![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en het geld dat arbeiders voor hun bazen produceren daar doen die bazen ( tenzij de kleine baasjes dan ) ook niets voor dat ze idd zelf voor hun geld gaan werken ipv op de kap van de arbeiders te parasiteren
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() en ambtenaren die werken ook niet dus ook op zwart zaad met die gasten
ps de paus werkt ook niet en zit ook heel de dag op zijn luie krent ( tenzij je moraliseren werken noemt ) in dat geval zou ik meer loon moeten krijgen dan hij trouwens ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() trouwens dat opvoeden hier kost ook veel moeite hoor
de simpel gastjes hier kunnen dus de komende dagen een gepeperde rekening van kobaf in hun bus verwachten ![]() trouwens mentaal te lui om zelfs te proberen mijn post te weerleggen ? Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 januari 2008 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() allee jerommeke en nu een inspanningske doen he jongen - en laat de mayonaise daarboven maar eens werken en laat de domme spiermassa maar eens wat rusten intussen
als je blijft oefenen zal je binnenkort ook heus in staat zijn om hier iets inhoudelijk te posten ( hersenen zijn tenslotte maar een spier die getraind kan worden ) geloof maar in jezelf - je kan het zeg maar tegen moeke dat kobaf het gezegd heeft ![]() ps je zal de rekening morgen wel in je bus vinden - dus zorg nu dat je waar krijgt voor je geld he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 4 januari 2008 om 14:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De lonen van hoge pieten in bedrijven zijn soms idd schandalig, maar als je die naar beneden haalt, gaan die gasten wel in het buitenland baas spelen, en dan heb je hier geen goede directie meer. En daar wordt niemand beter van, of wel? De bazen zijn parasieten waar je niet aan kan. Als je hun parasiteren stopt, zal je plots een tekort aan bazen krijgen. Of heel de wereld zou samen moeten werken om hun lonen te verlagen, maar we weten allebei dat zo'n scenario niet realistisch is. Dat "de bazen" ook parasiteren is trouwens geen excuus voor (sommige) leefloners om dat ook te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() En wie werkloos is wil niet werken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() De ene mag het de andere niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Diegene die in miserie leeft van een veel te klein leefloon moet goed gestraft worden. Laatst gewijzigd door HAMC : 4 januari 2008 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Wel als je dertig jaar veel te hoge belastingen hebt betaald zonder er ooit iets voor terug te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Vreemdeling
|
![]() En wat moeten die armen doen voor dat leefloon? Nikske!
Met werklozen die er zelf niets aan kunnen doen heb ik medelijden, maar voor mensen die niet eens willen werken, die mogen kou lijden! just groot gelijk |
![]() |
![]() |