Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 januari 2008, 11:05   #101
Olivier_FDF
Banneling

Standaard

Citaat:
Je hebt een berisping ontvangen op Politics.be

--------------------------------------------------------------------------------

Dear Olivier_FDF,

You have received an infraction at Politics.be.

Reason: Antisemitisme
-------
Racisme dulden wij niet op dit forum.
-------

This infraction is worth 8 point(s) and may result in restricted access until it expires. Serious infractions will never expire.

Original Post:
http://forum.politics.be/showthread.php?p=3223464
Antisemitisme? Door ik? Waar beledig ik Joden?

Laatst gewijzigd door Olivier_FDF : 27 januari 2008 om 11:06.
Olivier_FDF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 januari 2008, 11:34   #102
Huylebeke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier_FDF Bekijk bericht
Antisemitisme? Door ik? Waar beledig ik Joden?
Hier misschien?

http://forum.politics.be/showpost.ph...4&postcount=39
Huylebeke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 04:52   #103
Fozzie
Minister-President

Fozzie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Reden: de man is helemaal geen Franstalige

Ik ben niet geinteresseert in vrouwen, ik heb zelf mijn sexuele voorkeur ook niet gekozen. Iedereen weet natuurlijk dat Vlaemsch Belangers homoseksuelen haten.
Als het concreet over u gaat dan kan ik hoe zeer het me ook spijt het VB niet anders dan het VB gelijk te geven
"The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. "

Laatst gewijzigd door Fozzie : 29 januari 2008 om 04:53.
Fozzie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 januari 2008, 08:13   #104
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
gij zijt gewoon een karikatuur gij... Ik gok op een dubbelnick van één of andere plezanterik.
En tout cas ik zal het antwoorden op zo een dwaze uitlatingen maar laten...
deze woorden kunnen zo van het forum van Lesoir genomen zijn hoor, daar lopen er een stuk of 20 rond die exact denken wat Olivier_FDF hier schrijft.
Oud 30 januari 2008, 12:43   #105
Dycore
Banneling

Standaard

Citaat:
Hetgene wat de Belgen zo verdeeld is het verschil in taal, met andere woorden we moeten het Belgisch taalprobleem oplossen. Dit kan alleen wanneer beide partijen elkander begrijpen. Er moet een politiek van tweetaligheid en meertaligheid gevoerd worden.

Duitstalige Gemeenschap: Deze oorlogsbuit hoort sinds 1919 bij ons en ze genieten teveel bescherming. De Duitstalige Gemeenten worden officieel Franstalige gemeenten met Franstalige scholen en uitdovende faciliteiten voor de Duitstaligen, wat de Fransen realiseren in de Elzas kunnen wij ook.

Waals Gewest: In het gehele Waalse Gewest wordt het Nederlands verplicht als eerste vreemde taal, en het zal er vanaf het 3e jaar onderwezen worden.
Ook bouwen we hier tweetalige scholen Nederlands-Frans met een aantrekkelijk programma en een subsidie voor kinderen die dit volgen.

Vlaams Gewest: Het Frans blijft verplicht als eerste vreemde taal, en het wordt ook hier gegeven vanaf het 3e jaar. Ook bouwen we hier tweetalige scholen Nederlands-Frans met een aantrekkelijk programma en een subsidie voor kinderen die dit volgen.

Brussels Gewest: het Brussels Gewest wordt uitgebreid met de provincie Vlaams-Brabant en Waals-Brabant. Het gehele Brussel wordt dan officieel tweetalig gebied, waar de taalgrens trouwens dwars zal doorlopen. In het Brussel met de grenzen van de oude provincie Brabant moet iedere school verplicht tweetalig zijn en het ene vak in het Frans aanbieden en het andere vak in het Nederlands.

Verder moeten alle overheidsdiensten en openbare diensten over het volledig Belgie tweetalig zijn, een Franstalige moet zonder problemen kunnen geholpen worden in het Frans in Brugge en een Vlaming moet in het Nederlands kunnen geholpen worden in Charleroi aan een NMBS loket.

De tweetalige scholen die vooral populair zullen zijn aan de beide kanten van de taalgrens zullen het wederzijds begrip versterken.

Faciliteiten (brieven in uw eigen taal, tweetalige verkeersborden)

De Vlamingen krijgen faciliteiten in:
Celles, Elzelles, Lessines, Silly, Waremme, Oreye, Juprelle, Bassenge, Visé, Plombières, Durbuy, Welkenraedt, Baelen, Lontzen en Kelmis

De Franstaligen krijgen faciliteiten in:
Heuvelland, Wervik, Menen, Avelgem, Kluisbergen, Maarkedal, Brakel, Knokke, De Panne, Koksijde, Sint-Niklaas, Sint-Martens-Latem, Landen, Heers, Borgloon Tongeren, Riemst, Kortrijk, Antwerpen, Gent en Sint-Truiden

Belgie wordt hierzo een tweetalig land!
Dat bestaat grosso modo in de regel. De dag dat de tweetaligheid in Brussel effectief wordt toegepast en in Wallonië effectief aangeleerd wordt, dan zullen we verder praten vriendje. Niet eerder.

Laatst gewijzigd door Dycore : 30 januari 2008 om 12:50.
Dycore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2008, 13:06   #106
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
deze woorden kunnen zo van het forum van Lesoir genomen zijn hoor, daar lopen er een stuk of 20 rond die exact denken wat Olivier_FDF hier schrijft.
de tegenhangers van de vlaams nationalisten die hier in pakken rondzwerven... maar dan nog ik geloof er niks van. Wat een gezever...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2008, 22:27   #107
allstar
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Duitstalige Gemeenschap: Deze oorlogsbuit hoort sinds 1919 bij ons en ze genieten teveel bescherming. De Duitstalige Gemeenten worden officieel Franstalige gemeenten met Franstalige scholen en uitdovende faciliteiten voor de Duitstaligen, wat de Fransen realiseren in de Elzas kunnen wij ook.!
Ik vind dat dit is moet gebeuren in de rand rond Brussel. De facilteiten voor franstaligen moeten liefst zo snel mogelijk uitgedooft worden

Citaat:

De Vlamingen krijgen faciliteiten in:
Celles, Elzelles, Lessines, Silly, Waremme, Oreye, Juprelle, Bassenge, Visé, Plombières, Durbuy, Welkenraedt, Baelen, Lontzen en Kelmis

De Franstaligen krijgen faciliteiten in:
Heuvelland, Wervik, Menen, Avelgem, Kluisbergen, Maarkedal, Brakel, Knokke, De Panne, Koksijde, Sint-Niklaas, Sint-Martens-Latem, Landen, Heers, Borgloon Tongeren, Riemst, Kortrijk, Antwerpen, Gent en Sint-Truiden

Belgie wordt hierzo een tweetalig land!
geef mij maar een onafhankelijk Vlaanderen zonder die franstaligen

Laatst gewijzigd door allstar : 4 februari 2008 om 22:30.
allstar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 februari 2008, 16:30   #108
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kazan Bekijk bericht
Hoe doen jullie het toch? Bij alles, maar dan ook alles, slagen jullie erin Hitler erbij te slepen.
Om zo de collaboratie van een deel van de Vlaamse Beweging erbij te halen en de eigen geprobeerde culturele genocide van de Vlamingen te vergoeilijken
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be