![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
|
![]() Citaat:
Wat ik van de zaak begrijp is dat een meerderheid van de kamer voorstander is van het schrappen van het (slapende) artikel over ''smalende godslastering'', terwijl Donner (en nu Hirsch Ballin) dat artikel juist willen aanscherpen. Misschien vond men nu de tijd rijp om eens wat te proberen. Ik denk dat we er nog wel achter komen. Citaat:
Wat mij opvalt is die buitenproportionaliteit. Dat iemand aangifte doet tegen een cartoon, dat een meldpunt dat verplicht moet onderzoeken en voor de rechter wil brengen begrijp ik en is een normale gang van zaken. Maar men kent de auteur en de cartoon is al gepubliceerd. Aangezien je ook nog eens alleen strafbaar kunt zijn van zaken die je openbaar hebt gemaakt (gepubliceerd hebt) begrijp ik niets van de tien agenten, het verhoor en het inbeslagnemen van de computer. Een dagvaarding was voldoende geweest. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
http://player.omroep.nl/?aflID=70394...ca6c93f7946062 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() (Ik heb ook de instellingen al aangepast en opgeslagen) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Minister
|
![]() Dan begrijp ik je zinnetje "Niet. Als het aan die OvJ ligt, dan moet hij weg" niet. Wie moet er weg, van wie?
Laatst gewijzigd door Rob Roy : 17 mei 2008 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ook is een minister-president in Nederland niet onschendbaar, zoals leden van de koninklijke familie dat overigens wel zijn (doet bijvoorbeeld Beatrix iets fouts, dan is de minister-president daar uiteindelijk verantwoordelijk voor, en moet de minister-president aftreden), maar dit terzijde. Wat mij ten zeerste bevreemd en wat ronduit schandalig is, is dat het OM die tekeningen gelast heeft weg te halen, nog voor er een rechterlijke uitspraak is geweest. Dit kan onmogelijk zijn omdat er kans zou zijn voor bewijsverspilling in het lopende strafrechterlijke onderzoek, aangezien die tekeningen allang openbaar gemaakt en gepubliceerd zijn, en dus voor iedereen, inclusief OM, vrij toegankelijk zijn. Inzake deze specifieke tekening begint het zaakje wel heel erg te stinken omdat deze tekening zeer krasse, doch absoluut niet verboden kritiek op de huidige machthebbers, de regering met Balkenende aan kop dus, laat zien. Het lijkt gvd Noord-Korea wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Helemaal mee eens. U vergeet volgens mij echter nog iets héél belangrijks (toch hier in ons aller Belgenland) : het elektronisch stemmen. Zie wat dat betreft o.a. : http://www.vooreva.be/ Vriendelijke groeten, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 mei 2008 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Dat had daar best mogen blijven. Weer eens het bewijs dat er niks dan last & zever uit dat werelddeel komt. In plaats van Heilig Land, zou men die gewesten wel de Verdoemde Gebieden mogen noemen: al duizenden jaren, niks dan onzin en oorlog voortbrengend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() Na alle incidenten van de laatste tijd met Moslims wordt het toch wel eens tijd dat de zwijgende meerderheid de ogen opent en inziet hoe onze samenleving ten prooi valt aan Islamitische fundamentalisten, geholpen door naïeve linksmensen en bureaucratische bestuurders die kennelijk in “witte wijken” wonen en geen kranten lezen, maar wel een onschuldige cartoonist die met zijn potlood als wapen de vrijheden van de moderne samenleving verdedigd en zich tot op heden gesteund voelde door zijn recht op vrijheid van expressie en meningsuiting op intimiderende wijze laat oppakken en aan de schandpaal nagelt. De wereld op zijn kop. Hoe lang nog pikken we dit!!
Zomaar wat berichten uit de media: Honderden islamitische jongeren terroriseren ongestraft Zandvoort, Hollandse meisjes worden betast, aangerand en zelfs verkracht, gezinnen worden door hen het stuipen op het lijf gejaagd, bouwvakkers moeten lange broeken dragen in de hitte en Islamitische mannen willen niet dat hun doodzieke vrouwen door mannelijke dokters worden behandeld. Foto’s moeten uit een museum worden verwijderd omdat een enkele moslim zich beledigd zou kunnen voelen. Maar ook Islamitische geneeskunde studenten die weigeren delen van het curriculum te doen omdat deze in strijd is met hun geloof, moslim ambtenaren die ongestraft vrouwen kunnen discrimineren door hen de hand te weigeren en Moslims die Islamitische feestdagen willen invoeren voor de gehele samenleving. Moslimscholen die stuk voor stuk slechte en dubieuze onderwijspraktijken er op nahouden en regelmatig in het nieuws komen vanwege financieel wanbeleid en fraudeleuze handelingen, maar vooral de intolerantie houding van moslims jegens Joden en homos zijn moeten ons toch echt de ogen gaan openen. De lijst kan veel langer worden gemaakt. Het is onbegrijpelijk dat een ruime meerderheid nog steeds doet alsof zijn neus bloed. Zolang die ruime meerderheid niet aangeeft dat ze het niet meer pikken dan zal de islamisering van de samenleving sluimerend de overhand nemen. Het is onacceptabel dat onze regering, die over ons moet waken, een kleine maar heel gevaarlijke groep mensen continu de hand boven het hoofd houdt en zelfs alle rechtspraak in hun voordeel inzet en aanpast. Het beledigen van Moslims wordt keihard aangepakt maar discriminatie van vrouwen en homos weer niet. Zolang er geen krachtige tegenbeweging op gang komt zullen onze kinderen de rekening moeten betalen. Misschien moeten we beginnen met het oprichten van een comité van verontruste burgers. Naast een politieke beweging (Geert en Rita) zal er ook een maatschappelijke beweging op gang moeten komen. Wat vindt u?, laat het me weten [email protected] http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6145 |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() [ATTACH]call[/ATTACH]
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit lijkt mij toch een heel duidelijk geval van belangenverstrengeling en misbruik maken van de macht. Laten we nog eens kijken: Citaat:
De vragen rijzen nu wat er nog meer op die persoonlijke agenda van Velleman staat. Wie of wat hem eventueel aanstuurt en/of steunt hierin. Waarom hij bij eerdere gelijksoortige vergrijpen niet uit zijn ambt is gezet. En ook waarom hij die beruchte Al-Tawheed moskee en Gretta Duisenberg niet vervolgde voor racisme en discriminatie en hij juist Gregorius Nekschot wél vervolgt. Wat betreft een mogelijk antwoord op die laatste vraag heb ik een heel erg bang vermoeden: Radicale imams en moskeeën worden met rust gelaten, Gretta Duisenberg van het Palestina-comitee mag vrijuit anti-joodse, pro-palestijnse en pro-moslim uitspraken doen, terwijl islam- en multikulcriticus Gregorius Nekschot moet hangen... Doet Velleman dit om de moslims niet op hun ellenlange tenen te trappen? Of erger nog, en met het gevaar om als complottheorie gezien te worden, doet Velleman dit om de weg naar verdere islamisering van Nederland en Europa voor te bereiden? Daarin uiteraard gesteund door zwaar religieuze christelijke politici, zoals ene J.P. Balkenende, Donner, Hirsch-Ballin, en Rouvoet om er maar eens een paar te noemen, die denken dat hun christelijke god daar ook baat bij zal hebben en die eigenlijk niets liever zouden zien dan een theocratie. Misschien slaat mijn fantasie nu op hol, maar ik vind dit alles eng worden, heel erg eng. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien is die Velleman gewoon een bekeerling. Dat zijn vaak ook de gevaarlijkste gekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Burgemeester
|
![]() De arrestatie en huiszoeking bij Nekschot zijn het gevolg van een aanklacht van imam Abdul-Jabbar van de Ven.
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#120 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Hé Rob Roy bij mij gaat het wel hoor, Ik weet het niet zeker, maar zou het niet kunnen dat het aan de keuze van de browser ligt, ik werk namelijk met de browser van Mozilla Firefox. Groetjes Ronny
|
![]() |
![]() |