Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2008, 12:19   #101
Another Jack
Banneling

Standaard

In Wallonie wordt FN gezien zoals het is: een kleine partij met een marginaal zootje ongeregeld als bestuur en en al even potsierlijke kiezers.
Verder wordt er daar weinig aandacht aan besteed.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 12:52   #102
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Ze hebben een liedje gezongen!!!!

Hoe durven ze!
Aanklagen, die mensen!

Zoals die trien van Groen! gisterenavond op het nieuws duidelijk maakte: dit kan niet in een democratische rechtstaat. Stel je voor zeg, liedjes zingen in een democratie, hoe komen ze erop. Wacht, ik zoek wat takjes bijeen, als iemand lucifers bijheeft, kunnen we beginnen met het proces.

Is het aantal slachtoffers trouwens al bekend?

Ik stel wel voor dat we daarna de inquisitie verderzetten en scholieren oppakken die het bij de jeugd ongetwijfeld bekende "zie ginds komt de stoomtrein uit Auschwitz weer aan" rond 6 december durven zingen. Laatst op de trein hoorde ik overigens nog 2 moppen over Ethiopiers. Schande!

Verbranden al die ketters! Het gedachtenmonopolie van de politiek correcte kerk is onze leidraad!
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 13:05   #103
uilenspiegeltje
Banneling

Standaard

Verbranden moet men voor mij dat crapuul niet. Gewoon zorgen dat ze niet uit hun cordon geraken is voldoende.

Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 7 november 2008 om 13:07.
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 13:07   #104
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Nogal autoritair kereltje jij, hé ? Beetje fasco-trekjes, besef je dat niet ? Maar je moet je daar niet voor schamen, hoor: er zijn er nog zo gelijk gij
Indien er geen aanleiding zou zijn om te zeggen wat ik zeg, zou ik dat ook niet zeggen. Maar de laatste tijd wordt steeds meer bevestigd dat wat ik opperde over het bruin verleden (én heden dus) van het Vlaams Belang, juist was. En daar kunt ge moeilijk iets op zeggen. Tenzij dat u oppert dat het filmpje nep is en in mekaar geknutseld werd door een complotterende Belgische geheime dienst. Want u houdt nogal van complotten �* la Haider zo te zien.

Laatst gewijzigd door system : 7 november 2008 om 13:14.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 13:11   #105
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
In Wallonie wordt FN gezien zoals het is: een kleine partij met een marginaal zootje ongeregeld als bestuur en en al even potsierlijke kiezers.
Verder wordt er daar weinig aandacht aan besteed.
Dat was het Vlaams Blok 30 jaar geleden ook.

Het is nog steeds een zootje ongeregeld.
Ze zijn wel over the top nu.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 13:53   #106
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Die joden denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Zo constant mensen van het eigen volk de mond snoeren. Maar het zal niet waar zijn hoor !!!!
Of het over Joden gaat, over Zwarten, over Chinezen of nog over Katholieke Vlamingen. Al lachend zo'n liedje zingen kan gewoon niet door de beugel. Door niemand, zeker niet door volwassen publieke figuren of ocmw-raadsleden, laat staan door een senator.

Als je dat niet begrijpt, dan ben je waarschijnlijk even zielig als die driedubbele idioot van een Michel Delacroix.
Oud 7 november 2008, 13:54   #107
Geert C
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Als het VB iets goeds doet mag het ook gezegd worden: proficiat met het kordate optreden tegen dat sujet uit Machelen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.

Laatst gewijzigd door Geert C : 7 november 2008 om 13:54.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 13:55   #108
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht

Ze hebben een liedje gezongen!!!!

Hoe durven ze!
Aanklagen, die mensen!

Zoals die trien van Groen! gisterenavond op het nieuws duidelijk maakte: dit kan niet in een democratische rechtstaat. Stel je voor zeg, liedjes zingen in een democratie, hoe komen ze erop. Wacht, ik zoek wat takjes bijeen, als iemand lucifers bijheeft, kunnen we beginnen met het proces.

Is het aantal slachtoffers trouwens al bekend?

