Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 maart 2008, 08:05   #101
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Ik zorg er meestal voor dat ik niet in dergelijke situaties terechtkom.

En ter info: er is hier welgeteld één iemand op het forum die mij "schat" mag noemen. Voor jou is het nog altijd "Kim", dank u.

Zeg het hem ze, schat
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 08:51   #102
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dronkoers Bekijk bericht
Zeg het hem ze, schat
Kim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 11:10   #103
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

hoe schattig, internetliefkes.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 11:29   #104
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Not getting the point, that is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 13:12   #105
berre
Minister

berre's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar berre
Standaard

Citaat:
Zeg het hem ze, schat
over schatjes gesproken...
waar is duupje?
berre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 14:34   #106
De Waal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Altamont en de Stones ja, Meredith Hunter heette de man als mij goed herinner. Die trok een revolver en wou mensen beginnen neerschieten. Iemand van ons heeft die kerel neergestoken voor hij schade kon aanrichten.

Uiteraard als Hells Angel werd hij dan beschuldigd van moord maar werd al vlug door een rechtbank vrijgesproken.

Eigenlijk moest die man een medaille krijgen omdat hij daar mensenlevens mee gered heeft. Dat is een wat ander verhaal dan hetgene u insuniëerde wat?

"Hell's Angels beraamden moord op Mick Jagger"

Mick Jagger is veertig jaar geleden mogelijk aan een moordaanslag ontsnapt. De Hell's Angels waren van plan om de Rolling Stones-zanger te vermoorden, zo zou blijken uit een documentaire die morgen wordt uitgezonden op BBC Radio 4.

bron
http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Sh...k-Jagger.dhtml
De Waal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 14:43   #107
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ltamont
De rocker werd volgens de BBC doelwit van de Hell's Angels nadat hij had besloten leden van de beruchte motorclub niet meer als security te willen inhuren. Tijdens het Altamont Festival in Californië in december 1969 zou een 18-jarige fan zijn vermoord door leden van de Hell's Angels. De motorclub heeft altijd alle betrokkenheid bij de moord ontkend.
Jongens toch, wat voor onnozele zever is me dat nu weer.. De Hells Angel die beschuldigd werd van moord op Meredith Hunter is vrijgesproken.

Men kan niet eens onze naam zonder fouten schrijven.

Soms is de zever die men uitvindt over ons wel eens grappig maar dit is gewoon zever.

Ja, journalisten en sensatie.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 20:46   #108
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door berre Bekijk bericht
over schatjes gesproken...
waar is duupje?

Duupje, waar zijt ge?
Oud 2 maart 2008, 20:47   #109
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jongens toch, wat voor onnozele zever is me dat nu weer.. De Hells Angel die beschuldigd werd van moord op Meredith Hunter is vrijgesproken.

Men kan niet eens onze naam zonder fouten schrijven.

Soms is de zever die men uitvindt over ons wel eens grappig maar dit is gewoon zever.

Ja, journalisten en sensatie.

Face it, de Hell's Angels hebben hun naam, verdiend of niet

Laatst gewijzigd door Dronkoers : 2 maart 2008 om 20:47.
Oud 2 maart 2008, 21:04   #110
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
goed geprobeerd flikker
En u ziet overal homo's, het plaatje begint écht te kloppen!
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 maart 2008, 21:10   #111
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Face it, de Hell's Angels hebben hun naam, verdiend of niet
Oh, ik weet het wel. We zitten in het collectief onderbewustzijn. Alleen is het archetype dat daar opgeroepen wordt niet hetzelfde als de Hells Angel in de realiteit. En dat stoort me soms danig. We zijn inderdaad "bigger than life".

Ik las eens in de Humo dat als we lid worden we onze vest insmeren met pis en stront. Ik zou het eens willen meemaken.

En we slachten honden op het clubhuis, en dan koken we die... Man man man.

En dan de politie met hun bakje met foto's, foto's van mensen waar we dan armen en benen van hadden afgekapt, omdat ze met de politie gepraat hadden... Dat kan je toch niet ernstig nemen.

En er zijn dan inderdaad mensen die dat geloven.

Dat stoort me soms zodanig dat ik wel eens mensen uitnodig om naar het clubhuis te komen, om zelf eens te zien wat er daar echt gebeurt. Dan gaan die tenminste toch terug naar huis met een ander idee in hun hoofd. Maar wat krijg je dan? Ze komen niet opdagen uit schrik dat we hen gaan vermoorden.

Zo kunnen we natuurlijk nooit niet winnen.

Verschaeve
Oud 2 maart 2008, 21:13   #112
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oh, ik weet het wel. We zitten in het collectief onderbewustzijn. Alleen is het archetype dat daar opgeroepen wordt niet hetzelfde als de Hells Angel in de realiteit. En dat stoort me soms danig. We zijn inderdaad "bigger than life".

Ik las eens in de Humo dat als we lid worden we onze vest insmeren met pis en stront. Ik zou het eens willen meemaken.

En dan de politie met hun bakje met foto's, foto's van mensen waar we dan armen en benen van hadden afgekapt, omdat ze met de politie gepraat hadden... Dat kan je toch niet ernstig nemen.

Dat stoort me soms zodanig dat ik wel eens mensen uitnodig om naar het clubhuis te komen, om zelf eens te zien wat er daar echt gebeurt. Dan gaan die tenminste toch terug naar huis met een ander idee in hun hoofd. Maar wat krijg je dan? Ze komen niet opdagen uit schrik dat we hen gaan vermoorden.

Winnen, verliezen.... wat maakt het uit, zolang ge uzelf maar amuseert en niet in den bak geraakt

Laatst gewijzigd door Dronkoers : 2 maart 2008 om 21:13.
Oud 3 maart 2008, 11:41   #113
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Die indianenverhalen kennen we allemaal, maar ik vind het wel tekenend dat de Angels altijd met net die verhalen uitpakken. Het lijkt een beetje op: "We leggen de nadruk op de meest ongeloofwaardige onzin, dan gaan de mensen geen enkel verhaal over ons meer geloven."

Ik heb persoonlijk niks tegen de Angels, als bengel keek ik er zelfs naar op, maar op het ogenblik dat iemand uit mijn vriendenkring het er tot 'prospect' geschopt had heb ik mijn mening toch maar herzien. Vooral omdat die gast 'goei punten' gescoord had in zijn aanwervingscampagne door iemands motorkap even te vervormen met iemand anders' gezicht. Die motorkap is hersteld geraakt, dat gezicht draagt echter nog steeds de sporen. Reden van die uitval was iets met een 'fout' opschrift op een jeansvestje...
Er zijn wel geen benen of armen afgehakt die dag.

Nu wil ik niet veralgemenen, er zullen best ook wel brave huisvaders met kroost en job bij zitten, maar je kan niet ontkennen dat geweld een beetje onlosmakelijk verbonden is met de Angels. En dat komt heus niet enkel van die 'indianenverhalen'.
Oud 3 maart 2008, 11:44   #114
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Voor alle duidelijkheid; ik heb nooit namen aan de politie doorgespeeld.
Mijn armen en mijn benen zijn me te lief.
Oud 3 maart 2008, 12:33   #115
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Die indianenverhalen kennen we allemaal, maar ik vind het wel tekenend dat de Angels altijd met net die verhalen uitpakken. Het lijkt een beetje op: "We leggen de nadruk op de meest ongeloofwaardige onzin, dan gaan de mensen geen enkel verhaal over ons meer geloven."
Neen, zo is het niet. De meest ongeloofwaardige verhalen hebt u nog niet gehoord.

