Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2004, 14:10   #101
snofla
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door headinajar
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snofla
Kijk, rafke, gij zijt gewoon een hersenloze provocateur. Het enige wat gij doet is ontkennen en belachelijk maken wat u niet aanstaat.
Ik ben niet meer van plan nog verder op uwen bullshit te reageren. Voor mijn part blijft gij verder dit forum volkakken met uwen diaree(dat is uw goed recht), maar ik ga geen parels voor de zwijnen meer gooien.

So long, sucker
Snofla, het gaat je precies niet goed af als de pilaren van het bekrompen VB-denkwereldje met 2 woorden worden omvergestampt : "Bull Shit".

Aangezien de hele argumentatie van de VB-aanhangers op dit forum bestaat uit halve waarheden, veronderstellingen, subjectieve cijfers, vooroordelen en propaganda, is het niet erg moeilijk om te oordelen wie hier werkelijk oogkleppen draagt.
1.Diarree is met twee r-en (mijn fout)
2.Bullshit is één woord(uw fout)
3.Gij projekteert uw eigen gebreken op ons. Ge antwoordt alleen als er mee te lachen of te kleineren valt. Nog nooit hebt gij op een langere beargumenteerde post van mij ernstig geantwoord, net zoals Raf.
Besluit: ik ga mijn tijd niet meer verdoen met Uwe Hoogedelgeborenheid.
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2004, 15:07   #102
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Heb je moslim vrienden?
Ja hoor. En ze zijn op de hoogte van mijn partnerkeuze. Ze vinden dat wel vreemd, maar dat vinden heel wat van mijn "christelijke" vrienden ook.
Daar geloof ik niets van wat je nu zegt. iedereen weet goed genoeg hoe moslims over homofilie denkt. Daar komen ze ook openlijk voor uit. Dus dat jij nu gaat doen alsof jij nu weer juist een groepje kent die er niets op tegen hebben geloof ik gewoonweg niet. Oftewel zijn het ook homofile moslims die door hun familie zijn verstoten of iets dergelijks.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2004, 15:12   #103
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ja hoor. En ze zijn op de hoogte van mijn partnerkeuze. Ze vinden dat wel vreemd, maar dat vinden heel wat van mijn "christelijke" vrienden ook.
Daar geloof ik niets van wat je nu zegt. iedereen weet goed genoeg hoe moslims over homofilie denkt. Daar komen ze ook openlijk voor uit. Dus dat jij nu gaat doen alsof jij nu weer juist een groepje kent die er niets op tegen hebben geloof ik gewoonweg niet. Oftewel zijn het ook homofile moslims die door hun familie zijn verstoten of iets dergelijks.
Niet alle moslims denken op dezelfde manier, mijn beste, net zoals niet alle christenen op dezelfde manier denken. Je laat je - zoals steeds - weer leiden door je eigen vooroordelen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2004, 15:16   #104
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Niet alle moslims denken op dezelfde manier, mijn beste, net zoals niet alle christenen op dezelfde manier denken. Je laat je - zoals steeds - weer leiden door je eigen vooroordelen...
En zoals ook al meerdere keren leg je andere woorden in mijn mond. Je weet goed genoeg dat ik dat niet zeg want waarom zou je anders mijn woorden nog maals opnieuw herhalen?
Ik zeg niet dat alle moslims denken op dezelfde manier. Waar zeg ik dit. Moslims komen er zelf openlijk voor uit dat ze niets moeten weten van homofilie. Daarom zeg ik dus dat de meeste moslims in ons land jou absoluut niet meer zouden moeten of nog erger een beetje zouden bijwerken. Ik heb ze zo niet gemaakt é, ze zeggen het zelf dus zijn zij bevooroordeeld tov zichzelf ofzo?
Oud 22 maart 2004, 15:32   #105
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

En zoals ook al meerdere keren leg je andere woorden in mijn mond. Je weet goed genoeg dat ik dat niet zeg want waarom zou je anders mijn woorden nog maals opnieuw herhalen?
Ik zeg niet dat alle moslims denken op dezelfde manier. Waar zeg ik dit. Moslims komen er zelf openlijk voor uit dat ze niets moeten weten van homofilie. Daarom zeg ik dus dat de meeste moslims in ons land jou absoluut niet meer zouden moeten of nog erger een beetje zouden bijwerken. Ik heb ze zo niet gemaakt é, ze zeggen het zelf dus zijn zij bevooroordeeld tov zichzelf ofzo?
Weet jij zelf wel wat je allemaal zegt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2004, 15:40   #106
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snofla
1.Diarree is met twee r-en (mijn fout)
2.Bullshit is één woord(uw fout)
Bravo!

Citaat:
3.Gij projekteert uw eigen gebreken op ons. Ge antwoordt alleen als er mee te lachen of te kleineren valt. Nog nooit hebt gij op een langere beargumenteerde post van mij ernstig geantwoord, net zoals Raf.
Besluit: ik ga mijn tijd niet meer verdoen met Uwe Hoogedelgeborenheid.
Dat vind ik nu straf, ik heb hier al vele keren een volledig onderbouwde argumentatie gehanteerd, maar telkens krijg je dan zoiets dwaas terug als "jij linkse slaaf van het politiek correcte establishment" of andere van zulke debiele onzin, waarna men weer volledig van het onderwerp afdwaalt...

En waarom zou ik nu in godsnaam niet met jullie VB-gedoe mogen lachen. Het is eigenlijk alleen maar om mee te lachen. Alhoewel als die partij ooit de kans krijgt om hun wil door te drijven, denk ik eerder dat het om te huilen zal zijn.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2004, 16:25   #107
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Weet jij zelf wel wat je allemaal zegt?
Ja, weten zij het allemaal wel? Ze vragen zich allemaal af waarom ze nergens geliefd zijn awel voila.
Oud 22 maart 2004, 17:14   #108
snofla
Banneling

Standaard

Headinajar schreef: Dat vind ik nu straf, ik heb hier al vele keren een volledig onderbouwde argumentatie gehanteerd, maar telkens krijg je dan zoiets dwaas terug als "jij linkse slaaf van het politiek correcte establishment" of andere van zulke debiele onzin, waarna men weer volledig van het onderwerp afdwaalt...

En waarom zou ik nu in godsnaam niet met jullie VB-gedoe mogen lachen. Het is eigenlijk alleen maar om mee te lachen. Alhoewel als die partij ooit de kans krijgt om hun wil door te drijven, denk ik eerder dat het om te huilen zal zijn.[/quote]

Snofla schrijft:
Bewijs de eerste alinea.

En voor uw tweede alinea:
snofla is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be