![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DIT is de essentie, maar jij wil ze niet zien:
Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben wel al aangereden geweest door- sla me niet dood want het is w�*�*r- een jonge allochtoon die vluchtmisdrijf probeerde te plegen omdat hij....zonder verzekering reed.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 5 april 2008 om 10:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* 17 900 EUR als u een alleenstaande bent zonder personen ten laste; * 19 400 EUR als u een alleenstaande gehandicapte bent; * 26 850 EUR, vermeerderd met 1 500 EUR per persoon ten laste, in andere gevallen. Sommige SHM´s kunnen hogere inkomensgrenzen toestaan. Even opmerken, als je een sociale woning huurt, en je gezinssituatie of inkomen verandert, wordt je er niet uitgesmeten. Ik betwijfel ten zeerste dat normale tweeverdieners niet aan een lening geraken om die auto's te kunnen kopen. Ga maandag eens naar de bank, test het uit. Je hoeft geen lening af te sluiten. Laatst gewijzigd door artisjok : 5 april 2008 om 10:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grappig, maar de kurkdroge realiteit verplicht me deze "grap" te vertellen. Ik krijg van mijn zeer lieve tante haar oude wagen, een Fiat 128 3P coupe. Ze betaald me de helft van de kosten voor de theorie en zelfs de verplichte 8 uur rijschool. Na 8 maand rijden op een voorlopig rijbewijs haal ik mijn praktijkexamen, en door een toeval kan ik de eerste dag dat ik effectief mijn rijbewijs heb naar de controle- in Mechelen-. 1 koplamp is niet goed genoeg afgeregeld. Binnen de maand terugkomen. Ik naar huis-in Willebroek- waar ik mijn vader (die geen rijbewijs noch auto heeft) de geknipte groene kaart laat zien, en die op tafel laat liggen. Ik krijg telefoon 10 minuten nadat ik met mijn vader heb gesproken. Ik spring dolentousiast in de wagen, om een vriend te helpen. Op de baan tussen Lier en Massenhoven staat er toch een vlammende salami. "Goeie middag, mogen wij Uw papieren". Resultaat, 750 BEF boete omdat ik geen keuringsbewijs heb. Maar in de tussenliggende 17 jaar, niks.
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ga werken en thuiswonende, huur stijgt evenredig met mijn inkomen. Mijn broer gaat werken, huur stijgt evenredig met inkomen. Ik ga de deur uit. Huur daalt pas een jaar na datum Mijn moeder overlijdt. Huur daalt pas 1.5 jaar na datum. Mijn broer gaat de deur uit, huur daalt niet. Pa mag er blijven wonen en betalen. Citaat:
BMW 5 reeks Op afbetaling, €10000 + de rest te betalen over 4 jaar (normale termijn voor een wagen), is €30000/48= €625 per maand.= 21% van het maandelijkse inkomen. Zonder verzekeringen (reken maar op, €1500+), baantax etc. Citaat:
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je zou net van Chantal verwachten dat ze zou snakken naar een busritje om de dagelijkse broodnodige portie verrijking te ervaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In plaats van cabrio's en BMW ( van een afgezaagd verhaal gesproken...) geven de lokale blanke steuntrekkers van het 'Weeshuis' hun geld uit aan zuipen en bingo. Je herkent ze aan hun trainingspakken, moddervette vrouwen en twijfelachtige hygiene. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() 'Een jong ongeschoold koppel met 2 kinderen, en waarvan 1 partner nog geen minuut gewerkt heeft. De uitkering al er niet ver boven zitten (€1300 is wel 52 000 belgische frankjes......)
gezinshoofd 950 egaa 325 ( als ze een blauwe kaart ingevuld krijgt tenminste) koter 150/stuk ----------------- 1575 euro voor 2 stumpers met 2 koters volgens mij , netjes droog op de rekening elke maand zonder 1 druppel zweet (en belastingen , watte belastingen ?? O euro dus ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik zou nog altijd een uitleg willen waardoor je je beschuldiging geloofwaardig maakt. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ah nee zeker? Jij vindt het dus normaal dat 2 politieke partijen nl. LDD & VB regelrechte LEUGENS verspreiden in hun PERSBERICHTEN? De essentie van heel het verhaal is blijkbaar toch vooral de AFGUNST dat veel "bruine medemensen" met een DIKKERE AUTO rijden als jullie. ![]() Wat vaak vergeten wordt is dat er in veel van die familie's de inkomens van zoon & dochterlief toegevoegd worden aan het gezamelijk gezinsinkomen. Ze wonen in 1 huis & hebben 1 auto voor heel het gezin. Als ik met mijn broers terug bij mijn ouders ga wonen, kunnen wij ons met het gezamelijk gezinsinkomen ook een Porsche op afbetaling veroorloven! ![]() Ze mogen hun dikke auto hebben als ze dit belangrijk vinden voor hun status. Als het jullie beter kan laten voelen zie ik geregeld de deurwaarder een BMW optakelen hier in de ghetto. ![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Misschien moeten we Kristof Jouret, regionaal voorzitter LDD regio Gent, eens een mailtje sturen om hem te vragen wat hij ervan vindt dat zij met zulke onzin in verband worden gebracht?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 5 april 2008 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN