![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja en waarschijnlijk in een monsterverbond met de zionisten, de NWO lizard overlords en - mag ik merken - zelfs mensen van Spirit.
Het is me wat. Denk je dat je de wereld kent en *poef* Ettienne Vermeersch is plots een die-hard neo-nazi die ze bij Blood&Honour en Voorpost hebben buitengegooid wegens te extreem of zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ik zou het nog dieper zoeken als ik jou was. Het lettertype op hun webbiedingie is toch zwart? Zwart als in "zwarthemden", niet? Je hebt ze op Ericferemansiaanse manier liggen, jong. Ze zijn erbij. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [System=]Daar zijn ze weer. Totaal niet te vertrouwen[/System]
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 februari 2008 om 20:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien ik in uw plaats was - en ik acht me om diverse redenen gelukkig om me niet in uw plaats te bevinden - zou ik niet gerust onder de veren gaan straks, KOSMOS weet dat je een linkiewinkie petitie ondertekende. Strafpunten tikken snel aan in de KOSMOS.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 februari 2008 om 20:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Luc heeft compleet gelijk en je bent hier gewoon aan het briesen omdat je na heel wat zwerftochten doorheen het partijlandschap nu ineens de PS als de goddelijke organisatie ziet. Geloof me maar vrij. Zonder PS (en in uitbreiding alle Franstalige partijen die enkel vanuit Brussel worden gestuurd) was Wallonie er al lang bovenop. Er zijn amper Waalse politici van betekenis. De meesten zijn Brussels of hebben hun belangen daar. En Wallonie in een uitkeringseconomie houden komt Brussel goed uit. Daarom dat dat faux gewest er in het verleden in geslaagd is om het "waals" uit te roeien, maar vooralsnog het "vlaams" of "nederlands" niet. Een horig gewest voor de bourgeoisie in Brussel. Dat is waar je voor pleit. Niet meer, niet minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik kan best begrijpen dat voor extreem rechts gespuis als jij dit bijzonder problematisch is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* we gaan Brussel verliezen! * KOSMOS heeft uwe naam al! * Vlaanderen zou nooit erkend worden door Europa! * We gaan onze vergrijzing niet kunnen betalen! * We zijn te klein om een land te zijn! * We zullen militair bezet worden! * ... Hihi... het blijft grappig. Maar goed, 4 miljoen, hoe zit dat systeem met die strafpuntjes? Ik merk dat er ook in het oog lopende VB'ers zijn die menen dat de Vlaamse onafhankelijkheid niet het werk moet zijn van enkel rechts, maar dat dat best over ideologische grenzen heen kan gebeuren. In die zin lees ik die tekst die eigenlijk een verwijt is naar de media die Vlaams steeds linken aan extreem-rechts. VB'ers zijn er vanuit hun eerste prioriteit, nl. de onafhannkelijkheid van Vlaanderen, ook bij de tekenaars en zo hier en daar zie ik ook mensen die een functie bekleden binnen het Vlaams Belang. Gaat jouw KOSMOS die nu allemaal afschieten of zo? Ik ben reuze-benieuwd. Het zou een drukke maand kunnen worden voor de pers. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Neen, en ik kan alleen maar spreken over de optredens die ik gezien heb en de artikels op zijn site. Als dat tijdens die verkiezingsshow anders was, wil ik dat gerust geweten hebben.
Hij blijft voor mij een lichtpunt, omdat hij zijn beweringen altijd met rationele argumenten staaft. Ook al is hij een "linkse" en ben ik een "rechtse conservatieve", ik heb respect voor die man en ik ben blij dat hij op ethisch gebied mede de koers van het beleid bepaalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() aangroeiende groep ondertekenaars .......zoals hier http://www.niettoegeven.be/results.php om te stranden op 7745 ondertekenaars, de Vlaming is de politiek kotsbeu geworden...... Laatst gewijzigd door De Waal : 22 februari 2008 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatste handtekening op 11/02. Welgeteld 3 handtekeningen in februari. Ook zij die niet-toegeven hebben het opgegeven. Witte donderdag lonkt.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dtjeetje. De meeste mensen op die lijst van 17 zeggen al decennia wat ze gezegd hebben. En bon voor de rest. SP.a is ook voor een staatshervorming. Op dit punt is er dus weinig evolutie. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 22 februari 2008 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |