![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of laat u liever een land en zijn bevolking in handen vallen van de taliban? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neptunus leuk te lezen dat je het mijn mijn conclusie eens bent, maar niemand heeft een poot uitgestoken toen ik op netwerken botste in Oud Berchem en op die ontwikkelingen wees wat me mijn baan kostte!
Geen enkele politici bracht de moed op eens te vragen waarom dit ontslag zelfs gehandhaafd bleef na onderzoek van de Stedelijke commissie voor ongewenst gedrag op het werk, die me potdorie in mijn gelijk stelde! Nu zit men in Oud Berchem met de gebakken peren, de segregatie gestuurd vanuit moskee en verenigingsleven is steeds duidelijker maar gebeurt er nog wat mee? U weet net als ik dat het antwoord nee is, misschien kunt u uw districtvoorzitter eens om toelichting vragen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat de jodenhaat in Europa alive and kicking is. Niet in het minst bij een deel van de moslim-bevolking overigens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Het Communisme in al zijn bloeddorstige varianten. Ik ben niet zo'n fan van totalitaire en anti-democratische stromingen, niet van rechts en niet van links. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals steeds kiest extreem-links de zijde van de Islamitische fascisten. Is genoteerd, we zullen er u op tijd aan doen herinneren. ![]() Laatst gewijzigd door Sinistra : 16 januari 2008 om 22:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Van de Pvda moeten we niet veel goeds verwachten. Plasterk doet dit volgens mij tegen zijn zin....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Partijlid
|
![]() landgenoten? ![]() Nee, landgenoten is niemand die de islam aanhangt en van niet-Europese origine is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() een voorbeeldje: Laatst gewijzigd door filosoof : 17 januari 2008 om 21:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mag ik Uw lidkaart van het Simplistisch Verbond(Belgische Afdeling) verifiëren? Mocht U Uw lidgeld niet betaald hebben gelieve U dan in regel te stellen of de slogans van het Simplistisch Verbond niet meer te gebruiken. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 17 januari 2008 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjaax : 17 januari 2008 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() De Russen. Wat voor een vraag is me dat nu?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar wringt voor Jonas ook het schoentje vind ik. Er zijn heel wat autochtonen zwaar tegen het westers imperialisme gekant. Maar die zullen zich nooit in zo'n bewoordingen uitlaten over die dode landgenoten. Het gaat hier heel eenvoudig om door religie aangewakkerd racisme. Niets meer, niets minder. Verbazingwekkend hoeveel posts je alleen al weer in dit topic denkt te moeten gebruiken om het racisme van bepaalde autochtonen aan te kaarten, terwijl je nog niet eens de link kunt (wil) leggen met hetgeen waarover het in dit topic gaat: puur en onvervalst religieus racisme!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Stellen dat het communisme totalitair en antidemocratisch is aan de hand van enkele historische voorbeelden is hetzelfde als stellen dat het liberalisme antidemocratisch en totalitair is omdat ze regimes als dat van Pinochet heeft voortgebracht.
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Communisme heeft totalitarisme nodig omdat het het anders nog geen jaar uithoudt.
|
![]() |
![]() |