![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
2.Bullshit is één woord(uw fout) 3.Gij projekteert uw eigen gebreken op ons. Ge antwoordt alleen als er mee te lachen of te kleineren valt. Nog nooit hebt gij op een langere beargumenteerde post van mij ernstig geantwoord, net zoals Raf. Besluit: ik ga mijn tijd niet meer verdoen met Uwe Hoogedelgeborenheid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat alle moslims denken op dezelfde manier. Waar zeg ik dit. Moslims komen er zelf openlijk voor uit dat ze niets moeten weten van homofilie. Daarom zeg ik dus dat de meeste moslims in ons land jou absoluut niet meer zouden moeten of nog erger een beetje zouden bijwerken. Ik heb ze zo niet gemaakt é, ze zeggen het zelf dus zijn zij bevooroordeeld tov zichzelf ofzo? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
En waarom zou ik nu in godsnaam niet met jullie VB-gedoe mogen lachen. Het is eigenlijk alleen maar om mee te lachen. Alhoewel als die partij ooit de kans krijgt om hun wil door te drijven, denk ik eerder dat het om te huilen zal zijn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Headinajar schreef: Dat vind ik nu straf, ik heb hier al vele keren een volledig onderbouwde argumentatie gehanteerd, maar telkens krijg je dan zoiets dwaas terug als "jij linkse slaaf van het politiek correcte establishment" of andere van zulke debiele onzin, waarna men weer volledig van het onderwerp afdwaalt...
En waarom zou ik nu in godsnaam niet met jullie VB-gedoe mogen lachen. Het is eigenlijk alleen maar om mee te lachen. Alhoewel als die partij ooit de kans krijgt om hun wil door te drijven, denk ik eerder dat het om te huilen zal zijn.[/quote] Snofla schrijft: Bewijs de eerste alinea. En voor uw tweede alinea: ![]() |
![]() |
![]() |