Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 27 februari 2021, 13:23   #101
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.975
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Panda legt het zwart op wit uit. met de teksten van het 70 puntenplan erbij. Een discussie die daarvan vertrekt is toch wel een normale discussie?
Het 70 puntenplan bestaat niet meer, en het "Blok" ook niet.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:23   #102
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Panda legt het zwart op wit uit. met de teksten van het 70 puntenplan erbij. Een discussie die daarvan vertrekt is toch wel een normale discussie?
Voor jullie lijkt dat wel een soort evangelie. Ik heb de voorbije 20jaar geen enkele VB-er dat 70-puntenplan nog weten te melden. Jullie zijn er blijkbaar meer mee bezig, zelfs op het autistische af.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:26   #103
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het 70 puntenplan bestaat niet meer, en het "Blok" ook niet.
Klopt, en dat komt Panda & C° niet goed uit, en dus blijven ze er maar in het ijle weg over lullen.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:26   #104
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.142
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het 70 puntenplan bestaat niet meer, en het "Blok" ook niet.
De partijkopstukken wel. Zijn die dan van overtuiging veranderd? Op een thema als aanpak van de vreemdelingenkwestie is dat geen detail he. Dat is zonder meer de core business en eigenlijk bijna de enige business van het VB.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:26   #105
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik denk niet dat ze daar orders van VLD'ers die zich constant als VB haters uiten, gaan aanvaarden...


Niemand hoeft orders te volgen, het Blok mag -uiteraard- beslissen om geen knieval te doen en bijgevolg ad perpetuum in hun cordon sanitaire te blijven. No problem.

Het is ondertussen al veeeele jaren geleden, dat professor Vermeersch deze finaliteit voorstelde aan Blok kopstuk PhDW. Die dat enkel hooghartig heeft weggelachen.

So be it.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:29   #106
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.975
Standaard

Deze draad gaat over de"geplande" online bevraging van alle burgers over de op til zijnde staatshervorming. Het "ondemocratische" Vlaams Belang noch haar kiezers worden daarvan uitgesloten.
Dat bewijst wat het eeuwige geleuter over het ondemocratische en fascistische VLAAMS Belang waard is: 0, NUL. ZERO.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:30   #107
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De partijkopstukken wel. Zijn die dan van overtuiging veranderd? Op een thema als aanpak van de vreemdelingenkwestie is dat geen detail he. Dat is zonder meer de core business en eigenlijk bijna de enige business van het VB.
Dus, als er morgen één ministerpost naar het VB zou gaan, draaien overmorgen de motoren van de C-130's ??? Want dat is het imago die jullie hier vh VB willen ophangen.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 27 februari 2021 om 13:52.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:32   #108
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 115.975
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De partijkopstukken wel. Zijn die dan van overtuiging veranderd? Op een thema als aanpak van de vreemdelingenkwestie is dat geen detail he. Dat is zonder meer de core business en eigenlijk bijna de enige business van het VB.
Als 810.000 kiezers daar geen probleem mee hebben maar er zelfs achterstaan dan is dat een democratische keuze.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:35   #109
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.142
Standaard

Wel, ik zou graag weten wie jullie willen het land uitzetten:

- alle vreemdelingen, inbegrepen degenen die tussen '74 en nu zijn genaturaliseerd;
- alle vreemdelingen, en bepaalde genaturaliseerden
- alleen moslims
- alleen vreemdelingen die een veroordeling hebben opgelopen.


Dat is toch geen onbelangrijke vraag? Je kan je er niet toe beperken wat te roepen over het vreemdelingenprobleem en je voorstel om dat aan te pakken in het ongewisse te laten.
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:42   #110
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wel, ik zou graag weten wie jullie willen het land uitzetten:

- alle vreemdelingen, inbegrepen degenen die tussen '74 en nu zijn genaturaliseerd;
- alle vreemdelingen, en bepaalde genaturaliseerden
- alleen moslims
- alleen vreemdelingen die een veroordeling hebben opgelopen.

