![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten krijgt Robert T? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 50,00% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is jouw mening over de hele vaudeville rond de gemeenteraadsverkiezingen in Wetteren die overgedaan moesten worden?
Was je de tweede keer overigens zelf ook nog steeds kandidaat? Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 18 januari 2008 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen. Wat ik wel heb is een lichte vorm van claustrofobie als ik me in een grote massa bevind. Dit heb ik ondervonden op de Gentse Feesten een aantal jaren terug, toen we ingesloten werden door een enorme massa volk en niet meer vooruit of achteruit konden. Een akelig gevoel dat ik absoluut niet meer wil meemaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De tweede verkiezing was er een stom misverstand ontstaan omtrent mijn verkiezing als OCMW-lid, waardoor ik nipt niet verkozen was, ik heb het dan over de eerste verkiezingen. Het VB is dan alleen opgekomen en hebben twee verkozenen behaald. Ik had ondertussen afgehaakt en heb niet meer deelgenomen aan de tweede verkiezingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ??
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 18 januari 2008 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
en een digestief met een pralientje. Je wordt toch niet te zeer beïnvloed door sobere vrienden zeker!
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Europees Commissaris
|
![]() Verkeerd gedacht Luc, toch wat de digestief betreft. Mijn dochter heeft om te beginnen geen sterke drank in huis en feitelijk ben ik er geen echte liefhebber van, alhoewel een Amaretto met veel ijs of een goede Calvados mij soms kan bekoren na een bourgondische maaltijd met alles erop en eraan. Alvast een tip voor jou voor mijn volgende bezoek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enerzijds lijkt het me voorzichtig haar op het betreffende gebied geen inspraak te geven. Anderzijds vrees ik de gevolgen als zij dit zou lezen en van mening zijn dat inspraak op dit punt haar geheel natuurlijkerwijs toekomt. Laatst gewijzigd door Kortaf : 18 januari 2008 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dag robert,
ook voor jou de vraag die ik aan alle fvdw's wil stellen : bespeel jij een muziekinstrument? Zo ja, hetwelk? Indien niet, zou je er nog eentje willen leren bespelen? Zo ja, hetwelk? Indien niet, waarom?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wie is jouw favoriete Vlaamse/Nederlandse muzikant(e)/zanger(es)?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 januari 2008 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Beste Robert,
Wie van uw politieke opponenten kan toch op uw waardering rekenen? Of in ieder geval respect? |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() Hallo djimi, spijtig genoeg niet. Mijn favoriet instrument is altijd klarinet geweest, zeer belangrijk in de New-Orleans jazz waarvan ik een fervent aanhanger ben. Het zal bij een droom blijven vrees ik, want om nu nog te leren klarinet spelen ben ik echt wel te oud veronderstel ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel kan ik Louis Tobback goed pruimen. Ik hou van de man zijn rechtlijnigheid en zijn ronduit directe en soms brutale taal liggen me wel. Ook het feit dat hij de splitsing van 1830 rampzalig noemt speelt hierin mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementslid
|
![]() Ik hoor die man ook graag. Maarja iemand die vanvoor in de 20 is abnormaal (vinden sommige mensen). Werd vroeger op school ook altijd uitgelachen omdat ik graag nederlandstalige muziek luister. Wat is trouwens je favoriete tv serie
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() Robert T je reageerd niet op mijn pb-kes om een nieuwe forummer van de week te zoeken, daarom mogen kandidaat forummers ook een pb-ke naar mij sturen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Is duveltje382 de beste forummer?
(j/j) ![]()
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry beste Pluche, ik heb je PB slechts deze voormiddag ontvangen en ik laat je deze middag nog mijn voorkeur kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Welke idioot beweert dit? Ik kan je alleen aanraden je eigen ding te doen en je zeker niet te laten beïnvloeden door andere betweters. Favoriete tv-serie : bijna alle Engelse politieseries, gaande van Dalziel and Pascoe, Frost, Midsummer Murders, Spooks, Morse, The Inspector Lynley Mysteries tot het ijzingwekkende Messiah, en dan vergeet ik er nog een paar. De Engelsen hebben de flair, het geld, de beste scenarioschrijvers en de gepaste acteurs. Vergeleken met hen zijn de Vlaamse en Nederlandse politieseries minderwaardige rommel waar ik mijn tijd niet kan aan besteden. Alleen Witse lijkt me ietwat aanvaardbaar. |
|
![]() |
![]() |