![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Kijk er eens naar samen met iemand, en vergelijk een tijdje wat jij en die andere over de richting waarin ze draait denken.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 22 januari 2008 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hihi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Sterker nog, scheikundige vrienden van me hebben dezelfde gloeiende hekel eraan en het vertraagt dus het studietraject behoorlijk. Eén van hen heeft voornamelijk door wiskunde 8 jaar gedaan over zijn master, terwijl hij één van de briljantste geesten op het gebied van chemie is. Laatst gewijzigd door Paracelsus : 22 januari 2008 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Nou, ik heb net 5 minuten naar dat figuurtje zitten staren en het draait echt wel keihard tegenwijzerzin, zeg.
Ik kan echt niet vatten hoe je dat in wijzerzin kunt zién draaien. ![]() Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 22 januari 2008 om 23:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk kan je het, mits een beetje oefening, laten draaien in de zin die je wil. De truk is op het draaiende been te focussen.
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En in welke categorie vallen die mensen? Hopeloos pietepeuterig? Laatst gewijzigd door lombas : 22 januari 2008 om 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben de laatste die zal beweren dat een brede opleiding niet noodzakelijk zou zijn voor verdere wetenschappelijke studies aan te vatten en/of gewoon sowiezo nuttig zou zijn in een maatschappij waar je der niet echt onderuit dan heb ik het nog niet over de bijproducten ervan jammer genoeg is het triestig gesteld ... het volstaat immers even op dit forum te kijken wat mensen zoal denken te bewijzen aan de hand van wat cijfermateriaal en hoe ze dat aanpakken niettemin, zoals eerder opgemerkt door Tavek, wiskunde is in principe poepsimpel in die zin dat je er nauwelijks wat moet voor studeren in de zin van kennis te memoriseren ... je moet het gewoon kunnen en in dat verband vraag ik me af wat een veel-uren richting wezenlijks bijbrengt dan het inoefenen van bepaalde basistechnieken als ik mijn eigen secundaire, een aso technische wetenschappen als ik me niet vergis, opleiding vergelijk met de vergelijkbare taal-wetenschappen in diezelfde school dan kon ik enkel vaststellen dat ondanks het grote verschil in aantal uren ( zowat tussen de twee á drievoudig, dacht ik ) er wezenlijks niet veel verschil was buiten dat zij gemiddeld beter geoefend waren en de meeste meer wiskundige bollebozen aantrokken en dan vraag ik me af of je, als men dan toch al 'goed' is... men niet beter zou kiezen om die vele extra uren met wat anders in te vullen Laatst gewijzigd door praha : 22 januari 2008 om 23:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik was ook belange niet zo goed in talen en dacht nét zoals jij ik kan nu allen maar vaststellen dat de intresse ontzettend gestegen is en het vaak een ontzettende tekortkoming is in het praktische leven ( hangt natuurlijk af hoe dat eruit ziet of beter hoe je wilt dat zich dat kan ontplooien... tenslotte kan je veel uit de weg gaan ) wat dat praktische betreft... je moet maar gewoon denken aan sollicitatiegesprekken... als je niet kan invullen dat je twee of liefst zelfs meertalig bent is dat een serieuze handicap, zelfs al ga je voor een zuiver technische job |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hangt dat niet van de keuze van het assenstelsel af ?
![]() Laatst gewijzigd door praha : 23 januari 2008 om 00:08. |
![]() |
![]() |