Dat is toch geen onbelangrijke vraag? Je kan je er niet toe beperken wat te roepen over het vreemdelingenprobleem en je voorstel om dat aan te pakken in het ongewisse te laten.
Alle niet-Europese vreemdelingen met een strafblad, en/of meer dan een jaar werkloos.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 27 februari 2021 om 13:49.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:48   #111
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Je baseert je door je op onblusbare haat geïnspireerd gelul op iets dat niet meer bestaat. Ook het Blok bestaat niet meer.

Bovendien hebben de 810.000 kiezers van het VLAAMS BELANG overduidelijk geen probleem met de punten uit het oorspronkelijke 70 puntenplan. Meer nog. Steeds meer kiezers staan vierkant achter het door nep-democraten verguisde vreemdelingenbeleid van het Vlaams Belang. De democratie dus.
Steeds meer autochtonen ondervinden elke dag opnieuw de gevolgen van de onwil om rekening te houden met wat 810.000 democratische kiezers voorstaan. Steeds meer van die voorstellen worden later door andere partijen op tafel gegooid én uitgevoerd.
Er wordt niet alleen niet naar de vertegenwoordigers van die kiezers geluisterd, ze worden ook nog eens schandelijk gediscrimineerd én uitgesloten. Het cordon sanitair is een politiek uitsluitingsmechanisme. Als dat OFFICIEEL gebruikt zou worden tegen allochtonen stond niet alleen Unia op haar dubbelhartige kop.

Je tot in den treure gebruikte link naar de fascisten en de nazi's maakt je discours niet geloofwaardiger. Ik snap niet dat iemand, die ik aanvankelijk als een intelligente aanwinst voor dit forum zag, er zich niet van bewust is dat hij zich als een levend voorbeeld presenteert van al het kwaad dat hij het Vlaams Belang toedicht.

"de truuk met de duif" dus...


Zo werkt het niet, knuppel...

Het marketing truukje met versie 2 van het plan uit te brengen in '96, om het daarna in alle stilte als 'niet langer relevant' te beschouwen, overtuigde niemand. Geen enkele andere politieke partij is in die valstrik gelopen. Iedereen blijft tot op heden 100% het cordon toepassen, net omdat er geen fundamentele verandering heeft plaatsgevonden.

En het is niet pandareus, maar wel PhDW himself die elke mogelijke, of gesuggereerde, onduidelijkheid heeft weggenomen over zijn deportatieplan uit 1992. Hij heeft dat in 2016 gedaan, via de nationale pers.

En ik merk op dat zijn partijleiding daar geen woord kritiek of ander weerwerk op heeft gegeven...

Citaat:

Filip Dewinter: "Mijn 70-puntenplan was zelfs nog te braaf"

PolitiekEr was al de comeback van de bokshandschoen en een pleidooi voor de legalisering van wapens, maar in een interview met De Zondag is Filip Dewinter nog een stapje verdergegaan door het 70-puntenplan opnieuw op te rakelen, tot voor kort taboe bij het vernieuwde Vlaams Belang. "Het zeventigpuntenplan was correct. Ik trek daar niets van terug."
Bewerkt door: Redactie 24-01-16

Het radicale 70-puntenplan was in 1992 de oplossing van het Vlaams Blok voor het 'vreemdelingenprobleem'. Dewinter: "Het Vlaams Blok heeft altijd gelijk gehad. Had men twintig jaar geleden maar geluisterd naar ons. Had men het zeventigpuntenplan maar in de praktijk gebracht."

