![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lucht is er zo lekker fris, en het past goed bij de weiden en het kanaal vlakbij. Er staan genoeg gebouwen leeg op de verschillende industrieterreinen die de stad Brugge rijk is. Laat ze eerst maar eens proberen die gevuld te krijgen met activiteiten en/of producten waar we ook echt wat aan hebben.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Met een duwerke zou ik niet ver komen ![]() Neemt zoal genoeg tijd in beslag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig willen ze zelfs Amerikaanse eiken rooien om te vervangen door Europese eiken. Zo rooien 'de groenen' mooie oude bomen om iets neer te planten dat binnen 40 jaar mss. op een bos lijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Ik heb iets tegen procureurs die twee lappersfortbezetters al een week opgesloten houden en ze niet lossen zonder ook maar één concrete beschuldiging, alleen op verdenking van voedseldiefstal uit een colruyt-afvalcontainer.
En dat terwijl het bedrijf zelf geen aanklacht indient... Dit is louter justitiële willekeur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hectare
![]() |
![]() |
#108 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Hee, nu praat je toch iets te vlug hoor; kennelijk weet je niet wat ha = hectare betekent. Drie hectaren zijn bijna 5 voetbalvelden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Hectare Misschien jokt dan de Wiki over het voetbalveld: 30.000 : 6.500 = 4,6 Citaat:
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 6 april 2009 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Vreemdeling
|
![]() Wikipedia neemt nogal grote voetbalvelden hé, ééntje van 50 x 100m is ook al goed, maar soit. Laat er uw slaap niet voor, het is idd. meer dan genoeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Misschien off topic maar ik hoop dat er zware tegenstand komt tegen de bouw van het nieuw stadion van Club Brugge in Loppem/Oostkamp. Daar gaat er echt een mooi stuk natuur kapotgemaakt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je bent naïef als je denkt dat er nog "zware" tegenstand komt ! De kogel is door de kerk ! "Men" zou nu eens een peiling moeten houden in Brugge, Loppem en Oostkamp ! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat heel veel Loppemnaars er tegen zijn maar zich er zullen moeten bij neerleggen. Van Mechelen zal er wel geen last van hebben. Echt rot, Loppem kapot.
Laatst gewijzigd door longhorn : 6 april 2009 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
|
![]() Dat voetbalveld is een noodzaak: vele mensen leven van voetbal, leven voor voetbal......
En vooral, er komt een winkelcentrum in, en in Westvlaanderen is geen winkelcentrum. Westvlaanderen heeft trouwens nood aan een winkelcentrum. Dat is eigenljk de hoofdzaak. Het voetbalstadion krijgt Brugge er gratis bij. Als ze d�*t laten schieten, zijn ze gewoon idioot. Bruggebinnenstad zal stukken rustiger zijn, aangezien het nieuwe stadion buiten Brugge ligt. kortom: het is vooral een winsituatie, veel meer gewin dan verlies. Het grote verlies is idd dat mooie stuk lap grond. en dit doet voor mij meer pijn, de teloorgang van dit stuk grond dan het lapperfortbos.
![]() |
#116 | ||
|
![]() Citaat:
Wanneer zij dit doen na hun dagtaak, dan is dat een domme vorm van rust, maar geen leegloperij. Maar elk doet in zn rustperiode wat hij wilt. Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens de Loppemnaars, als contra, vormen een absolut te verwaarlozen deel tegenover de pro.
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|