Citaat:
Ik heb persoonlijk niks tegen de Angels, als bengel keek ik er zelfs naar op, maar op het ogenblik dat iemand uit mijn vriendenkring het er tot 'prospect' geschopt had heb ik mijn mening toch maar herzien. Vooral omdat die gast 'goei punten' gescoord had in zijn aanwervingscampagne door iemands motorkap even te vervormen met iemand anders' gezicht. Die motorkap is hersteld geraakt, dat gezicht draagt echter nog steeds de sporen. Reden van die uitval was iets met een 'fout' opschrift op een jeansvestje...
Er zijn wel geen benen of armen afgehakt die dag.
U kan moeilijk het gedrag, namelijk van uw prospect vriend, op de Hells Angels steken, een prospect is geen Hells Angel.

Citaat:
Nu wil ik niet veralgemenen, er zullen best ook wel brave huisvaders met kroost en job bij zitten, maar je kan niet ontkennen dat geweld een beetje onlosmakelijk verbonden is met de Angels. En dat komt heus niet enkel van die 'indianenverhalen'.
Ja kijk, als iemand ambetant komt doen moet hij er niet van verschieten dat hij wat botsen krijgt. Daar moet u niet voor tot bij ons komen, dat gebeurt in het cafe om de hoek ook wel.

Natuurlijk, als ik een ambetant ventje een trek tegen zijn oog geef, staat dat morgen in de krant, dat van het cafe niet.

Verschaeve
Oud 3 maart 2008, 12:38   #116
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, zo is het niet. De meest ongeloofwaardige verhalen hebt u nog niet gehoord.
Houwen zo!!

Citaat:
U kan moeilijk het gedrag, namelijk van uw prospect vriend, op de Hells Angels steken, een prospect is geen Hells Angel.
Nee, das waar, maar als carrierezet naar het volle lidmaatschap deed het hem in ieder geval geen kwaad. Ik denk dat een dag oudjes over het zebrapad helpen hem niet dezelfde bijval zou opgeleverd hebben.

Citaat:
Ja kijk, als iemand ambetant komt doen moet hij er niet van verschieten dat hij wat botsen krijgt. Daar moet u niet voor tot bij ons komen, dat gebeurt in het cafe om de hoek ook wel.
Ik heb ooit al heel wat ambetante mensen tegengekomen maar ik heb nog nooit iemand 'wat botsen' gegeven. Zonder geweld lukt het ook hoor.
Citaat:
Natuurlijk, als ik een ambetant ventje een trek tegen zijn oog geef, staat dat morgen in de krant, dat van het cafe niet.
Hoge bomen vangen veel wind eh?
Oud 3 maart 2008, 12:43   #117
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Ik wil alleen maar zeggen -voor er hier een bataljon Harleys voor mijn deur staat- dat de Hells Angels nu ook weer niet het schorremorrie zijn waar ze in de pers voor versleten worden, maar ze moeten nu ook niet gaan doen alsof het allemaal rozegeur en maneschijn is.

Maar ik viseer niemand hoor, deze discussie zou evengoed over, ik zeg maar wat, supporterskernen kunnen gaan.
Oud 3 maart 2008, 14:32   #118
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

En is die prospect nu in de club? Hebt u er nog contact mee?

Verschaeve
Oud 3 maart 2008, 14:42   #119
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Nu ja, ze zijn ook niet vies van geweld. Dat de media graag zo'n zaken opblaast is niets nieuws.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2008, 15:22   #120
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Blijkbaar slechte koks dan, die Hells Angels. Of is het niet de bedoeling dat die hondensoep gegeten word?

Citaat:
Ik las eens in de Humo dat als we lid worden we onze vest insmeren met pis en stront
Als het "mensenleer" zou zijn, is het weken in menselijke urine die een tijdje heeft gestaan een goeie bleek- en soepelmaker.
Da's al een trukje van Uma, toen haar man Ug kloeg over zijn te hard wordend berevel.
(zouden ze in Bedrock City al aan golden showers gedaan hebben?)

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be