Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 17 juli 2011, 11:47   #101
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Ik zou er toch ook een probleem van maken om in éénzelfde gebouw met een aantal zelfontplofbaren te moeten wonen.

Kan men trouwens de politie inschakelen voor nachtlawaai als ze tijdens de ramadan hun nachtelijke bras- en vrijpartijen organizeren? Of behoort dat ook tot de vrijheid van godsdienstige rituelen? (zoals piemeltje afkappen, schaamlipjes afknippen etc...)
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 11:49   #102
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.753
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Bof, het vergt alleen wat creativiteit om ongewenste huurders af te wimpelen. De simpelste truk is de potentieel huurder te laten denken dat er een addertje onder het gras zit.

Een nep telefoontje van de "ongediertebestrijdingsdienst" tijdens de onderhandelingen en je gaat al in de goeie richting.

We zijn mensen, en excuses zijn er om ons te dienen. Als de wetgeving verbied van persoonlijke voorkeuren te uiten, kunnen we nog steeds achterpoortjes gebruiken.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.

Laatst gewijzigd door maddox : 17 juli 2011 om 11:49.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 11:58   #103
bruggeman
Parlementslid
 
Geregistreerd: 24 april 2009
Locatie: BRUSSEL
Berichten: 1.634
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Ik zou er toch ook een probleem van maken om in éénzelfde gebouw met een aantal zelfontplofbaren te moeten wonen.

Kan men trouwens de politie inschakelen voor nachtlawaai als ze tijdens de ramadan hun nachtelijke bras- en vrijpartijen organizeren? Of behoort dat ook tot de vrijheid van godsdienstige rituelen? (zoals piemeltje afkappen, schaamlipjes afknippen etc...)
Politie komt merendeels niets tussen beide: privé aangelegenheden, is de excuus!.

Maar, wees maar gerust. ze (Islamieten) zullen U wel bliksemvlug een heleboel goede redenen bezorgen om van horizon te willen veranderen.

Opgeruimd staat netjes en de Moslimfamilie die uw 'flat' in gebruik zal nemen, staat al aan de voordeur te trappelen van ongeduld!
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 12:25   #104
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.969
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
en het antwoord van Mevrouw Onkelinx was dus dat de tekst helemaal niet hoefde verwijderd te worden. Men mag dus oproepen om homo's van de hoogste toren naar beneden te gooien alvorens te stenigen. Dit is géén racisme noch discriminatie!
Het VB is voor veel minder achter een cordon gestoken, en die riepen niet op om mensen te vermoorden omwille van hun sexuele geaardheid.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 13:09   #105
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bof, het vergt alleen wat creativiteit om ongewenste huurders af te wimpelen. De simpelste truk is de potentieel huurder te laten denken dat er een addertje onder het gras zit.

Een nep telefoontje van de "ongediertebestrijdingsdienst" tijdens de onderhandelingen en je gaat al in de goeie richting.

We zijn mensen, en excuses zijn er om ons te dienen. Als de wetgeving verbied van persoonlijke voorkeuren te uiten, kunnen we nog steeds achterpoortjes gebruiken.
Een varkentje huren als huisdier tot het pand verhuurd is.
http://dier-en-natuur.infonu.nl/huis...-huisdier.html
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 15:38   #106
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter
 
Kodo Kodo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2009
Berichten: 8.624
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Een varkentje huren als huisdier tot het pand verhuurd is.
http://dier-en-natuur.infonu.nl/huis...-huisdier.html
Honden worden door de mohammedanen evenzeer als onrein beschouwd.
__________________
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible"
Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.”
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 16:52   #107
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Honden worden door de mohammedanen evenzeer als onrein beschouwd.
voil�* de max.
De eigenaar stelt het appartement ter bezichtiging, komt uiteraard zelf mee, in gezelschap van ofwel een grote Groenendaeler of een grote zwarte Labrador. Ik vermoed dat een gehuurde Newfoundlander ook wel dienst kan doen. Gene last meer van het CGKR!


Een gat in de markt:

TE HUUR : Newfoundlander, geschikt om als begeleider op te treden bij het verhuren van appartementen:


Sjoeke

oftewel onze VB (Vlaamse Bouvier), kan niet tegen opvliegende of agressieve kandidaat huurders, maar kan desnoods een muilband aandoen voor alle zekerheid.


Billie en Bollie, ook per paar te huur voor de moeilijkere buurten.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 17 juli 2011 om 16:58.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 18:52   #108
rikbe
Europees Commissaris
 
rikbe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 juni 2006
Locatie: Vlaanderen/Jutland
Berichten: 7.098
Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
voil�* de max.
De eigenaar stelt het appartement ter bezichtiging, komt uiteraard zelf mee, in gezelschap van ofwel een grote Groenendaeler of een grote zwarte Labrador. Ik vermoed dat een gehuurde Newfoundlander ook wel dienst kan doen. Gene last meer van het CGKR!


Een gat in de markt:
LOL, ik was precies hetzelfde aan'tg denken.
Maar ik zie het toch meer met varkens.
__________________
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven.
"The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor
rikbe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 19:03   #109
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
LOL, ik was precies hetzelfde aan'tg denken.
Maar ik zie het toch meer met varkens.


honde meer as varrens
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2011, 23:46   #110
den dinges
Banneling
 
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Locatie: midgard
Berichten: 12.674
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Bof, het vergt alleen wat creativiteit om ongewenste huurders af te wimpelen. De simpelste truk is de potentieel huurder te laten denken dat er een addertje onder het gras zit.

Een nep telefoontje van de "ongediertebestrijdingsdienst" tijdens de onderhandelingen en je gaat al in de goeie richting.

We zijn mensen, en excuses zijn er om ons te dienen. Als de wetgeving verbied van persoonlijke voorkeuren te uiten, kunnen we nog steeds achterpoortjes gebruiken.
Inderdaad, wie niet sterk is moet slim zijn. Moesten er huurders zijn die ik niet in mijn kot wil, zou ik een afspraak maken voor binnen enkele dagen, om het appartement te bezichtigen, en er ondertussen voor zorgen dat er een paar dode ratten en muizen in een hoek of een muurkast, of onder de lavabo te vinden zijn. En als ik de geburen kan betrekken in het " complot " word daar keihard metal of punkmuziek gedraaid de dag van het bezoek, geroepen, geruzied en glas gebroken, en draaien we ook zo een cassetje met woedend hondengeblaf af...:lol
Die zullen wel uit zichzelf het aftrappen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 02:42   #111
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pibo® Bekijk bericht
honde meer as varkens
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 02:48   #112
pibo®
Parlementslid
 
pibo®'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2003
Locatie: vlaanderen
Berichten: 1.992
Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

youre welcome !


pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 02:52   #113
alfa16vjtd
Minister-President
 
Geregistreerd: 26 oktober 2010
Berichten: 4.522
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
voil�* de max.
De eigenaar stelt het appartement ter bezichtiging, komt uiteraard zelf mee, in gezelschap van ofwel een grote Groenendaeler of een grote zwarte Labrador. Ik vermoed dat een gehuurde Newfoundlander ook wel dienst kan doen. Gene last meer van het CGKR!


Een gat in de markt:

TE HUUR : Newfoundlander, geschikt om als begeleider op te treden bij het verhuren van appartementen:


Sjoeke

oftewel onze VB (Vlaamse Bouvier), kan niet tegen opvliegende of agressieve kandidaat huurders, maar kan desnoods een muilband aandoen voor alle zekerheid.


Billie en Bollie, ook per paar te huur voor de moeilijkere buurten.
Een Newfoundlander gaat mij geen schrik aanjagen hoor schattige beesten. We zouden onze leeuw als symbool er beter door vervangen. Zachtaardige lamme goedzakken zijn dat
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 06:46   #114
Cynara Cardunculus
Banneling
 
 
Geregistreerd: 8 februari 2011
Locatie: Marrakech aan 't Scheldt
Berichten: 9.999
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Een Newfoundlander gaat mij geen schrik aanjagen hoor schattige beesten. We zouden onze leeuw als symbool er beter door vervangen. Zachtaardige lamme goedzakken zijn dat
ik zeg toch niet dat het dient om JOU schrik aan te jagen? (zo'n Newfoundlander is idd gewoon een knuffelbeer, Bouviers in feite ook)

Het gaat hem over volgelingen van de profeet die geloven dat in zwarte honden de duivel huist.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 10:54   #115
OilOnFire
Gouverneur
 
Geregistreerd: 27 mei 2011
Berichten: 1.265
Standaard

Veel, Heel veel hypocritisch gedoe om het te bekomen van een RECHT (zelfbeschikking: eigen aan de eigenaar van een voorwerp) dat door niemand en vooral niet door de 'CGKR' in twijfel zou mogen getrokken worden.

Al eens aan gedacht om dat 'CGKR' gewoon op te doeken en de ambtenaren ervan in een Sociale 'Multikooi' te midden van 'Islam'fanaten op te sluiten?

Laatst gewijzigd door OilOnFire : 18 juli 2011 om 10:57.
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2011, 11:00   #116
gfpatch
Provinciaal Gedeputeerde
 
gfpatch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 maart 2010
Berichten: 846
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door OilOnFire Bekijk bericht
Veel, Heel veel hypocritisch gedoe om het te bekomen van een RECHT (zelfbeschikking: eigen aan de eigenaar van een voorwerp) dat door niemand en vooral niet door de 'CGKR' in twijfel zou mogen getrokken worden.

Al eens aan gedacht om dat 'CGKR' gewoon op te doeken en de ambtenaren ervan in een Sociale 'Multikooi' te midden van 'Islam'fanaten op te sluiten?
Yes please !!!!
__________________
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps."

Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!"
gfpatch is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be