![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Het proces tegen het Vlaams Blok mag ook niet in de schoenen geschoven worden van de monarchie zeker?
En de loge die de monarchie bijeenhoud heeft ook zeker niets te maken met het proces? Men moet gaan beseffen dat zolang deze monarchie bestaat er bepaalde waarheden niet aan het licht zullen komen. -deze questie over voormalig Congo -de werkelijke daders van het bombarderen van de eerste Yzertoren -de waarheid van Breendonck 2 -het werkelijke verhaal achter het anti-Blok proces -de Roze Baletten -enz... En jawel, een onafhankelijk Vlaanderen zou een goede zaak zijn voor de reputatie van de gewone Vlaming in de wereld! Met rechtse groeten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is echter ook (en jij geeft het toe) dat er een genocide IS gepleegd door de voorvader van de huidige Belgische monarchie. Belgische monarchie wiens enige taak het 'toevallig' is om als cement voor België te dienen. Maar ik begrijp dat er hier mensen zijn die, terwille van dat cement, de hele familie van een genocidepleger op de hoogste machtsposities van dit koningdom willen houden. Fraai is dat echter niet te noemen.
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Complottheorieën, ik ben er verzot op! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het opblazen van de ijzertoren. De roze baletten. Niets van dit alles heeft met complottheoriën te maken maar met harde feiten.
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar anderzijds werd de basis van veel van onze huidige welvaart toen wel gelegd. We profiteren er nog dagelijks van. Ofwel geef je een collectieve schuld toe, ofwel zwijg je. Het is gewoon oneerlijk om het te proberen enkel in de schoenen te schuiven van de koninklijke familie. Nogmaals kan je nazaten van een crimineel niet aansprakelijk stellen voor de misdaden van hun voorouder! Als dat wel kan, dan hoop ik van ganser harte dat er niemand hier een misdadiger als voorouder had! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bwa gewoon vanuit de echte Belgische hoek is ook goed voor mij.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Beste Rudy,
Ik begrijp ook niet dat dit mogelijk is maar hier in België kan blijkbaar alles. Mijn moeder werd vroeger ook aangepakt op school en in de jaren erna omdat haar vader een VNV-er was! Mijn moeder is van 1950, toen was de oorlog nog bezig zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, dan heeft het natuurlijk ook geen zin meer om verder de discussie te voeren, niet? Want een lastercampagne hoeft niet per se op waarheid gebaseerd te zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De roze baletten ook. Wat het opblazen van de ijzertoren betreft, verwed ik er heel mijn hebben en houden op dat de daders zouden gevat én bestraft zijn geworden indien we een Vlaamse 'royale famille' hadden gehad inplaats van de francofone die ze tot op vandaag nog altijd is. Of ga je me wijsmaken dat de Saksen Coburgs ook maar een greintje Vlaams gevoel hebben voor de Belgen uit het Noorden des lands? Wie van hen ging vandaag trouwens een 'collega's van koninklijken bloeden' helpen begraven in buurland Nederland?
![]() |
![]() |
#112 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een mens kiest er uiteindelijk vaak zelf voor om ziende blind en horende doof te zijn.
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Deze thread lees ik voor het eerst. Ik ben dan ook naar het eerste artikel gegaan.
Met verbijstering lees ik dat de 'Vlaamse intellectuelen' en rode Reynebau op kop nog altijd vasthouden aan de Britse versie van het Congo-verhaal. Toch is al in de jaren '50 van vorige eeuw uitvoerig bewezen dat de Britten de hele zaak hebben opgezet en de wereld hebben voorgelogen en beduveld. De fameuze foto's van afgehakte handen, zijn door 2 Britse avonturiers genomen in het kamp van de slavendrijver Tippo Tip. Die slavendrijver werd door Britse agenten van wapens en munitie voorzien. Hun voornaamse agent, ene Charles-Henry Stokes, werd door de Belgen gevangen genomen en geëxecuteerd. De Britten, die nooit hebben kunnen verkroppen dat Leopold hen in Berlijn een pad in de korf had gezet en met de mooie buit, Centraal Afrika, was gaan lopen, hebben nooit op gehouden stokken in de wielen te steken. Ze hebben de Arabische slavendrijvers vrije doorgang verleend vanuit Zanzibar, ze hebben ook de lastercampagne tegen Leopold van A tot Z georchestreerd. Men moet al een linkse sukkelaar �* la Reynebau zijn om daar nog in te trappen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Artikel 2 gelezen.
Brengt niets nieuws bij. Tussen 1850 en 1896 werden, volgens een zeer minimale schatting, 700.000 congolezen door de Arabieren ontvoerd en als slaven verkocht. Andere schattingen spreken van het dubbele. De Britten zijn 100% verantwoordelijk voor deze genocide. Leopold II heeft die gestopt! En dus, tegen de Britten in, zeker nog eens 1 miljoen congolezen van een afschuwelijk lot gered. Laat die eilanders nu eerst eens hun eigen vuile rol bekennen, voor ze idioten als Reynebau voor hun kar spannen om België nog maar eens een schop te geven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Heeft Hitler, op zijn beurt, niet nog een paar miljoen cogolezen van een gewisse dood gered door Engeland aan te vallen?
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||