Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 16 februari 2023, 11:10   #101
Xenophon
Secretaris-Generaal VN
 
Xenophon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 september 2009
Berichten: 98.887
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Heb jij zelf de onfortuinlijkheid om bekend te zijn met de materie van zelfmoordpogingen ?
Ik wel.

En zoals vele dingen mislukte ook dat.

Uiteraard.
__________________
Citaat:
Ta gueule!
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 11:34   #102
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.682
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adam Smith Bekijk bericht
... Marco Borsato, Ali B en Jeroen Rietbergen, die zijn in die omgeving ook gaan denken, dat ze elke vrouw konden krijgen. Die komen in Nederland niet meer aan de bak,...
Die gaan straks gewoon weer veel geld verdienen hoor.

Het bewijs tegen hen is flinterdun. Misschien dat Marco een probleem houdt. Proberen een minderjarige te versieren is heel schadelijk voor je reputatie.

Maar de drugs -en sexfeestjes van Ali en Jeroen is gewoon iets wat zoveel Hollanders doen (of zouden willen doen).

Kan je je baan kosten, maar lijkt me niet strafbaar.

In de rapwereld van Ali levert het ook nog eens veel straatpunten op.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 13:51   #103
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Dezelfde ??
Wie weet. De Eveline waar Peter Van de Veire zijn aarslikkerij naar stuurde bleek een vent uit Gent en één uit te Kempen te zijn.

https://www.demorgen.be/nieuws/raadk...rtij~b1c642a1/


Het onderzoek na het BV-schandaal nam anderhalf jaar in beslag en identificeerde in totaal twaalf slachtoffers. Behalve de drie bekende Vlamingen, worden er nog negen andere mannen beschouwd als slachtoffer. Een van hen is ook een bekend gezicht die in 2019 bij het Antwerpse parket een klacht indiende nadat hij in de val gelopen was van G.R. De man wil niets meer te maken hebben met de zaak. Volgens onze informatie hebben er op dit moment acht van de twaalf mannen zich burgerlijke partij gesteld. Vier hebben dat niet gedaan, allicht uit schaamte over hun betrokkenheid.


Het vrouwengeljikheidsintituut en de VRT hebben meer succes gehad in het omkopen van vrouwen om zich burgerlijke partij te stellen tegen Bart De Pauw.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 14:34   #104
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Het vrouwengeljikheidsintituut en de VRT hebben meer succes gehad in het omkopen van vrouwen om zich burgerlijke partij te stellen tegen Bart De Pauw.
omkopen? Bewijs het, of stop met zeveren

Die vrouwen hebben zich pas burgerlijke partij gesteld nadat Bart zelf het publiek opzocht met zijn video, waarna het gerecht een onderzoek is opgestart. Had BArt die video niet publiek gemaakt nav de stopzetting van de samenwerking met de vrt, dan had het gerecht nooit een onderzoek gestart, en hadden die vrouwen zich nooit burgerlijke partij gesteld.

ge moogt de geschiedenis zoveel mogelijk proberen herschrijven, omdat den Bart toch zo nen toffe pee is, maar hij is niet het grote slachtoffer van een bende feeksen met een missie. Hij heeft zelf het lont aangestoken met zijn video en toonde totaal geen schuldbesef, en heeft de zaak op de spits gedreven met een rechtzaak tot gevolg. Hij is niet gecanceld, hij heeft zijn eigen gecanceld
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 14:41   #105
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.788
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
De video van Bart De Pauw was voor de communicatie van de VRT. Die video, waar hun volgens de media zelfs een communicatiebureau voor betaalde, was een zéér grote kemel.
"aanval is de beste verdediging" dacht em waarschijnlijk. Maar die video heeft was wel de basis om een gerechtelijk onderzoek te starten. Bart zelf is daar dus schuldig aan. Niet de VRT, niet de slachtoffers.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Dat hij pas psychologische hulp aanvaarde lang na de feiten is het falen van de vertrouwenspersonen en de leiding van de VRT.
lol ja. Een persoon zonder schuldinzicht, die ervan overtuigd is dat em niks verkeerd heeft gedaan, en dus voor zichzelf heeft uitgemaakt dat em geen reden heeft om psychologische hulp te zoeken... maar het is wel het bewijs van het falen van de vrt en de vertrouwenspersoon? Tuurlijk

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Kan jij één voorbeeld geven van slachtoffers van de cancel-kultuur die er van afkwamen met hun fouten te erkennen, sorry te zeggen en psychologische hulp te zoeken ?
Bart heeft zichzelf gecanceld
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 14:58   #106
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

Hij is echt wel flauw geweest. Kon alle vrouwen krijgen, maar nee het moesten die geiten zijn.

1 tip:
#neverfuckthepayroll
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:12   #107
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Hij is echt wel flauw geweest. Kon alle vrouwen krijgen, maar nee het moesten die geiten zijn.

1 tip:
#neverfuckthepayroll
Hij had zelfs Bemmeke kunnen krijgen, maar helaas pindakaas koos hij voor die merries.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:14   #108
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

o_0
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:16   #109
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.557
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
o_0
Ik zwans er maar mee. Het was een inkoppertje.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:18   #110
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

I know
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:20   #111
Philemon
Provinciaal Gedeputeerde
 
Philemon's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 november 2021
Berichten: 830
Standaard

Moest ik het idee opperen om een zelfmoordpoging ondernemen, mijn vrouw vermoord me.

Laatst gewijzigd door Philemon : 16 februari 2023 om 15:21.
Philemon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:29   #112
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 21.525
Standaard

Tis beter om da als een ongeluk te doen lijken zodat uw nabestaanden niet met vragen achterblijven. Co2 vergiftiging ofzo.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:33   #113
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
omkopen? Bewijs het, of stop met zeveren
Bekend televisiemaker Bart De Pauw staat naar verwachting midden 2021 terecht in de correctionele rechtbank voor digitale overlast en stalking. Een tiental vrouwen stelde zich burgerlijke partij in deze zaak, samen met het Instituut voor de gelijkheid van vrouwen en mannen.
“Het is de taak van het Instituut als gelijkheidsorgaan en onafhankelijke overheidsinstelling om slachtoffers van seksueel grensoverschrijdend gedrag, en in dit geval stalking, juridisch bij te staan”, legt adjunct-directrice Liesbet Stevens uit. “Het Instituut stelde zich burgerlijke partij in deze zaak omdat stalking een belangrijk thema is dat onderbelicht blijft in onze samenleving.
Daarenboven bieden we communicatieve ondersteuning en afscherming van de publieke aandacht, omdat deze zaak enkele bekende namen betref


https://igvm-iefh.belgium.be/sites/d...p_campagne.pdf

Omkopen = 100% juridische bijstand tot uitputting van rechtsbronnen met het vrouwengelijkheidsinstituut dat zich mede partij stelt.

De personen achter "Eveline" werden door datzelfde instituut aangevallen....
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:33   #114
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.557
Standaard

Ik wil niks banaliseren, maar ik vermoed wel dat de tijdsgeest een grote rol speelt. Het feit dat veel van die vrouwen zich slachtoffer voelen is zo gemaakt door de sfeer. In andere tijden zouden ze niet klagen en het zelfs niet erg gevonden hebben.

Gevaarlijke uitspraak misschien, maar ik geloof wel dat de menselijke psyche zo in elkaar zit.

Zo werkt dat ook met een andere historisch benadeelde groep dat het nu vaak moet hebben van de slachtofferrol, vrouwen.

Dat heb je ook met zwarte medemensen. Die kunnen vaak absoluut niet lachen met hun huidskleur, maar tien/twintig jaar geleden wel (cfr. F.C. De Kampioenen en hoe die Afrikaanse acteur toen zelf zei dat hij ermee kon lachen, maar nu zich uit het niets verongelijkt voelt). Indien ze zich echt gelijkwaardig voelden aan blanken, dan vonden ze het effectief niet erg.

Laatst gewijzigd door Weyland : 16 februari 2023 om 15:35.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:34   #115
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

mja, Co2 not bad

bij mij OD heroïne I think.....

Dan heb ik er nog wat aan
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:35   #116
bembem
Secretaris-Generaal VN
 
bembem's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 september 2013
Berichten: 30.169
Standaard

#metwijvenniksalslast
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:35   #117
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
lol ja. Een persoon zonder schuldinzicht, die ervan overtuigd is dat em niks verkeerd heeft gedaan, en dus voor zichzelf heeft uitgemaakt dat em geen reden heeft om psychologische hulp te zoeken... maar het is wel het bewijs van het falen van de vrt en de vertrouwenspersoon? Tuurlijk
Inderdaad. Ik kan het niet beter verwoorden. De psychologische hulp die hij achteraf opzocht heeft hem evenmin kunnen weerhouden een zelfmoordpoging te doen.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:36   #118
Weyland
Eur. Commissievoorzitter
 
Geregistreerd: 15 mei 2011
Berichten: 9.557
Standaard

Seks is maar seks. Vrouwen hebben ook een seksdrive. De tijdsgeest verandert en opeens wordt het machtsmisbruik. Het is moeilijk te bepalen wie er het slachtoffer is, want uiteraard gebeurt dat ook.

Plus, er zijn veel gevallen waar ik aan het kortste eind trok en nooit mijn gelijk zal halen. Ik ploeg gewoon verder, want er is niks aan te doen.

Laatst gewijzigd door Weyland : 16 februari 2023 om 15:37.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:40   #119
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN
 
ViveLaBelgique's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 januari 2011
Berichten: 38.976
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Seks is maar seks. Vrouwen hebben ook een seksdrive. De tijdsgeest verandert en opeens wordt het machtsmisbruik. Het is moeilijk te bepalen wie er het slachtoffer is, want uiteraard gebeurt dat ook.

Plus, er zijn veel gevallen waar ik aan het kortste eind trok en nooit mijn gelijk zal halen. Ik ploeg gewoon verder, want er is niks aan te doen.
Veel sex is er niet naar boven gekomen bij het proces. De verhoren waren op de liefdesverklaring na een anticlimax.

En dan klaagt het gerecht dat het overbelast is....
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 februari 2023, 15:42   #120
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.967
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Tis beter om da als een ongeluk te doen lijken zodat uw nabestaanden niet met vragen achterblijven. Co2 vergiftiging ofzo.
en voor de verzekering als die nog niet lang genoeg loopt ...

maar ne co2 is nogal doorzichtig hoor dan moet ge prutsen met uw installatie, ge gaat met iets beter moeten komen in zo een geval.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be