![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) ik ben een meisje b) ik doe niet kleinerend c) informeer je beter.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://liberales.be/cgi-bin/showframe.pl?boek&nathan In 1945 telde de Arabische wereld in zijn midden 900.000 joodse zielen. Vandaag blijven er slechts 4.500 van hen over. Anders gezegd werd 99,5 % van de joodse bevolking van de Arabische staten ‘weggezuiverd’. De omvang van deze eliminatie is zonder voorgaande. In de loop van de laatste decennia van Tsaristisch Rusland verkoos, ondanks afschuwelijke vervolgingen en voortdurende pogroms, 2/3 van de joodse bevolking in hun geboorteland te blijven leven. Op de vooravond van de Tweede Wereldoorlog verkoos 1/3 van de joodse inwoners, ondanks alle vernederingen en vervolgingen, in Duitsland te blijven wonen. Toen in 1968-1969 de Communistische Partij van Polen een klopjacht op de joden organiseerde, kozen 25.000 leden van de Joodse Gemeenschap het hazenpad. 1/5 van de Joodse Gemeenschap verkoos echter toch nog in Polen te blijven. Weinstock zegt hierover op bladzijde tien van zijn boek: ‘Non pas que je cherche �* établir une équivalence mécanique entre les pires persécutions que les Juifs aient eu �* subir au cours des cent cinquante dernières années et les avanies qui les ont accablés sous l’ empire de l’ islam. Mais il est des pourcentages qui ne trompent pas.’
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Partijlid
|
![]() logisch eh, nu is dat gebied niet meer onder controle van de arabieren, maar van de joden. Om de maand bouwt Israel nieuwe steden, wie moet dat anders komen bevolken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het feit dat er net een grote shoah geweest is, kan er iets mee te maken hebben. en vooral het feit dat het land van melk en honing naast je deur is opgericht speelt ook mee. het beloofde land waar je makkelijk, en grand masse, naartoe kan vluchten, waar je daarenbij nog eens gewild en gewenst bent. Israël moedigde die immigratiegolven aan. het was geen pest-cholera dilemma meer. push en pull! De pourcentages zullen zich niet trompen, de interpretaties daarentegen. (Als die etnic cleansing zo verschrikkelijk was, waarom zijn er daar dan geen grote propaganda musea op oude palestijnse dorpen van?) Een beetje meer streven naar totaal-beeld zou wel mogen hoor. Ik beweer verre van dat iedereen vriendelijk was tegen de joodse medemens (net als in europa, amerika,...) Ik zeg dat ze daar niet zijn weggejaagd, niet meer als elders. p.s; ik ben ook een meisje, ik ben geinformeerd, en elke zin eindigen met 'dat wist je niet he?' is wél kleinerend. QED ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga gewoon dit kleine dingetje aanhalen.
Wil je de Hebreeuwse godsdienst aanhangen, dan moet je al HEEL hard je best doen om aanvaard te worden. Maar de Islam verplicht iedereen moslim te worden, op straffe des doods.
![]() |
#106 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Zien we weer spoken, ja? Die 10+ keer dat ik islamitische landen heb afgereisd, was ik steeds op de vlucht voor de dood... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Overigens waren de joden zeker geen minderwaardigen in de ogen van de normale islamiet. In de Koran wordt gezegd dat men met het Volk van het Boek moet proberen samen te werken, hoewel men de Mekkaanse joden, die Mohammed bijnan vermoord hadden en hem verdreven uit zijn geboortestad moest bestrijden. Maar dat is enkel van toepassing op die tijd. De joden waren in de Islamitische wereld vaak erg rijk omdat zij als bankiers gingen werken. Het was voor islamieten namelijk verboden intrest te vragen en sowieso wordt veel geld hebben in de Islam gezien als iets wat vaak zondig kan zijn. Het gebruik van de joodse bankier komt uit de moslimwereld overgewaaid. Tijdens de hele geschiedenis is de grootste vijand en het grootste gevaar voor de joden altijd het christendom geweest.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees je Koran maar eens. En ja, je kan je "niet moslim" zijn afkopen, als goeie Dhimmi. Zolang je poen hebt, ben je welkom.