"Wij moeten geen schrik hebben van onze schaduw. Het zeventigpuntenplan was correct. Ik trek daar niets van terug."
bron : "Wij moeten geen schrik hebben van onze schaduw. Het zeventigpuntenplan was correct. Ik trek daar niets van terug.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 13:59   #112
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Voor jullie lijkt dat wel een soort evangelie. Ik heb de voorbije 20jaar geen enkele VB-er dat 70-puntenplan nog weten te melden. Jullie zijn er blijkbaar meer mee bezig, zelfs op het autistische af.




hierzie, fier vanop de eigen partij website : https://vlaamsbelangborgerhout.org/f...-nog-te-braaf/
https://www.demorgen.be/nieuws/filip...raaf~bb8e903d/
https://www.dezondag.be/dewinter/
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 14:02   #113
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Braaf genoeg alleszins opdat het gros van die punten ondertussen zijn ten uitvoer zijn gebracht.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 14:03   #114
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wel, ik zou graag weten wie jullie willen het land uitzetten:

- alle vreemdelingen, inbegrepen degenen die tussen '74 en nu zijn genaturaliseerd;
- alle vreemdelingen, en bepaalde genaturaliseerden
- alleen moslims
- alleen vreemdelingen die een veroordeling hebben opgelopen.


Dat is toch geen onbelangrijke vraag? Je kan je er niet toe beperken wat te roepen over het vreemdelingenprobleem en je voorstel om dat aan te pakken in het ongewisse te laten.
Jouw vraag is super relevant, aangezien de auteur van dit werkstuk uit 1992 in 2016 het opnieuw inhoudelijk bevestigde en het klaarblijkelijk nog scherper zou willen formuleren.

Al het gelul over 'enkel criminelen, illegalen, moslims' staat diametraal tegenover de glasheldere tekst van het 70 puntenplan die gewoon spreekt over niet-europese vreemdelingen.

...en PhDW wil daarop geen jota toegeven, terwijl zijn partijleider zich in stilte hult.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 17:56   #115
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 80.591
Standaard

Trouwens, hoeveel van die 70 punten waren een overtreding van de grondvod en/of evrm?

Dju, al spijt dat ik die vraag gesteld heb.

De draad gaat over het on line bevragen van de mensen, en of dit enige zin heeft.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 18:26   #116
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.141
Standaard

Zou het Vlaams Belang dan wel bestuurswaardig gevonden worden mocht de partijleiding morgen op zijn kop gaan staan en het omgekeerde verkondigen als vandaag?

Ik denk het niet, ze zijn verbrand en uit gewoonte zouden de andere partijen hun blijven uitsluiten. Voor het VB heeft het dus weinig zin om iets te veranderen of om te pogen om het cordon sanitaire te doorbreken. Wat zij moeten doen is verder oppositie voeren.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 18:39   #117
N-VA
Parlementsvoorzitter
 
N-VA's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 januari 2003
Locatie: Gent
Berichten: 2.141
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Wel, ik zou graag weten wie jullie willen het land uitzetten:

- alle vreemdelingen, inbegrepen degenen die tussen '74 en nu zijn genaturaliseerd;
- alle vreemdelingen, en bepaalde genaturaliseerden
- alleen moslims
- alleen vreemdelingen die een veroordeling hebben opgelopen.


Dat is toch geen onbelangrijke vraag? Je kan je er niet toe beperken wat te roepen over het vreemdelingenprobleem en je voorstel om dat aan te pakken in het ongewisse te laten.
De reële situatie van vandaag is dat er geen vreemdelingen worden teruggestuurd en dat er integendeel nog altijd nieuwkomers worden binnengehaald. Het ziet er overigens niet naar uit dat dat (ooit) zal stoppen.

Jullie (Pandareus, Dadeemelee en Dalibor) juichen dat trouwens toe.
N-VA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 18:51   #118
Pandareus
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 24 maart 2014
Berichten: 72.758
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door N-VA Bekijk bericht
Zou het Vlaams Belang dan wel bestuurswaardig gevonden worden mocht de partijleiding morgen op zijn kop gaan staan en het omgekeerde verkondigen als vandaag?

Ik denk het niet, ze zijn verbrand en uit gewoonte zouden de andere partijen hun blijven uitsluiten. Voor het VB heeft het dus weinig zin om iets te veranderen of om te pogen om het cordon sanitaire te doorbreken. Wat zij moeten doen is verder oppositie voeren.
Bestuurswaardig zijn is een opportuniteitsvraag, die kun je niet op voorhand beantwoorden omdat ze afhangt van teveel onbekenden.

Aanvaardbaar zijn in politiek-ethische zin is van een heel andere orde.

Om ooit aanvaardbaar te kunnen worden voor de rest van het politieke spectrum moet er fundamenteel verandering komen, of alles blijft (logisch...) bij hetzelfde.

Professor Vermeersch heeft het jaren geleden al live op televisie tegen PhDW gezegd wat er minimaal dient te gebeuren vooraleer het cordon kan stopgezet worden. HIj heeft er eens goed mee gelachen en is gewoon voort gegaan op zijn gekende weg. Nu jaren later, kan ik enkel vaststellen dat het coiffeurke PhDW nog altijd zijn zin laat doen en dat de partij enkel de marketing wat beter weet te verzorgen maar nog steeds dezelfde donkerbruine pap serveert.

Zonder publieke en oprechte knieval voor het 70 puntenplan zal die partij nooit aanvaardbaar worden.

Je laatste zin is dan ook bijna juist : oppositie voeren is het enige dat zij ooit kunnen doen.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...De Wever is een klootzak, en dit op meerdere vlakken. O.a. wat betreft zijn Blokhaat en zijn walgelijke kontenkruiperij in het stronthol van de partijen die hem een mes in de rug staken...
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 19:05   #119
Zipper
Secretaris-Generaal VN
 
Zipper's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2009
Berichten: 53.347
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Bestuurswaardig zijn is een opportuniteitsvraag, die kun je niet op voorhand beantwoorden omdat ze afhangt van teveel onbekenden.

Aanvaardbaar zijn in politiek-ethische zin is van een heel andere orde.

Om ooit aanvaardbaar te kunnen worden voor de rest van het politieke spectrum moet er fundamenteel verandering komen, of alles blijft (logisch...) bij hetzelfde.

Professor Vermeersch heeft het jaren geleden al live op televisie tegen PhDW gezegd wat er minimaal dient te gebeuren vooraleer het cordon kan stopgezet worden. HIj heeft er eens goed mee gelachen en is gewoon voort gegaan op zijn gekende weg. Nu jaren later, kan ik enkel vaststellen dat het coiffeurke PhDW nog altijd zijn zin laat doen en dat de partij enkel de marketing wat beter weet te verzorgen maar nog steeds dezelfde donkerbruine pap serveert.

Zonder publieke en oprechte knieval voor het 70 puntenplan zal die partij nooit aanvaardbaar worden.

Je laatste zin is dan ook bijna juist : oppositie voeren is het enige dat zij ooit kunnen doen.
Hij heeft ooit ook live op TV gezegd wat hij van de islam vond, maar daar reageerden de verenigde poco's vd Wetstraat al veel "lauwer" op.
__________________






Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 februari 2021, 19:06   #120
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 70.566
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210225_97207191

Veel mooie woorden over de "bevraging" van de burgers, maar geen letter over de regering die het laatste woord zal hebben.

Waarom doet deze show mij denken aan de "politieke vernieuwing" van Verhofstadt? Omdat dat ook enkel mooie woorden ware en pure volksverlakkerij?

Een bindend referendum laat de Belgische grondwet niet toe. En wat de enige nationale volksbevraging opleverde hebben we ervaren midden vorige eeuw.
Och waarom niet, een vrijblijvend referendum. Dat is toch gewoon leuk.
__________________
“Toen ze (Sihame El Khaouakibi) over haar werk vertelde, wist ik meteen: dit hebben we ook in Brussel nodig,” zei Jambon daarover.
https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be