Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2008, 18:05   #101
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ikvoel me toch niet gevizeerd, door niemand, als d�*t je vraag is. Ben jij paranoïa?
ahahahahaha neen je viseert liever andere mensen en katapulteert je eigen probs op hun gezin dus voor de laatste maal laat mijn gezin met rust
Enne ik ben niet paranoia ...
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2008, 13:43   #102
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Allochtonen terreur in zwembad is zelfs in Nederland een bekend verschijnsel, zelfs al 20 jaar geleden.
Oud 9 augustus 2008, 21:13   #103
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Allochtonen terreur in zwembad is zelfs in Nederland een bekend verschijnsel, zelfs al 20 jaar geleden.
Dan hebben we al vele jaren chance gehad.
Oud 10 augustus 2008, 16:55   #104
goodwill
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
och arme, al 20 jaar geterroriseert

In plaats van te janken in een hoekje, zou beter de wet /het reglement op een kordate manier worden toegepast.
De wet dient door iedereen nageleefd te worden, ook door jou Zoethout.

Laatst gewijzigd door goodwill : 10 augustus 2008 om 16:56.
goodwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 19:28   #105
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door goodwill Bekijk bericht
och arme, al 20 jaar geterroriseert

In plaats van te janken in een hoekje, zou beter de wet /het reglement op een kordate manier worden toegepast.
De wet dient door iedereen nageleefd te worden, ook door jou Zoethout.
ja de wet ja ja en het humane,
Oud 16 augustus 2008, 14:15   #106
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Dan hebben we al vele jaren chance gehad.

Ja want zoiets bestaat bij ons niet he!?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 18:56   #107
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Tja, sommige plaatsen zijn nu eenmaal bestemd voor het plebs, en openbare badgelegenheden zijn daar een voorbeeld van. Doe gewoon zoals ik, en zet u een privézwembad. Heus niet zo duur (meer) hoor. En als je er de ruimte niet voor hebt, leg dan samen met een familielid dat die ruimte wel heeft en spreek met elkaar af wanneer je wilt zwemmen. Het enige 'probleem' is dat je het wat moet onderhouden, maar je krijgt er massa's plezier voor terug.
Oud 16 augustus 2008, 19:34   #108
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002

Ja want zoiets bestaat bij ons niet he!?
jawel maar ik ken het fenomeen in mijn stadje nog maar enkele jaren ongeveer 8.
Oud 16 augustus 2008, 19:35   #109
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The_fat_bloke Bekijk bericht
Tja, sommige plaatsen zijn nu eenmaal bestemd voor het plebs, en openbare badgelegenheden zijn daar een voorbeeld van. Doe gewoon zoals ik, en zet u een privézwembad. Heus niet zo duur (meer) hoor. En als je er de ruimte niet voor hebt, leg dan samen met een familielid dat die ruimte wel heeft en spreek met elkaar af wanneer je wilt zwemmen. Het enige 'probleem' is dat je het wat moet onderhouden, maar je krijgt er massa's plezier voor terug.
Dat hebben wij ook gedaan. maar dit is niet eerlijk tov de arme autochtoon !!!! Wij hebben recht dat ons belastinggeld goed gebruikt wordt voor iedereen en niet enkel voor de moslims.
Oud 16 augustus 2008, 20:21   #110
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat hebben wij ook gedaan. maar dit is niet eerlijk tov de arme autochtoon !!!! Wij hebben recht dat ons belastinggeld goed gebruikt wordt voor iedereen en niet enkel voor de moslims.
En dan maar klagen, vanop de rand van het privézwembad...wat kan het leven toch hard zijn, hé?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2008, 20:26   #111
The_fat_bloke
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ach, af en toen verzuipt er ook wel eens eentje in zo'n openbaar zwembad, hoor. Om nog maar te zwijgen van het risico op meningitis of chloorvergiftiging in die poelen.
Oud 17 augustus 2008, 00:45   #112
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
En dan maar klagen, vanop de rand van het privézwembad...wat kan het leven toch hard zijn, hé?
Niet alle mensen hebben de hersens die ik heb gekregen. Iedereen heeft recht op het belastinggeld !!!
Oud 17 augustus 2008, 01:02   #113
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet alle mensen hebben de hersens die ik heb gekregen. Iedereen heeft recht op het belastinggeld !!!