Ik stel wel voor dat we daarna de inquisitie verderzetten en scholieren oppakken die het bij de jeugd ongetwijfeld bekende "zie ginds komt de stoomtrein uit Auschwitz weer aan" rond 6 december durven zingen. Laatst op de trein hoorde ik overigens nog 2 moppen over Ethiopiers. Schande!

Verbranden al die ketters! Het gedachtenmonopolie van de politiek correcte kerk is onze leidraad!
Is dit de reactie van de aanhangers van Barack Obama? Mooi, hoor!
Zal jouw halfgod in America blij zijn met je houding.
Oud 7 november 2008, 14:03   #109
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
...Finkelsteins 'De Holocaust-industrie'. Voor de gemiddelde Jood een nestbevuiler maar de mens heeft wel gelijk.
Waarom ben ik niet verwonderd dat de enige jood die jij 'wel gelijk' wilt geven een 'nestbevuiler' is?

Laatst gewijzigd door Antoon : 7 november 2008 om 14:03.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 14:08   #110
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
De mensen hier niets proberen wijs te maken. Lieden die zulke liedjes zingen en bij een partij zijn, in casu het Vlaams belang, en daarenboven ook nog raadslid zijn van die partij, verraden niet alleen zichzelf, maar ze zeggen ons ook precies welk soort partij het VB in feite is.
Logische conclusie: Alle "goede" mensen zitten bij de andere partijen.
Blaft is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 14:19   #111
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
kan ik eens een lijst krijgen van liedjes dat we niet mogen zingen.
ik heb bij para's redelijk wat duitse liedjes MOETEN leren.
kwestie van geen verkeert liedje mee te kwelen wanneer de gasten uit Großenkneten op bezoek komen.
geef eens de lijst please!
Teveel in het duits gezongen zeker
Oud 7 november 2008, 14:33   #112
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Als het VB iets goeds doet mag het ook gezegd worden: proficiat met het kordate optreden tegen dat sujet uit Machelen.
Konden ook moeilijk anders. Zulke sujetten hadden ze gewoon niet op hun lijsten mogen toelaten.
Oud 7 november 2008, 14:38   #113
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus Bekijk bericht
Logische conclusie: Alle "goede" mensen zitten bij de andere partijen.
Neen, zover zou ik nu niet gaan. En dat er nu nog ettelijke mensen met een bruin verleden in het VB zitten, dat zal zeker zijn. Maar niet meer zoveel meer want ze zijn bijna allemaal dood. Maar dat er mensen (familie van... en nieuwkomers) zijn in het Vlaams Belang die nog met hun geest een 'bruin verleden' zijn blijven hangen en dat er bovendien nog meer dan enkelen zijn, die stiekem hopen op een 'bruine toekomst', dat staat vast als een paal boven water.

Laatst gewijzigd door system : 7 november 2008 om 14:40.
Oud 7 november 2008, 14:40   #114
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Is dit de reactie van de aanhangers van Barack Obama? Mooi, hoor!
Zal jouw halfgod in America blij zijn met je houding.
Huh?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 15:33   #115
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Yeah right , ik ben nog niet veel neonazi's tegengekomen die voor groen! stemmen zenne
Wel anarchisten en die zijn in hetzelfde bedje ziek.
Oud 7 november 2008, 15:37   #116
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Hola vriendje.
Gaan we weer de Holocoast ontkennings-toer op ?
Dat is wel strafbaar hé.

Trouwens, je moet er maar wonen, dat stukje israel met buren die je al sinds mensenheugnis willen vermoorden.
Het lijkt me logisch dat de Joodse Staat alles doet om zijn 'volk' te beschermen.
Als ze daarvoor af en toe een paar extreme Moslim-terroristen moeten vermoorden.... so be it.
Henri'tje toch... leer eens lezen aub. Ik ontken helemaal niets, ik vraag me gewoon (oprecht!) af wat het nut is van zo'n repressieve wet als die op het negationisme. Als mensen daar onderzoek naar voeren en men komt tot andere conclusies of nuances vind ik dat dat moet kunnen. Beeld je in dat het feit dat de wereld plat is toenertijd als dogma was aanvaard en dat eenieder die iets anders durfde beweren achter slot en grendel zou gestoken worden. Gingen wij niet efkes allemaal dom gebleven zijn? Het doet slechts vragen rijzen waarom men dat bij wet heeft laten verbieden. Of ben jij van het type "als de regering het zo beslist, zal het wel goed zijn"?

