie: Ekeren Donk
Berichten: 6.396
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Ten eerste, u HOEFT niet mee te doen, hoor. Maar het is zo dat men de vragen een beetje moet weten aan te kleden, anders reageert er geen kat op. Probeert u het maar eens op uw manier en bekijk het resultaat.

Ten tweede, u bent voor de doorsnee-forummer zelf ook moeilijk verstaanbaar met uw dure worden als antropologisch en denegratie. Maar u wenst waarschijnlijk dan ook alleen te spreken met "mensen van uw niveau".
Geen probleem, beste. Maar ik wil wel zeggen dat ik geen synoniem voor antropologisch ken omdat het een benaming van een bepaalde tak is die de biologie en de geschiedenis combineert. Ter verduidelijking, de studie van de mens voor die schrijven kon en in mijn voorbeeld respectievelijk diens raciale evolutie doorheen die eeuwen. De mens is er immers uiterlijk op veranderd sinds ze zich uit Afrika waanden van wereldhoek tot wereldhoek.

De vriendelijke groeten.
Scarabaeida is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 19:00   #103
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
thePiano's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 augustus 2002
Locatie: Antwerpen, 't Stad van Alleman
Berichten: 18.172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Waarom is racisme eigenlijk fout? Mogen we niet meer eisen dat rassen en kulturen die hier niet thuis horen het aftrappen?
Ideologieën die hier niet thuis horen kunnen beter het eerst opstappen. Als je dat wenst kom ik je nog een laatste aftrap geven op het perron. Geen bedankt, graag gedaan.
__________________
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is."
(Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008)
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 21:18   #104
doornroosje
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 25 maart 2004
Berichten: 2.578
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ideologieën die hier niet thuis horen kunnen beter het eerst opstappen. Als je dat wenst kom ik je nog een laatste aftrap geven op het perron. Geen bedankt, graag gedaan.
bent u plots van het blok geworden?
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 18:34   #105
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Citaat:
Is racisme fout?
Natuurlijk niet, in een multiculturele samenleving die onderhevig is aan islam-fascisme is dat de logica zelf.
__________________
Weisse Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 13:59   #106
witenzwart
Banneling
 
 
Geregistreerd: 26 april 2004
Berichten: 137
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ideologieën die hier niet thuis horen kunnen beter het eerst opstappen. Als je dat wenst kom ik je nog een laatste aftrap geven op het perron. Geen bedankt, graag gedaan.
Het zullen de zuivere Vlamingen zijn die U een aftrap geven... Met de katapult schieten we uw soort in de oceaan waar de hongerige haaien zitten! Dan kan Michel Vandenbosche klagen dat het een misdaad is dieren bedorven vlees te voederen! Hahaha!
witenzwart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 14:03   #107
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door witenzwart
Het zullen de zuivere Vlamingen zijn die U een aftrap geven... Met de katapult schieten we uw soort in de oceaan waar de hongerige haaien zitten! Dan kan Michel Vandenbosche klagen dat het een misdaad is dieren bedorven vlees te voederen! Hahaha!
Laat ons kort en bondig lachen: HA!
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2004, 23:24   #108
777
Vreemdeling
 
777's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 mei 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 76
Standaard

Dit zet er mij toe aan een van mijn berichtjes ergens anders, ook hier te vermelden aangezien het volledig on topic is:


Bepaalde Volkeren (numerieke meerderheid) ...

Oorspronkelijk is de wereld opgemaakt uit Blanken in Europa, Zwarten in Afrika, Japanners in Japan, Chinezen in China, Indianen in Noord, Zuid en Centraal Amerika, Aboriginies in Australie, Turken, Perzen, Afganen, Palestijnen, Joden, enz ,,,in het Midden-Oosten, enz .... dat is wat de natuur gewild heeft.
De natuur heeft geen vermenging van de rassen teweeg gebracht. Rassen menging is eigenlijk niet natuurlijk.
Dus waar zijn wij toch met bezig ... de Groenen zijn voor de verdediging(terecht) van de natuur ... en wat dan met de mens
Die rassenmengeling is een teloorgang van de mensheid
Duidelijk verschillen tussen volkeren:
De Arabieren zijn een numeriek groot aantal mensen ,maar produceren niets ...noch goederen noch intelligentia.
Daarentegen heb je een nog groter numeriek aantal Chinezen met een grote proctiviteit en intelligentia.
Hieromtrent kan men zich toch vragen stellen bij het feitelijk verschil tussen volkeren.
Landen zoals Japan en Duitsland hebben zichzelf er bovenop gebracht na volledig kapot gebombardeerd te zijn ...en zijn daarbij bij de machtigsten der aarde geworden.
Daarentegen heeft men Rusland met een grote intelligentia en veel vakkundigen bevolking en die er ekonomisch maar niet bovenop geraakt.

NB: ik heb voor het eerste gekozen.
__________________
Andre(777)

Laatst gewijzigd door 777 : 15 november 2004 om 23:26.
777 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be