Uw waanbeelden beginnen nu wel stillaan hilarische vormen aan te nemen!
alvinvdv is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2008, 01:07   #114
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 augustus 2008, 01:26   #115
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen.....
Oud 17 augustus 2008, 19:13   #116
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Uw waanbeelden beginnen nu wel stillaan hilarische vormen aan te nemen!
Integendeel mensen zoal u die denken dat je kan onderhandelen met extremisten die hebben pas waanideetjes. Dat is pas om te gieren.
Oud 17 augustus 2008, 19:14   #117
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Niveau filo ?? Niet echt .... je maskers zijn al lang gevallen en vond het tof om daar aan mee te werken. Bangelijk !!!

geweldig leuk om een poco te zien vallen.

Laatst gewijzigd door shaddy : 17 augustus 2008 om 19:29.
Oud 17 augustus 2008, 19:22   #118
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
Afwijkende beleving van de werkelijkheid, resulterend in onlogische gedachtepatronen, wanen, hallucinaties en in wisselende mate emotionele, denk- en gedragsstoornissen.....
Juist ja mijn beste neem een spiegel en kijk ... oeps hij barst ahahahaahahahahaha Zielig zulle poco ... paranoia heb je met hopen. Wat een geluk dat er zulke beschaafde voor psychiater gestuurde (yeah right) pocos als jij rond lopen ahahahaaha beschaafd met zijn broek op zen knietjes achter de volgelingen van Mo de pedo aan. ahahahahaahaha Met zen broek op zen knietjes bidden voor halal en onderdrukking ahahahaahaa ahahahahaha schitterend en in zijn vrije tijd geeft hij gratis psychiatrisch advies hahahaha om te gillen ahahaha wat een grapjas. Waarschijnlijk zielig en alleen achter zijn pctje dromend van een mooi meisje met lange haren die hem als een slaaf bedient. ahahahahaaa

ps Natuurlijk zal elke vorm van realiteit u wereldvreemd zijn en vandaar dat u ieder mens die andersdenkt ziet als afwijkend gedrag. een goede raad ga naar een therapeut, het zal je goed doen en zo kan je langzaam terug in de wereld komen onder levende mensen. enne bij ieder normaal denkend mens zeg ik blijf in je droom geloven in uw geval zeg ik geloof in je droom maar niet hier in dit landje sorry ...not ahahahahah ROFL

De pocos noemen zich beschaafd ahahahaha beschaafd het kelen van dieren en onderdrukken van vrouwen ahahahahaha

Laatst gewijzigd door shaddy : 17 augustus 2008 om 19:30.
Oud 17 augustus 2008, 23:59   #119
alvinvdv
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist ja mijn beste neem een spiegel en kijk ... oeps hij barst ahahahaahahahahaha Zielig zulle poco ... paranoia heb je met hopen. Wat een geluk dat er zulke beschaafde voor psychiater gestuurde (yeah right) pocos als jij rond lopen ahahahaaha beschaafd met zijn broek op zen knietjes achter de volgelingen van Mo de pedo aan. ahahahahaahaha Met zen broek op zen knietjes bidden voor halal en onderdrukking ahahahaahaa ahahahahaha schitterend en in zijn vrije tijd geeft hij gratis psychiatrisch advies hahahaha om te gillen ahahaha wat een grapjas. Waarschijnlijk zielig en alleen achter zijn pctje dromend van een mooi meisje met lange haren die hem als een slaaf bedient. ahahahahaaa

ps Natuurlijk zal elke vorm van realiteit u wereldvreemd zijn en vandaar dat u ieder mens die andersdenkt ziet als afwijkend gedrag. een goede raad ga naar een therapeut, het zal je goed doen en zo kan je langzaam terug in de wereld komen onder levende mensen. enne bij ieder normaal denkend mens zeg ik blijf in je droom geloven in uw geval zeg ik geloof in je droom maar niet hier in dit landje sorry ...not ahahahahah ROFL

De pocos noemen zich beschaafd ahahahaha beschaafd het kelen van dieren en onderdrukken van vrouwen ahahahahaha

Shaddys frustraties & haat beginnen stillaan HILARISCHE vormen aan te nemen.... ahahahahahahahahahahahahah

Laatst gewijzigd door alvinvdv : 18 augustus 2008 om 00:02.
Oud 18 augustus 2008, 00:06   #120
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Eikes, gezinnen!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be