Het gaat er mij trouwens niet om dat de Joden daar wonen maar wie geeft hen het recht om dergelijke expansie brutaal op te dringen aan een volk dat daar al sinds mensenheugnis woont en recht heeft om daar te wonen. Het is niet omdat men op een blauwe maandag beslist heeft om daar Israël te stichten dat daarvoor alles maar moet wijken. Of ben je wederom niet akkoord?

Laatst gewijzigd door Eichmann : 7 november 2008 om 15:39.
Eichmann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 15:41   #117
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Waarom ben ik niet verwonderd dat de enige jood die jij 'wel gelijk' wilt geven een 'nestbevuiler' is?
Je vergist je schromelijk mijn beste.
Oud 7 november 2008, 15:51   #118
Eichmann
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Je hebt gelijk Eichman,elke vorm van racisme zou verboden moeten worden.
Niemand mag een uitzondering vormen,ook geen voetbalsupporters.
Probeer maar eens de zingende supporters tussen de mensenmassa te vinden.
De voetbalcel filmt wel om zogenaamde hooligans te pakken.
Vld'er Marinower probeert al jaren een wet te vormen om racistische supporters te kunnen straffen,de enige wat tot nu veranderd is ; dat de voetbalbond(of Fifa) de ploeg zelf een boete kan geven en de scheidsrechter de wedstrijd kan stoppen.
Delacroix werd gefilmd door een geheime camera(ik lees hier door zijn boze vrouw) en deed dat voor geen enkele reden.(enkel amusement)
Tussen de voetbalsupporters zitten zeker veel antisemieten en racisten maar voetbalsfeer is eenmaal tegen elkaar jennen.
Tussen de Ajaxsupporters zitten veel antisemieten,toch zingen ze pro-joodse liedjes en houden een Israelische vlag vast.Dat maakt eenmaal deel van de voetbalsfeer,in andere woorden : geen enkel logica.

Als je slechts anti-Zionist bent kan je gerust met ons in Internationale topics discussieren.

Ik begrijp je ook dat je een voorstander bent van "vrijheid van meningsuiting".
Toch draagt Delacroix een voorbeeldfunctie en had beter moeten weten.
Ah, wel dat is nu net gans het punt. Dat dergelijke gezangen bijdragen tot de "sfeer" op de voetbal kan ik best inkomen en het daarom niet strafbaar moet zijn ok. Maar Delacroix deed het mss ook louter voor de "sfeer" van het samenzijn. Wat boeit het ook allemaal, er is altijd wel iemand die verongelukt is voor het 1 of het ander. Straks belanden we nog in Amerikaanse toestanden waar iedereen iedereen voor de rechtbank sleept van zodra hij zich maar een beetje tekort gedaan voelt. Gans dat racisme-debat is trouwens zo kortzichtig als iets. Als blanke mag je zelfs niet eens meer scheef kijken naar een allochtoon of je hebt bij wijze van spreken al een aanklacht van het CGKR aan je been. Maar ga jij eens daar aankloppen als je zelf het slachtoffer bent van anti-blank racisme? Hoho, dan horen ze het daar in Keulen donderen hoor. Ze gaan nog niet eens de moeite doen om je klacht serieus te behandelen. Is het nu uit rabiate onwil of uit angst van de reactie van de allochtonengemeenschap, het doet er niet toe. Feit is dat men slechts eenzijdig de vinger wijst. En bij het politie-apparaat begint men ook al in vele gevallen. Ik heb al in een andere draad het feit aangehaald van een vriendin die in mekaar gemept was door iemand van moslim-origine, klacht neerlegde bij de politie waar men weet wie het is maar hem gerust laat omdat ze in hun broek schijten dat zijn vriendjes gans het politiestation komen afbreken. Leuke samenleving hé, die multicultuur?
Het feit is en blijft: niet iedereen vind iedereen even leuk. Als ik uitga ergens zitten er ook altijd ettelijke autochtone sujetten die mijn mateloos storen en dat is bij iedereen wel zo.
Oud 7 november 2008, 16:02   #119
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eichmann Bekijk bericht
Henri'tje toch... leer eens lezen aub. Ik ontken helemaal niets, ik vraag me gewoon (oprecht!) af wat het nut is van zo'n repressieve wet als die op het negationisme. Als mensen daar onderzoek naar voeren en men komt tot andere conclusies of nuances vind ik dat dat moet kunnen. Beeld je in dat het feit dat de wereld plat is toenertijd als dogma was aanvaard en dat eenieder die iets anders durfde beweren achter slot en grendel zou gestoken worden. Gingen wij niet efkes allemaal dom gebleven zijn? Het doet slechts vragen rijzen waarom men dat bij wet heeft laten verbieden. Of ben jij van het type "als de regering het zo beslist, zal het wel goed zijn"?

Het gaat er mij trouwens niet om dat de Joden daar wonen maar wie geeft hen het recht om dergelijke expansie brutaal op te dringen aan een volk dat daar al sinds mensenheugnis woont en recht heeft om daar te wonen. Het is niet omdat men op een blauwe maandag beslist heeft om daar Israël te stichten dat daarvoor alles maar moet wijken. Of ben je wederom niet akkoord?
Het gaat er mij om dat de staat de plicht heeft zijn onderdanen te beschermen.

De Palestijnen hebben niet eens een staat !

Toen destijds Israel ging uitgemoord worden zijn alle Palestijnen daar gaan lopen, ze zouden wel terugkeren als de rook was opgetrokken en het stof was neergedwarreld...

Niemand in dat hele zotten-midden-oosten had er natuurlijk op gerekend dat hun aktie niet ging lukken.
Ze hadden beter moeten weten, Hitler heeft er 6 Miljoen vermoord, héél veel, maar niet allemaal.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2008, 16:14   #120
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Zoals ik (en ik niet alleen) al honderden keren heb geopperd op dit forum: ik haat racisten, ik vind racisme verwerpelijk maar vooral: ik kots van het feit dat "racisme" politiek gekaapt is door vooral niet democratische partijen die dat "racisme" vooral ge(mis-)bruiken voor hun eigen politieke agenda.
Met andere woorden: het begrip "racisme" wordt door de huidige machtspartijen op de meest poujadlistische wijze uitgebuit om hun ondemocratische machtsconsolidatie te rechtvaardigen.

Het gevolg daarvan is net het omgekeerde als hetgeen waarvoor de anti-racismewetgeving zou moeten staan.
Steeds meer mensen vinden (verkeerdelijk) dat racisme toch zo erg niet kan zijn want het ligt er te vingerdik op dat sommigen (pakweg een Willockx bij zijn zwarte schepen, nu bij FVH, het Blokproces, enz) ze toch maar gebruiken om politieke tegenstrevers te beschadigen.

Hetzelfde geldt voor de negationismewetgeving: Eichman heeft gelijk als hij zegt dat het geeneens mogelijk is om hierover nog een volwassen debat te hebben.

Er wordt beweerd (de wet staat mij niet toe te verklaren of ik die bewering aanhang): Hitler heeft minstens zoveel (wellicht meer) slachtoffers gemaakt (op een koude en berekende wijze) onder de "Slaven" dan onder de Joden én voor dezelfde reden (Untermenschen).
Deze stelling is nu stilaan bewijsbaar/tegensprekelijk door de zachte ontdooiing van de Sowjetrussische dossiers.
Maar mag het wel wegens het gavaar op "banaliseren" van de Shoah?
Wordt de holocaust nu echt "gebanaliseeerd" door een studie die zou uitwijzen dat Stalin nog veel meer mensen (Koelaks bijvoorbeeld) op georganiseerde wijze heeft omgebracht?
Ik richt mij tot Fiere Jood: ben jij beledigd als blijkt dat er nog volkeren op dezelfde wijze zijn mishandeld in de geschiedenis als hetgeen jouw volk is aangedaan?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be