![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was vroeger met iemand die vond dat elke maand geld opzij zetten geen sparen was. Sparen was voor haar - zo zei ze letterlijk, 2500€ nemen en die op de bank zetten, dat is sparen.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Af en toe zijn er rare vrouwen.
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar nam ze die 2500 euros dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Visjes van spiesjes. ![]() Echt? Nooit gegeten. Thuis kennen we zoals de meeste Belgische gezinnen enkel kabeljauw, zalm en sinds kort ook talapia, pangasius en consoorten, die ik subtiel en probleemloos van onze tafel heb geweerd. ![]() Forel en een maatje, en makreel en sardientjes uit blik, dat kon je ook nog wel eens tegenkomen. ![]() Ik heb dus begot geen idee hoe ik die dingen klaar moet maken. Maar dit lijkt me al een leuk recept! ![]() Vooral die schar is naar het schijnt lekker en "veelvuldig" aanwezig in onze Noordzee als het wat kouder wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar de andere tips volg ik al min of meer op hoor, sjoe. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Veel mensen gebruiken hun diepvries te weinig en gooien vervallende vruchten, yoghurtjes, kazen, brood, charcuterie ... en de hele batteklang gewoonweg weg, een misdaad terwijl er buiten hongerige beestjes zitten maar ook: terwijl je een diepvries in huis hebt!
Vruchten schillen, fruitsla/mix van maken en invriezen voor een punch. Voor de thee-lovers: - waarom klokhuizen en schillen weggooien, als je er heerlijke thee van kan trekken? :-/ (wel opletten dat uw appels niet te besproeid zijn ![]() - theezakjes kan je hergebruiken (of, wat ik verkies: ipv één zo'n zakje in een klein tasje, doe één zakje in een kan en laat dat trekken) - recent gehoord, vind ik eigenlijk zo gek nog niet: theezakjes bewaren, stofje errond doen, dichtbinden en in je bad doen voor heerlijke geurtjes en een weldadig bad. ![]()
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 20 december 2010 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() ROFL!
Om niet te hoeven zeggen dat ik hier niet zo fris en met één oog open zit (bij wijze van spreken), zal ik het er maar op houden dat hier geen ratten zitten. ![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je het zelf niet meer zou opeten, geef het dan ook niet aan dieren. hun fysiologie is even gevoelig als de onze.
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
mja we leven echt wel in een cultuur waarin het normaal is om voedsel weg te gooien (vuilbak) omdat je het toch niet zo graag hebt of het binnen drie dagen gaat vervallen ("THT") terwijl er twee straten verder mensen liggen te sterven van de honger bij wijze van spreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Vier jaar later zijn we nog aan het besparen en kijken we op tegen stijgende voedselprijzen (kwestie van positief te zijn
![]() Hoe doen jullie het? (En was hier geen ander topic over dat meer over voedsel ging?)
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Top, ik werk morgen mijn 29ste en laatste dag deze maand.
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Kopen jullie maar theezaakjes met afval in dan koop ik wel special gunpowder : opgerolde groene theeblaadjes in wrak, goedkoop en gezond
![]() Wel niet meer verkrijgbaar in colruyt of delhaize tegenwoordig ![]() Water laten afkoelen tot +/- 60° en drie minuten laten trekken, geen suiker nodig want begint pas na drie minuten te verzuren ... Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 31 juli 2012 om 05:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |