![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je maakt er de gekste dingen mee, dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je dan zelf ook wat gestoord bent, dan is er geen probleem.
![]() |
#103 |
|
![]() Hah, ik had er alle dagen problemen. In die tijd was ik wat wilder dan vandaag de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is nu één probleem?
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Geef mij trouwens maar karton. Dat schiet immers niet terug ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk je maar. Zo ga ik in de verlof waarschijnlijk klein mannen initiëren in de schietsport. Met lucht uiteraard (FWB 300s & FWB65). Nu is het zo als daar 10 klein mannen staan, dan zet ik een schietbril op ze. Dat loodje vertrekt maar met 150 m/s, maar als dat terugkomt, en in u oog beland....
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens bij FT (lucht) durven ze ook wel een terug komen.
![]() |
#108 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ????? Wa gebruikt gij dan als backstop of kogelval ????
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kent die FT doeltjes toch?
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 12 oktober 2008 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ahja ken t. Den truc die k vroeger gebruikte was om die beke naar voren te kantelen zodat da naar beneden ketste. Derna gebruikte ik stuk karton of moes dak derop plakte. Alle twee werkte alleen vond ik de moes iets beter
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 oktober 2008 om 14:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ale das zo gene gewone moes. Das zo da spul dat gebruikt wordt als backstop voor boogschutters. Soort van taaie schuimvormige plastiek.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn twee favorieten
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dulce et decorum est pro patria mori" [Horatius Odes lll. 2.13 ] ("Het is zoet en mooi, voor 't vaderland te sterven") |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ...zolang er maar geen mensen te hard rijden eh ![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar het is eveneens stierenkak omdat iets zoals een "vaderland" niet bestaat. Alleen politiekers die u voor hun kar willen spannen om hun onderlinge meningsverschillen te laten uitvechten.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 22 oktober 2008 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Uw greepveiligheid beter induwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, je moet zo'n spul niet echt met zachtheid behandelen. Dat deed ik ook steeds in het begin. Ik was er te voorzichtig mee.
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() de duitsers hebben op de vierkantshoeve van mijn overgrootvader (leden van een flak-eenheid in de buurt hadden daar hun intrek genomen) 2 K98's, een 'korte mitraillette met ongeveer 30 kogels' (mp40 dus) en een heleboel munitie achtergelaten toen ze halsoverkop moesten vluchten voor de amerikanen.
die wapens zijn daar lange tijd gebleven, want mijn vader heeft ze 11-jarige snotaap nog gevonden (waarna hij een uitbrander kreeg van zijn opa toen hij ermee wou spelen). wat er later mee gebeurd is weet niemand precies. die vierkantshoeve ligt er nu spookachtig en decennia onberoerd bij. op instorten in feite. gekocht door een rijke hollander die er al jaren niks mee doet. misschien moet ik daar eens op onderzoek gaan... ge weet maar nooit. op schattenjacht enzo... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |