![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF22032008_041 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() al DIE STAKERS AFDANKEN, probleem opgelost.
Ze vertellen natuurlijk niet bij dat ze vanaf 2000 7.5% extra hebben gekregen buiten de indexering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Laat ons hopen dat U nooit afgedankt wordt...als u nu al zo zuur bent hoe zou dat dan evolueren! Staken is een recht als je dat nog niet wist, en dat wordt heus niet elke 3 weken gedaan om zomaar wat af te dwingen. De laatste staking waar ik aan meedeed was 2002. Het is het allerlaatste wat kan gedaan worden als er met de eisen en verzuchtingen geen rekening wordt gehouden. Maar voor mijn part ga jij eens 3 maanden in China wonen : daar kan je zien hoe goed en zaligmakend het is als arbeiders zich niet mogen verenigen in vakbonden en niet mogen staken! Waar haal jij trouwens die 7,5 % uit? Geef dan eens bronvermelding! Anders kan je hier zomaar alles komen beweren he , het moet ernstig blijven. @Bob : Je kan van mij denken wat je wil maar als ik over de schreef ga geef ik dat zelf als eerste toe, en dat kan niet van anderen op dit forum gezegd worden...dus met mijn niveau is niks mis hoor. Wie daarentegen ernstige argumenten naast zich neerlegd en tot in het oneindige blijft zeveren is in mijn ogen een klein kind , en op kinderpraat ga ik verder niet meer in. In een discussie is het de bedoeling dat je feiten overdraagt en/of ideeën verkondigt, klagen doen ze maar bij hun moesje! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een egomaatschappij vallen de grootste egoisten eerst.
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de enige egoïst zijt gij met uw gelul hier, ![]() ik vraag mij eerlijk gezegd af waar ge al die tijd blijft halen om hier te zeveren, veel werken kunt ge toch ook niet doen!!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ondertussen zijn de prijzen al maanden aan het stijgen.
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() Ik stond vroeger in het onderwijs en als er gestaakt werd, dan moesten niet-stakers instaan voor de opvang van de aanwezige leerlingen.
Ik weet dat er veel ambtenaren zijn die zgz NIET meestaken, maar niet gaan werken omdat ze zgz verhinderd worden om te werken!!! Die hypocrisie moet gestopt worden: wie Niet meestaakt, die kan de dienst verzekeren!! Ik weet uit zeer goede bron dat dit ook bij de NMBS het geval is: daarom bezetten de fervente stakers cruciale posten en verhinderen effectief de anderen om te werken. Akkoord dat er stakingsRECHT is, maar dan moeten ze ook de mensen die niet willen staken laten werken en daar zit het kalf gebonden!! Om te kunnen zeggen dat de staking geslaagd is, beletten de vakbonden andere mensen om te werken!!! OK stakingsRECHT, maar er bestaat ook zoiets als RECHT om te WERKEN!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (er zijn er vanzelfsprekend wel die hard moeten werken ![]() Meneer De Waal... hard moeten werken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft recht om te staken, iedereen doet het van tijd tot tijd. Mensen zoals omaplop die hun mond vol hebben over 'recht om te werken' hebben meegeprofiteerd van de betere voorwaarden die zijn verkregen door de stakers. Heb jij systematisch elke maand het teveel betaalde deel teruggestort Omaplop? Dacht al van niet! Zo is het natuurlijk makkelijk hé : de collega's laten staken en zelf gewoon gaan werken. Dus geen loonverlies, een goede relatie met meneer directeur en achteraf toch maar mooi profiteren van de verkregen voordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En hebt U er al voor gezorgd dat het personeel van de vakbonden eveneens koopkrachtvermeerdering krijgt? Of zijn dat geen mensen? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 maart 2008 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Burger
|
![]() Citaat:
U zullen we nooit ergens anders aantreffen dan op je kamertje, achter je pc. Zoveel is wel duidelijk. Dat zegt ook al veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Al bekomen van wat omaplop schreef? ![]() ![]() U bent echt uit het goede hout gesneden... Dat voelde mijn kleine spitsmuizenteen onmiddellijk aan... Een zak aan... en verstand op nul... Anderen onschuldige mensen maar schade/last berokkenen als hun eigen zak maar gevuld geraakt... Eigenzakkers eerst.;; ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 23 maart 2008 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Burger
|
![]() Ik ben tenminste solidair met mijn collega's. Ik kom op voor mijn mening en uit ze publiekelijk. Ik kruip niet achter mijn computer om duizenden posts te plaatsen vol onzin en one-liners die ik dan nog niet eens zelf bedacht heb.
U antwoord nooit terzake, u lult maar raak. En trouwens : laat die emoticonnetjes maar achterwege hoor, dit is MSN niet en wij zijn niet uw kleutervriendjes die dat zo cool vinden. Een mening uit je in woorden, en de jouwe ken ik ondertussen al. Maar wat is dan jouw repliek over de boeren en camionneurs? Oh juist ja : dat past niet binnen het plaatje dat je wil tekenen dus dat negeer je! Zwak! Zeer zwak! Net als al je duizenden andere posts : niets anders dan spam! Misschien moet ik ook maar eens beginnen met een negeerlijst zoals vele anderen op dit forum het duidelijk ook al beu zijn hun tijd in jou te investeren... En over die vakbondsmensen : moesten zij besluiten te gaan staken zul je mij niet horen mekkeren hoor! Het is hun recht, net zoals het jouw recht is om hier op dit forum telkens opnieuw te fulmineren en regurgiteren...maar verwacht van mij geen antwoord meer als je niet eerst mijn argumenten bekijkt, nadenkt, en daar dan een ernstige repliek op geeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De schoenmaker blijft bij zijn leest maar je mag hem de toegang tot het lokaal niet versperren want dan kan de schoenmaker niet verder werken. Meer verlangt die man niet, anders was hij ambtenaar geworden.
![]() |
![]() |
#119 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Staat genoteerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |