![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de buurt van mijn werk is er een poezendoder bezig met de katten te vergiftigen... Ik word daar zooooo kwaad van eh. Welk onmens doet nu zoiets??? Ik zou daar zoooo hard op willen slaan.
|
|
|
|
#102 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juni 2008 om 22:45. |
||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ik kan nog altijd lachen om het verhaaltje van een West/Oost-Vlaming op mijn werk. Daar was een kattendoder aan het werk. Vele katten vergiftigd of verdronken. Op een nacht heeft iemand die kattendoder gevonden en hem door zijn twee knieschijven geschoten. De politie heeft geen moeite gedaan om de dader te vinden... ze zijn toen de wijk afgegaan en overal hebben ze een borrelke gekregen en verder hebben ze geen moeite gedaan. Zalig... Deur open "madammeke, we zoeken iemand die heeft geschoten op ne kattendoder... gij heb niks gezien of gehoord?" "Nee meneer, komt binnen pakt en borrelke... vertelt mij daar ne keer wat over"... de politie wou absoluut niks weten over de gast die had geschoten op die kattendoder die in de kliniek lag met twee kapotgeschoten knieschijven. Ik ben geen sadist maar ik geniet nog altijd van dat verhaal.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juni 2008 om 23:14. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
![]() To your left: 'Felix Vulgaris Obesitas' AKA 'Menhir', de helft van een tweeling die we in Bretagne gevonden hebben in een dolmen (no shit). To your right: 'Felix Oscaribus Bicoloris' AKA 'Oscar', klein crapuul dat veel te slim is voor zijn eigen goed, op jongere leeftijd aan dwangneuroses lijdend bij het zien van balletjes of alles wat daarop leek. Enkele avonden kijkplezier: http://icanhascheezburger.com/
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In het verhaal van mijn collega ging het niet over een vrouw btw.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 juni 2008 om 23:28. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Neenee, bij uw kat die vergiftigd werd. Daar was toch sprake van iemand die sm had met schapen?
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zoiets ja... maar het andere verhaal kwam uit de buurt van een ex-collega he.
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Ik heb hier ne perfecte kliefhamer staan trouwens.
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is het misschien dat er bij die persoon vogels of duiven door katten geroofd én opgegeten worden... Toen ik een kleine jongen was kregen wij ook één bepaalde kat op het duivenhok op bezoek...Die snaaide verscheidene duiven mee tot de dag dat we hem klem konden zetten ... Het gevolg kan U helaas raden...In de zak ermee en enkele slagen met een zware hamer,en het verhaaltje was afgelopen... Mijn vader droeg mij op om die kat met jutezak en al te begraven op een stuk bouwgrond van ons aan de overzijde van de straat... Ik had nét die put waar die kat in was begraven terug gevuld en was de aarde aan het aanstampen toen een buurvrouw vroeg of ik hun kat niet gezien had..Mijn vraag was hoe die kat eruit zag,waarop zij antwoorde "een rosse kater met een dikke kop"... laat die nu net onder mijn voeten liggen... "neeje, die heb ik hier niet zien rondlopen" was mijn antwoord terwijl ik de aarde met mijn voeten nog wat vaster aantrapte... Laatst gewijzigd door Svennies : 6 juni 2008 om 00:36. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Thanks Nynorsk, 'k vrees er wat voor, wil ik u helpen zoeken naar een huis?....alvast hartelijk bedankt voor de interesse !!
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Banneling
|
Citaat:
collega die de groententuin nog freest ![]() |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik heb zo'n klein hakbijltje liggen, daar gaat ge zeker vier keer mee moeten hakken voor t zelfde effect te krijgen ! |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wat is normaal?
Laatst gewijzigd door Boadicea : 6 juni 2008 om 16:11. |
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laatst gewijzigd door Dronkoers : 6 juni 2008 om 16:34. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
graag, want het schiet niet echt op
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 6 juni 2008 om 22:00. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Een scheldwoord. Ik beschouw het als een punt van eer om in geen enkele norm te passen.
En die kliefhamer is een goed gerief.
|
|