![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in Kenia kan je nog moeilijk op Safari...
![]() Antwerpen is iets veiliger ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met dieren zo niet ..., met beesten misschien iets meer
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
![]() dit is echt om in uw duikboot te kruipen en niet meer boven te komen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Nu ja, ik begrijp dan ook niet goed hoe mensen nog over zo'n uitspraak struikelen. Ik dacht dat we verder stonden. Naïviteit van mijn kant zeker?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zielig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2ahzo, ik dacht dat phillip tussen de problemen woonde en daardoor zo goed wist wat er mis was. 3In de uitspraak van dewinter 4het ging over een tocht in het kader van de kruistoct tegen de islamisering 5over die feiten zij één van de betrokken extreem rechtse europese leiders, ah, zo erg is het hier blijkkbaar dan toch niet... 6postjesgeil, zoals blijkt uit de informatie, of wil dewinter ook geen burgemeester van antwerpen worden. Dat hij geen postjes krijgt, wil neit zeggen dat hij er geen wil.
![]() |
![]() |
#109 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
met waardige argumenten iemand overtuigen... ![]()
![]() |
![]() |
#110 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() was den duikboot trouwens ook geen bijnaam voor karel dillen,
omwille van die patrijspoorten op zijne neus... ![]()
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Dat sommigen de uitspraak niet aan de inwoners linken,
wil niet zeggen dat phillip dewinter de uitspraak niet heeft gedaan, maar aangezien u geen probleem hebt met die uitspraak, ook niet als philip dewinter inderdaad de inwoners bedoelde, dan begrijp ik niet dat u mij later in deze discussie het erg vindt dat ik deze uitspraak 'die niet erg is volgens u kopppel aan de persoon dewinter. Of ja, u stelde het volgende: philip dewinter mag de inwoners niet met dieren vergelijken want dat is een belediging voor dieren. rookie Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
PS ik quote de volledige quote's die gedeelten die ik uit verband kan rukken ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U noemt de inwoners 'creaturen die zwangere vrouwen in de buik schoppen' Dewinter noemt het dieren, beide uitspraken getonen van weinig respect en doorzicht. De informatie die door de LSP wordt gegeven is objectief, enkel de conclusie die er aan verbonden wordt is subjectief, dat geldt voor elke krant. Ik gaf u in mijn quote inderdaad gelijk, dat je alles in vraag kan stellen, waarop ik u vroeg of u de uitspraak zoals deze wel werkelijk gebeurd is zou afkeuren. U ontweek de vraag, of gaf antwoorden die insinueerden dat u zeker akkoord was met die uitspraken. Mischien bent u bang om uw mening te zeggen... Dat ik u gelijk geef dat u alles in twijfel kan trekkken, wil echter nog niet zeggen dat ik u gelijk geef in uw analyse, er zijn immers mensen die alles geloven, en mensen die niets geloven, beide soorten mensen zijn beperkt om echt te kunnen denken...
![]() |
![]() |
#116 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30 jaar Vlaams Blok-Belang ! Vlaamse kracht ! FORZA FLANDRIA ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Gedaan met geven en toegeven ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi.
30 jaar verloren moeite, in 30 jaar niets bereikt. Als het aan het VB ligt wordt het Vlaamse volk nooit staat.
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of wacht, Dedecker mag ook eens proberen. Dat zal natuurlijk wel andere koek zijn dan Dewever he. Allé dan, hop en erover, of wat?
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dedecker en N-Va maken inderdaad het verschil, gelukkig dat je dit zo snel begrepen hebt.
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je hebt een handtekening van de SP van Marijnissen. een partij waarvan de meeste kiezers twijfelen tussen sp, Verdonck en PVV. Haar standpunten over integratie en vreemdelingenproblematiek zijn veel scherper als je misschien weet?
Laatst gewijzigd door Miguelito : 23 januari 2008 om 00:27. |
|
![]() |
![]() |