![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "VLAAMS BELANG MOET NEONAZI'S ONTSLAAN"
*************************************** De Joodse gemeenschap in Antwerpen wil dat Vlaams Belang alle neonazi's uit de partij zet. Filip Dewinter moet ook zijn excuses aanbieden, als hij een vriend wil zijn van de Joden. Dat zegt Michaël Frelich, de hoofdredacteur van het maandblad Joods Actueel. Uit een onderzoek van Joods Actueel blijkt namelijk dat de partij nog altijd banden heeft met neonazi's en zelfs leden heeft met neonazistisch gedachtegoed. Dewinter herhaalt dat zijn partij af- stand heeft genomen van het antisemi- tisme. "Het onderzoek is niet meer dan een krampachtig oprakelen van het verleden", reageert hij. Bron: VRT Teletekst De mest is daar nog niet helemaal opgeruimd... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() uwen 'tenzij' is er volgens mij 'boef' op ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Gezien en gehoord. Eén klein probleemken: van Vanhecke kunt ge geen woord geloven. Leep en zalvend, maar o zo doorzichtig. Maar bijna zou ik u geloven, bijna ! Zelden (aha nooit !) zag ik een absoluut heerser de almacht vrijwillig uit handen geven, u wel ?
Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 11 januari 2008 om 09:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Als hij zo is (eigen gedacht en bazig) maakt hij absoluut geen kans. Hij zou een gevaar betekenen voor 'het eigen belang' van de huidige elite. Een handelbare zachte dweil maakt meer kans.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk maw dat ze er alle drie mss wel overtuigd van zullen zijn dat hij in hun zak zit en dat zij de enige van de drie zijn die met hem een bijzondere band hebben. maar t belangrijkste is : het is een voorzitter waar geen enkele militant ook maar iets negatiefs op kan zeggen : hij zal niemand afstoten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nog iets. Indien Vanhecke de handdoek in de ring gooit zie ik slechts één aannemelijke reden: Het ventje komt langzamerhand kenttergek (en beseft het misschien ook). Ga maar na: alle illustere alleenheersers (van welke strekking ook) kregen met de jaren een slag van de molen. En Vanhecke kampt al jaren met psychische problemen. Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 11 januari 2008 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Europees Commissaris
|
![]() euh, neen. VTM heb ik niet gezien, wel RTBF die het bijna in het begin van het journaal gooiden. D�*t was de bedoeling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Het strapatsen van en met Het Mormel hebben frankyboy blijkbaar de das omgedaan. Heeft zijn dikkie hem parten gespeeld.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Waardoor Janssens nr 1 werd maar de andere 'democratische' partijen gepluimd werden. Het VB ging nog duidelijk vooruit bij de autochtonen.
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben jarenlang aktief binnen het VB. Ik heb nooit gemerkt in mijn omgeving dat er twee clans bestonden. Maar natuurlijk wie in het rustige Brugge woont heeft andere prioriteiten dan wie in Borgerhout woont. Die laatste zal dan door de 'democraten' als xenofoob gecatalogeerd worden. Nu nog een mooie naam voor de juwelier wiens zaak voor de derde keer werd leeggehaald. Wat zou je denken van 'onverdraagzame verzuurde' ? FDW heeft in het verleden meermaals beklemtoond dat hij geen goede voorzitter zou zijn. FDW kent het politieke spel als geen ander. Ik denk dat hij ook hier gelijk heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
GA stelde wat trouwens niet voor, dat werd uitgelokt en ingevuld door een journalist.
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Artikels van Brinckman hoef je niet te lezen. Hij schrijft niet over feiten en maakt geen analyse. Hij heeft slechts één obsessie: het VB beschadigen.
![]() |