![]() |
![]() |
#109 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Vandaar dat ik GRATIS werd uitgenodigd bij gelovige families om het avondeten met hen te nuttigen. Ik ben moslims tegengekomen die spontaan hun ENIGE bed afstonden aan een vreemde reiziger voor NIKS; Nergens ter wereld heb ik zo'n gastvrijheid gezien bij de lokale bevolking, als in moslimlanden... Je spreekt uit onwetendheid & vooroordelen. De bijbel staat ook vol horrorscenario's, wil dat dan zeggen dat we dit dan ook moeten uitvoeren? Er bestaat zoiets als "context" & dat hebben de moslims al lang begrepen. Maar inderdaad, er zijn uitzonderingen - zoals jezelf - die dit letterlijk nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zijn de idioten die het letterlijk nemen die gevaarlijk zijn.
Ik houd rekening met die idoten. Je kent ze wel, die eikels ,die simpele zielen hersenspoelen zodanig de bomrugzakken in bussen en treinen ontploffen.
![]() |
#111 |
Partijlid
|
![]() de debielen die denken dat elke moslim zo n idioot is, zijn nog gevaarlijker
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hou dat maar in gedachte , want ik ga er van uit dat elke "echte" moslim zo'n koranvreter is.
Want al de rest van de Islamietjes, die doen aan Islam a la Carte. Alleen de stukjes die hen goed uitkomen. Stel hypocrieten. Al even erg als de christenen.
![]() |
#113 |
Partijlid
|
![]() niet alle moslims zijn theologen eh
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Ik zie dat er weer flink met halve waarheden en 3/4 leugens wordt gesmeten trouwens... En dan nog wel teksten gebruiken van de meest onbetrouwbare bron in Vlaanderen, de bekende antisemiet Lucas Catherine... Zie maar wat voor een type die vent is: http://lezersbrieven.files.wordpress...-savasorda.pdf |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Schepen
|
![]() Lijkt me redelijk zielig dat dat nu nog altijd als argument wordt gebruikt. Die Palestijnen die 60 jaar geleden werden verjaagd leven nog. Die joden die 2000 jaar geleden zijn verjaagd zitten allang onder de grond. Stop nu eens eindelijk met de geschiedenis te misbruiken om dingen goed te praten.
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Partijlid
|
![]() Het principe van het imperialisme wordt in het MO toegepast: verdeel en heers. Het doel is de staat van Zion oprichten (!). Om de paar jaar bezet Israel nieuwe gebieden en zet planmatisch uit. De westerse media probeert het te doen lijken als een strijd tussen de joden en terroristen, maar in werkelijkheid zit alles anders in elkaar.
De laatste tijd is Iran flink aan het versterken in het gebied. Dat is uiteraard tegen de belangen van Israel. Wat is Irans religie? Islam, Shii. Er moet een tegengewicht komen en de efficientste oplossing is natuurlijk een blok creeren van soennitische landen. VS doet de laatste tijd opvallend lief tegen de Soennitische staten in de buurt met als doel hen pro-amerikaans te verenigen. Israel heeft ook een bondsgenoot nodig in het gebied waar ze omringd is door arabische gebieden. Die gaat ze dan ook zelf creeeren. Sinds de VS Irak binnengevallen is, spreekt men niet meer van Irakis. Het zijn nu soennieten, shiiten en Koerden. Totaal kunstmatig. Want met soennieten en shiiten heeft men het op mensen met eenzelde etniciteit; arabieren en met Koerden heeft men het op een etnische groep waarbinnen ook soenni Koerden en Shii Koerden zitten. Maar als de Koerden als 1 groep bewapend worden, kunnen ze 3 andere staten lastigvallen, waaronder Iran. Daar zijn ze nu ook mee bezig. Als de Koerden binnen enkele jaren een eigen staat zouden hebben , zou deze staat dezelfde vijanden als Israel hebben: alle staten in het gebied. Het is vanzelfsprekend dat een "koerdistan" heel afhankelijk zal zijn van Israel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar bon, we doen niet moeilijk en kijken over je extremisme. Wat dan nog, eigenlijk? Speelt het joodse uitverkoren gevoel in diens voordeel? Is de ene religie beter dan de andere, en nog beter, vergoelijkt dat dan welk soort van geweld dan ook? Op deze manier maak jij er een anti-moslim oorlog van. Laatst gewijzigd door IkbenLara : 12 maart 2008 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |