![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg het hem ze, schat ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() hoe schattig, internetliefkes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Not getting the point, that is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Hell's Angels beraamden moord op Mick Jagger" Mick Jagger is veertig jaar geleden mogelijk aan een moordaanslag ontsnapt. De Hell's Angels waren van plan om de Rolling Stones-zanger te vermoorden, zo zou blijken uit een documentaire die morgen wordt uitgezonden op BBC Radio 4. bron http://www.demorgen.be/dm/nl/1008/Sh...k-Jagger.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Men kan niet eens onze naam zonder fouten schrijven. Soms is de zever die men uitvindt over ons wel eens grappig maar dit is gewoon zever. Ja, journalisten en sensatie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Duupje, waar zijt ge? ![]()
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Face it, de Hell's Angels hebben hun naam, verdiend of niet ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 2 maart 2008 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Ik las eens in de Humo dat als we lid worden we onze vest insmeren met pis en stront. Ik zou het eens willen meemaken. En we slachten honden op het clubhuis, en dan koken we die... Man man man. En dan de politie met hun bakje met foto's, foto's van mensen waar we dan armen en benen van hadden afgekapt, omdat ze met de politie gepraat hadden... Dat kan je toch niet ernstig nemen. En er zijn dan inderdaad mensen die dat geloven. Dat stoort me soms zodanig dat ik wel eens mensen uitnodig om naar het clubhuis te komen, om zelf eens te zien wat er daar echt gebeurt. Dan gaan die tenminste toch terug naar huis met een ander idee in hun hoofd. Maar wat krijg je dan? Ze komen niet opdagen uit schrik dat we hen gaan vermoorden. ![]() Zo kunnen we natuurlijk nooit niet winnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 2 maart 2008 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb persoonlijk niks tegen de Angels, als bengel keek ik er zelfs naar op, maar op het ogenblik dat iemand uit mijn vriendenkring het er tot 'prospect' geschopt had heb ik mijn mening toch maar herzien. Vooral omdat die gast 'goei punten' gescoord had in zijn aanwervingscampagne door iemands motorkap even te vervormen met iemand anders' gezicht. Die motorkap is hersteld geraakt, dat gezicht draagt echter nog steeds de sporen. Reden van die uitval was iets met een 'fout' opschrift op een jeansvestje... Er zijn wel geen benen of armen afgehakt die dag. Nu wil ik niet veralgemenen, er zullen best ook wel brave huisvaders met kroost en job bij zitten, maar je kan niet ontkennen dat geweld een beetje onlosmakelijk verbonden is met de Angels. En dat komt heus niet enkel van die 'indianenverhalen'.
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor alle duidelijkheid; ik heb nooit namen aan de politie doorgespeeld.
Mijn armen en mijn benen zijn me te lief. ![]()
![]() |
#115 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Natuurlijk, als ik een ambetant ventje een trek tegen zijn oog geef, staat dat morgen in de krant, dat van het cafe niet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil alleen maar zeggen -voor er hier een bataljon Harleys voor mijn deur staat- dat de Hells Angels nu ook weer niet het schorremorrie zijn waar ze in de pers voor versleten worden, maar ze moeten nu ook niet gaan doen alsof het allemaal rozegeur en maneschijn is.
Maar ik viseer niemand hoor, deze discussie zou evengoed over, ik zeg maar wat, supporterskernen kunnen gaan.
![]() |
#118 |
|
![]() En is die prospect nu in de club? Hebt u er nog contact mee?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Da's al een trukje van Uma, toen haar man Ug kloeg over zijn te hard wordend berevel. (zouden ze in Bedrock City al aan golden showers gedaan hebben?)
![]() |