![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Een autonomer Antwerpen? | |||
Ik ben (Groot-)Antwerpenaar en voorstander van meer stedelijke autonomie |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,05% |
Ik ben (Groot-)Antwerpenaar en tegenstander van meer stedelijke autonomie |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,89% |
Ik ben geen (Groot-)Antwerpenaar en meen me niet te kunnen bemoeien met Antwerpse zaken |
![]() ![]() ![]() |
12 | 31,58% |
Ik ben geen (Groot-)Antwerpenaar en meen dat ik één of andere legitimiteit heb om tegen de wensen van de Antwerpse bevolking zelf in te gaan |
![]() ![]() ![]() |
7 | 18,42% |
Ander of geen mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 21,05% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De USA is een federale staat, waarin de individuele deelstaten afzonderlijk beslissen of de doodstraf er uitgesproken resp. uitgevoerd kan worden. De EU is geen staat, zelfs nog geen confederatie maar heeft reeds besloten dat geen enkele lidstaat de doodstraf nog kan opnemen in zijn strafrechtssysteem. Het enige probleem met autonomie ligt precies daar : wat zouden we in een bepaald gebied anders moeten doen dan in de ons aangrenzende gebieden? & hebben die verschillen bepaalde voordelen resp. nadelen ? De sociale zekerheid in Vlaanderen afschaffen zou ontegensprekelijk grote voordelen met zich meebrengen : de arbeidskost zou verminderen, alle gepensioneerden, kinderrijke gezinnen, economische migranten, erklozen zouden onmiddelijk vertrekken & het zou hier (indien dat nog mogelijk zou zijn) vollopen met gretige op maximale inst beluste investeerders...
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben echter wel voorstander van een Keizerrijk Leuven onder leiding van god-keizer Louis I (bespeur je een vleugje ironie in die laatste zin?)
![]() |
![]() |
#103 |
Partijlid
|
![]() Is Antwerpen geen voorhaven van GENT???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |